Cannabidiol (CBD)
Autore:
William Ramirez
Data Di Creazione:
16 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data:
13 Nuvembre 2024
Cuntenutu
- Probabilmente efficace per ...
- Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Precauzioni speciali è avvertenze:
U passaghju di u Farm Bill 2018 hà resu legale a vendita di canapa è prudutti di canapa in i Stati Uniti Ma questu ùn significa micca chì tutti i prudutti cannabidiol derivati da canapa sò legali. Siccomu u cannabidiol hè statu studiatu cum'è una nova droga, ùn pò micca esse inclusu legalmente in alimenti o supplementi dietetichi. Inoltre, u cannabidiol ùn pò micca esse inclusu in i prudutti cummercializati cù rivendicazioni terapeutiche. U cannabidiol pò esse inclusu solu in i prudutti "cusmetichi" è solu s'ellu cuntene menu di 0,3% THC. Ma ci sò sempre prudutti etichettati cum'è supplementi dietetichi nantu à u mercatu chì cuntenenu cannabidiol. A quantità di cannabidiol cuntenuta in questi prudutti ùn hè micca sempre riportata accuratamente nantu à l'etichetta di u pruduttu.
U cannabidiol hè u più adupratu per u disordine di crisi (epilessia). Hè ancu adupratu per l'ansietà, u dolore, un disordine musculare chjamatu distonia, a malattia di Parkinson, a malattia di Crohn, è parechje altre condizioni, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene sti usi.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per CANNABIDIOL (CBD) sò i seguenti:
Probabilmente efficace per ...
- Disordine sequestrale (epilessia). Un pruduttu specificu cannabidiol (Epidiolex, GW Pharmaceuticals) hè statu dimustratu per riduce e crisi in adulti è zitelli cù varie condizioni chì sò legate cù crisi. Stu pruduttu hè un medicamentu di prescrizione per trattà crisi causati da u sindrome di Dravet, da a sindrome di Lennox-Gastaut o da u cumplessu di a sclerosi tuberosa. Hè statu ancu dimustratu per riduce i crisi in e persone cù u sindrome di Sturge-Weber, sindrome epilepsia infezionale febrile (FIRES), è disordini genetichi specifici chì causanu encefalopatia epilettica. Ma ùn hè micca appruvatu per trattà questi altri tippi di crisi. Stu pruduttu hè generalmente pigliatu in cumbinazione cù i medicinali convenzionali anti-sequestri. Alcuni prudutti cannabidiol chì sò fatti in un laburatoriu sò ancu studiati per l'epilepsia. Ma a ricerca hè limitata, è nisunu di sti prudutti sò appruvati cum'è medicinali prescritti.
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Un tippu di malattia infiammatoria intestinale (malattia di Crohn). E prime ricerche mostranu chì piglià cannabidiol ùn riduce micca l'attività di a malattia in adulti cù a malattia di Crohn.
- Diabetes. E prime ricerche mostranu chì a presa di cannabidiol ùn migliora micca l'adulti di cuntrollu di u glucosiu in sangue cù diabete di tip 2.
- Un disordine di u muvimentu marcatu da cuntrazioni musculari involuntarie (distonia). Ùn hè chjaru se u cannabidiol hè benefiziu per a distonia.
- Una cundizione ereditata marcata da disabilità di apprendimentu (fragile- sindrome X). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di cannabidiol gel puderia riduce l'ansietà è migliurà u comportamentu in i zitelli cun sindrome X fragile.
- Una cundizione in cui un trapianto attacca u corpu (malattia innestata versus ostia o GVHD). A malattia innestata contra l'ospite hè una complicazione chì pò accade dopu un trapianto di midollo osseu. E prime ricerche anu trovu chì piglià cannabidiol ogni ghjornu da 7 ghjorni prima di u trapianto di midollo osseu è da 30 ghjorni dopu u trapianto pò allargà u tempu chì una persona hà da sviluppà GVHD.
- Un disordine cerebrale ereditatu chì affetta movimenti, emozioni è pensamentu (malattia di Huntington). E prime ricerche mostranu chì piglià cannabidiol ogni ghjornu ùn migliora i sintomi di a malattia di Huntington.
- Sclerosi multipla (MS). E prime ricerche suggerenu chì l'usu di un spray cannabidiol sottu a lingua puderia migliorà u dolore è a tensione musculare in e persone cun MS.
- Ritirata da eroina, morfina è altre droghe oppiacei. E prime ricerche mostranu chì piglià cannabidiol per 3 ghjorni puderia riduce a brama è l'ansietà in e persone cun disordine da u consumu di eroina.
- Malatia Parkinson. E prime ricerche mostranu chì u cannabidiol puderia riduce l'ansietà è i sintomi psicotici in e persone cù a malattia di Parkinson.
- Schizophrenia. E prime ricerche suggerenu chì piglià cannabidiol migliora i sintomi è u benessere in e persone cun schizofrenia.
- Smettere di fumà. E prime ricerche suggerenu chì l'inhalazione di cannabidiol cù un inalatore per una settimana puderia riduce u numeru di sigarette fumate da i fumatori chì cercanu di smette.
- Un tipu d'ansietà marcata da a paura in alcuni o in tutti i paràmetri suciali (disordine d'ansietà suciale). E prime ricerche mostranu chì u cannabidiol puderia migliurà l'ansietà in e persone cun stu disordine. Ma ùn hè chjaru se aiuta à riduce l'ansietà durante a parolla in publicu.
- Un gruppu di cundizioni dolorose chì affettanu l'articulu di a mascella è u musculu (disordini temporomandibulari o TMD). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un oliu chì cuntene cannabidiol à a pelle pò riduce u dolore in e persone cun TMD.
- Dannu nervu in e mani è i pedi (neuropatia periferica).
- Disordine bipolari.
- Insonnia.
- Altre cundizioni.
U cannabidiol hà effetti nantu à u cervellu. A causa esatta di questi effetti ùn hè micca chjara. Tuttavia, u cannabidiol sembra impedisce a rottura di una sostanza chimica in u cervellu chì affetta u dolore, l'umore è a funzione mentale. A prevenzione di a rottura di questu chimicu è l'aumentu di i so livelli in u sangue pare riduce i sintomi psicotici associati à condizioni cum'è a schizofrenia. Cannabidiol puderia ancu bluccà alcuni di l'effetti psicoattivi di delta-9-tetrahydrocannabinol (THC). Inoltre, u cannabidiol sembra riduce u dolore è l'ansietà.
Quandu hè presu per bocca: U cannabidiol hè POSSIBILE SALVU quandu hè presu per bocca o spruzzatu sottu a lingua in modu adattu. U cannabidiol in dosi finu à 300 mg à ghjornu sò stati presi per bocca in modu sicuru finu à 6 mesi. E dosi più alti di 1200-1500 mg ogni ghjornu sò stati presi per bocca in modu sicuru finu à 4 settimane. Un pruduttu prescrittu cannabidiol (Epidiolex) hè appruvatu per esse presu per bocca in dosi fino à 25 mg / kg ogni ghjornu. I spray Cannabidiol chì sò applicati sottu a lingua sò stati aduprati in dosi di 2,5 mg finu à 2 settimane.
Alcuni effetti collaterali segnalati di cannabidiol includenu bocca secca, pressione sanguigna bassa, sensazione di luce, è sonnolenza. I segni di ferita epatica sò stati ancu ripurtati in certi pazienti, ma questu hè menu cumunu.
Quandu si applica à a pelle: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se u cannabidiol hè sicuru o chì effetti ponu esse.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: U cannabidiol hè POSSIBILMENTE INSAFE aduprà se site incinta o allattendu. I prudutti cannabidiol ponu esse contaminati da altri ingredienti chì ponu esse dannosi per u fetu o u zitellu. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu.I zitelli: Un pruduttu prescrittu cannabidiol (Epidiolex) hè POSSIBILE SALVU quandu hè presu per bocca in dosi finu à 25 mg / kg à ghjornu. Stu pruduttu hè appruvatu per l'usu in certi zitelli da 1 annu di età è più.
Malatie di u fegatu: E persone cun malatie di u fegatu pò avè bisognu à aduprà dosi più bassi di cannabidiol paragunatu à i pazienti sani.
Malatia Parkinson: Alcune ricerche iniziali suggerenu chì l'assunzione di dosi elevate di cannabidiol puderia aggravà i muvimenti musculari è tremori in alcune persone cun a malattia di Parkinson.
- Moderatu
- Esse prudenti cù sta cumbinazione.
- Brivaracetam (Briviact)
- Brivaracetam hè cambiatu è scumpartutu da u corpu. U cannabidiol puderia diminuì a rapidità cù chì u corpu rompe u brivaracetam. Questa puderia aumentà i livelli di brivaracetam in u corpu.
- Carbamazepina (Tegretol)
- A carbamazepina hè cambiata è scumpartuta da u corpu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu scumparte carbamazepina. Questa puderia aumentà i livelli di carbamazepina in u corpu è aumentà i so effetti secondari.
- Clobazam (Onfi)
- Clobazam hè cambiatu è scumpartutu da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuì a rapidità cù chì u fegatu scumparte u clobazam. Questa puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di clobazam.
- Eslicarbazepina (Aptiom)
- Eslicarbazepine hè cambiatu è scumpartutu da u corpu. U cannabidiol puderia diminuì a rapidità cù chì u corpu si rompe eslicarbazepina. Questa puderia aumentà i livelli di eslicarbazepina in u corpu da una piccula quantità.
