Cloruru in dieta
U cloruru si trova in parechje sostanze chimiche è altre sostanze in u corpu. Hè unu di i cumpunenti di u sale adupratu in cucina è in certi alimenti.
U cloruru hè necessariu per mantene l'equilibriu propiu di i fluidi corporei. Hè una parte essenziale di i succhi digestivi (stomacu).
U cloruru si trova in sale di tavula o in sale marinu cum'è cloruru di sodiu. Si trova ancu in parechje verdure. L'alimenti cù quantità più elevate di cloruri includenu alghe, segale, pumati, lattuga, sedi è alivi.
U cloruru, cumbinatu cù u potassiu, si trova ancu in parechji alimenti. Hè u più spessu l'ingredientu principale in sustituti di sale.
A maiò parte di l'Americani uttenenu probabilmente più cloruru di quantu anu bisognu da u sale da tavulinu è da u sale in l'alimenti preparati.
Troppu pocu cloruru in u corpu pò accade quandu u vostru corpu perde assai liquidi. Questu pò esse da sudazione pesante, vomitu, o diarrea. I medicinali cum'è i diuretici ponu ancu causà bassi livelli di cloruri.
Troppu sodium-chloride da l'alimenti salati pò:
- Aumenta a pressione di sangue
- Cause un accumulu di fluidu in e persone cù insufficienza cardiaca congestiva, cirrosi o malattie renali
I dosaggi per u cloruru, oltre à altri nutrienti, sò furniti in l'Adges di Riferimentu Dieteticu (DRIs) sviluppatu da u Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale à l'Istitutu di Medicina. DRI hè un termine per un inseme di assunzioni di riferenza chì sò aduprati per pianificà è valutà l'assunzioni di nutrienti di persone sane. Questi valori, chì varienu da età è sessu, includenu:
- Indennità dietetica raccomandata (RDA): U livellu mediu di assunzione cutidiana chì basta per risponde à i bisogni nutritivi di guasi tutti (97% à 98%) persone sane. Un RDA hè un livellu di assunzione basatu annantu à evidenze di ricerca scientifica.
- Intake Adequate (AI): Stu livellu hè stabilitu quandu ùn ci hè micca abbastanza evidenza di ricerca scientifica per sviluppà un RDA. Hè stabilitu à un livellu chì si pensa à assicurà abbastanza nutrizione.
Bebè (AI)
- 0 à 6 mesi: 0,18 grammi per ghjornu (g / ghjornu)
- 7 à 12 mesi: 0,57 g / ghjornu
I zitelli (AI)
- 1 à 3 anni: 1,5 g / ghjornu
- 4 à 8 anni: 1,9 g / ghjornu
- 9 à 13 anni: 2,3 g / ghjornu
Adulescenti è adulti (AI)
- Maschi è femine, età 14 à 50: 2,3 g / ghjornu
- Maschi è femine, età 51 à 70: 2,0 g / ghjornu
- Maschi è femine, età di 71 anni è più: 1,8 g / ghjornu
- Femine incinte è chì allattanu di tutte l'età: 2,3 g / ghjornu
Marshall WJ, Ayling RM. Nutrizione: aspetti di laburatoriu è clinichi. In: Rifai N, ed. Manuale di Tietz di Chimica Clinica è Diagnosticu Moleculare. 6a ed. St Louis, MO: Elsevier; 2018: chap 56.
Mason JB. Vitamine, minerali traccia, è altri micronutrienti. In: Goldman L, Schafer AI, eds. Medicina Goldman-Cecil. 25a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 218.
Salwen MJ. Vitamine è oligoelementi. In: McPherson RA, Pincus MR, eds. Diagnosticu Clinicu di Henry è Gestione per Metudi di Laboratoriu. 23 ed. St Louis, MO: Elsevier; 2017: chap 26.