Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 26 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
E Pratiche di Benessere Ùn sò micca Cure, Ma Mi Aiutanu à Gestisce a Vita cù Migraine Cronica - Salute
E Pratiche di Benessere Ùn sò micca Cure, Ma Mi Aiutanu à Gestisce a Vita cù Migraine Cronica - Salute

Cuntenutu

Illustrazione di Brittany England

A diminuzione di a salute è l'attacchi di migraine incontrollabili eranu micca una parte di u mo pianu post-gradu. Eppuru, in i mo primi 20 anni, u dulore imprevedibile ogni ghjornu hà cuminciatu à chjude e porte à quellu chì credu di esse è à quale vulia diventà.

A volte, mi sentia intrappulatu in un corridoiu isolatu, scuru, senza fine, senza segnu di uscita chì mi porti fora di malatie croniche. Ogni porta chjusa hà resu più difficiule di vede una strada avanti, è a paura è a cunfusione nantu à a mo salute è u mo futuru crescenu rapidamente.

Sò statu cunfrontu cù a terribile realtà chì ùn ci era micca una soluzione rapida per e migraine chì stavanu causendu u mo mondu à crollà.

À 24 anni, eru cunfruntatu à a verità scomoda chì ancu se aghju vistu i migliori duttori, seguitu diligentemente e so raccomandazioni, rivedutu a mo dieta, è suppurtatu numerosi trattamenti è effetti collaterali, ùn ci era nisuna garanzia chì a mo vita tornerà à u "Nurmale" I tantu disperatamente vulsutu.


A mo routine quotidiana hè diventata piglià pillole, vede medici, tollerà procedure dolorose, è monitorà ogni mo mossa, tuttu in un sforzu per minimizà u dolore crònicu, debilitante. Aviu sempre avutu una alta tolleranza à u dulore è avessi sceltu di "durallu" piuttostu ch'è d'avè da piglià pillule o suppurtà un bastone à agulla.

Ma l'intensità di stu dolore crònicu era à un livellu diversu - unu chì m'hà lasciatu disperatu per l'aiutu è dispostu à pruvà interventi aggressivi (cum'è procedure di bloccu nervu, infusioni ambulatoriali, è iniezioni 31 Botox ogni 3 mesi).

Migrani duronu settimane nantu à a fine. I ghjorni sfocati inseme in a mo stanza scurita - u mondu sanu si riduce à u dulore ardente è biancu daretu à u mo ochju.

Quandu l'attacchi ininterrotti anu smessu di risponde à i medicinali orali in casa, aghju avutu à circà sollievu da l'ER. A mo voce tremula supplicò aiutu mentre l'infermiere pompavanu u mo corpu stancu pienu di putenti medicazione IV.

In questi momenti, a mo ansietà scuppiava sempre è e lacrime di u dulore è di a profonda incredulità per a mo nova realtà sculiscianu per e mo guance. Malgradu u sintimu rottu, u mo spiritu stancu hà continuatu à truvà una nova forza è aghju riesciutu à alzammi per pruvà torna a matina dopu.


Impegnu à a meditazione

U dulore aumentatu è l'ansietà si nutrìvanu l'uni di l'altri cun fervore, eventualmente mi portanu à pruvà a meditazione.

Quasi tutti i mo duttori anu raccomandatu a riduzione di u stress basatu nantu à a consapevolezza (MBSR) cum'è strumentu di gestione di u dolore, chì, per esse cumpletamente onestu, mi hà fattu sente cunflittu è irritatu. Mi sentia invalidante suggerisce chì i mo penseri pudessinu cuntribuisce à u assai reale dulore fisicu chì stava sperimentendu.

Malgradu i mo dubbiti, mi sò impegnatu in una pratica di meditazione cù a speranza chì puderia, à u minimu, portà calma à a debacle assoluta di salute chì avia consumatu u mo mondu.