- Everolimus (Zostress)
- Everolimus hè cambiatu è scumpartutu da u corpu. U cannabidiol puderia diminuì a rapidità cù chì u corpu si rompe l'everolimus. Questa puderia aumentà i livelli di everolimus in u corpu.
- Lithium
- Piglià dosi più alti di cannabidiol puderia aumentà i livelli di litiu. Questu pò aumentà u risicu di tossicità à u litiu.
- Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 1A1 (CYP1A1))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di usà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu chlorzoxazone (Lorzone) è teofilina (Theo-Dur, altri). - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 1A2 (CYP1A2))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di aduprà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu amitriptilina (Elavil), aloperidol (Haldol), ondansetron (Zofran), propranolol (Inderal), teofilina (Theo-Dur, altri), verapamil (Calan, Isoptin, altri), è altri. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 1B1 (CYP1B1))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di aduprà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu teofilina (Theo-Dur, altri), omeprazole (Prilosec, Omesec), clozapina (Clozaril, FazaClo), progesterone (Prometrium, altri), lansoprazole (Prevacid), flutamide (Eulexin), oxaliplatino (Eloxatin ), erlotinib (Tarceva) è caffeina. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2A6 (CYP2A6))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di aduprà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu nicotina, chlormethiazole (Heminevrin), cumarina, metossiflurane (Penthrox), alothane (Fluothane), acidu valproic (Depacon), disulfiram (Antabuse), è altri. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2B6 (CYP2B6))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di usà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu ketamina (Ketalar), fenobarbital, orphenadrine (Norflex), secobarbital (Seconal) è dexamethasone (Decadron). - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C19 (CYP2C19))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di usà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu inibitori di pompa di protoni cumpresi omeprazole (Prilosec), lansoprazole (Prevacid), è pantoprazole (Protonix); diazepam (Valium); carisoprodol (Soma); nelfinavir (Viracept); è altri. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C8 (CYP2C8))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di usà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu amiodarone (Cordarone), carbamazepina (Tegretol), chloroquina (Aralen), diclofenac (Voltaren), paclitaxel (Taxol), repaglinide (Prandin) è altri. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C9 (CYP2C9))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di usà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu farmaci antiinfiammatori non steroidali (FANS) cume diclofenac (Cataflam, Voltaren), ibuprofen (Motrin), meloxicam (Mobic), piroxicam (Feldene), è celecoxib (Celebrex); amitriptilina (Elavil); warfarina (Coumadin); glipizide (Glucotrol); losartan (Cozaar); è altri. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2D6 (CYP2D6))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di aduprà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu amitriptilina (Elavil), codeina, desipramina (Norpramin), flecainide (Tambocor), haloperidol (Haldol), imipramina (Tofranil), metoprolol (Lopressor, Toprol XL), ondansetron (Zofran), paroxetina (Paxil) ), risperidone (Risperdal), tramadol (Ultram), venlafaxine (Effexor), è altri. - Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 3A4 (CYP3A4))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di usà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu alprazolam (Xanax), amlodipina (Norvasc), claritromicina (Biaxin), ciclosporina (Sandimmune), eritromicina, lovastatina (Mevacor), ketoconazole (Nizoral), itraconazole (Sporanox), fexofenadine (Alleg) (Halcion), verapamil (Calan, Isoptin) è assai altri. - Medicamenti cambiati da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 3A5 (CYP3A5))
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. In teoria, l'usu di cannabidiol cù alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di alcuni medicinali. Prima di usà cannabidiol, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì hè cambiata da u fegatu.
Alcuni medicamenti cambiati da u fegatu includenu testosterone, progesterone (Endometrin, Prometrium), nifedipina (Adalat CC, Procardia XL), ciclosporina (Sandimmune), è altri. - Medicazione cambiata da u fegatu (farmaci glucuronidati)
- Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Prendere cannabidiol cun alcuni medicinali chì sò ripartiti da u fegatu puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di sti medicamenti.
Alcuni di sti medicamenti cambiati da u fegatu includenu acetaminofene (Tylenol, altri) è oxazepam (Serax), haloperidol (Haldol), lamotrigine (Lamictal), morfina (MS Contin, Roxanol), zidovudine (AZT, Retrovir), è altri. - Medicazioni chì diminuiscenu a ripartizione di altri medicamenti da u fegatu (inibitori di u citocromu P450 2C19 (CYP2C19))
- U cannabidiol hè scumpartutu da u fegatu. Alcuni medicamenti puderebbenu diminuì a rapidità in cui u fegatu scumparte u cannabidiol. Prendere cannabidiol cun questi medicamenti puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di cannabidiol.
Alcuni medicamenti chì puderebbenu diminuisce a ripartizione cannabidiol in u fegatu includenu cimetidina (Tagamet), fluvoxamina (Luvox), omeprazole (Prilosec); ticlopidine (Ticlid), topiramate (Topamax), è altri. - Medicazioni chì diminuiscenu a ripartizione di altri medicamenti in u fegatu (inibitori di u citocromu P450 3A4 (CYP3A4))
- U cannabidiol hè scumpartutu da u fegatu. Alcuni medicamenti puderebbenu diminuì a rapidità in cui u fegatu scumparte u cannabidiol. Prendere cannabidiol cun sti medicamenti puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di cannabidiol.
Alcuni farmaci chì puderebbenu diminuì a rapidità cù chì u fegatu abbatte u cannabidiol includenu amiodarone (Cordarone), clarithromycin (Biaxin), diltiazem (Cardizem), erythromycin (E-mycin, Erythrocin), indinavir (Crixivan), ritonavir (Norvir), saquinavir (Fortovase) , Invirase), è assai altri. - Medicazioni chì aumentanu a ripartizione di altri medicamenti da u fegatu (induttori di u citocromu P450 3A4 (CYP3A4))
- U cannabidiol hè scumpartutu da u fegatu. Alcuni medicamenti puderebbenu aumentà a rapidità in cui u fegatu rompe u cannabidiol. Assumendu cannabidiol cun sti medicamenti puderia diminuisce l'effetti di cannabidiol.
Alcuni di sti medicinali includenu carbamazepina (Tegretol), fenobarbital, fenitoina (Dilantin), rifampicina, rifabutina (Micobutina), è altri. - Medicazioni chì aumentanu a ripartizione di altri medicamenti da u fegatu (Cytochrome P450 2C19 (CYP2C19) inducers)
- U cannabidiol hè scumpartutu da u fegatu. Alcuni medicamenti puderebbenu aumentà a rapidità in cui u fegatu rompe u cannabidiol. Assumendu cannabidiol cun sti medicamenti puderia diminuisce l'effetti di cannabidiol.
Alcuni medicamenti chì puderanu aumentà a ripartizione di cannabidiol in u fegatu includenu carbamazepina (Tegretol), prednisone (Deltasone) è rifampicina (Rifadin, Rimactane). - Metadone (Dolofina)
- U metadone hè scumpartutu da u fegatu. U cannabidiol puderia diminuì a rapidità in cui u fegatu scumparte u metadone. Prendere cannabidiol cun methadone puderia aumentà l'effetti è l'effetti secondari di methadone.
- Rufinamide (Banzel)
- Rufinamide hè cambiatu è scumpartutu da u corpu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu scompone a rufinamide. Questa puderia aumentà i livelli di rufinamide in u corpu da una piccula quantità.
- Medicazioni sedative (depressivi CNS)
- U cannabidiol pò causà sonnolenza è sonnolenza. I medicazione chì causanu sonnolenza sò chjamati sedativi. Assumisce cannabidiol cun medicazione sedative pò causà troppu sonnolenza.
Alcuni medicamenti sedativi includenu benzodiazepine, pentobarbital (Nembutal), fenobarbital (Luminal), secobarbital (Seconal), tiopental (Pentothal), fentanyl (Duragesic, Sublimaze), morfina, propofol (Diprivan), è altri. - Sirolimus (Rapamune)
- Sirolimus hè cambiatu è scumpartutu da u corpu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu si rompe sirolimus. Questa puderia aumentà i livelli di sirolimus in u corpu.
- Stiripentol (Diacomit)
- Stiripentol hè cambiatu è scumpartutu da u corpu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu scumparte stiripentol. Questa puderia aumentà i livelli di stiripentol in u corpu è aumentà i so effetti secondari.
- Tacrolimus (Prograf)
- Tacrolimus hè cambiatu è scumpartutu da u corpu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu scumparte u tacrolimus. Questa puderia aumentà i livelli di tacrolimus in u corpu.
- Topiramate (Tompamax)
- Topiramate hè cambiatu è scumpartutu da u corpu. U cannabidiol puderia diminuisce a rapidità cù chì u corpu scumparte u topiramate. Questa puderia aumentà i livelli di topiramate in u corpu da una piccula quantità.
- Valproate
- L'acidu valproicu pò causà ferite à u fegatu. U cannabidiol cù l'acidu valproicu puderia aumentà a probabilità di ferita epatica. U cannabidiol è / o l'acidu valproicu pò avè bisognu à esse fermati, o a dosa puderia esse ridutta.
- Warfarina
- U cannabidiol puderia aumentà i livelli di warfarina, chì pò aumentà u risicu di sangu. U cannabidiol è / o a warfarina puderia avè bisognu di esse fermati, o a dosa puderia esse ridutta.
- Zonisamide
- Zonisamide hè cambiatu è scumpartutu da u corpu. U cannabidiol puderia diminuì a rapidità cù chì u corpu scompone a zonisamide. Questa puderia aumentà i livelli di zonisamide in u corpu da una piccula quantità.
