Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Febbraiu 2025
Anonim
10 Beneficii per a Salute Basati in Evidenza di u Dighjunu Intermittenti - Nourrisson
10 Beneficii per a Salute Basati in Evidenza di u Dighjunu Intermittenti - Nourrisson

Cuntenutu

U dighjunu intermittenti hè un mudellu di manghjà induve cicculate trà i periodi di manghjà è di digiunu.

Ci hè parechje sfarenti tippi di dighjunu intermittenti, cum'è i metudi 16/8 o 5: 2.

Parechji studii mostranu chì pò avè benefici putenti per u vostru corpu è u cervellu.

Eccu 10 benefici per a salute basati nantu à l'evidenza di u digiunu intermittenti.

1. Cambiamenti à Dighjunu Intermittenti A Funzione di Celle, Geni è Ormoni

Quandu ùn manghjate micca per un pezzu, parechje cose accadenu in u vostru corpu.

Per esempiu, u vostru corpu inizia processi impurtanti di riparazione cellulare è cambia i livelli ormonali per rende più accessibile u grassu corporeu conservatu.

Eccu alcuni di i cambiamenti chì si verificanu in u vostru corpu durante u digiunu:

  • Livelli di insulina: I livelli sanguini di insulina calanu significativamente, ciò chì facilita a brucia di grassu ().
  • Ormone di crescita umanu: I livelli di sangue di l'ormone di crescita ponu aumentà quant'è 5 volte (,). I livelli più alti di questu ormone facilitanu a brucia di grassu è u guadagnu musculu, è anu numerosi altri benefici (,).
  • Riparazione cellulare: U corpu induce processi impurtanti di riparazione cellulare, cume l'eliminazione di u materiale di rifiutu da e cellule ().
  • Spressione genica: Ci sò cambiamenti benefiziusi in parechji geni è molecule in relazione à a longevità è a prutezzione contr'à e malatie (,).

Parechji di i benefici di u digiunu intermittenti sò in relazione cù questi cambiamenti in ormoni, espressione genica è funzione di e cellule.


Linea di fondu:

Quandu dighjunate, i livelli di insulina calanu è l'ormone di crescita umanu aumenta. E vostre cellule inizianu ancu prucessi impurtanti di riparazione cellulare è cambianu chì geni sprimenu.

2. U dighjunu intermittenti pò aiutà à perde u pesu è u grassu di u ventre

Parechji di quelli chì provanu u digiunu intermittente a facenu per perde u pesu ().

In generale, u digiunu intermittente vi farà manghjà menu pasti.

A menu chì se cumpensate manghjendu assai di più durante l'altri pasti, finiscerete per piglià menu calorie.

Inoltre, u digiunu intermittente migliora a funzione ormonale per facilità a perdita di pesu.

Livelli inferiori di insulina, livelli più alti di ormoni di crescita è quantità aumentate di norepinefrina (noradrenalina) aumentanu tutti a ripartizione di u grassu corporeu è facilitanu u so usu per l'energia.

Per questa ragione, u digiunu à breve termine in realtà aumenta u vostru tassu metabolicu da 3,6-14%, aiutendu à brusgià ancu più calorie (,).

In altre parolle, u digiunu intermittenti travaglia da i dui lati di l'equazione di calorie. Aumenta u vostru ritmu metabolicu (aumenta e calorie fora) è riduce a quantità di alimentu chì manghjate (riduce e calorie in).


Sicondu una rivista di u 2014 di a literatura scientifica, u digiunu intermittenti pò causà a perdita di pesu di 3-8% annantu à 3-24 settimane (12). Questu hè una quantità enorme.

A ghjente hà ancu persu 4-7% di a so circonferenza di a cintura, ciò chì indica chì anu persu assai grassu di u ventre, u grassu dannosu in a cavità addominale chì causa malatie.

Un studiu di rivista hà dimustratu ancu chì u digiunu intermittenti hà causatu menu perdita musculare ch'è a restrizione calurica cuntinua ().

Dopu tuttu, u digiunu intermittenti pò esse un strumentu incredibilmente putente per a perdita di pesu. Maggiori dettagli qui: Cumu u Dighjunu Intermittente Pò Aiutavvi à Perde U Pesu.

Linea di fondu:

U dighjunu intermittenti aiuta à manghjà menu calorie, puru aumentendu un pocu u metabolismu. Hè un strumentu assai efficace per perde u pesu è u grassu di u ventre.

