Un Pocu Aiutu Quì: Cambià i Vostri Abitudini
Cuntenutu
Cambià l'abitudine hè difficiule. Ch'ella sia una dieta, bere alcolu, fumà sigarette, o gestisce u stress è l'ansietà, a ghjente cerca spessu modi per fà cambiamenti sani. In fattu, l'industria di l'autore migliurà guasi vale a pena d'acquistà 11 miliardi di dollari in i Stati Uniti.
I seguenti approcci è strumenti anu da aiutà e persone à sbarrazzassi di l'abitudine ch'elli volenu rompe.
Favoloso
L'app Fabulous hè custruita annantu à un scopu cumunu chì parechje persone spartenu: esse u so migliore sè.
"A nostra squadra [si compone] di studienti per tutta a vita. In tuttu ciò chì femu, vulemu esse megliu versioni di noi stessi, ma certe volte ci manca chiarezza per uttene i nostri scopi, allora hè [ciò chì mantene] Favoloso ... avanzendu ", dice Kevin Chu, dirigente di marketing di crescita in Favoloso.
U cuncettu per l'applicazione hè natu da una cunversazione trà un gruppu di amichi chì discusavanu di produttività è di messa à fuoco. "È l'idea hè sbucciata in una app chì invita è incuragisce a ghjente à esse megliu versioni d'elli stessi sfruttendu a scienza di l'ecunumia di u cumpurtamentu", dice Chu.
Cù l'aiutu di Dan Ariely, un scientistu di cambiamentu di cumpurtamentu à l'Università Duke è l'autore di u best-seller di u New York Times "Predictably Irrational", Fabulous hè natu. L'uttellu hà per scopu di aiutà i so utilizatori à ripiglià e so abitudini tramandendu picculi scopi uttinibili, cume beve più acqua. L'utilizatori travaglianu ancu versu a realisazione di scopi più grandi è à longu andà cum'è u sintimu di più energia per tutta a ghjurnata, ottene un sonnu di notte megliu è manghjà più in bona salute.
"Ci sforzemu di scopi ancu più grandi avà chì avemu vistu u successu di Fabulous", dice Chu. "A lettura di e storie di a nostra comunità ... nantu à l'effettu chì Fabulous hà avutu nantu à a so salute mentale, benessere è felicità dà solu quella spinta in più per avanzà più veloce è più grande".
Linea d'aiutu di i Fumatori
A linea d’assistenza per i fumatori hè stata lanciata in aprile 2000 in u quadru di u rinnovu di a Strategia Ontario senza fume, chì hà per scopu di riduce u cunsumu di tabacchi in Ontario, Canada.
U serviziu gratuitu furnisce supportu, cunsiglii è strategie per abbandunà u fumu è l'usu di tabacchi. Utilizza una varietà di risorse, cumprese chjamate in uscita pianificate, una cumunità in linea, messageria di testu, è cuncorsi cum'è u Contest di Sfida di a Prima Settimana.
"Quandu eru ghjovanu, aghju vistu tramindui i mo babboni fumà è, à a fine, sò morti per via di questu", dice Linda Phrakonkham, spezialista di cessazione di tabacchi in a linea d'assistenza per i fumatori. "Sì qualchissia puderia avè aiutatu à smette forse seria statu diversu. Pensu à què quandu parlu cù e persone chì ci chjamanu. Ùn si tratta solu di smette di fumà, ma di fà un cambiamentu pusitivu in a so vita ".
Si ricorda di avè fattu un cambiamentu in una donna chì hà utilizatu a linea d'aiutu per i fumatori da u 2003 à u 2015. Phrakonkham ammette chì, à principiu, a donna era difficiule da parlà, ma chì era quandu cambiò di tattica chì a donna cuminciò à risponde pusitivamente à e so discussioni.
«Un ghjornu, mi sò cuncentratu à fà assai di più ascultendu parlendu. Cù u tempu, ella hà da cumincià à stà à sente è l'aghju da mette solu à fighjà nantu à una cumpetenza o un cumpurtamentu ", si ricorda Phrakonkham.
