Riparazione di l'idrocele
A riparazione di l'idrocele hè una chirurgia per curregge u gonfiore di u scrotum chì si verifica quandu avete un idrocele. Un idrocele hè una raccolta di fluidi intornu à un testiculu.
I masci di i zitelli anu qualchì volta un idrocele à a nascita. L'idrocele si trovanu ancu in masci è masci più anziani. A volte si formanu quandu ci hè ancu una ernia (un gonfiu anormale di u tessutu) presente. L'idrocele sò abbastanza cumuni.
A chirurgia per riparà un idrocele hè spessu fatta in un ambulatoriale. L'anestesia generale hè aduprata in modo da esse addurmintatu è senza dulore durante a procedura.
In un zitellu o zitellu:
- U chirurgu face un picculu tagliu chirurgicu in a piega di l'inguine, è dopu drena u fluidu. U sac (hydrocele) chì tene u fluidu pò esse cacciatu. U chirurgu rinforza u muru musculare cù punti. Questu hè chjamatu riparazione di l'ernia.
- A volte u chirurgu utilizza un laparoscopiu per fà sta procedura. Un laparoscopiu hè una piccula fotocamera chì u chirurgu inserisce in a zona attraversu un picculu tagliu chirurgicu. A camera hè attaccata à un video monitor. U chirurgu face a riparazione cù picculi strumenti chì sò inseriti attraversu altri picculi taglii chirurgichi.
In adulti:
- U tagliu hè u più spessu fattu nantu à u scrotum. Dopu u chirurgu drena u fluidu dopu avè cacciatu una parte di u saccu idrocele.
U drenaggiu di l'agliu di u fluidu ùn hè micca fattu assai spessu perchè u prublema tornerà sempre.
L'idrocele si ne vanu spessu da soli in i zitelli, ma micca in l'adulti. A maiò parte di l'idrocele in i criaturi si ne vanu quand'elli anu 2 anni.
U vostru chirurgu pò raccomandà a riparazione di l'idrocele se l'idrocele:
- Diventa troppu grande
- Cause prublemi cù u flussu di sangue
- Hè infettatu
- Hè doloroso o scomudu
A riparazione pò ancu esse fatta se ci hè una ernia assuciata à u prublema.
I rischi per qualsiasi anestesia sò:
- Reazzioni allergii à i medicini
- Prublemi di respirazione
I risichi per qualsiasi chirurgia sò:
- Sanguinamentu
- Infezzione
- Coaguli di sangue
- Ripetizione di l'idrocele
Sempre dite à u vostru duttore sanitariu chì droghe pigliate, ancu droghe, supplementi, o erbe chì avete acquistatu senza prescription. Dìite ancu à u vostru fornitore se avete allergie à a droga o se avete avutu prublemi di sangu in u passatu.
Parechji ghjorni prima di a chirurgia, l'adulti ponu esse dumandati di smette di piglià l'aspirina o altre droghe chì influenzanu a coagulazione di u sangue. Questi includenu ibuprofen (Motrin, Advil), naproxen (Naprosyn, Aleve), alcuni supplementi di erbe, è altri.
A voi o à u vostru zitellu pudete esse dumandatu di smette di manghjà è di beie almenu 6 ore prima di a prucedura.
Pigliate i medicinali chì vi anu dettu di piglià cù un picculu sippu d'acqua.
A recuperazione hè rapida in a maiò parte di i casi. A maiò parte di a ghjente pò andà in casa qualchì ora dopu a chirurgia. I zitelli duveranu limità l'attività è uttene un riposu in più in i primi ghjorni dopu a chirurgia. In a maiò parte di i casi, l'attività normale pò ricumincià in circa 4 à 7 ghjorni.
U percentuale di successu per a riparazione di l'idrocele hè assai altu. A prospettiva à longu andà hè eccellente. Tuttavia, un altru idrocele pò formassi cù u tempu, o s'ellu ci era ancu una ernia presente.
Idrocelectomia
- Idrocele
- Riparazione di l'idrocele - serie
Aiken JJ, Oldham KT. Hernie inguinali. In: Kliegman RM, Stanton BF, St. Geme JW, Schor NF, eds. Manuale di Nelson di Pediatria. 20a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: chap 346.
Cancian MJ, Caldamone AA. Cunsiderazioni speciali in u paziente pediatricu. In: Taneja SS, Shah O, eds. Cumplicazioni di Taneja di Cirurgia Urologica. 5a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 54.
Celigoj FA, Costabile RA. Chirurgia di u scrotum è di e vesicule seminali. In: Wein AJ, Kavoussi LR, Partin AW, Peters CA, eds. Urologia Campbell-Walsh. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: cap. 41.
Palmer LS, Palmer JS. Gestione di anomalie di i genitali esterni in i masci. In: Wein AJ, Kavoussi LR, Partin AW, Peters CA, eds. Urologia Campbell-Walsh. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: chap 146.