Sapete quandu piglià u supplementu di vitamina D in gravidanza
Cuntenutu
- Rischi di mancanza di vitamina D in gravidanza
- Raccomandazione quotidiana di vitamina D.
- Quale pò avè carenza di vitamina D
Assumisce supplementazione di vitamina D durante a gravidanza hè cunsigliatu solu quandu hè cunfirmatu chì a donna incinta hà livelli assai bassi di vitamina D, inferiore a 30ng / ml, per mezu di un test di sangue specificu chjamatu 25 (OH) D.
Quandu e donne incinte anu carenza di vitamina D, hè impurtante di piglià supplementi cum'è DePura o D forte perchè diminuisce u risicu di preeclampsia durante a gravidanza è pò rende i musculi di u zitellu più forti.
Rischi di mancanza di vitamina D in gravidanza
A carenza di vitamina D durante a gravidanza pò causà prublemi cum'è diabete gestazionale, pre-eclampsia è nascita prematura, chì richiedenu l'usu di supplementi di vitamina D in caso di carenza. A vitamina D si pò truvà in cibi cum'è u pesciu è u ghjallu d'ova, ma a so fonte principale hè a produzzione in a pelle chì hè esposta à i raggi di u sole.
Malatie cum'è l'obesità è u lupus aumentanu u risicu di mancanza di vitamina D, dunque si deve fà più attenzione in questi casi. Cusì, a mancanza di vitamina D durante a gravidanza porta i seguenti risichi per a mamma è u zitellu:
Rischi per a mamma | Rischi per u zitellu |
Diabete gestazionale | Nascita prematura |
Pre eclampsia | Aumenta a quantità di grassu |
Infezzioni vaginali | Pocu pesu à a nascita |
Cunsegne cesariane | -- |
Hè ancu impurtante nutà chì e donne obese passanu una quantità minima di vitamina D à u fetu, ciò chì aumenta u risicu di prublemi per u zitellu. Vede quale sò i Segni chì ponu indicà a mancanza di vitamina D.
Raccomandazione quotidiana di vitamina D.
A raccomandazione quotidiana di vitamina D per e donne incinte hè 600 IU o 15 mcg / ghjornu. In generale, sta raccomandazione ùn si pò uttene solu manghjendu cibi ricchi di vitamina D, ghjè per quessa chì e donne incinte anu bisognu di piglià u supplementu indicatu da u duttore è di piglià u sole per almenu 15 minuti à ghjornu. Tuttavia, e donne cù a pelle scura o nera necessitanu circa 45 minuti à 1 ora di luce solare à ghjornu per avè una bona pruduzzione di vitamina D.
Di solitu a dosa raccomandata per e donne incinte hè 400 UI / ghjornu, in forma di capsule o gocce.
Quale pò avè carenza di vitamina D
Tutte e donne ponu esse carente di vitamina D, ma quelli chì anu a più grande chance sò quelli chì sò neri, anu poca esposizione à u sole è sò vegetariani. Inoltre, alcune malatie favuriscenu l'apparizione di carenza di vitamina D, cume:
- Obesità;
- Lupu;
- Usu di medicazione cum'è corticosteroidi, anticonvulsivanti è trattamentu HIV;
- Iperparatiroïdismu;
- Fallimentu di u fegatu.
Oltre à queste malattie, micca piglià u sole ogni ghjornu, portà vestiti chì coprenu tuttu u corpu è aduprà costantemente u filtru solare sò ancu fattori chì favurizanu a carenza di vitamina D.