Percorsu di liberazione di sperma
Cuntenutu
Riproduce u video di salute: //medlineplus.gov/ency/videos/mov/200019_eng.mp4Chì hè questu? Ripruduce u video di salute cù a descrizzione audio: //medlineplus.gov/ency/videos/mov/200019_eng_ad.mp4Panoramica
U sperma hè pruduttu è liberatu da l'organi riproduttivi maschili.
I testiculi sò induve sò produtti i sperma. I testiculi sò ligati à u restu di l'organi riproduttivi maschili da i vas deferenti, chì si stendenu nantu à a basa di l'ossu pelvicu o di l'iliiu, è si avvolge intornu à l'ampulla, a vescicula seminale è a prostata. L'uretra allora corre da a vejiga attraversu u pene.
A produzzione di sperma in i testiculi si face in strutture arrotulate chjamate tubuli seminiferi.
Longu a cima di ogni testicu hè l'epididimu. Questa hè una struttura simile à un cordone induve i sperma maturanu è sò almacenati.
U prucessu di liberazione inizia quandu u pene si riempie di sangue è diventa erettu. Continuà à stimulà u pene causerà un'eiaculazione.
I spermati maturi cumincianu u so viaghju viaghjendu da l'epididimu à u vasu deferente, chì spinge in avanti u sperma cun cuntrazioni musculari lisce.
U sperma ghjunghje prima à l'ampulla ghjustu sopra a prostata. Quì, e secrezioni da a vesicula seminale situata accantu à l'ampolla sò aghjunte.
Dopu, u fluidu seminale hè propulsatu in avanti attraversu i canali di eiaculazione versu l'uretra. Quandu passa a glàndula prostata, un fluidu latte hè aghjuntu per fà u sperma.
Infine, u sperma hè ejaculatu da u pene per l'uretra.
- Infertilità Maschile