Medicina di sicurezza durante u vostru sughjornu in ospedale
A sicurezza di a medicina richiede chì uttenite a medicina curretta, a dosa ghjusta, à i tempi ghjusti. Durante a vostra sughjornu in ospedale, a vostra squadra sanitaria deve seguità parechji passi per assicurassi chì sta situazione accada.
Quandu site in l'uspidale, travagliate cù a vostra squadra di assistenza medica per assicurà chì uttene i medicini adatti in u modu giustu.
Tutti l'ospedali anu un prucessu in opera per assicurassi chì uttene i medicinali adatti. Un sbagliu puderia causà un prublema per voi. U prucessu hè u seguente:
- U vostru duttore scrive un ordine in u vostru cartulare medicale per a vostra medicina. Questa prescription va à a farmacia di l'uspidale.
- U persunale in a farmacia di l'ospedale leghje è riempie a ricetta. U medicamentu hè allora etichettatu cù u so nome, a dose, u vostru nome, è altre informazioni impurtanti. Dopu hè mandatu in a vostra unità spitali induve a vostra squadra di salute pò aduprà.
- A più spessu, a vostra infermiera leghje l'etichetta di prescription è vi dà u medicamentu. Questu hè chjamatu amministrendu a medicina.
- A vostra infermiera è u restu di a vostra squadra di assistenza sanitaria vi monitoranu (guardate) per vede cumu risponde à a medicina. Fighjulanu per assicurassi chì a medicina funziona. Anu cercatu l'effetti secundarii chì a medicina puderia causà.
A maiò parte di e ricette chì a farmacia riceve sò inviate per urdinatore (elettronicamente). E ricette elettroniche sò più facili da leghje chè e ricette scritte à a manu. Questu significa chì ci hè menu possibilità di un errore di medicina cù prescrizzioni elettroniche.
U vostru duttore pò dì à a vostra infermiera di scrive una ricetta per voi. Allora a vostra infermiera pò mandà a ricetta à a farmacia. Questu hè chjamatu un ordine verbale. A vostra infermiera deve ripete a ricetta à u vostru duttore per assicurassi chì hè ghjustu prima di mandalla in farmacia.
U vostru duttore, infermiera è farmacista verificherà chì tutti i novi medicinali ricevuti ùn causanu micca una reazione pessima cù altri medicinali chì avete dighjà pigliatu.
L'amministrazione di i Diritti di Medicazione hè una lista di verificazione chì l'infermiere adupranu per assicurassi chì uttenite a medicina curretta. I diritti sò i seguenti:
- Medicina ghjusta (A medicina ghjusta hè data?)
- A dosa ghjusta (Hè a quantità è a forza di a medicina curretta?)
- Pazientu ghjustu (A medicina hè data à u paziente giustu?)
- Tempu ghjustu (Hè u mumentu bonu per dà a medicina?)
- Via ghjusta (A medicina hè data a manera bona? Pò esse data per bocca, per una vena, nantu à a vostra pelle, o un altru modu)
- Documentazione ghjusta (Dopu avè datu u medicamentu, l'infermiera ne hà fattu un registru? U tempu, u percorsu, a dose, è altre informazioni specifiche nantu à u medicamentu devenu esse documentati)
- Ragione ghjusta (A medicina hè data per u prublema per quale hè stata prescritta?)
- Risposta curretta (A droga furnisce l'effettu desideratu? Per esempiu, dopu avè ricevutu un medicamentu per a pressione sanguigna, a pressione sanguigna di un paziente si mantene à a portata desiderata?)
Pudete aiutà à assicurà chì uttene a medicina curretta in u modu currettu durante u vostru sughjornu in ospedale fendu u seguitu:
- Dìite à a vostra infermiera è à altri fornitori di assistenza sanitaria di qualsiasi allergie o effetti collaterali chì avete avutu à qualsiasi medicamentu in u passatu.
- Assicuratevi chì a vostra infermiera è u duttore sanu tutti i medicinali, supplementi è erbe chì pigliavate prima di ghjunghje in ospedale. Purtate una lista di tutti questi cun voi. Hè una bona idea di tene sta lista in u vostru portafogliu è cun voi in ogni momentu.
- Mentre site in l'uspidale, ùn pigliate micca i medicinali chì avete purtatu da casa, à menu chì u vostru duttore vi dica chì hè bè. Assicuratevi di dì à a vostra infermiera se pigliate a vostra propria medicina.
- Dumandate à chì serve ogni medicina. Inoltre, dumandate chì effetti collaterali da guardà è ciò chì dite à a vostra infermiera.
- Sapete i nomi di i medicini chì avete è chì volte duvete piglià in ospedale.
- Dumandate à a vostra infermiera di dì vi chì medicinali vi danu. Mantene un elencu di quali medicinali ricevi è à chì ora l'avete. Parlate se pensate chì avete a medicina sbagliata o uttene una medicina à u mumentu sbagliatu.
- Ogni contenitore chì cuntene medicinali deve avè una etichetta cù u vostru nome è u nome di a medicina. Ciò include tutte e siringhe, tubi, sacchetti è bottiglie di pillole. Se ùn vede micca un labellu, dumandate à a vostra infermiera ciò chì hè u medicamentu.
- Dumandate à a vostra infermiera se pigliate una medicina di alta alerta. Sti medicinali ponu causà dannu se ùn li danu micca u modu currettu, ancu s'elli sò aduprati per u scopu ghjustu. I medicinali ad alta alerta includenu diluenti di sangue, insulina è medicinali antidolorifici. Chiedite chì misure di sicurezza in più sò state prese se state pigliendu una medicina di alta alerta.
Sicurità di medicazione - ospedale; Cinque diritti - medicazione; Amministrazione di medicazione - ospedale; Errori medichi - medicazione; Sicurezza di i pazienti - sicurezza di i medicamenti
Petty BG. Principi di prescrizione basata sull'evidenza. In: McKean SC, Ross JJ, Dressler DD, Brotman DJ, Ginsberg JS, eds. Principii è Pratica di Medicina Ospedaliera. 2a ed. New York, NY: Educazione McGraw-Hill; 2017: chap 11.
Smith SF, Duell DJ, Martin BC, Gonzalez L, Aebersold M. Amministrazione di medicazione. In: Smith SF, Duell DJ, Martin BC, Gonzalez L, Aebersold M, eds. Abilità Infermierie Cliniche: Abilità di Base à Avanzate. 9a ed. New York, NY: Pearson; 2017: chap 18.
Wachter RM. Qualità, sicurezza è valore. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 26a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 10.
- Errori di Medicazione