Sovrose di cloridrato di Meperidina
U cloridrato di Meperidina hè un antidolorificu prescrittu. Hè un tipu di droga chjamatu opioide. A sobredose di cloridrato di Meperidina si verifica quandu qualchissia piglia più di a quantità normale o raccomandata di sta medicina. Questu pò esse per accidente o apposta.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia cun voi avete una esposizione, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjuntu direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison gratuita (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
A meperidina pò esse dannosa in grandi quantità.
I medicinali cù questi nomi cuntenenu meperidina:
- Demerol
- Mepergan Forte
I medicinali cù altri nomi ponu ancu cuntene meperidina.
Quì sottu sò sintomi di una sobredose di meperidine in diverse parti di u corpu.
OCCHI, ARICCHI, NASU, È GOLA
- Cambiamenti in a dimensione di a pupilla (pò esse chjuca, di dimensione nurmale o larga)
CORU È SANGUE
- Pressione sanguigna bassa
- Pulsu debbule
LUNGS
- Respirazione - lenta è travagliata
- Respirazione - pocu fondu
- Mancu rispiru
SISTEMA NERVUOSU
- Coma (diminuitu livellu di cuscenza è mancanza di reattività)
- Cunfusione
- Convulsioni (crisi)
- Sturdimentu
- Somnolenza
- Stanchezza
- Stupefacenza
- Stringhje musculari
- Debbulezza
PELLE
- Unghie è labbra turchine
- Pelliccia freta è chjesa
- Pruritu
STOMACU È INTESTINI
- Custipazione
- Nausea è vomitu
- Spasmi di u stomacu o di l'intestini
Alcuni di sti sintomi ponu accade ancu quandu qualchissia piglia a dosa curretta di sta medicina.
Circate subitu assistenza medica. Ùn fate micca chì a persona abbandunassi, a menu chì u cuntrollu di velenu o un duttore di sanità vi dicenu.
Avè sta infurmazione pronta:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- Nome di u pruduttu (è ingredienti è forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè statu inghjuttitu
- Quantità ingullita
- Se a prescrizione hè stata prescritta per a persona
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualunque parte di i Stati Uniti. Questa linea telefonica naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu cun voi à l'uspidale, se hè pussibule.
U fornitore misurerà è monitorerà i segni vitali di a persona, tra cui a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna.
E prove chì ponu esse fatte includenu:
- Prove di sangue è urina
- Radiografia di pettu
- ECG (elettrocardiograma o traccia di u core)
U trattamentu pò include:
- Fluidi attraversu una vena (da IV)
- A medicina chjamata antidotu per riversà l'effettu di l'analgésicu è trattà altri sintomi
- Carbone attivatu
- Lassativu
- Supportu respiratoriu, cumprendu un tubu per a bocca in i pulmoni è cunnessu à una macchina respiratoria (ventilatore)
Quantu hè bonu qualcunu dipende da a quantità di meperidina chì anu pigliatu è di a rapidità di riceve u trattamentu. A più rapida assistenza medica hè data, megliu hè a possibilità di recuperu.
Se si pò dà un antidotu, a ripresa principia subitu. E persone chì piglianu una grande sovradosa ponu smette di respirà. Puderanu ancu attacche si ùn ottenenu micca rapidamente sta medicina. Un sughjornu in ospedale pò esse necessariu per dosi addiziunali di l'antidotu. Cumplicazioni, cum'è pneumonia, danni musculari da stende nantu à una superficia dura per un periudu di tempu prolungatu, o danni cerebrali da mancanza di ossigenu, ponu resultà in invalidità permanente.
Una severa sovradosi di meperidina pò causà a morte.
Overdose di Demerol; Mepergan Forte overdose
Aronson JK. Agonisti di u receptore oppioidi. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 348-380.
Nikolaides JK, Thompson TM. Opioidi. In: Walls RM, Hockberger RS, Gausche-Hill M, eds. Medicina di Emergenza di Rosen: Cuncetti è Pratica Clinica. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 156.