I 18 Alimenti Più Addictivi (è i 17 Almenu Addictivi)
![Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation](https://i.ytimg.com/vi/xFwOOxtmFL0/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- Alimenti chì ponu causà manghjà cum'è dipendente
- I 18 alimenti più dipendenti
- I 17 cibi menu dipendenti
- Ciò chì face a cibo spazzatura dipendente?
- U fondu
Finu à 20% di e persone pò avè una dipendenza da l'alimentu o presentanu un comportamentu alimentariu simile à una dipendenza ().
Stu numeru hè ancu più altu trà e persone cun obesità.
A dipendenza da l'alimentu implica esse dipendente da l'alimentu in u listessu modu chì qualchissia cù un disordine di l'usu di sostanze dimostra dipendenza da una sostanza particulare (,).
E persone chì anu dipendenza da l'alimentu dicenu chì ùn sò micca capaci di cuntrullà u so cunsumu di certi alimenti.
Tuttavia, a ghjente ùn diventa solu dipendente da alcunu alimentu. Alcuni alimenti sò assai più propensi à causà sintomi di dipendenza di altri.
Alimenti chì ponu causà manghjà cum'è dipendente
Circadori à l'Università di Michigan anu studiatu manghjà cum'è dipendenza in 518 persone ().
Usavanu a Scala di Dipendenza da l'Alimentu Yale (YFAS) cum'è riferimentu. Hè u strumentu più adupratu per valutà a dipendenza da l'alimentu.
Tutti i participanti anu ricevutu una lista di 35 alimenti, tramandati è micca trasfurmati.
Anu valutatu quantu eranu probabili di sperimentà prublemi cù ognunu di l'alimenti 35, in una scala di 1 (micca affattu) à 7 (estremamente dipendente).
In questu studiu, 7-10% di i participanti sò stati diagnosticati di dipendenza da l'alimentu cumpletu.
In più, 92% di i participanti anu exhibitu un comportamentu alimentariu cum'è dipendenza da alcuni alimenti. Anu avutu ripetutamente u desideriu di smette di manghjalli ma ùn anu pussutu fà ().
I risultati sottu dettaglianu quali alimenti eranu i più è menu dipendenti.
RiassuntuIn un studiu 2015, 92% di i participanti anu manifestatu comportamentu alimentariu simile à una dipendenza versu certi alimenti. 7-10% d'elli anu scuntratu i criteri di i circadori per a dipendenza da l'alimentu pienu.
I 18 alimenti più dipendenti
No sorpresa, a maiò parte di l'alimenti classificati cum'è dipendenti eranu alimenti trattati. Questi cibi eranu di solitu alti in zuccheru o grassu - o tramindui.
U numeru chì seguita ogni cibu hè u puntu mediu datu in u studiu menzionatu sopra, in una scala da 1 (micca affattu) à 7 (estremamente dipendente).
- pizza (4.01)
- cicculata (3.73)
- patatine fritte (3.73)
- biscotti (3.71)
- ghjacciu (3.68)
- patatine fritte (3,60)
- cheeseburgers (3.51)
- soda (micca dieta) (3.29)
- torta (3.26)
- furmagliu (3.22)
- pancetta (3.03)
- pollu frittu (2.97)
- rotoli (piani) (2.73)
- popcorn (imburratu) (2.64)
- cereali per a colazione (2.59)
- caramelle gummy (2.57)
- bistecca (2,54)
- muffins (2.50)
I 18 cibi i più dipendenti eranu cibi più spessu trasfurmati cun quantità elevate di grassu è zuccheru aghjuntu.
I 17 cibi menu dipendenti
L'alimenti menu dipendenti eranu in gran parte alimenti interi, senza trasfurmazioni.
- cetrioli (1,53)
- carotte (1.60)
- fasgioli (senza salsa) (1.63)
- mele (1.66)
- risu marrone (1,74)
- broccoli (1.74)
- banane (1.77)
- salmone (1.84)
- corn (senza butiru o sale) (1.87)
- fragole (1.88)
- barra di granola (1.93)
- acqua (1,94)
- crackers (pianura) (2.07)
- pretzels (2.13)
- pettu di pullastru (2.16)
- ova (2.18)
- noci (2.47)
I cibi menu dipendenti eranu guasgi tutti cibi interi, senza trasfurmazioni.
Ciò chì face a cibo spazzatura dipendente?
Un comportamentu alimentariu simile à a dipendenza implica assai di più cà una mancanza di forza di volontà, postu chì ci sò ragioni biochimiche perchè alcune persone perdenu u cuntrollu di u so cunsumu.
Stu cumpurtamentu hè statu ripetutamente ligatu à l'alimenti trasfurmati, in particulare quelli ricchi di zuccheru è / o grassu aghjuntu (,,,).
L'alimenti trasfurmati sò generalmente ingegnerizati per esse iper-gustosi in modo da gustà veramente bene.
Contenenu ancu quantità elevate di calorie è causanu squilibri significativi di zuccheru in sangue. Quessi sò fattori cunnisciuti chì ponu causà brami alimentari.
Tuttavia, u più grande contributore à un comportamentu alimentariu simile à a dipendenza hè u cervellu umanu.
U vostru cervellu hà un centru di ricumpensa chì secreta dopamina è altri prudutti chimichi chì si sentenu bè quandu manghjate.
Stu centru di ricumpensa spiega perchè parechje persone amanu manghjà. Assicura chì si manghja abbastanza cibu per uttene tutta l'energia è i nutrienti chì u corpu hà bisognu.
Manghjà cibi spazzati trasfurmati rilascia una quantità massiccia di chimichi chì si sentenu bè, paragunatu à l'alimenti senza trasfurmazioni. Questu produce una ricumpensa assai più putente in u cervellu (,,).
U cervellu cerca allora più ricumpensa pruvucendu brami per questi alimenti iperpremianti. Questu pò purtà à un ciclu viziosu chjamatu comportamentu alimentariu simile à una dipendenza o dipendenza da l'alimentu (,).
RiassuntuL'alimenti processati ponu causà squilibri è brami di zuccheru in sangue. Manghjà cibi spazzati face ancu u cervellu liberà chimichi boni, chì ponu purtà ancu più brami.
U fondu
A dipendenza da l'alimentu è u comportamentu alimentariu simile à a dipendenza ponu creà gravi prublemi, è certi alimenti sò più propensi à scatenarli.
Manghjà una dieta chì cumporta principalmente cibi unichi è integrali pò aiutà à riduce a probabilità di sviluppà una dipendenza da l'alimentu.
Rilascianu una quantità adatta di chimichi chì si sentenu bè, mentre ùn scatenanu micca a voglia di manghjà troppu.
Nota chì parechji chì anu dipendenza da l'alimentu averanu bisognu d'aiutu per superallu. U travagliu cù un terapeuta pò risolve qualsiasi prublemi psicologichi sottostanti chì contribuiscenu à a dipendenza da l'alimentu, mentre un nutrizionista pò cuncepisce una dieta chì hè libera di alimenti scatenanti senza privà u corpu di nutrizione.
Nota di l'editore: Questu pezzu hè statu uriginale publicatu u 3 di settembre di u 2017. A so data di publicazione attuale riflette un aghjurnamentu, chì include una rivista medica da Timothy J. Legg, PhD, PsyD.