Aghju cuminciatu u mo viaghju di meditazione passendu 30 ghjorni consecutivi à fà a pratica di meditazione ghjurnata guidata di 10 minuti in l'app Calma.

L'aghju fattu i ghjorni quandu a mo mente era cusì inquieta chì aghju finitu di scorrerà e social media ripetutamente, i ghjorni quandu u dulore intensu u facia sente inutile, è i ghjorni quandu a mo ansietà era cusì alta chì u focu annantu à u mo respiru facia ancu più difficiule à inspirà. è espirate cun facilità.


A tenacità chì m'hà vistu attraversu scontri attraversu u paese, classi di liceu AP, è dibattiti cù i mo genitori (induve aghju preparatu presentazioni PowerPoint per fà passà u mo puntu) s'arrizzò in mè.

Aghju perseguitu à medità è mi ricordu severamente chì 10 minuti à ghjornu ùn era micca "troppu tempu", quantunque sia insupportabile chì mi sentissi tranquillu cun mè stessu.

Notendu i mo penseri

M'arricordu chjaramente di a prima volta chì aghju campatu una sessione di meditazione chì in realtà "hà travagliatu". Aghju saltatu dopu à 10 minuti è aghju proclamatu cun entusiasmu à u mo amicu, "Hè accadutu, pensu chì aghju ghjustu meditatu!

Questa scuperta hè accaduta mentre era stesu nantu à u mo pavimentu di a mo camera dopu à una meditazione guidata è pruvendu à "lasciare chì i mo penseri flottinu da cume nuvole in u celu". Quandu a mo mente scorri da u mo soffiu, aghju osservatu a preoccupazione per u mo dolore di emicrania aumentendu.

Mi sò avvistu nutendu.

Aviu finalmente arrivatu à un locu induve eru capace di guardà i mo penseri ansiosi senza diventendu elli.

Da quellu locu senza giudiziu, primurosu è curiosu, u primu germogliu da e sementi di attenzione chì avia avutu a tendenza da settimane infine si lampò in terra è in u sole di a mo propria cuscenza.

Girendu versu a mente

Quandu gestendu i sintomi di a malatia cronica hè diventatu u focu primariu di i mo ghjorni, mi sò privatu di permessu per esse qualchissia chì era appassiunatu di benessere.

Aghju avutu a cridenza chì se a mo esistenza era cusì limitata da i limiti di una malattia cronica, ùn seria micca autenticu identificà cum'è una persona chì abbracciava u benessere.

Mindfulness, chì hè una cuscenza senza giudiziu di u mumentu presente, hè qualcosa chì aghju amparatu per mezu di a meditazione. Hè stata a prima porta chì s'hè aparta per lascià lampà u lume in u curridore bughju induve m'era sentutu cusì intrappulatu.

Hè statu l'iniziu di ritruvà a mo resilienza, di truvà un significatu in e so difficoltà, è di andà versu un locu induve pudessi fà pace cù u mo dulore.

Mindfulness hè a pratica di benessere chì continua à esse u core di a mo vita oghje. Mi hà aiutatu à capì chì ancu quandu ùn possu cambià chì mi accade, possu amparà à cuntrullà cumu Reagisce à questu.

Meditaghju sempre, ma aghju ancu cuminciatu à incorpore a mente in e mo esperienze attuali. Cunnessu regularmente à st’ancora, aghju sviluppatu un racontu persunale basatu nantu à una parolla amabile è pusitiva per ricurdami chì sò abbastanza forte per trattà ogni circustanza chì a vita mi presenta.

Praticà a gratitudine

Mindfulness m'hà amparatu ancu chì hè a mo scelta di diventà una persona chì ama a mo vita più di l'odiu u mo dulore.

Hè diventatu chjaru chì furmà a mo mente à circà u bè era un modu putente per creà un sensu più prufondu di benessere in u mo mondu.

