15 cunsiglii per perde u pesu è perde a panza
Cuntenutu
- 1. Manghjate cibi crudi è ricchi di fibra
- 2. Evite e bevande zuccherate
- 3. Evite a frittura
- 4. Evite l'alimenti trasfurmati
- 5. Principià i pasti cù un piattu d'insalata
- 6. Praticà eserciziu fisicu
- 7. Accelera u metabolismu
- 8. Manghjate pianu è masticate bè u vostru cibu
- 9. Manghjate 6 pranzi à ghjornu
- 10. Bei assai acqua
- 11. Evite i dolci
- 12. Riduce u cunsumu di grassi
- 13. Reduce u cunsumu di carbuidrati
- 14. Leghjite e etichette di l'imballu
- 15. Seguitate i cunsiglii in modu regulare
Crià boni abitudini alimentarii è praticà attività fisica regulare sò misure impurtanti chì contribuiscenu à a perdita di pesu è à migliurà a qualità di vita. A perdita di pesu in una manera sana hà assai benefici, cume una maggiore energia è dispusizione, una migliore stima di sè, un megliu cuntrollu di a fame è u rinfurzamentu di u sistema immunitariu.
U modu ideale per perde u pesu in modu sanu è avè un addome pianu hè di circà i cunsiglii di un nutrizziunistu per fà una valutazione nutrizionale cumpleta cù un pianu di dieta adattatu à i bisogni di a persona. Hè ancu impurtante di cercà aiutu da un furmatore persunale per chì un pianu di furmazione sia indicatu secondu u scopu chì vulete realizà. Queste strategie permettenu una perdita di pesu progressiva è sustinuta cù u tempu.
Scuprite 15 cunsiglii per riduce u ventre, perde u pesu è mette in forma in pochi ghjorni:
1. Manghjate cibi crudi è ricchi di fibra
L'alimenti crudi, ricchi di fibre, aiutanu à migliurà a funzione intestinale è a digestione, prevenendu a stinzia. Inoltre, aiutanu à perde u pesu perchè aumentanu a sensazione di sazietà. Aiutanu ancu à mantene a microbiota intestinale sana, diminuendu u risicu di u sindrome di l'intestione irritabile, a malattia di Crohn o a colite ulcerosa.
Alcuni esempi di alimenti cun un altu cuntenutu di fibre in a composizione sò avena, pane integrale, carote crude, mele, semi di lino, lenticchie, lattuga, cetrioli, semi di chia, funghi, pere, fragole, lamponi, mirtilli, trà altri.
2. Evite e bevande zuccherate
E bevande zuccherate cum'è bibite analcoliche, cumprese bevande leggere è dietetiche, è suchji industrializati devenu esse evitati, postu chì contribuiscenu à l'accumulazione di grassu à u livellu addominale, è ancu altri prublemi di salute, cum'è cavità, obesità o diabete, per esempiu .
3. Evite a frittura
L'alimenti fritti devenu ancu esse evitati, postu chì in più di furnisce assai calorie, aumentanu ancu a quantità di grassi trans è grassi saturi, favurendu l'aumentu di u colesterolu LDL, aumentendu u risicu di malatie cardiache, cancru, diabete è obesità, per via di a so cumulazione in u corpu.
L'ideale hè di preparà cibi grigliati, al vapore o cucinati, aduprendu spezie naturali, cume erbe aromatiche è pepe per aghjunghje sapore à l'alimentu.
4. Evite l'alimenti trasfurmati
Hè impurtante evità di cunsumà salse cum'è u ketchup è a maionese, per esempiu, in più di l'alimenti trasfurmati congelati o altri prudutti trasfurmati, postu chì sti cibi anu più sale è prumove a ritenzione d'acqua, aumentendu a sensazione di gonfiore. Inoltre, l'alimenti trasfurmati anu generalmente assai cunservatori in a so composizione, chì ponu esse dannosi per a salute.
5. Principià i pasti cù un piattu d'insalata
Inizià i pasti cù un piattu pocu prufondu di insalata o zuppa, serve per fà cresce a sensazione di sazietà è cuntrullà l'appetitu. Manghjà una pera o una mela, circa 20 minuti prima di pranzu è cena hè ancu un bonu truccu per aumentà a sazietà è diminuisce l'appetitu, chì sò frutti ricchi di fibre, permettendu chì ci sia una diminuzione di a quantità di alimentu chì manghjate durante i vostri pasti alimenti principali.
