Overdose d'oliu di Sassafras
L'oliu di Sassafras vene da a corteccia di a radica di l'arburu di sassafras. A sobredose di oliu di Sassafras si verifica quandu qualchissia ingolle più di a quantità normale o raccomandata di sta sustanza. Questu pò esse per accidente o apposta.
Questu articulu hè solu per informazioni. Ùn aduprate micca per trattà o gestisce una sobredose reale. Se voi o qualchissia chì site cun avete una sobredose, chjamate u vostru numeru di emergenza lucale (cum'è 911), o u vostru centru di velenu lucale pò esse ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da ogni locu in i Stati Uniti.
Safrole hè l'ingredientu velenoso in l'oliu di sassafras. Hè un liquidu oliu chjaru o pocu giallu. Pò esse periculosu in grande quantità.
L'oliu di Sassafras hè pruibitu in l'alimenti è i medicinali in i Stati Uniti è in Canada, eccettu per quantità assai chjuche di safrole. Safrole pò causà cancer.
In alcune parti di u mondu, l'oliu di sassafras hè adupratu in aromaterapia.
Quì sottu sò sintomi di una sobredose d'oliu di sassafras in diverse parti di u corpu.
STOMACU È INTESTINI
- Dolore addominale
- Diarrea
- Nausea
- Vumitu
CORU È SANGUE
- Pressione sanguigna bassa
- Battimentu di u core (palpitazioni)
- Battimentu di core rapidu
LUNGS
- Respirazione rapida
- Respirazione bassa
SISTEMA NERVUOSU
- Sturdimentu
- Allucinazioni
- Incuscienza
PELLE
- Burns (se l'oliu hè nantu à a pelle)
Circate subitu assistenza medica. Ùn fate micca a persona à lancià, à menu chì un cuntrollu di velenu o un prufessore di a salute vi dicenu di fà.
Avè sta infurmazione pronta:
- Età di a persona, pesu è cundizione
- Nome di u pruduttu (ingredienti è forza, se cunnisciutu)
- U tempu hè statu inghjuttitu
- Quantità ingullita
U vostru centru lucale di cuntrollu di velenu si pò ghjunghje direttamente chjamendu a linea diretta naziunale di Assistenza Poison (1-800-222-1222) da qualunque parte di i Stati Uniti. Questa linea telefonica naziunale vi permetterà di parlà cun esperti in avvelenamentu. Vi daranu ulteriori istruzzioni.
Questu hè un serviziu gratuitu è cunfidenziale. Tutti i centri lucali di cuntrollu di velenu in i Stati Uniti utilizanu stu numeru naziunale. Duvete chjamà se avete qualchì domanda nantu à l'avvelenamentu o a prevenzione di velenu. Ùn hà bisognu di esse una emergenza. Pudete chjamà per qualsiasi ragione, 24 ore à u ghjornu, 7 ghjorni à a settimana.
Pigliate u cuntinuu cun voi à l'uspidale, se hè pussibule.
U fornitore misurerà è monitorerà i segni vitali di a persona, tra cui a temperatura, u pulse, a frequenza respiratoria è a pressione sanguigna.
E prove chì ponu esse fatte includenu:
- Prove di sangue è urina
- Radiografia di pettu
- ECG (elettrocardiograma, o traccia di u core)
U trattamentu pò include:
- Fluidi attraversu una vena (da IV)
- Medicina per riversà l'effettu di u velenu è trattà i sintomi
- Carbone attivatu
- Lassativu
- Supportu di respirazione, cumpresu u tubu attraversu a bocca in i pulmoni è cunnessu à una macchina di respirazione (ventilatore)
Quantu hè bonu qualcunu dipende da a quantità di oliu di sassafras inghjuttitu è da a rapidità di u trattamentu. A più rapida assistenza medica hè data, megliu hè a chance per a recuperazione.
L'oliu di Sassafras hè assai tossicu. Se si dannu à u fegatu o à i reni, pò piglià parechji mesi per guarisce. L'oliu di Sassafras pò ancu causà u cancheru se qualcunu u usa per un bellu pezzu.
Aronson JK. Lauraceae. In: Aronson JK, ed. L'effetti secundarii di Meyler di e droghe. XVI ed. Waltham, MA: Elsevier; 2016: 484-486.
Situ di a Biblioteca Naziunale di Medicina. PubChem. Safrole. pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/5144. Actualizatu u 24 aprile 2020. Accessu u 29 aprile 2020.