Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 20 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
La vera storia di Paris Hilton | Questa è Paris Documentario ufficiale
Video: La vera storia di Paris Hilton | Questa è Paris Documentario ufficiale

Cuntenutu

A stu mumentu, avete ottenutu u ricordu ùn toccate micca a vostra faccia chì circonda u focu di coronavirus, sia per mezu di raccomandazioni di u guvernu sia di meme. Ma se portate lenti di cuntattu, toccà a to faccia serve una funzione abbastanza cruciale in a vostra rutina cutidiana. Cù tutti l'aghjustamenti chì probabilmente avete digià fattu, pudete esse dumandate se pudete almenu alluntanassi cù cuntatti durante a pandemia di coronavirus.

Sè vo circate una pusizione ufficiale, l'Accademia Americana di Oftalmologia (AAO) pensa chì u passu à i vetru vale a pena. In una dichjarazione nantu à a sicurezza oculistica in mezu à u focu COVID-19, l'AAO consiglia di optà per i vetri trà altre misure protettive."Cunsiderate di portà l'occhiali più spessu, soprattuttu sì avete a tendenza à tuccà assai l'ochji quandu i vostri cuntatti sò", oculista Sonal Tuli, M.D., portavoce di l'AAO, hè citatu in a dichjarazione. "A sostituzione di lenti per lenti pò diminuisce l'irritazione è vi furzà à pause prima di toccu l'ochju". (Assuciatu: Cumu Manighjà in modu Sicuru i Vostri Prudutti Durante a Pandemia di Coronavirus)


Kevin Lee, MD, oculista di Golden Gate Eye Associates in u Pacific Vision Eye Institute, accunsenu, dicendu chì hà cunsigliatu à i pazienti chì generalmente portanu cuntatti per "evità di portà li" quant'è pussibule avà.

Coronavirus da parte, perchè e persone chì portanu cuntatti tendenu à toccà l'ochji di più, sò in realtà più à risicu di infezioni oculari in generale, nota Rupa Wong, MD, un oftalmologu pediatricu. "Hanu un risicu più altu di infizzioni corneali è di cungiuntivitis - ochju rosa - per via di bacteria, parassiti, virus è fungi", spiega Dr Wong. "Questu hè sopratuttu veru se i purtatori di lenti di cuntattu ùn praticanu micca una bona igiene cum'è dorme in cuntatti, pulì e so lente in modo impropiu, ùn si lavanu micca e mani, o stendenu l'usura di i so cuntatti passata a data raccomandata." (Assuciatu: U Coronavirus Cause Diarrea?)

È circundendu torna à a pandemia COVID-19, i cuntatti di cummerciu per i vetru puderebbenu prutege vi di piglià u virus da l'altri, aghjusta Dr. Lee. "I vetri sò cum'è un scudu intornu à l'ochji", dice. "Diceremu chì qualchissia chì hà u coronavirus starnutisce. I vetri ponu pruteghje i vostri ochji da e piccule gocce respiratorie. Se portate contatti, e gocce respiratorie ponu sempre entrà in i vostri globi oculari". Dice questu, i vetru ùn furnenu micca una prutezzione infallibile, dice u duttore Wong. "E particelle di virus ponu ancu entra in l'ochji attraversu i lati, u fondu o a cima di i vetri", spiega. "Hè per quessa chì i travagliadori sanitarii duveranu purtà un scudu facciale pienu quandu si curanu i pazienti COVID-19".


Dunque, solu per esse sicuri, portatori di lenti di cuntattu puderia cunsidereghja di passà à i bichjeri finu à novu avisu. Ma ùn avete micca necessariamente bisognu di evità i cuntatti in tuttu costi, dice Dr Wong. Per esempiu, quandu site in quarantena in casa, fintantu chì state praticendu una igiene curretta di e mani, portà e vostre lente prubabilmente presenta pocu risicu di catturà u virus, nota. "Ma aghju sbagliatu da a prudenza, soprattuttu quandu fora in spazii publichi, è cambiassi à i vetri", spiega. (Assuciatu: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a trasmissione di coronavirus)

Ci hè una stanza di movimentu. "Per mitigà ogni risicu, l'esperti suggerenu chì quelli chì portanu lenti di cuntattu ponu abbandunà l'usu da una bundanza di prudenza, ma ùn hè micca qualcosa di esse troppu preoccupatu finu à chì e persone praticanu continuamente una bona igiene è si lavanu e mani prima di toccà a so ochji ", dice Kristen Hokeness, Ph.D., prufissore è presidente di u Dipartimentu di Scienza è Tecnulugia di l'Università Bryant. (Aggiornamentu: Eccu cumu lavà currettamente e mani.)


È in casu chì vi dumandassi, COVID-19 sembra esse più facilmente trasmessu per u nasu è a bocca chè per l'ochji, aghjusta Hokeness. "U risicu di trasmissione da toccu l'ochji versus u nasu o a bocca hè assai bassu", spiega. "A via principale di diffusione hè attraversu l'acquistu di goccioline infettate per via di a bocca o di u nasu." Ma vale nutà chì micca tutti i virus sò i listessi in stu rispettu. "Certi virus cumuni, cum'è l'adenovirus, ponu esse altamente trasmissibili per via di u cuntattu cù l'ochju", dice Hokeness. "Altri, cum'è l'influenza, parenu esse più allineati cù cumu COVID-19 hè spargugliatu, chì significa [a trasmissione per l'ochju] hè plausibile ma improbabile".

TL; DR: Sè vo site un portatore di lenti di cuntattu chì vole aiutà à prevene a diffusione di COVID-19, cambià à i vetri ùn hè micca esattamente una necessità, ma hè sempre una bona idea per avà. Ancu se di modu nurmale l'odiu purtalli, puderete prufittà di fà li parte di u vostru aspettu di quarantena.

L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aghjurnamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia anu cambiatu da a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.

Rivista per

Publicità

Sovieticu

Dolore Brachioradialis

Dolore Brachioradialis

Dolore è gonfiore di Brachioradiali U dulore di Brachioradiali hè di olitu un dolore di fucilazione in u vo tru avambracciu o in u gomitu. Hè pe u cunfu u cù u codu di tenni . Men...
Perchè aghju avutu difficultà à respirà?

Perchè aghju avutu difficultà à respirà?

PanoramicaA perienza di difficultà re piratoria de crive u di agiu quandu i re pira è i ente cum'è e ùn pudete micca tirà un re piru cumpletu. Que tu pò viluppà...