Perchè Ignuremu Alcuni Sporti Induva E Atleti Femminili Dominanu Finu à l'Olimpiadi?
Cuntenutu
Se pensate à l'atleti femine chì anu dominatu u ciculu di notizie in l'ultimu annu-Rounda Rousey, i membri di a Squadra Naziunale di Calcio Femminile di i Stati Uniti, Serena Williams-ùn pudete micca negà chì ùn ci hè più tempu eccitante per esse donna in sporti. Ma mentre andemu in 2016, l'annu di l'Olimpiadi di Rio, hè difficiule di ùn dumandassi perchè certe atleti femine sò avà diventate cunnisciute da u mondu. (Incontrate i speranti olimpichi chì avete bisognu à seguità nantu à Instagram.)
Simone Biles, diciottu anni, hè tripla campione di u mondu in ginnastica, ma quantu volte l'avete intesa parlà o vista? È, per quessa, quandu era l'ultima volta chì avete vistu a ginnastica? U listessu puderebbe dumandassi à u beach volley.
Durante l'Olimpiadi di Londra 2012, u flussu in diretta di l'oru di ginnastica vincitore di u Team USA era trà l'avvenimenti più guardati, è trà i primi deci atleti più clicati nantu à NBCOlympics.com eranu i gimnasti Gabby Douglas è McKayla Maroney è e stelle di beach volley Misty May-Treanor. è Jen Kessy.
A dumanda ci hè, ma induve sò questi atleti è i so sporti durante un annu micca Olimpicu ? "Simu chjappi in una trappula duve celebremu ogni dui o quattru anni perchè sti sporti di e donne facenu tantu bè, ma dopu cessa", dice Judith McDonnell, PhD, prufessore di sociologia è u coordinatore di Studii Sportivi à l'Università Bryant.
Una parte di u prublema puderia esse attribuita à a struttura di i sporti stessi. "Ùn anu micca un pipeline prufessiunale in u listessu modu chì u football, basketball è baseball", dice Marie Hardin, PhD, a decana di u College of Communications in Penn State University, chì a ricerca si cuncentra nantu à e donne in i media, u ghjurnalismu sportiu, et Titre IX.
Ma, sfurtunatamente, u tema torna à u genere è cumu pensemu à u sport cum'è sucietà.
"Tantu di perchè ùn vedemu micca un sportu decolla in termini di pupularità hà da fà cù u fattu chì sò e donne chì ghjucanu u ghjocu - avemu sempre tendenu à definisce l'sport cum'è maschile", dice Hardin. "Abbracciamu l'sport di e donne à l'Olimpiadi per dui motivi: Unu, rapprisentanu i Stati Uniti è quandu e donne rapprisentanu u nostru paese, simu assai più interessate à avè daretu à elli è esse fan. l'Olimpiadi anu elementi femminili, cum'è grazia o flessibilità, è simu più comodi à fighjà e donne chì li facenu ".
Ancu quandu guardate i sporti di e donne chì sò più visibili annantu à l'annu, cum'è u tennis, sti prublemi restanu. Pigliate Serena Williams. Duranti u so epicu annu di vittorie nantu à u tribunale, a cobertura di Williams hè stata sparta trà a discussione attuale di u so ghjocu è parlà di a so maghjina di u corpu, chì alcuni chjamanu masculinu.
Ci hè di sicuru eccezzioni à a cupertura di l'atleti femine è ùn saria inghjustu dì chì ùn ci hè stata crescita durante l'anni. espnW hà rinfurzatu a prisenza di e sporte di e donne in ligna, in TV, è cù u so Summit annuale Women + Sports dapoi a so fundazione in u 2010. È, cum'è a fundatrice di espnW, Laura Gentile, dice, u cambiamentu piglia tempu: "Se fighjate u passaghju di Titulu IX in u 1972, ci hà pigliatu uni pochi di dicennii per parechje generazioni di persone per esse affettate da ellu ". (Gentile pensa chì campemu in una nova era per l'atleti femine.)
Allora chì pudete fà per prumove un cambiamentu più veloce è vede più gimnastica in un annu micca Olimpicu (chì, semu veri, tutti vulemu) ?
"Parlate s'ellu ùn vede micca una cobertura chì vulete vede", dice Hardin. "I programatori è l'editori è i pruduttori sò in l'affari per avè l'ochji. Se sanu chì perdenu l'audienza perchè ùn anu micca furnitu abbastanza sport di e donne, risponderanu ".
Avete a vostra missione si deve sceglie di accettà. Avemu!