10 cunsiglii semplici per purtà tacchi alti senza soffre
Cuntenutu
- 1. Purtate un taccu cù un massimu di 5 cm
- 2. Sceglite un scarpu cunfortu
- 3. Purtate un taccu più grossu
- 4. Cammina 30 minuti prima di parte di casa
- 5. Purtate tacchi alti cù suletta di gomma
- 6. Pone a suletta à l'internu di a scarpa
- 7. Cacciate u scarpu
- 8. Purtate una scarpa cù tacchi anabela
- 9. Purtate tacchi alti un massimu di 3 volte à settimana
- 10. Evite i scarpi cun a punta assai appuntita
- Dannu chì i tacchi alti ponu causà
Per portà un bellu taccu altu senza avè dolore in schiena, gambe è pedi, duvete esse attenti quandu cumprate. L'ideale hè di sceglie una scarpa à tacchi alti assai comoda chì hà una suletta imbottita è ùn appughja micca nantu à u taccu, u collu o i diti.
Un altru cunsigliu chì pò aiutà à sceglie i tacchi alti ghjusti, hè di cumprà i scarpi à a fine di a ghjurnata, quandu i vostri pedi sò un pocu gonfiati, perchè tandu a persona a saperà chì i ghjorni di festa o à l'epichi quandu anu bisognu di purtassi tacchi alti tutta a ghjurnata, seranu adattati à ste situazione.
I migliori trucchi per portà tacchi alti senza soffre sò:
1. Purtate un taccu cù un massimu di 5 cm
U taccu altu di a scarpa ùn deve supera i 5 centimetri di altezza, perchè cusì u pesu di u corpu hè megliu distribuitu annantu à tuttu u pede. Se u calcagnu supera i 5 centimetri, una suletta deve esse posta nantu à u collu, in a scarpa, per equilibrà un pocu l'altezza.
2. Sceglite un scarpu cunfortu
Quand'ellu sceglie tacchi alti, duveria imbulighjà cumpletamente u pede, senza sprime nè pressà alcuna parte di u pede. I più boni sò quelli chì sò imbottiti è chì quandu si piega i diti, si sente u tessutu di a scarpa dà un pocu.
Inoltre, una suletta pò ancu esse adattata per fà u calzariu più còmode.
3. Purtate un taccu più grossu
U taccu di a scarpa duveria esse u più grossu pussibule, perchè u pesu di u corpu chì cade nantu à u taccu hè megliu distribuitu è ci hè menu risicu di torce u pede.
Se a persona ùn resiste micca un taccu à stilettu, devenu optà per una scarpa chì ùn sia micca troppu sciolta nantu à u pede, affinch'ella ùn sculischi è si allenessi assai per equilibrà è micca cascà, o torce u pede.
4. Cammina 30 minuti prima di parte di casa
L'ideale quandu esce in tacchi alti hè di marchjà circa 30 minuti in casa, perchè cusì i pedi si adattanu megliu. Se a persona ùn pò suppurtà a scarpa durante quellu tempu, significa chì ùn puderà ancu stà cun ella nantu à i so pedi tuttu u ghjornu o a notte.
5. Purtate tacchi alti cù suletta di gomma
I tacchi alti di a scarpa devenu preferibilmente esse fatti di gomma o s'ellu ùn vene micca da a fabbrica, una bona opzione hè di mette una sola in gomma nantu à un scarparu.
Stu tippu di suola hè più comodu per marchjà, perchè cumu ammugna l'impattu di u taccu cù u pavimentu, rende u toccu di u pede più comodu.
6. Pone a suletta à l'internu di a scarpa
Un altru cunsigliu per migliurà u cunfortu hè di mette insole di silicone in a scarpa, chì pò esse acquistata in negozii di scarpi, in farmacia o in Internet.
L'ideale hè di pruvà a suletta à l'internu di a scarpa chì avete da aduprà, perchè e dimensioni varienu assai, o cumprà una suletta fatta à misura, indicata da un ortopedista è fatta secondu a dimensione di u pede è i punti di pressione principali nantu u pede.
7. Cacciate u scarpu
Se a persona hà da passà tutta a ghjurnata cù a scarpa, duverebbe caccialla di tantu in tantu, se hè pussibule, per ripusassi per un pezzu o sustene u collu nantu à una mansa di libri o ghjurnali o mette in un'altra sedia pò esse una bona opzione troppu.
8. Purtate una scarpa cù tacchi anabela
U vestitu di una scarpa cù un taccu Anabela o una piattaforma davanti per cumpensà l'altezza di u taccu hè assai più còmode è a persona hè menu prubabile di soffre di dolore à a schiena o à u pede.
9. Purtate tacchi alti un massimu di 3 volte à settimana
L'ideale hè di cunghjucà l'usu di tacchi alti cù l'usu di un'altra scarpa più comoda per dà à i vostri pedi tempu di riposu, ma s'ellu ùn hè micca pussibule, si deve sceglie scarpi cù altezze diverse.
10. Evite i scarpi cun a punta assai appuntita
Evite di portà scarpi cun a punta assai appuntita, dendu preferenza à quelli chì sustenenu pienu u collu senza pressà e dite. Se a persona hà da purtà ancu una scarpa à punta, duverianu cumprà un numeru più grande di u vostru, per assicurà chì e dite ùn sianu strette.
Se continuate à sperimentà u dolore in i vostri pedi, vedi cumu scaldà i vostri pedi è cumu massà i vostri pedi doloranti.
Dannu chì i tacchi alti ponu causà
U vistimentu di tacchi assai alti pò ferisce i vostri pedi, dannà e caviglie, e ghjinochje è a spina dorsale, causendu deformità è cambiamenti di postura chì ponu esse severi è richiedenu un trattamentu specificu. Questu hè chì u pesu di u corpu ùn hè micca distribuitu currettamente nantu à u pede è chì ci hè un cambiamentu in u centru di gravità di u corpu, ci hè una tendenza à lancià e spalle indietro è a testa in avanti, è à aumentà a lordosi lombare, cambià u pusizionamentu di u corpu. colonna.
Alcuni esempi di cambiamenti chì l'usu eccessivu di tacchi alti, senza seguità e linee guida sopra, pò causà sò:
- Bunion;
- Cattiva postura;
- Dolore di schiena è di pedi;
- Accurtamentu in a "patata di a gamba", chì causa dolore in questa regione quandu si caccia u taccu;
- Diminuzione di a flessibilità di u tendinu d'Achille;
- Spur talone;
- Dita di artigli, calli è unghie incarnite,
- Tendinite o bursite in u pede.
Tuttavia, l'usu di i flip flops è di i sandali piatti sò ancu dannosi per a spina dorsale, perchè in questu casu u 90% di u pesu di u corpu cade solu nantu à u calcagnu, dunque hè cunsigliatu di purtà scarpi comodi chì anu da 3 à 5 cm di calcagnu. E pantofule devenu esse aduprate solu in casa, e scarpe piatte per e uscite rapide è e scarpe da tennis sò adatte per l'usi quotidiani è per l'attività fisica, ma duvianu ancu avè una bona suola per assorbe l'impatti.