À a fine, a donna hà smessu in u 2015.
"In una di e chjamate in quelli ultimi ghjorni hà dettu:" A ghjente dà u putere à a ghjente. Mi sentu cum'è un novu me. 'Ma ùn era micca solu ch'ella abbandunò. Ella m'hà dettu cumu dopu avè adupratu [Linea d'aiutu di i Fumatori] durante tanti anni hà sappiutu ricunquistà cù u so figliolu è avè una relazione più bona cù a so nora, ciò chì significava ch'ella avia da vede u so nipote ", dice Phrakonkham.
"U so modu di parlà era cusì sfarente paragunatu à e nostre prime cunversazione - era pusitivu è spirantosu, a manera di vede a so vita era cambiata".
A Piccola Scola di u Grande Cambiamentu
Mentre stava luttendu per anni cù attacchi di panicu, ansietà cronica, bulimia è binge eating, u psicologu Amy Johnson, PhD, hà cercatu aiutu in diverse forme, ma nunda pareva attaccà. Per aiutassi è per l'altri, hà sviluppatu un approcciu contraintuitivu per rompe l'abitudini è sperimentà cambiamenti duraturi.
"Ùn hè micca esagerazione di dì chì ùn aghju mai pensatu chì era pussibule. Sò prova vivente chì un cambiamentu prufondu, durevule è senza forza di vuluntà hè pussibule per chiunque ", dice Johnson.
In 2016, hà spartutu u so approcciu in u libru, "U picculu libru di u grande cambiamentu: l'approcciu senza vuluntà per rompe ogni abitudine". U libru cerca di aiutà l'individui à capisce a fonte di e so abitudini è di dipendenze, mentre offre picculi cambiamenti chì ponu esse fatti per fermà queste abitudini prestu.
«Ci era una dumanda tamanta per di più da parte di i lettori. Volenu una cumunità, più esplorazione, più conversazione intornu à queste idee, allora aghju creatu una scola in linea chì face passà a ghjente attraversu una capiscitura di cumu funziona a nostra mente è da induve venenu e nostre abitudini ", dice Johnson.
A Little School of Big Change include lezioni video, animazioni, cunversazioni cù psichiatri è psiculoghi, un foru è chiamate di gruppu in diretta guidate da Johnson.
"A scola cresce in furia è hà aiutatu centinaie di persone à truvà libertà da l'abitudini, a dipendenza è l'ansietà", dice Johnson.
Easyway di Allen Carr
Dapoi più di 30 anni, Easyway di Allen Carr hà aiutatu à stimà 30 milioni di persone in u mondu sanu à smette di fumà, cumprese e celebrità David Blaine, Sir Anthony Hopkins, Ellen DeGeneres, Lou Reed, è Anjelica Huston.
Attraversu seminarii in persona o in linea, Easyway si concentra nantu à i motivi per chì a ghjente fuma, piuttostu chè perchè ùn duverebbenu micca. Questu hè basatu annantu à l'idea chì a maggior parte di i fumatori sà dighjà chì fumà hè malsanu, costosu è spessu insociabile.
U metudu elimina a credenza di u fumatore chì fumà furnisce qualsiasi sorte di piacè genuu o stampella, è chì fumà allevia solu i sintomi di astinenza da a sigaretta precedente.
I participanti sò ancu insegnati chì a sensazione di sollievu chì i fumatori sperimentanu quandu fumanu una sigaretta hè a stessa sensazione chì i non fumatori sperimentanu tuttu u tempu, eliminendu a paura di sacrifiziu è di privazione chì vene cù u rinunciu.
E persone chì assistenu à e cliniche è leghjenu u libru d'accumpagnamentu sò incuragite à fumà o vapà cum'è di solitu finu à chì u seminariu o u libru sia compiu.
L'approcciu Easyway di Allen Carr hè statu ancu applicatu per aiutà cù e droghe, l'alcol, u ghjocu, u zuccheru, u pesu, l'ansietà, è varie fobie, cum'è a paura di vulà.