The Effed-Up Thing Vogue Brazil hà fattu per prumove i Ghjochi Paralimpici
Cuntenutu
Malgradu ciò chì pò avè principiatu cum'è una decisione di bona intenzione, Vogue U Brasile hè statu sottumessu à un scrutinu maiò dopu avè creatu l'imaghjini chì facenu chì l'attori capaci di fà l'apparenza di amputazioni in a so nova campagna, "Semu tutti Olimpiadi Speciali", chì sò aduprati per prumove i prossimi Ghjochi Paralimpichi in Rio.
L'omu è a donna mostrati in a foto impressiunante sò in realtà attori brasiliani (è imbasciadori paralimpici) Paulo Vilhena è Cleo Pires, chì i so corpi sò stati mudificati numericamente per parè à a tenista di tavola Bruninha Alexandre, chì avia u so bracciu drittu amputatu quandu era una criatura, è u ghjucatore di pallavolu sedutu Renato Leite, chì hà una gamba protesica.
Mentre chì tutti i partiti implicati parevanu abbastanza felici in a foto di daretu à e scene sopra, a decisione di utilizà l'attori, piuttostu chè l'atleti paralimpichi stessi, hà lasciatu parechji grattate a testa.
Cum'è un scrittore brasilianu l'hà dettu: "Ùn mancanu i disabili per piglià a piazza di u portavoce in ste publicità è mustrà à a sucietà chì iè, esistenu è meritanu tantu spaziu in i media cum'è noi". U Telegrafu raporti. "Innò, ùn simu micca tutti paralimpici. Ùn capimu ancu a realità di e persone cun disabilità. Pudemu tutti esse sustenitori di u muvimentu paralimpicu, ma hè sempre bè di ramintà chì u rolu, più chè mai, ùn hè micca nostru. "
Vogue U direttore artisticu brasilianu, Clayton Carneiro, hà sparatu contr'à tutte e critiche, spiegendu U Telegrafu chì, "Sapiamu chì seria un pugnu in l'intestinu, ma eramu quì per una bona causa. Dopu tuttu, quasi nimu hà compru biglietti per vede i Ghjochi Paralimpici."Pires, chì Carneiro dice chì era a mente daretu à l'idea, hà rispostu à a reazione cù un video publicatu nantu à u so contu Instagram in u quale hà dettu:" Avemu prestu a nostra maghjina per generà visibilità. È hè ciò chì facemu. U mo Diu ".
Speremu chì tuttu stu buzz si traduce veramente in più biglietti venduti per i Ghjochi Paralimpici, cusì pudemu ammirà i corpi attuali di l'atleti in cuncurrenza.