Autore: Clyde Lopez
Data Di Creazione: 23 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Maghju 2024
Anonim
К КАКИМ БОЛЕЗНЯМ ПРЕДРАСПОЛОЖЕНЫ РАЗНЫЕ ЗНАКИ ЗОДИАКА.
Video: К КАКИМ БОЛЕЗНЯМ ПРЕДРАСПОЛОЖЕНЫ РАЗНЫЕ ЗНАКИ ЗОДИАКА.

U sindromu di sonnu-veglia irregulare dorme senza alcun prugramma reale.

Stu disordine hè assai raru. Di solitu si verifica in e persone cù un prublema di funzione cerebrale chì ùn anu ancu una rutina regulare durante u ghjornu. A quantità di u tempu di sonnu tutale hè normale, ma l'ora di u corpu perde u so ciclu circadianu normale.

E persone cù cambiamenti di turnu di travagliu è i viaghjatori chì spessu cambianu fusi orarii ponu ancu avè sti sintomi. Queste persone anu una situazione diversa, cum'è u disordine di u sonnu di u travagliu per turnu o u sindrome di u jet lag.

I sintomi ponu includere unu di i seguenti:

  • Durmendu o dorme più di l'abitudine durante a ghjurnata
  • Prublemi per dorme è dorme di notte
  • Svegliu spessu durante a notte

Una persona deve avè almenu 3 episodi di sonnu-vigilia anormali durante un periodu di 24 ore per esse diagnosticata di stu prublema. U tempu trà episodi hè di solitu 1 à 4 ore.

Se u diagnosticu ùn hè micca chjaru, u fornitore di assistenza sanitaria pò prescrive un dispositivu chjamatu attigrafu. U dispositivu pare un orologio da polso, è pò sapè quandu una persona dorme o sveglia.


U vostru fornitore pò dumandà di tene un ghjurnale di sonnu. Questu hè un registru di e volte chì vai in lettu è si sveglia. U diariu permette à u fornitore di valutà i vostri schemi di cicculu sonnu-veglia.

L'ubbiettivu di u trattamentu hè di aiutà a persona à vultà à un ciclu di sonnu-veglia nurmale. Questu pò implicà:

  • Stabbilimentu di un pianu regulare di ghjornu di attività è ore di manghjà.
  • Ùn stà in lettu durante u ghjornu.
  • Aduprà una terapia di luce luminosa in a mattina è piglià a melatonina à l'ora di dorme. (In i vechji, in particulari quelli chì anu dimenzja, i sedativi cum'è a melatonina ùn sò micca cunsigliati).
  • Assicurendu chì a stanza sia bughja è tranquilla di notte.

U risultatu hè spessu bonu cù u trattamentu. Ma alcune persone continuanu à avè stu disordine, ancu cù u trattamentu.

A maiò parte di e persone anu disturbi di u sonnu à l'occasione. Sì stu tippu di schema di sonnu-vigilia irregulare si faci regolarmente è senza causa, vedi u vostru fornitore.

Sindrome di sonnu-vigilia - irregulare; Disordine circadianu di u sonnu - tippu di sonnu-vigilia irregulare


  • U sonnu irregulare

Abbott SM, Reid KJ, Zee PC. Disturbi circadiani di u cicculu sonnu-veglia. In: Kryger M, Roth T, Dement WC, eds. Principi è Pratica di Medicina di u Sonnu. 6a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: cap. 40.

Auger RR, Burgess HJ, Emens JS, Deriy LV, Thomas SM, Sharkey KM. Linea guida di pratica clinica per u trattamentu di ritmi circadiani intrinseci disordini sonnu-veglia: disordine avanzatu di fase sonnu-veglia (ASWPD), disordine ritardatu di fase sonnu-veglia (DSWPD), disordine di ritmu sonnu-veglia non-24-ora (N24SWD), è disordine irregulare di ritmu di sonnu-vigilia (ISWRD). Un aghjurnamentu per 2015: una linea guida di pratica clinica di l'Accademia Americana di Medicina di u Sonnu. J Clin Sonnu Med. 2015: 11 (10): 1199-1236. PMID: 26414986 pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26414986/.

Chokroverty S, Avidan AY. U sonnu è i so disordini. In: Daroff RB, Jankovic J, Mazziotta JC, Pomeroy SL, eds. Neurologia di Bradley in Pràtica Clinica. 7a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: chap 102.


U Nostru Cunsigliu

Cumu risolve 6 prublemi cumuni di allattamentu

Cumu risolve 6 prublemi cumuni di allattamentu

I prublemi di allattamentu materni i più cumuni includenu un nipple cracked, un latte petrico u è un enu gonfiu è duru, chì di olitu appari ce in i primi ghjorni dopu à av...
Repellanti di zanzara fatti in casa per Dengue, Zika è Chikungunya

Repellanti di zanzara fatti in casa per Dengue, Zika è Chikungunya

I repellenti devenu e e appiicati à u corpu, oprattuttu quandu ci ò epidemie di dengue, zika è chikungunya, perchè prevenu i mor i di zanzara Aede Aegypti, chì tra mette te ma...