- Erbe è supplementi cù pruprietà sedative
- U cannabidiol pò causà sonnolenza o sonnolenza. Aduprà lu cù altre erbe è supplementi chì anu u listessu effettu pò causà troppu sonnolenza. Alcune di queste erbe è supplementi includenu calamus, papavero californianu, catnip, luppulu, cornu giamaicanu, kava, L-triptofanu, melatonina, salvia, SAMe, erba di San Ghjuvanni, sassafras, calotta, è altri.
- Alcolu (Etanolu)
- Piglià cannabidiol cù alcolu aumenta a quantità di cannabidiol chì hè assorbita da u corpu. Questa puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di cannabidiol.
- Grassi è alimenti chì cuntenenu grassu
- Pigliate cannabidiol cun un pastu chì hè riccu in grassu o almenu cuntene un pocu di grassu, aumenta a quantità di cannabidiol chì hè assorbita da u corpu. Questa puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di cannabidiol.
- Latte
- Piglià cannabidiol cù u latte aumenta a quantità di cannabidiol chì hè assorbita da u corpu. Questa puderia aumentà l'effetti è l'effetti secundari di cannabidiol.
ADULTI
DA BOCCA:
- Per l'epilepsia: Un pruduttu prescrittu cannabidiol (Epidiolex) hè statu adupratu. A dose iniziale raccomandata per u sindrome di Lennox-Gastaut è u sindrome di Dravet hè di 2,5 mg / kg duie volte à ghjornu (5 mg / kg / ghjornu). Dopu à una settimana a dosa pò esse aumentata à 5 mg / kg duie volte à ghjornu (10 mg / kg / ghjornu). Se a persona ùn risponde micca à sta dosa, u massimu cunsigliatu hè 10 mg / kg duie volte à ghjornu (20 mg / kg / ghjornu). A dosa iniziale raccomandata per u cumplessu di sclerosi tuberosa hè 2,5 mg / kg duie volte à ghjornu (5 mg / kg / ghjornu). Questa pò esse aumentata à intervalli settimanali se necessariu, finu à un massimu di 12,5 mg / kg duie volte à ghjornu (25 mg / kg / ghjornu). Ùn ci hè micca una forte evidenza scientifica chì i prudutti cannabidiol senza prescrizione sò benefichi per l'epilepsia.
DA BOCCA:
- Per l'epilepsia: Un pruduttu prescrittu cannabidiol (Epidiolex) hè statu adupratu. A dose iniziale raccomandata per u sindrome di Lennox-Gastaut è u sindrome di Dravet hè di 2,5 mg / kg duie volte à ghjornu (5 mg / kg / ghjornu). Dopu à una settimana a dosa pò esse aumentata à 5 mg / kg duie volte à ghjornu (10 mg / kg / ghjornu). Se a persona ùn risponde micca à sta dosi, u massimu cunsigliatu hè 10 mg / kg duie volte à ghjornu (20 mg / kg / ghjornu). A dosa iniziale raccomandata per u cumplessu di sclerosi tuberosa hè 2,5 mg / kg duie volte à ghjornu (5 mg / kg / ghjornu). Questa pò esse aumentata à intervalli settimanali se necessariu, finu à un massimu di 12,5 mg / kg duie volte à ghjornu (25 mg / kg / ghjornu). Ùn ci hè micca una forte evidenza scientifica chì i prudutti cannabidiol senza prescrizione sò benefichi per l'epilepsia.
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Singh RK, Dillon B, Tatum DA, Van Poppel KC, Bonthius DJ. Interazzione Drug-Drug trà Cannabidiol è Litiu. Child Neurol Apertu. 2020; 7: 2329048X20947896. Vede astrattu.
- Izgelov D, Davidson E, Barasch D, Regev A, Domb AJ, Hoffman A. Investigazione farmacocinetica di formulazioni orali di cannabidiol sinteticu in volontarii sani. Eur J Pharm Biopharm. 2020; 154: 108-115. Vede astrattu.
- Gurley BJ, Murphy TP, Gul W, Walker LA, ElSohly M. Cuntenutu versus Etichetta Richieste in Cannabidiol (CBD) -Cuntenenti Prudutti Ottenuti da Prese Commerciali in u Statu di u Mississippi. J Diet Suppl. 2020; 17: 599-607. Vede astrattu.
- McGuire P, Robson P, Cubala WJ, et al. Cannabidiol (CBD) cum'è Terapia Adjunctive in Schizophrenia: Un Multicenter Randomized Controlled Trial.Am J Psychiatry. 2018; 175: 225-231. Vede astrattu.
- Cortopassi J. Ajustazione di a dose di Warfarin necessaria dopu l'iniziu è a titrazione di cannabidiol. Am J Health Syst Pharm. 2020; 77: 1846-1851. Vede astrattu.
- Bloomfield MAP, Green SF, Hindocha C, et al. L'effetti di u cannabidiol acutu nantu à u flussu di sangue cerebrale è a so relazione cù a memoria: Un spin arteriale chì etichetta un studiu di risonanza magnetica. J Psychopharmacol. 2020; 34: 981-989. Vede astrattu.
- Wang GS, Bourne DWA, Klawitter J, et al. Disposizione di Estratti di Cannabis Orale Ricchi in Cannabidiol in i zitelli cun epilessia. Clin Pharmacokinet. 2020. Vede u riassuntu.
- Taylor L, Crockett J, Tayo B, Checketts D, Sommerville K. Ritirata brusca di cannabidiol (CBD): Un prucessu randomizatu. Epilepsia Comportamentu. 2020; 104 (Pt A): 106938. Vede astrattu.
- McNamara NA, Dang LT, Sturza J, et al. Trombocitopenia in pazienti pediatrici cun cannabidiol concurrente è acidu valproicu. Epilepsia. 2020. Vede u riassuntu.
- Rianprakaisang T, Gerona R, Hendrickson RG. Oliu cannabidiol cummerciale cuntaminatu cù u cannabinoide sinteticu AB-FUBINACA datu à un paziente pediatricu. Clin Toxicol (Phila). 2020; 58: 215-216. Vede astrattu.
- Morrison G, Crockett J, Blakey G, Sommerville K. A Fase 1, Open-Label, Pruvenza Farmacocinetica per Investigà Possibili Interazioni Drug-Drug trà Clobazam, Stiripentol, o Valproate è Cannabidiol in Sughjetti Sani. Clin Pharmacol Drug Dev. 2019; 8: 1009-1031. Vede astrattu.
- Miller I, Scheffer IE, Gunning B, et al. Effettu Dose-Ranging di Cannabidiol Orale Adjunctive vs Placebo nantu à a Frequenza di Convulsive Convulsive in Sindrome di Dravet: Un Prova Clinica Randomizzata. JAMA Neurol. 2020; 77: 613-621. Vede astrattu.
- Lattanzi S, Trinka E, Striano P, et al. Efficacità Cannabidiol è statutu di clobazam: Una stima sistematica è metanàlisi. Epilepsia. 2020; 61: 1090-1098. Vede astrattu.
- Hobbs JM, Vazquez AR, Remijan ND, et al. Valutazione di farmacocinetica è potenziale antiinfiammatorio acutu di dui preparati orali di cannabidiol in adulti sani. Phytother Res. 2020; 34: 1696-1703. Vede astrattu.
- Ebrahimi-Fakhari D, Agricola KD, Tudor C, Krueger D, Franz DN. U Cannabidiol Eleva u Meccanisticu Target di i Livelli di Inibitore di Rapamicina in Pazienti cun Sclerosi Tuberosa Complessa. Pediatr Neurol. 2020; 105: 59-61. Vede astrattu.
- de Carvalho Reis R, Almeida KJ, da Silva Lopes L, de Melo Mendes CM, Bor-Seng-Shu E. Efficacità è prufilu di avvenimenti avversi di cannabidiol è cannabis medicinali per epilepsia resistente à u trattamentu: Revisione sistematica è meta-analisi. Epilepsia Comportamentu. 2020; 102: 106635. Vede astrattu.
- Darweesh RS, Khamis TN, El-Elimat T. L'effettu di cannabidiol nantu à a farmacocinetica di carbamazepina in ratti. Naunyn Schmiedebergs Arch Pharmacol. 2020. Vede u riassuntu.
- Crockett J, Critchley D, Tayo B, Berwaerts J, Morrison G. Una fase 1, randomizata, prova farmacocinetica di l'effettu di e diverse cumpusizioni di pasti, latte interu è alcolu nantu à l'esposizione à cannabidiol è a sicurezza in sughjetti sani. Epilepsia. 2020; 61: 267-277. Vede astrattu.
- Chesney E, Oliver D, Green A, et al. Effetti avversi di cannabidiol: una rivista sistematica è meta-analisi di provi clinichi randomizati. Neuropsicofarmacologia. 2020. Vede u riassuntu.
- Ben-Menachem E, Gunning B, Arenas Cabrera CM, et al. Una Prova Randomizzata di Fase II per Esplorà u Potenziale per Interazioni Farmacocinetiche Farmacocinetiche cù Stiripentol o Valproate quandu Combinatu cù Cannabidiol in Pazienti cun Epilepsia. Droghe CNS. 2020; 34: 661-672. Vede astrattu.
- Bass J, Linz DR. Un Casu di Tossicità da Ingestione Gummy Cannabidiol. Cureus. 2020; 12: e7688. Vede astrattu.
- Hampson AJ, Grimaldi M, Axelrod J, Wink D. Cannabidiol è (-) Delta9-tetrahydrocannabinol sò antioxidanti neuroprotettori. Proc Natl Acad Sci U S A. 1998; 95: 8268-73. Vede astrattu.
- Hacke ACM, Lima D, de Costa F, et al. Pruvendu l'attività antioxidante di [delta] -tetrahydrocannabinol è cannabidiol in estratti di Cannabis sativa. Analista. 2019; 144: 4952-4961. Vede astrattu.
- Madden K, Tanco K, Bruera E. Interazione Clinicamente Significativa Drug-Drug trà Methadone è Cannabidiol. Pediatria. 2020; e20193256. Vede astrattu.
- Hazekamp A. U prublema cù l'oliu CBD. Med Cannabis Cannabinoidi. 2018 di ghjugnu; 1: 65-72.
- Xu DH, Cullen BD, Tang M, Fang Y. L'efficacità di l'oliu topicu di cannabidiol in Sollievu Sintomaticu di Neuropatia Periferica di l'estremità inferiori. Curr Pharm Biotechnol. 2019 Dic 1. Vede astrattu.
- de Faria SM, de Morais Fabrício D, Tumas V, et al. Effetti di l'amministrazione acuta di cannabidiol annantu à l'ansietà è i tremuli indotti da un Test di Parlà Publicu Simulatu in i pazienti cù a malattia di Parkinson. J Psychopharmacol. 2020 7 Jan: 269881119895536. Vede astrattu.
- Nitecka-Buchta A, Nowak-Wachol A, Wachol K, et al. Effettu Myorelaxant di Applicazione Transdermica di Cannabidiol in Pazienti cun TMD: Una Prova Randomizzata, Doppiu Cecu. J Clin Med. 2019 Nov 6; 8. pii: E1886. Vede astrattu.
- Masataka N. Effetti ansiolitici di u Trattamentu Ripetitu di Cannabidiol in Adolescenti Con Disturbi d'Ansietà Sociale. Front Psychol. 2019 Nov 8; 10: 2466. Vede astrattu.
- Appiah-Kusi E, Petros N, Wilson R, et al. Effetti di u trattamentu à breve termine di cannabidiol nantu à a risposta à u stress sociale in sughjetti à elevatu risicu clinicu di sviluppà psicosi. Psicofarmacologia (Berl). 2020 8 di ghjennaghju. Vede u riassuntu.
- Hussain SA, Dlugos DJ, Cilio MR, Parikh N, Oh A, Sankar R. Cannabidiol di qualità farmaceutica sintetica per u trattamentu di spasmi infantili refrattari: Un studiu multicentricu di fase 2. Epilepsia Comportamentu. 2020 Jan; 102: 106826. Vede astrattu.
- Klotz KA, Grob D, Hirsch M, Metternich B, Schulze-Bonhage A, Jacobs J. Efficacia è Tolleranza di Cannabidiol Sinteticu per u Trattamentu di l'Epilepsia Resistente à a Droga. Front Neurol. 2019 Dic 10; 10: 1313. Vede astrattu.
- "GW Pharmaceuticals plc è a Sussidiaria di i Stati Uniti Greenwich Biosciences, Inc. Annunziate chì a Soluzione Orale EPIDIOLEX® (cannabidiol) hè stata Programmata è ùn hè più una Sostanza Cuntrullata". GW Pharmaceuticals, 6 aprile 2020. http://ir.gwpharm.com/node/11356/pdf. Comunicatu di stampa.
- Wiemer-Kruel A, Stiller B, Bast T. Cannabidiol Interagisce Significativamente cun Everolimus-Rapportu di un Paziente cun Sclerosi Tuberosa Complessa. Neuropediatria. 2019. Vede astrattu.
- Actualizazioni di u Consumatore FDA: Ciò chì duvete sapè nantu à l'usu di a cannabis, cumpresu u CBD, quandu hè incinta o chì allatta. U. S. Food and Drug Administration (FDA). Ottobre 2019. Disponibile à: https://www.fda.gov/consumers/consumer-updates/what-you-should-know-about-using-cannabis-including-cbd-when-pregnant-or-breastfeeding.
- Taylor L, Crockett J, Tayo B, Morrison G. A Fase 1, Open-Label, Parallel-Group, Single-Dose Trial of the Pharmacokinetics and Safety of Cannabidiol (CBD) in Subjects With Lieve to Severe Hepatic deterioration. J Clin Pharmacol. 2019; 59: 1110-1119. Vede astrattu.
- Szaflarski JP, Hernando K, Bebin EM, et al. I livelli alti di cannabidiol in plasma sò associati à una migliore risposta di sequestru dopu u trattamentu cù un cannabidiol di qualità farmaceutica. Epilepsia Comportamentu. 2019; 95: 131-136. Vede astrattu.
- Pretzsch CM, Voinescu B, Mendez MA, et al. L'effettu di u cannabidiol (CBD) nantu à l'attività à bassa frequenza è a cunnessione funzionale in u cervellu di l'adulti cù e senza disordine di u spettru autistu (ASD). J Psychopharmacol. 2019: 269881119858306. Vede astrattu.
- Pretzsch CM, Freyberg J, Voinescu B, et al. Effetti di cannabidiol nantu à i sistemi di eccitazione è inibizione di u cervellu; una prova randomizata à dose sola controllata da placebo durante a spettroscopia di risonanza magnetica in adulti cù e senza disordine di u spettru di l'autismu. Neuropsicofarmacologia. 2019; 44: 1398-1405. Vede astrattu.
- Patrician A, Versic-Bratincevic M, Mijacika T, et al. Esaminazione di un Novu Approcciu di Consegna per Cannabidiol Orale in Sughjetti Sani: Un Studiu Randomizatu, Doppiu Ceccatu, Controllatu Placebo di Farmacocinetica. Adv Ther. 2019. Vede astrattu.
- Martin RC, Gaston TE, Thompson M, et al. Funzionamentu cognitivu dopu à l'usu di cannabidiol à longu andà in adulti cù epilepsia resistente à u trattamentu. Epilepsia Comportamentu. 2019; 97: 105-110. Vede astrattu.
- Leino AD, Emoto C, Fukuda T, Privitera M, Vinks AA, Alloway RR. Evidenza di un'interazione droga-droga clinicamente significativa trà cannabidiol è tacrolimus. Am J Trasplantu. 2019; 19: 2944-2948. Vede astrattu.
- Laux LC, Bebin EM, Checketts D, et al. Sicurezza à longu andà è efficacia di cannabidiol in zitelli è adulti cun sindromu Lennox-Gastaut resistente à u trattamentu o sindrome di Dravet: Risultati di prugramma di accessu espansu. Epilepsia Res. 2019; 154: 13-20. Vede astrattu.
- Knaub K, Sartorius T, Dharsono T, Wacker R, Wilhelm M, Schön C. Un Novu Sistema di Distribuzione di Droga Autoemulsificante (SEDDS) Basatu nantu à Tecnulugia di Formulazione VESIsorb Migliurà a Biodisponibilità Orale di Cannabidiol in Sughjetti Sani. Molecule. 2019; 24. pii: E2967. Vede astrattu.
- Klotz KA, Hirsch M, Heers M, Schulze-Bonhage A, Jacobs J. Effetti di cannabidiol nantu à i livelli di plasma di brivaracetam. Epilepsia. 2019; 60: e74-e77. Vede astrattu.
- Heussler H, Cohen J, Silove N, et al. Una fase 1/2, valutazione aperta di a sicurezza, a tollerabilità è l'efficacia di u cannabidiol transdermicu (ZYN002) per u trattamentu di u sindrome X fragile pediatricu. J Disordiu Neurodev. 2019; 11:16. Vede astrattu.
- Couch DG, Cook H, Ortori C, Barrett D, Lund JN, O'Sullivan SE. Palmitoylethanolamide è Cannabidiol Prevenenu l'Iperpermeabilità indotta da Infiammazione di u Gut Umanu in Vitro è In Vivo-A Prova Controllata Randomizzata, Controllata da Placebo, Doppia Ceca. Inflamm Intestinale Dis. 2019; 25: 1006-1018. Vede astrattu.
- Birnbaum AK, Karanam A, Marino SE, et al. Effettu alimentariu nantu à a farmacocinetica di e capsule orali di cannabidiol in pazienti adulti cù epilepsia refrattaria. Epilepsia. 2019 Aug; 60: 1586-1592. Vede astrattu.
- Arkell TR, Lintzeris N, Kevin RC, et al. U cuntenutu di cannabidiol (CBD) in cannabis vaporizata ùn impedisce micca a tetrahydrocannabinol (THC) indebulita di a guida è di a cognizione indotta da tetrahydrocannabinol (THC). Psicofarmacologia (Berl). 2019; 236: 2713-2724. Vede astrattu.
- Anderson LL, Absalom NL, Abelev SV, et al. Cannabidiol è clobazam co-amministrati: Evidenza preclinica per l'interazzione sia farmacodinamica sia farmacocinetica. Epilepsia. 2019. Vede astrattu.
- Infurmazione nantu à u pruduttu per Marinol. AbbVie. North Chicago, IL 60064. Aostu 2017.Disponibile à: https://www.accessdata.fda.gov/drugsatfda_docs/label/2017/018651s029lbl.pdf.
- Epidiolex (cannabidiol) infurmazione di prescrizione. Greenwich Biosciences, Inc., Carlsbad, CA, 2019. Disponibile à: https://www.epidiolex.com/sites/default/files/EPIDIOLEX_Full_Prescribing_Information.pdf (accede u 5/9/2019)
- Dichjarazione da u cumissariu FDA Scot Gottlieb, M.D., nantu à a firma di a Legge di Migliuramentu di l'Agricultura è di u regulamentu di l'agenzia di i prudutti chì cuntenenu cannabis è cumposti derivati da cannabis. U situ Web di l'Alimentazione è Drug Administration di i SU. Disponibile à: https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/statement-fda-commissioner-scott-gottlieb-md-signing-agriculture-improvement-act-and-agencys. (Accessu à u 7 di Maghju, 2019).
- Act di Migliuramentu di l'Agricultura, S. 10113, 115th Cong. o S. 12619, 115th Cong. .
- Drug Enforcement Administration, Dipartimentu di Ghjustizia. Schedule di Sostanze Cuntrullate: Spiazzamentu in Schedule V di Certi Medicini Appruvati da a FDA chì cuntenenu Cannabidiol; Cambiamentu currispondente à i Requisiti di Permessu. Ordine finale. Fed Regist. 28 di settembre 2018; 83: 48950-3. Vede astrattu.
- Schoedel KA, Szeto I, Setnik B, et al. Valutazione di u potenziale di abusu di cannabidiol (CBD) in utilizatori di polidrogu recreativu: Un studiu randomizatu, doppiu cecu, cuntrullatu. Epilepsia Comportamentu. 2018 di Novembre; 88: 162-171. doi: 10.1016 / j.yebeh.2018.07.027. Epub 2018 Ottobre 2. Vede u riassuntu.
- Devinsky O, Verducci C, Thiele EA, et al. Usu apertu di CBD altamente purificatu (Epidiolex®) in pazienti cun disordine di carenza CDKL5 è sindromi Aicardi, Dup15q è Doose. Epilepsia Comportamentu. 2018 di Settembre; 86: 131-137. Epub 2018 Jul 11. Vede u abstract.
- Szaflarski JP, Bebin EM, Cutter G, DeWolfe J, et al. U cannabidiol migliora a frequenza è a gravità di e crisi è riduce l'avvenimenti avversi in un studiu prospettivu add-on open-label. Epilepsia Comportamentu. 2018 d'ottobre; 87: 131-136. Epub 2018 Aug 9. Vede u abstract.
- Linares IM, Zuardi AW, Pereira LC, et al. Cannabidiol presenta una curva di risposta dose-risposta in forma di U invertita in un test di parlata in publicu simulatu. Braz J Psichiatria. 2019 Jan-Feb; 41: 9-14. Epub 2018 Ottobre 11. Vede u riassuntu.
- Poklis JL, Mulder HA, Peace MR. L'identificazione inaspettata di u cannabimimetic, 5F-ADB, è dextromethorphan in e-liquidi cannabidiol dispunibili in cummerciu. Forensic Sci Int. 2019 Jan; 294: e25-e27. Epub 2018 Nov 1. Vede u abstract.
- Hurd YL, Spriggs S, Alishayev J, et al. Cannabidiol per a Riduzione di Cue-Induced Craving and Ansy in Individual-Abstinent Individuals With Heroin Us Disorder: A Double-Blind Randomized Randomized Controled Trial. Sò J Psichiatria. 2019: appiajp201918101191. Vede astrattu.
- Thiele EA, Marsh ED, French JA, et al. Cannabidiol in i pazienti cun attacchi associati à u sindrome di Lennox-Gastaut (GWPCARE4): un prucessu randomized, doppiu-cecu, controllatu da placebo, di fase 3. Lancetta. 2018 17 di marzu; 391: 1085-1096. Vede astrattu.
- Devinsky O, Patel AD, Cross JH, et al. Effettu di Cannabidiol nantu à Crisi di Goccia in a Sindrome di Lennox-Gastaut. N Engl J Med. 2018 17 di Maghju; 378: 1888-1897. Vede astrattu.
- Pavlovic R, Nenna G, Calvi L, et al. Caratteristiche di Qualità di "Olii Cannabidiol": Cuntenutu di Cannabinoidi, Impronte Digitali Terpene è Stabilità d'Ossidazione di e Preparazioni Europee dispunibili in Cummerciu. Molecule. 2018 20 di Maghju; 23. pii: E1230. Vede astrattu.
- Jannasch F, Kröger J, Schulze MB. Modelli Dietetichi è Diabete di Tipu 2: Una Revista Sistematica di Letteratura è Meta-Analisi di Studii Prospettivi. J Nutr. 2017 di ghjugnu; 147: 1174-1182. Vede astrattu.
- Naftali T, Mechulam R, Marii A, et al. U cannabidiol à bassa dosi hè sicuru ma ùn hè micca efficace in u trattamentu di a Malattia di Crohn, un prucessu cuntrullatu randomizatu. Dig Dis Sci. 2017 di ghjugnu; 62: 1615-20. Vede astrattu.
- Kaplan EH, Offermann EA, Sievers JW, Comi AM. Trattamentu Cannabidiol per crisi refrattarii in a Sindrome di Sturge-Weber. Pediatr Neurol. 2017 di ghjugnu; 71: 18-23.e2. Vede astrattu.
- Yeshurun M, Shpilberg O, Herscovici C, et al. Cannabidiol per a prevenzione di a malattia innestata versus ostia dopu u trapianto di cellule ematopoietiche allogeniche: risultati di un studiu di fase II. Trapianto di Medula Biolica Biol. 2015 Oct; 21: 1770-5. Vede astrattu.
- Geffrey AL, Pollack SF, Bruno PL, Thiele EA. Interazione droga-droga trà clobazam è cannabidiol in i zitelli cù epilepsia refrattaria. Epilepsia. 2015 Aug; 56: 1246-51. Vede astrattu.
- Devinsky O, Marsh E, Friedman D, et la. Cannabidiol in i pazienti cù epilepsia resistente à u trattamentu: un prucessu d'interventu apertu. Lancet Neurol. 2016 Mar; 15: 270-8. Vede astrattu.
- 97021 Jadoon KA, Ratcliffe SH, Barrett DA, et al. Efficacità è sicurezza di cannabidiol è tetrahydrocannabivarin nantu à i parametri glicemici è lipidici in i pazienti cun diabete di tip 2: un studiu pilotu di gruppu parallele randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Cura di u Diabete. 2016 Oct; 39: 1777-86. Vede astrattu.
- Gofshteyn JS, Wilfong A, Devinsky O, et al. Cannabidiol cum'è trattamentu potenziale per u sindromu di epilepsia infezionale febrile (FIRES) in e fasi acute è croniche. J Child Neurol. 2017 Jan; 32: 35-40. Vede astrattu.
- Hess EJ, Moody KA, Geffrey AL, et al. Cannabidiol cum'è un novu trattamentu per l'epilepsia resistente à a droga in u cumplessu di sclerosi tuberosa. Epilepsia. 2016 Oct; 57: 1617-24. Vede astrattu.
- Gaston TE, Bebin EM, Cutter GR, Liu Y, Szaflarski JP; UAB Program CBD. Interazzione trà cannabidiol è farmaci antiepilettici comunemente usati. Epilepsia. 2017 di Settembre; 58: 1586-92. Vede astrattu.
- Devinsky O, Cross JH, Laux L, et al. Prova di cannabidiol per crisi resistenti à a droga in a Sindrome di Dravet. N Engl J Med. 2017 Maghju 25; 376: 2011-2020. Vede astrattu.
- Bonn-Miller MO, Loflin MJE, Thomas BF, Marcu JP, Hyke T, Vandrey R. Precisione di etichettatura di estratti di cannabidiol venduti in linea. JAMA 2017 Nov; 318: 1708-9. Vede astrattu.
- Malfait AM, Gallily R, Sumariwalla PF, et al. U cannabidiol chì ùn hè micca psicoattivu cannabidiol custituente hè un trattamentu anti-artriticu orale in l'artrite murina indotta da u collagene. Proc Natl Acad Sci USA 2000; 97: 9561-6. Vede astrattu.
- Formukong EA, Evans AT, Evans FJ. Attività analgesica è antiinfiammatoria di i componenti di Cannabis sativa L. Inflammazione 1988; 12: 361-71. Vede astrattu.
- Valvassori SS, Elias G, de Souza B, et al. Effetti di cannabidiol nantu à a generazione di stress ossidativu indotta da l'anfetamine in un mudellu animale di mania. J Psychopharmacol 2011; 25: 274-80. Vede astrattu.
- Esposito G, Scuderi C, Savani C, et al. Cannabidiol in vivo blunts neuroinflammazione indotta da beta-amiloide supprimendu l'espressione IL-1beta è iNOS. Br J Pharmacol 2007; 151: 1272-9. Vede astrattu.
- Esposito G, De Filippis D, Maiuri MC, et al. Cannabidiol inibisce l'espressione di a proteina sintasa di ossidu nitru inducibile è a produzzione di ossidu nitricu in neuroni PC12 stimulati beta-amiloidi attraversu p38 MAP chinasi è coinvolgimentu NF-kappaB. Neurosci Lett 2006; 399 (1-2): 91-5. Vede astrattu.
- Iuvone T, Esposito G, De Filippis D, et al. Cannabidiol: una nova droga prometitiva per i disordini neurodegenerativi? CNS Neurosci Ther 2009; 15: 65-75. Vede astrattu.
