7 cunsiglii per aiutà u vostru zitellu o adulescente à perde u pesu
Cuntenutu
- 1. Ogni famiglia hà bisognu à manghjà bè
- 2. Ùn fate micca un alimentu separatu per u zitellu
- 3. Dà un esempiu manghjendu cibi sani
- 4. Ùn avè micca alimenti ricchi di calorie in casa
- 5. Manghjà a maiò parte di i pasti in casa
- 6. Ùn frighje micca in casa, preferite bollita o grillata
- 7. Aduprate erbe aromatiche per staghjunà i pasti
- 8. Fà attività à l'aria aperta in famiglia
Per aiutà u vostru zitellu à perde u pesu, hè impurtante riduce a quantità di dolci è grassu in i so alimenti è, in listessu tempu, aumentà a quantità di frutti è ligumi ogni ghjornu.
I zitelli perdenu più pesu quandu i genitori è i fratelli si implicanu è manghjanu ancu più sani. In questu modu, u zitellu ùn si sente micca esclusu, rendendu più faciule a seguita di a dieta.
Tuttavia, un zitellu hà bisognu di perde u pesu solu s'ellu hà un pesu superiore à u cunsigliatu per a so età, altezza è stadiu di sviluppu è ùn hè micca cunsigliatu di seguità una dieta o di dà medicinali à i zitelli senza u cunsigliu di un duttore. o nutrizziunista.
Fighjate u video seguente è vedi cumu aiutà u vostru zitellu à perde u pesu:
I 7 consiglii semplici per aiutà i zitelli à perde u pesu sò:
1. Ogni famiglia hà bisognu à manghjà bè
U mottu deve esse se u zitellu o l'adulescente anu bisognu di perde u pesu, allora tutti in casa anu da aduttà a listessa dieta perchè hè più faciule di seguità a dieta.
2. Ùn fate micca un alimentu separatu per u zitellu
Cum'è tutti à l'internu di a casa anu bisognu di manghjà bè, ùn hè micca perchè u zitellu o l'adulescente hè più grassu di i genitori o fratelli chì ponu manghjà una lasagna davanti ad ellu, mentre ch'ellu manghja insalata. Dunque, ognunu hà bisognu di manghjà u listessu cibu è di stimulà l'altru.
3. Dà un esempiu manghjendu cibi sani
E persone anziane sò a fonte d'ispirazione per i più ghjovani, dunque i genitori è i fratelli, i zii è i babboni anu ancu bisognu di collaborà cunsumendu frutti, ligumi è insalate ogni ghjornu, evitendu fast food, cibi grassi, cibi fritti è biscotti ripieni.
4. Ùn avè micca alimenti ricchi di calorie in casa
Postu chì nimu pò manghjà cibi ricchi di grassu è zuccheru, a strategia megliu hè d'avè sempre cibi assai sani in u frigorifero è in l'armarii perchè hè più faciule per evità a tentazione.
5. Manghjà a maiò parte di i pasti in casa
Manghjà fora di casa pò esse un prublema, perchè di solitu in i centri commerciali hè più faciule di truvà fast food è alimenti chì ùn contribuiscenu micca à a dieta, allora l'ideale hè chì a maiò parte di i pasti sianu preparati in casa, cù ingredienti sani è nutritivi.
6. Ùn frighje micca in casa, preferite bollita o grillata
Per cucinà bè l'alimentu, cù menu grassu, l'ideale hè chì sia cucinatu o grillatu. E fritte devenu esse lasciate fora è devenu esse eliminate.
7. Aduprate erbe aromatiche per staghjunà i pasti
L'alimenti devenu esse preparati in modu simplice, preferibilmente aghjunghjendu erbe aromatiche cum'è origanu, prezzemolo, coriandru o rosmarinu, per esempiu. Hè impurtante evità di aduprà cubi di bouillon, sale eccessivu o salse per aromatizà i cibi.
8. Fà attività à l'aria aperta in famiglia
A pratica regulare di esercizii fisichi chì li piacenu à u zitellu, cume andà in bicicletta, ghjucà à u football o ghjucà à a piscina, duveria esse ripetuta di modu regulare, cun tutti o qualsiasi membru di a famiglia, affinchì u zitellu sia mutivatu è ùn dà micca perde u pesu.
Fighjate u video per altri cunsiglii utili: