Perchè u vostru Cane Odiava u Vostru Ex-Noviu
Cuntenutu
Sapete chì u vostru cane vi manca quandu site andatu, vi ama più di tuttu (hè ciò chì significanu tutti quelli trattamenti di slobbery lasciatu in u vostru lettu, nò?), È vole prutege vi da i danni. Ma u so stintu prutettore va al di là di i squirroli schifosi è di u tippu UPS-tuttu u modu per quelli più vicini à voi, cumprendu u vostru altru significativu. U vostru cucciolu guarda cumu u vostru amicu vi tratta. È quandu ella vede chì u vostru umanu preferitu ùn hè micca simpaticu per voi, ùn hà micca paura di dimustrà u so dispiacere evitendu u jerk, secondu un novu Neuroscienze è Reviżjoni Biocomportamentali studiu. (Assuciatu: 15 Modi Cuccioli Miglioranu a Vostra Salute)
I circadori in Giappone, casa di una di e più famose storie d'amore di i pruprietarii di cani dolci è strazianti in a storia, anu stabilitu una seria di esperimenti per pruvà quantu cani è scimmie prestanu attenzione à u cumpurtamentu suciale di un terzu in una situazione è se facenu ghjudizii murali nantu à ciò chì succede. I ricercatori anu datu à u pruprietariu di u cane è à un'altra persona trè palle ciascuna è li anu dumandatu di sparte e palle unu cù l'altru. Tandu, u pruprietariu hè statu incaricatu di dumandà e so palle di ritornu à l '"amicu" chì a volte li dava torna è à volte rifiutava, mudellendu l'egoistu o l'inghjustizia. Dopu, e duie persone anu offertu trattà à u cane. È cum'è una persona averia, u cane hà preferitu u trattatu da a persona chì era stata gentile cù i so ghjoculi è hà evitatu a persona chì avia agitu ingiustamente. I risultati anu mostratu chì i cani sò assai cuscenti di cume l'altri trattanu i so pruprietari.
"I cani sò menu propensi à avvicinassi o accettà alimenti offerti da qualchissia chì hà pocu ricusatu di cooperà cù u pruprietariu di u cane", spiega James R. Anderson, Ph.D., ricercatore principale è prufessore à l'Università di Kyoto. "Quandu ci hè datu una scelta trà un" non-helper "è una persona neutrale, i cani tendenu à evità u non-helper è avvicinassi invece di a persona neutra."
Dunque, ùn abbandunate micca l'instinti di u vostru animali nantu à e persone vicine à voi, cumpresu u vostru cumpagnu, perchè ponu furnisce un parè onestu di u caratteru di una persona, rimarcendu cose chì forse ùn puderete micca, dice Anderson. "U vostru cane pò esse in gradu di rilevà segni di comportamentu nantu à l'attitudine di qualcunu versu voi", aghjusta.
Stu studiu hà cunsideratu specificamente cumu l'animali vedenu u trattu di "utile" è possibbilmente "equità", ma Anderson aghjusta ch'ellu hè ancu interessatu à guardà cumu i cani percepenu affidabilità, affidabilità, ingannu è altri tratti umani. Andate avanti è scorta di trattà. Fido li merita.