3. U dighjunu intermittente pò riduce a resistenza à l'insulina, abbassendu u risicu di u diabete di tippu 2

A diabetes di tip 2 hè diventata incredibilmente cumuna in l'ultimi decennii.

A so caratteristica principale hè alti livelli di zuccheru in sangue in u cuntestu di a resistenza à l'insulina.


Tuttu ciò chì riduce a resistenza à l'insulina deve aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue è prutegge contra a diabetes di tip 2.

Curiosamente, u digiunu intermittenti hè statu dimustratu per avè benefici maiò per a resistenza à l'insulina è porta à una riduzione impressiunale di i livelli di zuccheru in sangue (12).

In studii umani nantu à u dighjunu intermittenti, u zuccherinu in sangue à dighjunu hè statu riduttu di 3-6%, mentre chì l'insulina à dighjunu hè stata ridutta di 20-31% (12).

Un studiu nantu à i topi diabetichi hà ancu mustratu chì u digiunu intermittente prutege da i danni à i reni, una di e cumplicazioni più gravi di u diabete ().

Ciò chì implica, hè chì u digiunu intermittente pò esse altamente protettivu per e persone chì sò in risicu di sviluppà diabete di tip 2.

Tuttavia, ci ponu esse alcune differenze trà i generi. Un studiu nantu à e donne hà dimustratu chì u cuntrollu di u zuccherinu in sangue hè peghju dopu à un protocolu di digiunu intermittente di 22 ghjorni ().

Linea di fondu:

U dighjunu intermittenti pò riduce a resistenza à l'insulina è calà i livelli di zuccaru in sangue, almenu in l'omi.

4. U dighjunu intermittenti pò riduce u stress ossidativu è l'inflammazione in u corpu

U stress ossidativu hè unu di i passi versu l'invecchiamentu è parechje malatie croniche ().

Si tratta di molecule instabili chjamate radicali liberi, chì reagiscenu cù altre molecule impurtanti (cum'è proteine ​​è DNA) è li danneghjanu (15).

Parechji studii mostranu chì u dighjunu intermittenti pò rinfurzà a resistenza di u corpu à u stress ossidativu (16,).

Inoltre, i studii mostranu chì u digiunu intermittenti pò aiutà à luttà contr'à l'infiammazione, un altru fattore chjave di tutte e specie di malatie cumune (,,).

Linea di fondu:

I studii mostranu chì u digiunu intermittenti pò riduce i danni ossidativi è l'infiammazione in u corpu. Questu averebbe avè benefici contr'à l'invecchiamentu è u sviluppu di numerose malatie.

5. U dighjunu intermittenti pò esse benefiziale per a salute di u core

E malatie cardiache sò attualmente u più grande assassinu di u mondu ().

Si sà chì vari marcatori di salute (i cosiddetti "fattori di risicu") sò associati à un risicu aumentatu o diminuitu di malatie cardiache.

U digiunu intermittenti hè statu dimustratu per migliurà numerosi fattori di risicu diversi, cumprese a pressione sanguigna, u colesterolu totale è LDL, i trigliceridi in u sangue, i marcatori infiammatori è i livelli di zuccheru in sangue (12,, 22, 23).

Tuttavia, assai di questu hè basatu annantu à studii animali. L'effetti nantu à a salute di u core anu da esse studiatu assai più in l'umani prima di pudè fà raccomandazioni.

Linea di fondu:

I studii mostranu chì u digiunu intermittenti pò migliurà numerosi fattori di risicu per e malatie cardiache cum'è pressione sanguigna, livelli di colesterolu, trigliceridi è marcatori infiammatori.

6. U dighjunu intermittente induce vari prucessi di riparazione cellulare

Quandu dighjunemu, e cellule di u corpu inizianu un prucessu cellulare di "rimozione di rifiuti" chjamatu autofagia (,).

Ciò implica chì e cellule si rompenu è metabolizanu e proteine ​​rotte è disfunzionali chì si accumulanu in e cellule cù u tempu.

A autofagia aumentata pò furnisce prutezzione contru parechje malatie, cumpresi u cancheru è a malatia d'Alzheimer (,).

Linea di fondu:

U digiunu inghjenna una via metabolica chjamata autofagia, chì elimina u materiale di scarti da e cellule.

7. U dighjunu intermittenti pò aiutà à prevene u cancheru

U cancer hè una malattia terribile, caratterizata da una crescita incontrollata di cellule.

U digiunu hè statu dimustratu per avè parechji effetti benifichi nantu à u metabolismu chì pò purtà à un risicu riduttu di cancheru.

