Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 3 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Dicembre 2024
Anonim
Cumu insegnà à un criaturu cun sindrome di Down à parlà più veloce - Salute
Cumu insegnà à un criaturu cun sindrome di Down à parlà più veloce - Salute

Cuntenutu

Per chì u zitellu cù a Sindrome di Down cumencia à parlà più veloci, u stimulu deve principià in u neonatu ghjustu per mezu di l'allattamentu perchè aiuta assai à rinfurzà i musculi di a faccia è di respirà.

U rinfurzamentu di e strutture aduprate in u discorsu, cum'è e labbre, e guance è a lingua, hè di primura perchè sò indebuliti, essendu una di e caratteristiche principali di a Sindrome di Down, ma in più di l'allattamentu ci sò altre strategie chì ponu aiutà à u sviluppu di questu discorsu di u zitellu.

Scuprite tuttu di a Sindrome di Down quì.

6 Esercizii per aiutavvi à parlà

Hè nurmale chì u zitellu cù a Sindrome di Down abbia difficultà à suchjà, à ingolle, à mastucà è à cuntrullà i muvimenti di e labbre è di a lingua, ma sti simplici esercizii ponu esse fatti in casa da i genitori, essendu di grande aiutu per migliurà l'alimentu è a nutrizione. u discorsu di u zitellu:


  1. Stimulà u riflessu di aspirazione, aduprendu un ciucciu per chì u zitellu possi amparà à suchjà. U zitellu deve preferibilmente allattà u senu, è i genitori devenu insistere chì vedenu questu cum'è una grande difficoltà, perchè hè un grande sforzu musculare per u zitellu. Vede a guida cumpleta di l'allattamentu per i principianti.
  2. Passa un spazzolinu di denti dolce in bocca, nantu à e gengive, e guance è a lingua di u criaturu ogni ghjornu per ch'ellu move a bocca, aprendu è chjudendu e labbre;
  3. Avvolge u dettu cù una garza è asciugate delicatamente l'internu di a bocca di u ciucciu. Pudete inumidisce a gasa cù l'acqua è gradualmente varià i sapori, umidificandu cù gelatina liquida di varii sapori;
  4. Ghjucà cù u zitellu chì sona da pudè imità;
  5. Parlate assai cù u zitellu da pudè participà à tutte l'attività chì implicanu musica, soni è cunversazioni;
  6. In i zitelli di più di 6 mesi pò esse adupratu tazze cù sfarenti sbocchi, cucchiai anatomichi è paglie di diversi calibri alimentà.

Queste esercitazioni stimulanu i musculi è ancu u Sistema Nervosu Centrale chì hè sempre in furmazione, essendu un grande stimulu chì aiuta à sviluppà l'abilità di u zitellu.


Vede esercizii chì ponu aiutà u vostru zitellu à pusà, à striscia è à marchjà più veloce.

U logopedista puderà indicà a prestazione di altri esercizii, secondu i bisogni di ogni zitellu è a stimolazione ùn hà micca una data limite per finisce, è unu di l'ubbiettivi principali hè di fà chì u zitellu sia capace di parlà e parolle currettamente. , furmendu frasi è esse facilmente capitu da altri zitelli.

Ma in più di e sessione di logopedia, hè ancu necessariu monitorà u sviluppu di u mutore è di a scola per tutta a zitellina di u zitellu cù a Sindrome di Down. Vede cumu a fisioterapia pò aiutà u vostru zitellu à pusà, striscia è camminà in stu video:

Populatu Oghje

Emangioma epaticu

Emangioma epaticu

Un emangioma epaticu hè una ma a di fegatu fatta di va i anguigni allargati (dilatati). Ùn hè micca cancero o.Un emangioma epaticu hè u tippu più cumunu di ma a di fegatu ch&#...
Mal di schiena è sport

Mal di schiena è sport

Fà a ai e erciziu è fà port hè bonu per a alute generale. Aghju ta ancu piacè è un en u di bene ere.Qua i ogni port mette qualchì tre nantu à a vo tra pina. H&#...