Autore: Gregory Harris
Data Di Creazione: 13 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
Citomegalovirus
Video: Citomegalovirus

U test di sangue CMV determina a presenza di sostanze (proteine) chjamate anticorpi à un virus chjamatu citomegalovirus (CMV) in u sangue.

Un campione di sangue hè necessariu.

Ùn ci hè micca una preparazione speciale per a prova.

Quandu l'agulla hè inserita per tirà sangue, alcune persone sentenu un dolore moderatu, mentre chì altri sentenu solu una puntura o una stinging. Dopu, ci pò esse qualchì palpitante o una leggera contusione. Questu prestu si ne và.

L'infezzione CMV hè una malattia causata da un tipu di virus di l'herpes.

U test di sangue CMV hè fattu per rilevà l'infezione attuale CMV attiva, o infezione passata CMV in e persone chì sò in risicu di riattivazione di l'infezione. Queste persone includenu destinatari di trapianti d'organi è quelli chì anu un sistema immunitariu soppressu. U test pò ancu esse effettuatu per rilevà l'infezione CMV in neonati.

E persone chì ùn sò mai state infettate cù CMV ùn anu micca anticorpi rilevabili à CMV.

I valori di valori normali ponu variare leggermente trà i diversi laboratori. Alcuni laboratori usanu diverse misurazioni o testanu diversi campioni. Parlate cù u vostru duttore di salute nantu à u significatu di i vostri risultati di test specifici.


A presenza di anticorpi à CMV indica una infezzione attuale o passata cù CMV. Se u numeru di anticorpi (chjamatu u titeru di l'anticorpu) cresce in pochi settimane, pò significà chì avete una infezione attuale o recente.

Infezzione à longu andà (cronica) CMV (in cui u conte di anticorpi ferma circa u listessu cù u tempu) pò riattivà si in una persona cù un sistema immunitariu suppressu.

Ci hè pocu risicu per piglià u sangue. E vene è l'arterie varienu in grandezza da una persona à l'altra è da un latu di u corpu à l'altru. Ripiglià u sangue da certe persone pò esse più difficiule chè da l'altri.

Altri risichi assuciati à avè u sangue prelevatu sò pochi, ma ponu include:

  • Sanguinamentu eccessivu
  • Svenimentu o sintimentu stupitu
  • Punture multiple per localizà e vene
  • Hematoma (sangue chì s'acumula sottu à a pelle)
  • Infezzione (un ligeru risicu ogni volta chì a pelle hè rotta)

Per rilevà una infezione di sangue o organu cù CMV, u fornitore pò testà a presenza di CMV stessu in u sangue o in un organu specificu.


Prove di anticorpi CMV

  • Analisi di sangue

Britt WJ. Citomegalovirus. In: Bennett JE, Dolin R, Blaser MJ, eds. Mandell, Douglas, è Principi è Pràtica di Bennett di Malatie Infettive. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 137.

Mazur LJ, Costello M. Infezioni virali.In: McPherson RA, Pincus MR, eds. Diagnosticu Clinicu di Henry è Gestione per Metudi di Laboratoriu. 23 ed. St Louis, MO: Elsevier; 2017: chap 56.

Guadagnà A Popularità

Sciroppu di Ginger: à chì serve è cumu fà

Sciroppu di Ginger: à chì serve è cumu fà

U ciroppu di zenzeru hè un ottimu rimediu ca anu per i raffreddori, l'influenza o u mal di gola, frebba, artrite, nau ea, vomitu, dolore di tomacu è dolori mu culari, po tu chì cunt...
A cosa serve u tè Perpétua Roxa?

A cosa serve u tè Perpétua Roxa?

A pianta perpetua viola, di nome centificuGomphrena globo a, Pò e e adupratu in forma di tè per luttà contr'à u mal di gola è a rauca. ta pianta hè ancu cunni ciuta c...