- Bisogno T, Di Marzo Y. U rolu di u sistema endocannabinoide in a malatia di Alzheimer: fatti è ipotesi. Curr Pharm Des 2008; 14: 2299-3305. Vede astrattu.
- Zuardi AW. Cannabidiol: da un cannabinoide inattivu à una droga cun ampiu spettru di azzione. Rev Bras Psiquiatr 2008; 30: 271-80. Vede astrattu.
- Izzo AA, Borelli F, Capasso R, et al. Cannabinoidi vegetali non psicotropici: novi opportunità terapeutichi da una antica erba. Trends Pharmacol Sci 2009; 30: 515-27. Vede astrattu.
- Booz GW. Cannabidiol cum'è strategia terapeutica emergente per diminuisce l'impattu di l'infiammazione annantu à u stress ossidativu. Free Radic Biol Med 2011; 51: 1054-61. Vede astrattu.
- Pickens JT. Attività sedativa di a cannabis in relazione à u so cuntenutu delta’-trans-tetrahydrocannabinol è cannabidiol. Br J Pharmacol 1981; 72: 649-56. Vede astrattu.
- Monti JM. Effetti ipnoticlici di cannabidiol in u topu. Psicofarmacologia (Berl) 1977; 55: 263-5. Vede astrattu.
- Karler R, Turkanis SA. Trattamentu cannabinoide subacutu: attività anticonvulsivante è eccitabilità di ritruvamentu in topi. Br J Pharmacol 1980; 68: 479-84. Vede astrattu.
- Karler R, Cely W, Turkanis SA. L'attività anticonvulsivante di cannabidiol è cannabinol. Life Sci 1973; 13: 1527-31. Vede astrattu.
- Consroe PF, Wokin AL. Interazione anticonvulsivante di cannabidiol è etosuximide in topi. J Pharm Pharmacol 1977; 29: 500-1. Vede astrattu.
- Consroe P, Wolkin A. Cannabidiol-paragoni di droghe antiepilpetic è interazioni in crisi indotte sperimentalmente in ratti. J Pharmacol Exp Ther 1977; 201: 26-32. Vede astrattu.
- Carlini EA, Leite JR, Tannhauser M, Berardi AC. Lettera: L'estratto di Cannabidiol è Cannabis sativa prutege topi è topi da l'agenti cunvulsivi. J Pharm Pharmacol 1973; 25: 664-5. Vede astrattu.
- Cryan JF, Markou A, Lucki I. Valutazione di l'attività antidepressiva in roditori: sviluppi recenti è bisogni futuri. Trends Pharmacol Sci 2002; 23: 238-45. Vede astrattu.
- El-Alfy AT, Ivey K, Robinson K, et al. Effettu antidepressivu di delta9-tetrahydrocannabinol è altri cannabinoidi isolati da Cannabis sativa L. Pharmacol Biochem Behav 2010; 95: 434-42. Vede astrattu.
- Resstel LB, Tavares RF, Lisboa SF, et al. I recettori 5-HT1A sò coinvolti in l'attenuazione indotta da cannabidiol di risposte comportamentali è cardiovascolari à u stress acutu in ratti. Br J Pharmacol 2009; 156: 181-8. Vede astrattu.
- Granjeiro EM, Gomes FV, Guimaraes FS, et al. Effetti di l'amministrazione intracisternale di cannabidiol nantu à e risposte cardiovascolari è comportamentali à u stress di restrizione acutu. Pharmacol Biochem Comportamentu 2011; 99: 743-8. Vede astrattu.
- Murillo-Rodriguez E, Millan-Aldaco D, Palomero-Rivero M, et al. U cannabidiol, un cumpunente di Cannabis sativa, modula u sonnu in i topi. FEBS Lett 2006; 580: 4337-45. Vede astrattu.
- De Filippis D, Esposito G, Cirillo C, et al. Cannabidiol riduce l'infiammazione intestinale attraversu u cuntrollu di l'assi neuroimmune PLoS One 2011; 6: e28159. Vede astrattu.
- Bhattacharyya S, Fusar-Poli P, Borgwardt S, et al. Modulazione di a funzione mediotemporale è ventrostriatale in l'omu da Delta9-tetrahydrocannabinol: una basa neurale per l'effetti di Cannabis sativa nantu à l'apprendimentu è a psicosi. Arch Gen Psychiatry 2009; 66: 442-51. Vede astrattu.
- Dalton WS, Martz R, Lemberger L, et al. Influenza di cannabidiol nantu à l'effetti delta-9-tetrahydrocannabinol. Clin Pharmacol Ther 1976; 19: 300-9. Vede astrattu.
- Guimaraes VM, Zuardi AW, Del Bel EA, Guimaraes FS. Cannabidiol aumenta l'espressione Fos in u nucleu accumbens ma micca in u striatu dorsale. Life Sci 2004; 75: 633-8. Vede astrattu.
- Moreira FA, Guimaraes FS. Cannabidiol inibisce l'iperlocomozione indotta da droghe psicomimetiche in topi. Eur J Pharmacol 2005; 512 (2-3): 199-205. Vede astrattu.
- Long LE, Chesworth R, Huang XF, et al. Un paragone cumportamentale di Delta9-tetrahydrocannabinol acutu è crònicu è cannabidiol in topi C57BL / 6JArc. Int J Neuropsychopharmacol 2010; 13: 861-76. Vede astrattu.
- Zuardi AW, Rodriguez JA, Cunha JM. Effetti di cannabidiol in mudelli animali predittivi di attività antipsicotica. Psicofarmacologia (Berl) 1991; 104: 260-4. Vede astrattu.
- Malone DT, Jongejan D, Taylor DA. Cannabidiol inverte a riduzzione di l'interazzione suciale prodotta da Delta-tetrahydrocannabinol à bassa dose in ratti. Pharmacol Biochem Behav 2009; 93: 91-6. Vede astrattu.
- Schubart CD, Sommer IE, Fusar-Poli P, et al. Cannabidiol cum'è trattamentu potenziale per a psicosi. Eur Neuropsychopharmacol 2014; 24: 51-64. Vede astrattu.
- Campos AC, Moreira FA, Gomes FV, et al. Meccanismi multipli implicati in u potenziale terapeuticu di spettru largu di cannabidiol in disordini psichiatrici. Philos Trans R Soc Lond B Biol Sci 2012; 367: 3364-78. Vede astrattu.
- Fusar-Poli P, Allen P, Bhattacharyya S, et al. Modulazione di cunnessione efficace durante u processu emotivu da Delta 9-tetrahydrocannabinol è cannabidiol. Int J Neuropsychopharmacol 2010; 13: 421-32. Vede astrattu.
- Casarotto PC, Gomes FV, Resstel LB, Guimaraes FS. Effettu inibitori di cannabidiol nantu à u cumportamentu di sepultura di marmaru: implicazione di i recettori CB1 Comportamentu Pharmacol 2010; 21: 353-8. Vede astrattu.
- Uribe-Marino A, Francisco A, Castiblanco-Urbina MA, et al. Effetti anti-aversivi di cannabidiol nantu à i comportamenti innati indotti da a paura evucati da un mudellu etologicu di attacchi di panicu basatu annantu à una preda vs u serpente selvaticu Epicrates cenchria crassus paradigma di cunfrontu. Neuropsicofarmacologia 2012; 37: 412-21. Vede astrattu.
- Campos AC, Guimaraes FS. L'attivazione di i recettori 5HT1A media l'effetti ansiolitici di cannabidiol in un mudellu PTSD. Comportamentu Pharmacol 2009; 20: S54.
- Resstel LB, Joca SR, Moreira FA, et al. Effetti di cannabidiol è diazepam nantu à e risposte comportamentali è cardiovascolari indotte da a paura cundiziunale contestuale in ratti. Comportamentu Brain Res 2006; 172: 294-8. Vede astrattu.
- Moreira FA, Aguiar DC, Guimaraes FS. Effettu ansioliticu di cannabidiol in u test di cunflittu di rat Vogel. Prog Neuropsychopharmacol Biol Psychiatry 2006; 30: 1466-71. Vede astrattu.
- Onaivi ES, Green MR, Martin BR. Caratterizazione farmacologica di cannabinoidi in u labirintu più elevatu. J Pharmacol Exp Ther 1990; 253: 1002-9. Vede astrattu.
- Guimaraes FS, Chairetti TM, Graeff FG, Zuardi AW. Effettu anti-ansietà di cannabidiol in u plus-labirintu elevatu. Psicofarmacologia (Berl) 1990; 100: 558-9. Vede astrattu.
- Magen I, Avraham Y, Ackerman Z, et al. U cannabidiol migliora i pregiudizii cognitivi è motori in i topi cun ligatura di u canali biliari. J Hepatol 2009; 51: 528-34. Vede astrattu.
- Rajesh M, Mukhopadhyay P, Batkai S, et al. U cannabidiol attenuisce a disfunzione cardiaca, u stress ossidativu, a fibrosi è e vie infiammatorie è di segnalazione di morte cellulare in cardiomiopatia diabetica. J Am Coll Cardiol 2010; 56: 2115-25. Vede astrattu.
- El-Remessy AB, Khalifa Y, Ola S, et al. U cannabidiol prutege i neuroni di a retina preservendu l'attività di glutamina sintetasi in u diabete. Mol Vis 2010; 16: 1487-95. Vede astrattu.
- El-Remessy AB, Al-Shabrawey M, Khalifa Y, et al. Effetti neuroprotettori è di preservazione di barriere di sangue-retina di cannabidiol in diabete sperimentale. Am J Pathol 2006; 168: 235-44. Vede astrattu.
- Rajesh M, Mukhopadhyay P, Batkai S, et al. Cannabidiol attenuate una risposta infiammatoria di cellule endoteliali induce un elevatu glucosiu è una interruzione di barriera. Am J Physiol Heart Circ Physiol 2007; 293: H610-H619. Vede astrattu.
- Toth CC, Jedrzejewski NM, Ellis CL, Frey WH. A modulazione mediata da cannabinoidi di u dolore neuropaticu è l'accumulazione microgliale in un mudellu di u dolore neuropaticu perifericu diabeticu murinu di tipu 1. Mol Pain 2010; 6:16. Vede astrattu.
- Aviello G, Romano B, Borrelli F, et al. Effettu chemopreventivu di u phytocannabinoid cannabidiol non psicotropicu nantu à u cancheru di colon sperimentale. J Mol Med (Berl) 2012; 90: 925-34. Vede astrattu.
- Lee CY, Wey SP, Liao MH, et al. Un studiu comparativu nantu à l'apoptosi indotta da cannabidiol in timociti murini è cellule timoma EL-4. Int Immunopharmacol 2008; 8: 732-40. Vede astrattu.
- Massi P, Valenti M, Vaccani A, et al. 5-Lipoxygenase è anandamide hydrolase (FAAH) mediate l'attività antitumorale di cannabidiol, un cannabinoide non psicoattivu. J Neurochem 2008; 104: 1091-100. Vede astrattu.
- Valenti M, Massi P, Bolognini D, et al. Cannabidiol, un cumpostu cannabinoide non psicoattivu inibisce a migrazione cellulare di glioma umanu è l'invasività. 34esimu Cungressu Naziunale di a Società Italiana di Farmacologia 2009.
- Torres S, Lorente M, Rodriguez-Fornes F, et al. Una terapia preclinica cumbinata di cannabinoidi è temozolomide contr'à glioma. Mol Cancer Ther 2011; 10: 90-103. Vede astrattu.
- Jacobsson SO, Rongard E, Stridh M, et al. Effetti serum-dipendenti di tamoxifene è cannabinoidi nantu à a viabilità di e cellule di glioma C6. Biochem Pharmacol 2000; 60: 1807-13. Vede astrattu.
- Shrivastava A, Kuzontkoski PM, Groopman JE, Prasad A. Cannabidiol induce a morte di e cellule programmate in e cellule di u cancheru di u senu coordinendu a discussione incrociata tra apoptosi è autofagia. Mol Cancer Ther 2011; 10: 1161-72. Vede astrattu.
- McAllister SD, Murase R, Christian RT, et al. Percorsi di mediazione di l'effetti di cannabidiol nantu à a riduzione di a proliferazione di cellule di u cancheru di u senu, l'invasione è a metastasi. Trattamentu di Res Cancer di Mama 2011; 129: 37-47. Vede astrattu.
- McAllister SD, Christian RT, Horowitz MP, et al. Cannabidiol cum'è novu inibitore di espressione genica Id-1 in cellule aggressive di u cancheru di u senu. Mol Cancer Ther 2007; 6: 2921-7. Vede astrattu.
- Ligresti A, Moriello AS, Starowicz K, et al. Attività antitumorale di i cannabinoidi vegetali cun accentu nantu à l'effettu di cannabidiol annantu à u carcinoma di u senu umanu. J Pharmacol Exp Ther 2006; 318: 1375-87. Vede astrattu.
- Massi P, Solinas M, Cinquina V, Parolaro D. Cannabidiol cum'è una droga anticancerosa potenziale. Br J Clin Pharmacol 2013; 75: 303-12. Vede astrattu.
- Schubart CD, Sommer IE, van Gastel WA, et al. A cannabis cun altu cuntenutu di cannabidiol hè assuciata à menu esperienze psicotiche. Schizophr Res 2011; 130 (1-3): 216-21. Vede astrattu.
- Englund A, Morrison PD, Nottage J, et al. U cannabidiol inibisce sintomi paranoici provocati da THC è compromissione di memoria dipendente da l'ippocampu. J Psychopharmacol 2013; 27: 19-27. Vede astrattu.
- Devinsky O, Cilio MR, Cross H, et al. Cannabidiol: farmacologia è rolu terapeuticu potenziale in epilepsia è altri disordini neuropsichiatrici. Epilepsia 2014; 55: 791-802. Vede astrattu.
- Serpell MG, Notcutt W, Collin C. Sativex usu à longu andà: un prucessu apertu in pazienti cù spasticità per sclerosi multipla. J Neurol 2013; 260: 285-95. Vede astrattu.
- Notcutt W, Langford R, Davies P, et al. Un studiu parallelo, cuntrullatu cù placebo, studiu di ritruvamentu randomizatu di sughjetti cù sintomi di spasticità per sclerosi multipla chì ricevenu Sativex à longu andà (nabiximoli). Mult Scler 2012; 18: 219-28. Vede astrattu.
- Brady CM, DasGupta R, Dalton C, et al. Un studiu apertu di estratti basati in cannabis per disfunzione di a vescica in sclerosi multipla avanzata. Mult Scler 2004; 10: 425-33. Vede astrattu.
- Kavia RB, De Ridder D, Constantinescu CS, et al. Prova cuntrullata randomizata di Sativex per trattà l'iperattività di detrusore in a sclerosi multipla. Mult Scler 2010; 16: 1349-59. Vede astrattu.
- Wade DT, Makela PM, Casa H, et al. Usu à longu andà di un trattamentu à base di cannabis in spasticità è altri sintomi in sclerosi multipla. Mult Scler 2006; 12: 639-45. Vede astrattu.
- Novotna A, Mares J, Ratcliffe S, et al. Un studiu randomizatu, doppiu cecu, cuntrullatu da placebo, in gruppu parallelu, di studiu di cuncepimentu arricchitu di nabiximoli * (Sativex), cum'è terapia add-on, in sughjetti cun spasticità refrattaria causata da sclerosi multipla. Eur J Neurol 2011; 18: 1122-31. Vede astrattu.
- Panoramica. U situ Web di GW Pharmaceuticals.Disponibile à: http://www.gwpharm.com/about-us-overview.aspx. Accessu: 31 di Maghju, 2015.
- Cannabidiol chì si mostra avà in Integratori Dietetichi. Situ Web di Medicini Naturali. https://naturalmedicines.therapeuticresearch.com/news/news-items/2015/march/cannabidiol-now-showing-up-in-dietary-supplements.aspx. (Accessu u 31 di Maghju, 2015).
- Zuardi AW, Cosme RA, Graeff FG, Guimaraes FS. Effetti di ipsapirone è cannabidiol annantu à l'ansietà sperimentale umana. J Psychopharmacol 1993; 7 (1 Suppl): 82-8. Vede astrattu.
- Leighty EG, Fentiman AF Jr, Foltz RL. Metaboliti longu conservati di delta9- è delta8-tetrahydrocannabinols identificati cum'è novi cuniugati di acidi grassi. Res Commun Chem Pathol Pharmacol 1976; 14: 13-28. Vede astrattu.
- Samara E, Bialer M, Mechoulam R. Farmacocinetica di cannabidiol in cani. Drug Metab Dispos 1988; 16: 469-72. Vede astrattu.
- Consroe P, Sandyk R, Snider SR. Valutazione aperta di u cannabidiol in i disordini di u muvimentu distonicu. Int J Neurosci 1986; 30: 277-82. Vede astrattu.
- Crippa JA, Derenusson GN, Ferrari TB, et al. Basi neurali di l'effetti ansiolitici di cannabidiol (CBD) in disordine d'ansietà sociale generalizata: un rapportu preliminariu. J Psychopharmacol 2011; 25: 121-30. Vede astrattu.
- Bornheim LM, Everhart ET, Li J, Correia MA. Caratterizazione di l'inactivazione citocromu P450 mediata da cannabidiol. Biochem Pharmacol 1993; 45: 1323-31. Vede astrattu.
- Harvey DJ. Assorbimentu, distribuzione è biotrasformazione di i cannabinoidi. Marijuana è Medicina. 1999; 91-103.
- Yamaori S, Ebisawa J, Okushima Y, et al. Inibizione potente di isoforme di citocromu umanu P450 3A da cannabidiol: rolu di gruppi idrolici fenolici in a parte di resorcinol. Life Sci 2011; 88 (15-16): 730-6. Vede astrattu.
- Yamaori S, Okamoto Y, Yamamoto I, Watanabe K. Cannabidiol, un fitocannabinoide maiò, cum'è un potente inibitore atipicu per CYP2D6. Drug Metab Dispos 2011; 39: 2049-56. Vede astrattu.
- Yamaori S, Maeda C, Yamamoto I, Watanabe K. Inibizione differenziale di u citocromu umanu P450 2A6 è 2B6 da i principali fitocannabinoidi. Toxicol Forensic 2011; 29: 117-24.
- Yamaori S, Kushihara M, Yamamoto I, Watanabe K. Caratterizazione di i principali fitocannabinoidi, cannabidiol è cannabinol, cume inibitori potenti isoformi selettivi di l'enzimi CYP1 umani. Biochem Pharmacol 2010; 79: 1691-8. Vede astrattu.