Ancu se studii umani sò necessarii, evidenze promettenti da studii animali indicanu chì u digiunu intermittenti pò aiutà à prevene u cancheru (,,,).

Ci hè ancu alcune evidenze nantu à i pazienti cun cancru umanu, chì mostranu chì u digiunu hà riduttu vari effetti secondari di a chimioterapia ()

Linea di fondu:

U digiunu intermittenti hè statu dimustratu per aiutà à prevene u cancheru in studii animali. Un documentu in l'omu hà mostratu chì pò riduce l'effetti secondari causati da a chimioterapia.

8. U dighjunu intermittenti hè bonu per u vostru cervellu

Ciò chì hè bonu per u corpu hè spessu bonu ancu per u cervellu.

U digiunu intermittente migliora varie caratteristiche metaboliche cunnisciute per esse impurtanti per a salute di u cervellu.

Ciò include riduzzione di u stress ossidativu, riduzione di l'infiammazione è una riduzione di i livelli di zuccheru in sangue è di resistenza à l'insulina.

Parechji studii in surci anu dimustratu chì u dighjunu intermittenti pò fà cresce a crescita di e nuove cellule nervose, chì devenu avè benefici per a funzione cerebrale (, 33).

Aumenta ancu i livelli di un ormone cerebrale chjamatu fattore neurotroficu derivatu da u cervellu (BDNF) (,,), una carenza di u quale hè stata implicata in a depressione è in altri prublemi cerebrali ().

Studii nantu à l'animali anu ancu dimustratu chì u digiunu intermittenti prutege da i danni cerebrali à causa di colpi ().

Linea di fondu: U dighjunu intermittenti pò avè benefici impurtanti per a salute di u cervellu. Pò aumentà a crescita di novi neuroni è prutege u cervellu da i danni.

9. U dighjunu intermittenti pò aiutà à prevene a malatia di Alzheimer

A malatia d'Alzheimer hè a malatia neurodegenerativa a più cumuna di u mondu.

Ùn ci hè micca una cura dispunibile per l'Alzheimer, cusì impedisce ch'ellu si mostri in primu locu hè criticu.

Un studiu in topi mostra chì u dighjunu intermittenti pò ritardà l'iniziu di a malatia d'Alzheimer o riduce a so gravità ().

In una seria di rapporti di casi, una intervenzione di stili di vita chì includia digiunu à ghjornu à pocu tempu era capace di migliurà significativamente i sintomi di Alzheimer in 9 di 10 pazienti (39).

Studii annantu à l'animali suggerenu ancu chì u dighjunu pò prutege contra altre malatie neurodegenerative, cumprese a malatia di Parkinson è Huntington (,).

Tuttavia, hè necessaria più ricerca in l'omu.

Linea di fondu:

Studii in animali suggerenu chì u dighjunu intermittenti pò esse prutettore contr'à e malatie neurodegenerative cum'è a malatia d'Alzheimer.

10. U digiunu intermittenti pò allargà a vostra durata di vita, aiutendu vi à campà più longu

Una di l'applicazioni più eccitanti di u dighjunu intermittenti pò esse a so capacità di allargà a vita.

Studii in surci anu dimustratu chì u dighjunu intermittenti allarga a durata di a vita in un modu simile à a restrizione cuntinua di calorie (42, 43).

In alcuni di sti studii, l'effetti eranu abbastanza drammatichi. In una di elle, i topi chì dighjunavanu tutti l'altri ghjorni campavanu 83% più di i topi chì ùn eranu dighjunu (44).

Ancu se questu hè luntanu da esse pruvatu in l'omu, u digiunu intermittenti hè diventatu assai pupulare trà a folla anti-invecchiamento.

Dati i benefizii cunnisciuti per u metabolismu è ogni sorta di marcatori di salute, hè sensu chì u digiunu intermittenti puderia aiutà à campà una vita più longa è sana.

Pudete truvà più infurmazione nantu à u dighjunu intermittenti in questa pagina: Dighjunu intermittenti 101 - The Ultimate Beginner's Guide.

Selezziunà Amministrazione

Decide trà u Patch Contraceptivu è a Pillula di Cuntrollu

Decide trà u Patch Contraceptivu è a Pillula di Cuntrollu

A deci ione di u Cuntrollu di a Na cita hè adatta per voi è vo ite in u mercatu per un metudu di cuntrollu di nuvità, pudete avè vi tu a pillola è u patch. Entrambi i metudi ...
Psoriasis o Herpes: Chì hè?

Psoriasis o Herpes: Chì hè?

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaPuder...