Varicesi: cumu si face u trattamentu, sintomi principali è cumplicazioni pussibuli
![Varicesi: cumu si face u trattamentu, sintomi principali è cumplicazioni pussibuli - Salute Varicesi: cumu si face u trattamentu, sintomi principali è cumplicazioni pussibuli - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/varizes-como-feito-o-tratamento-principais-sintomas-e-possveis-complicaçes.webp)
Cuntenutu
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Trattamentu in casa
- Possibili complicazioni
- Principali sintomi di varicesi
- Varices pelviche
- Varices esofagiali
- Cause principali
- Varicesi in gravidanza
E varicesi sò vene dilatate chì si ponu vede facilmente sottu à a pelle, chì nascenu soprattuttu in e gambe, causendu dolore è fastidiu. Pò esse cagiunati da una cattiva circulazione, soprattuttu durante a gravidanza è a menopausa, ma tocca soprattuttu l'anziani.
E varici accadenu più spessu in e donne, ma ponu cumparisce ancu in l'omi, perchè i fattori chì influenzanu l'occorrenza di vene varicose sò assai diversi, ciò chì pò accadere per via di a persona seduta o in piedi per un bellu pezzu, per esempiu. U diagnosticu di varicesi hè di solitu fattu da l'angiulogu o di u chirurgu vasculare secondu e caratteristiche di e varicesi è di i sintomi associati.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/varizes-como-feito-o-tratamento-principais-sintomas-e-possveis-complicaçes.webp)
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu di e varici pò esse fattu cù u miglioramentu di a circolazione sanguigna, cambendu u modu di vita, piglià medicinali per e vene varicose o fà trattamenti cum'è l'applicazione di sostanze direttamente nantu à e vene varicose o chirurgia in i casi più gravi. In casu di varicesi chì causanu assai dulore à e gambe, u trattamentu pò esse fattu per mezu di:
- Scleroterapia, chì hè un trattamentu chì cunsiste in l'applicazione di sostanze direttamente à e vene varicose o laser per caccià e vene varicose è allevia i sintomi;
- Chirurgia, chì hè indicatu quandu e varici anu un grande calibru è causanu sintomi cum'è u dolore, prurito è gonfiore in e gambe chì ponu compromettà u muvimentu.
A scelta di u trattamentu hè fatta da l'angiologu o cirurgiu vascular, induve a situazione di a varice, a dimensione è i sintomi associati sò analizzati. Amparate più nantu à u trattamentu di e varici.
Inoltre, alcune raccomandazioni di u duttore da aduttà dopu u trattamentu o per prevene e varicesi sò:
- Purtate calze di compressione elastica sottu guida medica, cumu migliuranu u ritornu venoso è diminuiscenu e probabilità di vene varicose o di ritornu;
- Aduprate medicazione per varicesi, cum'è Varicell è Antistax, secondu cunsiglii medichi - Vede altri rimedii indicati per trattà e varicesi.
- Mette una zeppa nantu à u pede nantu à u lettu per facilità u ritornu di u sangue in core;
- Fate esercizii fisichi regularmente cù a guida di un prufessiunale;
- Eseguite un drenaje linfaticu 3 volte à settimana;
- Cunsuma alimenti cum'è u castagnu equinu, chì migliurà a circulazione di sangue;
- Pusà è chjinassi cù e gambe alzate;
Inoltre, hè impurtante evità di mette tacchi alti, stà seduti o in piedi per un bellu pezzu, postu chì queste situazioni ponu favurisce l'apparizione di vene varicose.
Trattamentu in casa
U trattamentu casanu per e varicesi consiste in l'usu di medicinali naturali, cum'è Novarrutina, per esempiu, postu chì cuntene sostanze capaci di alleviare u dolore è di u gonfiu in e gambe. Inoltre, e cumpresse ponu esse fatte cù u tè di col è di cardo, cume ponu riduce i sintomi è purtà un sensu di benessere. Vede 8 rimedii casani per varicesi.
Possibili complicazioni
Quandu e varicesi ùn sò micca trattate currettamente, ci ponu esse complicazioni cum'è dermatite, eczema, ulceri di a gamba, tromboflebite, dolore è trombosi di vena profonda, chì hè una situazione seria in cui si formanu trombi (coaguli) in e vene di a gamba chì ponu rende difficile o bluccà u passaghju di sangue. Amparate più nantu à a trombosi venosa profonda.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/varizes-como-feito-o-tratamento-principais-sintomas-e-possveis-complicaçes-1.webp)
Principali sintomi di varicesi
I sintomi principali chì succedenu in varicesi sò:
- Sensazione di pesantezza in e gambe;
- Tingling;
- Sensibilizazione in a regione;
- Macchi scuri nantu à a gamba;
- Pruritu.
Hè impurtante d'osservà e caratteristiche di e vene varicose, è ancu i sintomi associati, affinchì a guida di u trattamentu da u duttore sia u più curretta pussibule.
Varices pelviche
E varici pelviche anu a listessa causa chì e vene varicose in e gambe, tuttavia, si trovanu in a regione pelvica, cioè apparsu intornu à l'utru, tubi è ovari, causendu forti dolori addominali in e donne. Stu dulore pò esse sentitu durante u rapportu sessuale, una sensazione di pesantezza in a zona intima, un flussu menstruale aumentatu è incontinenza urinaria. Vede cumu identificà è trattà varices pelviche.
E varici pelviche ponu esse identificate per mezu di tomografia di l'abdomen o di a regione pelvica, angioresonanza o flebografia, chì hè un tipu di raggi X chì permette a visualizazione di e vene dopu l'iniezione di un cuntrastu.
Varices esofagiali
E varice esofagiali ùn anu di solitu sintomi, ma quandu sanguinanu, pò purtà à vomitu cù sangue, sangue in feci, vertigini è perdita di cuscenza. Stu tipu di varite accade di solitu per via di cirrosi epatica, chì finisce per ostruisce a circulazione di u sistema portale è aumentà a pressione venosa in l'esofago.
U diagnosticu di varices esofagiali pò esse fattu per endoscopia digestiva è testi di imaging, cume a tomografia computata è a risonanza magnetica. Amparate à trattà e varicesi in l'esòfuru.
Cause principali
E varicesi sò più cumuni in donne incinte o in ménopause, ma ponu accade menu spessu in l'omi. Alcune situazioni chì ponu influenzà l'occorrenza di vene varicose sò:
- Usu di contraceptivi;
- Obesità;
- Stile di vita sedentariu;
- L'attività prufessiunale, cum'è sedutu o in piedi per un bellu pezzu pò purtà à l'apparizione di vene varicose.
Inoltre, e varicesi ponu esse u risultatu di fattori genetichi, essendu cunsiderate cum'è una cundizione ereditaria.
Varicesi in gravidanza
L'apparizione di varicesi durante a gravidanza hè nurmale è hè duvuta à l'aumentu di pesu, a crescita di u ventre per via di cambiamenti ormonali è per via di l'aumentu di difficultà in a circulazione sanguigna. E varicesi in gravidanza ponu apparisce nantu à e gambe è i pedi, in l'inguina, in l'utru è in a zona anale, chì sò emorroidi.
Ciò chì pudete fà per alleviare u disagiu di e vene varicose durante a gravidanza hè di aduprà calze terapeutiche terapeutiche, evità di stà per un bellu pezzu o di stà à pusà cù i pedi nantu à u pavimentu, beie assai acqua è mette una zeppa à u pede di u lettu. L'usu di rimedii per varicesi durante a gravidanza hè contraindicatu.