Lassativu di gravidanza: quandu hè sicuru d'utilizà
Cuntenutu
- Quandu aduprà lassativu in gravidanza
- Chì hè u megliu lassativu?
- Chì hè u risicu di aduprà lassativu in gravidanza
L'usu di lassativu in gravidanza pò aiutà à alleviare a stinzia è u gasu intestinale, ma ùn deve mai esse fattu senza a guida di u duttore, postu chì pò esse micca sicuru per a donna incinta è u zitellu.
Cusì, hè megliu per a donna incinta di pruvà i modi più naturali per sviutà l'intestinu, cume manghjà più alimenti ricchi di fibre è bere acqua, prima di pruvà à aduprà qualsiasi medicazione lassativa.
Quandu aduprà lassativu in gravidanza
I lassativi ponu esse aduprati quandu cunsigliatu da l'ostetricu, quandu a stinzia provoca assai disagiu in e donne, quandu u cunsumu di fibre è l'aumentu di l'assunzione d'acqua ùn anu micca miglioratu i sintomi di stinzia.
Eccu alcuni consiglii nantu à ciò chì manghjà in gravidanza per aiutà à trattà a stinzia.
Chì hè u megliu lassativu?
Alcuni ostetrici raccomandanu lassativi orali, chì ponu piglià un pocu di tempu per entrà in vigore, ma chì sò sicuri da aduprà durante a gravidanza, cum'è u casu cù a lactulosa (Duphalac, Lactuliv, Colact) per esempiu, chì aiuta à addulcisce e feci, facilitendu l'evacuazione.
In certi casi, u duttore pò ricumandà ancu l'usu di un microclister, chì hè un tipu di suppositoriu, chì deve esse inseritu in l'anu, avendu un effettu più veloce è micca esse assorbitu da u corpu. I più raccomandati sò quelli à basa di glicerina, chì facilitanu l'eliminazione di e feci, avendu un bonu risultatu ancu in i sgabelli più antichi è secchi.
Chì hè u risicu di aduprà lassativu in gravidanza
I principali rischi di piglià lassativi assai forti durante a gravidanza o l'usu di lassativi più lievi per un tempu prolungatu hè u fattu chì alcuni di elli ponu passà à u zitellu è influenzà u so sviluppu, causanu disidratazione in a donna incinta o portanu à un sbilanciamentu di vitamine è minerali ., A causa di una diminuzione di assorbimentu è di una eliminazione aumentata per mezu di feci liquide, chì ponu influenzà u sviluppu di u zitellu.
Inoltre, alcuni lassativi ponu cuntene quantità elevate di zuccheru o sodiu in a so formula, chì pò ancu purtà à cambiamenti di pressione sanguigna.