- Zuardi AW, Crippa JA, Hallak JE, et al. Cannabidiol per u trattamentu di psicosi in a malattia di Parkinson. J Psychopharmacol 2009; 23: 979-83. Vede astrattu.
- Morgan CJ, Das RK, Joye A, et al. U cannabidiol riduce u cunsumu di sigarette in i fumatori di tabaccu: risultati preliminari. Addict Behav 2013; 38: 2433-6. Vede astrattu.
- Pertwee RG. A diversa farmacologia di i recettori CB1 è CB2 di trè cannabinoidi vegetali: delta9-tetrahydrocannabinol, cannabidiol è delat9-tetrahydrocannabivarin. Br J Pharmacol 2008; 153: 199-215. Vede astrattu.
- Leweke FM, Kranaster L, Pahlisch F, et al. L'efficacità di cannabidiol in u trattamentu di a schizofrenia - un approcciu di traduzzione. Schizophr Bull 2011; 37 (Suppl 1): 313.
- Leweke FM, Piomelli D, Pahlisch F, et al. U cannabidiol aumenta a segnalazione di l'anandamide è allevia i sintomi psicotici di a schizofrenia. Transl Psychiatry 2012; 2: e94. Vede astrattu.
- Carroll CB, Bain PG, Teare L, et al. Cannabis per a discinesia in a malattia di Parkinson: un studiu randomizatu di crossover in doppiu cecu. Neurologia 2004; 63: 1245-50. Vede astrattu.
- Bergamaschi MM, Queiroz RH, Chagas MH, et al. U cannabidiol riduce l'ansietà indotta da a simulazione di parlà in publicu in malati di fobia suciale senza trattamentu. Neuropsicofarmacologia 2011; 36: 1219-26. Vede astrattu.
- Zuardi AW, Crippa JA, Hallak JE, et al. Cannabidiol, un componente Cannabis sativa, cum'è droga antipsicotica. Braz J Med Biol Res 2006; 39: 421-9. Vede astrattu.
- Yadav V, Bever C Jr, Bowen J, et al. Riassuntu di e linee guida basate sull'evidenza: medicina complementaria è alternativa in a sclerosi multipla: rapportu di u sottocumitatu di sviluppu di e linee guida di l'Accademia Americana di Neurologia. Neurologia. 2014; 82: 1083-92. Vede astrattu.
- Trembly B, Sherman M. Studiu clinicu à doppiu orbu di cannabidiol cum'è anticonvulsivu secondariu. Marijuana '90 Cunferenza Internaziunale di Cannabis è Cannabinoidi 1990; 2: 5.
- Srivastava, M. D., Srivastava, B. I., è Brouhard, B. Delta9 tetrahydrocannabinol è cannabidiol alteranu a produzzione di citochine da e cellule immunitarie umane. Immunofarmacologia 1998; 40: 179-185. Vede astrattu.
- Cunha, JM, Carlini, EA, Pereira, AE, Ramos, OL, Pimentel, C., Gagliardi, R., Sanvito, WL, Lander, N., e Mechoulam, R. Amministrazione cronica di cannabidiol à volontarii sani è pazienti epilettici . Farmacologia 1980; 21: 175-185. Vede astrattu.
- Carlini EA, Cunha JM. Effetti ipnotici è antiepilettici di cannabidiol. J Clin Pharmacol 1981; 21 (8-9 Suppl): 417S-27S. Vede astrattu.
- Zuardi, A. W., Shirakawa, I., Finkelfarb, E., è Karniol, I. G. Azione di cannabidiol nantu à l'ansietà è altri effetti produtti da delta 9-THC in sughjetti normali. Psicofarmacologia (Berl) 1982; 76: 245-250. Vede astrattu.
- Ames, F. R. è Cridland, S. Effettu anticonvulsivu di cannabidiol. S.Afr.Med.J. 1-4-1986; 69:14. Vede astrattu.
- Ohlsson, A., Lindgren, J. E., Andersson, S., Agurell, S., Gillespie, H., e Hollister, L. E. Cinetica a dose unica di cannabidiol etichettatu deuteriu in l'omu dopu fumatu è amministrazione endovenosa. Biomed.Spectrom di Mass Ambiente. 1986; 13: 77-83. Vede astrattu.
- Wade, D. T., Collin, C., Stott, C., è Duncombe, P. Meta-analisi di l'efficacità è a sicurità di Sativex (nabiximoli), nantu à a spasticità in e persone cù sclerosi multipla. Mult.Scler. 2010; 16: 707-714. Vede astrattu.
- Collin, C., Ehler, E., Waberzinek, G., Alsindi, Z., Davies, P., Powell, K., Notcutt, W., O'Leary, C., Ratcliffe, S., Novakova, I ., Zapletalova, O., Pikova, J., è Ambler, Z. Un studiu in doppiu-cecu, randomizatu, cuntrullatu da placebo, in gruppu parallelu di Sativex, in sughjetti cù sintomi di spasticità per sclerosi multipla. Neurol.Res. 2010; 32: 451-459. Vede astrattu.
- Crippa, J. A., Zuardi, A. W., Martin-Santos, R., Bhattacharyya, S., Atakan, Z., McGuire, P., è Fusar-Poli, P. Cannabis è ansietà: una rivista critica di l'evidenza. Hum.Psychopharmacol. 2009; 24: 515-523. Vede astrattu.
- Consroe, P., Laguna, J., Allender, J., Snider, S., Stern, L., Sandyk, R., Kennedy, K., è Schram, K. Pruvenza clinica cuntrullata di cannabidiol in a malatia di Huntington. Pharmacol Biochem. Cumporta. 1991; 40: 701-708. Vede astrattu.
- Harvey, D. J., Samara, E., è Mechoulam, R. Metabolismu comparativu di cannabidiol in cane, rat è omu. Pharmacol Biochem. Cumporta. 1991; 40: 523-532. Vede astrattu.
- Collin, C., Davies, P., Mutiboko, I. K., è Ratcliffe, S. Prova cuntrullata randomizata di medicina basata nantu à a cannabis in spasticità causata da sclerosi multipla. Eur.J.Neurol. 2007; 14: 290-296. Vede astrattu.
- Massi, P., Vaccani, A., Bianchessi, S., Costa, B., Macchi, P., è Parolaro, D. U cannabidiol non psicoattivu scatta l'attivazione di caspase è u stress ossidativu in e cellule di glioma umanu. Cell Mol.Life Sci. 2006; 63: 2057-2066. Vede astrattu.
- Weiss, L., Zeira, M., Reich, S., Har-Noy, M., Mechoulam, R., Slavin, S., e Gallily, R. Cannabidiol riduce l'incidenza di diabete in topi diabetici non obesi. Autoimmunità 2006; 39: 143-151. Vede astrattu.
- Watzl, B., Scuderi, P., è Watson, R. R. I cumpunenti di marijuana stimulanu a secrezione di cellule mononucleari di sangue perifericu umanu di interferone-gamma è sopprimenu l'interleuchina-1 alfa in vitro. Int J Immunopharmacol. 1991; 13: 1091-1097. Vede astrattu.
- Consroe, P., Kennedy, K., è Schram, K. Analisi di cannabidiol in plasma per cromatografia di gas capillare / spettroscopia di massa trappula ionica dopu à alta dose ripetuta amministrazione orale ogni ghjornu in umani. Pharmacol Biochem. Cumporta. 1991; 40: 517-522. Vede astrattu.
- Barnes, M. P. Sativex: efficacia clinica è tollerabilità in u trattamentu di i sintomi di sclerosi multipla è di u dolore neuropatic. Expert.Opin.Farmacother. 2006; 7: 607-615. Vede astrattu.
- Wade, D. T., Makela, P., Robson, P., House, H., è Bateman, C. L'estratti medicinali basati in cannabis anu effetti generali o specifici nantu à i sintomi in a sclerosi multipla? Un studiu doppiu cecu, randomizatu, cuntrullatu da placebo nantu à 160 pazienti. Mult.Scler. 2004; 10: 434-441. Vede astrattu.
- Iuvone, T., Esposito, G., Esposito, R., Santamaria, R., Di Rosa, M., e Izzo, AA Neuroprotective effect of cannabidiol, a non-psicoactive component from Cannabis sativa, on beta-amyloid induced tossicità in e cellule PC12. J Neurochem. 2004; 89: 134-141. Vede astrattu.
- Massi, P., Vaccani, A., Ceruti, S., Colombo, A., Abbracchio, M. P., e Parolaro, D. Effetti antitumorali di cannabidiol, un cannabinoide non psicoattivu, nantu à e linee cellulari di glioma umanu. J Pharmacol Exp. Terre. 2004; 308: 838-845. Vede astrattu.
- Crippa, JA, Zuardi, AW, Garrido, GE, Wichert-Ana, L., Guarnieri, R., Ferrari, L., Azevedo-Marques, PM, Hallak, JE, McGuire, PK, and Filho, Busatto G. Effects di cannabidiol (CBD) nantu à u flussu di sangue cerebrale regiunale. Neuropsicofarmacologia 2004; 29: 417-426. Vede astrattu.
- Wade, D. T., Robson, P., House, H., Makela, P., è Aram, J. Un studiu preliminariu cuntrullatu per determinà se l'estratti di cannabis di pianta sana ponu migliurà i sintomi neurogeni intrattabili. Clin.Rehabil. 2003; 17: 21-29. Vede astrattu.
- Covington TR, et al. Manuale di Droghe senza Prescrizione. XI ed. Washington, DC: Associazione Farmaceutica Americana, 1996.