Unghie cura per i neonati
Unghie è unghie à pedi di u neonatu sò u più spessu soffici è flessibili. Tuttavia, se sò stracciati o troppu longhi, ponu ferisce u zitellu o altri. Hè impurtante di mantene e unghje di u to zitellu pulite è tagliate. I neonati ùn anu ancu u cuntrollu di i so muvimenti. Puderanu grattassi o aggraffassi in faccia.
- Pulite e mani, i pedi è e unghje di u zitellu durante u bagnu regulare.
- Aduprate una lima per unghie o una tavula di smeriglia per accurtà è lisciare e unghie. Questu hè u metudu u più sicuru.
- Un'altra opzione hè di trimà e unghie cù cura cù e forbici per unghie di u zitellu chì anu cunsiglii arrotondati smussati o taglierine per unghie di zitellu.
- Ùn aduprate micca tagliatori di unghie di dimensioni adulta. Puderete chjappà a punta di u dettu o di a punta di u zitellu invece di u unghje.
E unghje di u criaturu crescenu prestu, allora pudete avè da taglià e unghje almenu una volta à a settimana. Puderete solu bisognu di taglià e unghie di e mani un paiu di volte à u mese.
- Nailcare per i neonati
Danby SG, Bedwell C, Cork MJ. Cura di a pelle neonatale è tossicologia. In: Eichenfield LF, Frieden IJ, Mathes EF, Zaenglein AL, eds. Dermatologia Neonatale è Infanzia. 3a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2015: chap 5.
Goyal NK. U neonatu. In: Kliegman RM, St. Geme JW, Blum NJ, Shah SS, Tasker RC, Wilson KM, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 21a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 113.