6. Praticà eserciziu fisicu
Fà una certa attività fisica di modu regulare, in più di aiutà à perde pesu è riduce a circonferenza di a cintura, migliora ancu a circulazione sanguigna, u benessere è a cunfidenza in sè. Inoltre, cuntribuisce à a prevenzione di malatie cardiovascolari è croniche, cum'è u diabete, per esempiu. Eccu cumu fà 3 esercizii simplici in casa.
7. Accelera u metabolismu
Alcuni modi per aumentà u metabolismu sò di cunsumà pepe rossu, tè verde, zenzeru è acqua di ghiacciu, perchè st'alimenti sò termogeni è aiutanu u corpu à perde calorie, ancu sì a persona hè ferma.
Cunnosce altri alimenti termogenichi per perde u pesu.
8. Manghjate pianu è masticate bè u vostru cibu
Manghjà pianu, in un ambiente calmu è masticà bè u vostru cibu permette à i signali di sazietà di ghjunghje in u vostru cervellu, indicendu chì u vostru stomacu hè pienu. L'acquistu di sta abitudine evita di manghjà troppu cibu, favurendu a perdita di pesu.
9. Manghjate 6 pranzi à ghjornu
L'ideal hè d'avè circa 6 pranzi à u ghjornu è masticà bè u vostru cibu. Quandu manghjate pianu, u cervellu hè datu u tempu di capisce chì hà digià cibu in u stomacu è impedisce à a persona di manghjà più di u necessariu. Inoltre, aumenta ancu u tempu di cuntattu cù e papille gustative, aumentendu a sensazione di sazietà.
10. Bei assai acqua
Bere assai acqua aiuta à eliminà e tossine accumulate in u corpu è idrata l'intestinu, regulendu a so funzione. Hè cunsigliatu di cunsumà 2 à 2,5 L d'acqua à ghjornu, è deve esse cunsumatu trà i pasti.
E persone chì ùn sò abituate à beie l'acqua, a ponu tastà aghjunghjendu una fetta di limone o di cetriolu, per esempiu, chì li permetterebbe di fà cresce u so cunsumu più faciule.
Scopre altri benefici per a salute di l'acqua.
11. Evite i dolci
Duvete evità di manghjà cibi chì anu zuccheru in a so cumpusizione, cum'è dessert, dolci, ghjacciu o cioccolatini, per esempiu, è dà preferenza à agrumi è ricchi di fibre, chì anu ancu un gustu dolce è aiutanu à riduce u desideriu di manghjà. candy.
12. Riduce u cunsumu di grassi
Hè impurtante di evità tutte e fonti di grassu aghjuntu, cum'è margarina, salsicce, salsicce, pelle di pollame o grassu di carne, per esempiu. Invece, duvete manghjà cibi cù grassi benefichi per u corpu, cum'è avocado, noce, oliu d'oliva o pesciu.
13. Reduce u cunsumu di carbuidrati
Per perde u pesu è perde a panza, ùn si deve manghjà più di un alimentu fonte di carboidrati per pastu. Per esempiu, se a persona manghja una patata, ùn hà micca bisognu di manghjà risu, pane o pasta à u listessu pastu, ma invece, accumpagna u piattu cù una insalata o verdure, per esempiu.
14. Leghjite e etichette di l'imballu
Un gestu assai impurtante per e persone chì volenu perde u pesu, hè di leghje attentamente e etichette di l'imballu alimentariu in u supermercatu, prima di cumprà, per evità di piglià in casa alimenti ricchi di calorie o cun un altu cuntenutu di zucaroli o di grassi saturati. Inoltre, si deve ancu fà casu sì l'infurmazioni annantu à l'etichetta si riferiscenu à tuttu u pacchettu o solu à una parte.
15. Seguitate i cunsiglii in modu regulare
Questi cunsiglii devenu esse seguitati ogni ghjornu per chì u corpu si abitui à i cambiamenti. A persona pò pisà sè stessu ogni 10 ghjorni, per ùn generà ansietà, ma deve esse sempre à listessu tempu è à listessa scala.
Inoltre, per accumpagnà a perdita di pesu, hè impurtante misurà a cintura cù una cinta à misura, passendu a cinta sopra l'ombelicu è scrivendu i valori per capisce megliu l'evoluzione di a perdita di pesu, finu à ghjunghje à una bona forma.
Vede altri cunsiglii per a perdita di pisu sana: