Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 20 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Il 25 novembre, non farlo, per non raccogliere il deterioramento. Il peggior peccato nel giorno
Video: Il 25 novembre, non farlo, per non raccogliere il deterioramento. Il peggior peccato nel giorno

Cuntenutu

Per gode di u carnavale in salute hè necessariu esse attenti à l'alimentazione, avè cura di a pelle è pruteghje si da e malatie di trasmissione sessuale.

Alcolu eccessivu è sole è notte insonnie ponu avè gravi cunsequenze per a salute, cum'è colpu di calore, infiammazione di u fegatu, disidratazione, vomitu frequenti è svenimentu. Dunque, per evità sti prublemi è sfruttà al massimu i ghjorni di festa, eccu 10 cunsiglii per gode di u carnavale in bona salute.

1. Aduprate un preservativu in tutte e relazioni

L'usu di i preservativi in ​​tutte e relazioni intime hè u megliu modu per prevene e gravidanze indesiderate è evità infezioni di trasmissione sessuale, cume a sifilide, l'herpes genitale è u SIDA.

Inoltre, hè impurtante ricurdà chì a mattina dopu à a pillula ùn deve micca esse usata in permanenza, soprattuttu durante u Carnavale, chì cuntene una grande quantità di ormoni chì, assieme à un eccessu di alcolu, ponu dannà u corpu.


2. Evite di basgià nantu à e labbre di persone scunnisciute

Basgià pò trasmette malatie cum'è ferite ferite, candidiasi, mononucleosi, carie è gingivitis, chì hè una infiammazione in e gengive chì provoca dolore è sangu.

Hè impurtante di ricurdà chì e probabilità di catturà e malatie attraversu u baciu sò ancu più grandi quandu ci sò piaghe in bocca, chì l'entrata di virus è batteri hè più faciule per via di a ferita, è hè pussibile trasmette ancu u virus AIDS. Scuprite chì sò e malatie principali trasmesse da basgià.

3. Bei assai acqua

Bevendu molta acqua, aiuterà u corpu à stà idratatu, prevenendu a secchezza è e brusgie di a pelle, colpi di calore, malessere, vertigini è resaca, chì l'acqua aiuta à eliminà l'alcol da u corpu.

In più di l'acqua, duvete ancu beie liquidi nutritivi chì riforniscenu vitamine è minerali in u corpu, cum'è suchji naturali, vitamine, acqua di coccu è bevande isotoniche. Scuprite qualchì deliziosa ricetta d'acqua aromatizzata per stà idratatu.


4. Evite esse esposti à u sole direttu

U sole eccessivu provoca disidratazione, brusgiature nantu à a pelle è aggrava i sintomi di resaca. Cusì, si deve evità di esse esposti à u sole, soprattuttu trà 10 ore è 4 ore di sera, è purtà sempre occhiali da sole, cappelli è crema solare, chì devenu esse riapplicati ogni 2 ore.

5. Aduprate una crema solare adatta à labbre è capelli

Un sole eccessivu è alcolu causanu disidratazione, chì provoca ancu secchezza di e labbra è di i capelli, dunque hè impurtante aduprà crema solare per labbra è creme termiche per i capelli, chì devenu ancu esse riapplicate ogni ghjornu o duie.3 ore.

Vede cumu sceglie è applicà a crema solare currettamente.

6. Manghjà ogni 3 ore

Manghjà ogni 3 ore aiuta à mantene l'energia di u corpu è rifornisce vitamine è minerali spesi per eliminà l'alcol da u corpu.


Fà picculi stuzzichini cù frutti freschi, vitamine, panini o crackers aiuta à mantene u vostru corpu ben nutritu è ​​preparatu per gode di i ghjorni festivi.

7. Purtate panni leggeri è scarpi comodi

I vestiti leggeri è i scarpi cunfortevuli devenu esse purtati per evità u calore eccessivu è a furmazione di calli è vesciche à i pedi. Cumu site di solitu in piedi per un bellu pezzu durante u carnavale, l'ideale hè di portà scarpe cun scarpi cun calzini, è massà i pedi è i pedi in a tarda sera o a mane à a matina.

8. Ùn esagerate micca e pillule è e bevande energetiche

E pillule è e bevande energetiche sò ricche di caffeina, una sostanza chì pò causà insonnia è disturbà u restu di u corpu per affruntà un novu ghjornu di festa.

Inoltre, piglià a caffeina cun bevande alcoliche pò causà aritmie è palpitazioni cardiache, è peghju i sintomi di brusgiu in u stomacu è gastrite.

9. Mantene i vostri vaccini à ghjornu

Mantene i vaccini à ghjornu hè impurtante perchè durante u carnavale, l'accidenti cù buttigli di vetru o l'uggetti di metallu rottu in a strada, chì sò fonti di batteri tetanus, sò cumuni. Inoltre, a presenza di turisti è di ghjente di ghjente facilitanu a trasmissione di malatie cum'è virus è morbillo, chì ponu esse evitati cù a vaccinazione.

10. Dormi bè

Ancu se dorme ùn hè micca una priorità à u carnavale, si deve pruvà à ripusassi almenu 7 o 8 ore à ghjornu, per rifornisce l'energia è evità stanchezza è irritazione.

Se ùn pudete micca dorme tardi dopu a festa, duvete pruvà à fà brevi pause per tutta a ghjurnata o fà una sunnita dopu à u pranzu. Per ricuperà più veloce, vede 4 cunsiglii per curà a vostra resaca

Fighjate dinò a seguita video è fighjate i nostri cunsiglii per gode di u carnavale in bona salute:

Cunsigliatu À Voi

Tantu Più Di Stancu: 3 Modi per Spiegà Cume hè veramente a Fatica Cronica

Tantu Più Di Stancu: 3 Modi per Spiegà Cume hè veramente a Fatica Cronica

Ùn hè micca li te a en azione ch'è d'e e tancu quandu ite anu. alute è bene ere toccanu ognunu di noi in modu diver u. Que ta hè a toria di una per ona.«Avemu tut...
Cardiomiopatia

Cardiomiopatia

A cardiomiopatia hè una malattia prugre iva di u miocardiu, o mu culu di u core. In a maiò parte di i ca i, u mu culu di u core i indebuli ce è ùn pò micca pompà u angue ...