Aghju principiatu una pratica di ghjurnale di gratitenza ogni ghjornu, è ancu se aghju luttatu inizialmente per riempie una pagina intera in u mo quadru, più cercu e cose da ringrazià, più aghju trovu. Pocu à pocu, a mo pratica di gratitudine hè diventata u secondu pilastru di a mo rutina di benessere.

E piccule stonde di gioia è e poche poche d'OK, cum'è u sole di u dopu meziornu filtrendu per e tendine o un testu pensativu di check-in di a mo mamma, sò diventati munete chì aghju depositu in a mo banca di gratitudine ogni ghjornu.

Trascendendu cun mente

Un altru pilastru di a mo pratica di benessere si move in un modu chì sustene u mo corpu.

A ridefinizione di a mo relazione cù u muvimentu era unu di i cambiamenti di benessere più drammaticu è difficiule da fà dopu esse malatu cronicamente. Per un bellu pezzu, u mo corpu hà fattu tantu male chì aghju abbandunatu l'idea di esercitassi.

Benchì u mo core mi fessi male mentre mi mancava a facilità è u sollievu di lancià scarpe è di sorte per a corsa per a corsa, eru troppu scuragitu da e mo limitazioni fisiche per truvà alternative sane è durevule.

Pianu pianu, aghju pussutu truvà gratitùdine per e cose simplici cum'è e gambe chì puderianu andà in una camminata di 10 minuti, o esse capace di fà 15 minuti di una classa di yoga restaurativa in YouTube.

Aghju cuminciatu à aduttà una mentalità chì "alcuni hè megliu cà nimu" quandu si tratta di muvimentu, è di cuntà e cose cum'è "eserciziu" chì ùn avessi mai classificatu cusì prima.

Aghju cuminciatu à festighjà qualunque forma di muvimentu di cui fussi capace, è lasciò andà paragunendu sempre à ciò chì prima eru in gradu di fà.

Abbraccia un stile di vita intenzionale

Oghje, l'integrazione di queste pratiche di benessere in a mo rutina d'ogni ghjornu in un modu chì funziona per mè hè ciò chì mi mantene ancoratu à ogni crisa di salute, ogni tempesta dolorosa.

Nisuna di queste pratiche solu sò una "curazione" è nimu di elle solu mi "riparà". Ma facenu parte di un stilu di vita intenzionale per sustene a mo mente è u mo corpu mentre mi aiutanu à cultivà un sensu più prufondu di benessere.

Mi sò datu permessu di passiunà mi di benessere malgradu u mo statu di salute è di impegnassi in pratiche di benessere senza aspettà ch'elli mi "guariscinu".

Invece, tengu fermu à l'intenzione chì queste pratiche mi aiutanu à portami una maggiore facilità, gioia è pace ùn importa e mo circustanze.

Natalie Sayre hè una blogger di benessere chì sparte l'alti è i bassi di navigà cun mente in a vita cù malatie croniche. U so travagliu hè apparsu in una varietà di publicazioni stampate è digitali, cumprese Mantra Magazine, Healthgrades, The Mighty, è altri. Pudete seguità u so viaghju è truvà cunsiglii di stile di vita azzionabili per campà bè cù e condizioni croniche nantu à u so Instagram è u situ web.

I Nostri Publicazioni

8 Cunsiglii per Lascià Fumà

8 Cunsiglii per Lascià Fumà

Per mette di fumà hè impurtante chì a deci ione ia tata pre a per contu vo tru, po tu chì cu ì u pruce u diventa un pocu più faciule, po tu chì la cià una dipen...
Nòdulu di u fegatu: ciò chì pò esse è quandu pò indicà un cancheru

Nòdulu di u fegatu: ciò chì pò esse è quandu pò indicà un cancheru

In a maiò parte di i ca i, u groppu in u fegatu hè benignu è ùn hè dunque micca periculo u, opratuttu quandu appari ce in e per one enza malatie di u fegatu cunni ciutu, cum&#...