Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 20 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ottobre 2024
Anonim
A "Pandemia A Più Grande di a Storia" Avia 100 Anni - Ma Parechji di Noi Sempre Sottumettenu i Fatti di Base - Salute
A "Pandemia A Più Grande di a Storia" Avia 100 Anni - Ma Parechji di Noi Sempre Sottumettenu i Fatti di Base - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Quist'annu marca u 100esimu anniversariu di a grande pandemia d'influenza di u 1918. Trà 50 è 100 milioni di persone si pensa chì sò morti, raprisentendu quant'è 5 per centu di a pupulazione mundiale. Mezzu miliardi di persone sò state infette.

Soprattuttu rimarchevule era a predilezione di l'influenza di u 1918 per piglià a vita di ghjovani adulti altrimente sani, à u cuntrariu di i zitelli è di l'anziani, chì di solitu soffrenu u più. Certi l'anu chjamata a più grande pandemia di a storia.

A pandemia di influenza di u 1918 hè stata un sughjettu regulare di speculazione in u seculu scorsu. Sturiani è scentifichi anu avanzatu numerose ipotesi in quantu à a so origine, a diffusione è e cunsequenze. Di conseguenza, parechji di noi portanu cuncepzioni sbagliate à propositu.


Correggendu questi 10 miti, pudemu capisce megliu ciò chì hè accadutu in realtà è amparà à prevene è mitigà tali disastri in u futuru.

1. A pandemia hè nata in Spagna

Nimu crede chì a cosiddetta "influenza spagnola" sia originaria di Spagna.

A pandemia hà probabilmente acquistatu questu soprannomu per via di a Prima Guerra Mundiale, chì era in pienu sviluppu à l'epica. I principali paesi implicati in a guerra anu vulsutu evità di incuragisce i so nemici, cusì i rapporti di a misura di l'influenza sò stati soppressi in Germania, Austria, Francia, u Regnu Unitu è ​​i Stati Uniti. sottu à fasci. Quella hà creatu a falsa impressione chì a Spagna avia u pesu di a malatia.

In fattu, l'origine geografica di l'influenza hè dibattuta finu à oghje, ancu se ipotesi anu suggeritu l'Asia Orientale, l'Europa è ancu u Kansas.

2. A pandemia hè stata u travagliu di un super-virus

A gripe di u 1918 si hè diffusa rapidamente, uccidendu 25 milioni di persone in solu i primi sei mesi. Questu hà purtatu alcuni à teme a fine di l'umanità, è hà longu alimentatu a supposizione chì a ceppa di l'influenza era particularmente letale.


Tuttavia, un studiu più recente suggerisce chì u virus stessu, ancu se più letale di l'altri ceppi, ùn era micca fundamentalmente diversu da quelli chì anu causatu epidemie in altri anni.

Gran parte di l'altu tassu di mortalità pò esse attribuitu à l'affullamentu in campi militari è in l'ambienti urbani, è ancu à una cattiva nutrizione è sanità, chì anu patitu durante a guerra. Avà si pensa chì assai di i morti sò stati dovuti à u sviluppu di pulmonite batteriche in i pulmoni indebuliti da l'influenza.

3. A prima ondata di a pandemia hè stata più letale

In realtà, l'onda iniziale di morti da a pandemia in a prima metà di 1918 era relativamente bassa.

Hè in a seconda onda, da uttrovi à dicembre di quellu annu, chì i più alti tassi di morte sò stati osservati. Una terza onda in a primavera di u 1919 hè stata più letale chè a prima ma menu cà a seconda.

I scientifichi credenu avà chì l'aumentu marcatu di i morti in a seconda ondata hè statu causatu da e condizioni chì anu favuritu a diffusione di una tensione più mortale. E persone cun casi lievi stavanu in casa, ma quelli cù casi gravi eranu spessu affollati in ospedali è campi, aumentendu a trasmissione di una forma più letale di u virus.


4. U virus hà tombu a maiò parte di e persone chì ne eranu infette

In realtà, a stragrande maggioranza di e persone chì anu cuntrattu a influenza 1918 anu sopravvissutu. I tassi naziunali di mortalità trà l'infetti generalmente ùn superavanu u 20 per centu.

Tuttavia, i tassi di mortalità variavanu trà diversi gruppi. In i Stati Uniti, i morti sò stati particularmente alti trà e pupulazioni nativi americani, forse per via di i tassi più bassi di esposizione à e ceppe passate di influenza. In certi casi, e cumunità indigene intere sò state spazzate.

Benintesa, ancu un tassu di 20 per centu di morte supera assai, chì uccide menu di l'unu per centu di quelli infettati.

5. E terapie di u ghjornu anu avutu pocu impattu annantu à a malatia

Nisuna terapia antivirale specifica era dispunibule durante a gripe di 1918. Què hè sempre largamente veru oghje, induve a maiò parte di l'assistenza medica per l'influenza hà per scopu di sustene i pazienti, piuttostu chè di curalli.

Una ipotesi suggerisce chì parechje morti da a grippa puderanu esse attribuite à l'avvelenamentu da l'aspirina. L'autorità mediche à u mumentu raccomandavanu grandi dosi di aspirina finu à 30 grammi per ghjornu. Oghje, circa quattru grammi seranu cunsiderate a dosa massima sicura à ghjornu. Grandi dosi d'aspirina pò purtà à parechji di i sintomi di a pandemia, cumpresi i sanguinamenti.

Tuttavia, i tassi di mortalità parenu esse stati altrettantu alti in certi lochi in u mondu induve l'aspirina ùn era micca cusì prontamente dispunibile, allora u dibattitu cuntinua.

6. A pandemia hà duminatu l’attualità di u ghjornu

L'ufficiali di a salute publica, l'uffiziali di l'ordine è i pulitichi avianu ragioni per a gravità di l'influenza 1918, chì hà purtatu à una menu copertura in a stampa. In più di a paura chì a divulgazione cumpleta possa incuragisce i nemichi durante a guerra, anu vulsutu priservà l'ordine publicu è evità u panicu.

Tuttavia, i funzionari anu rispostu. À u mumentu di a pandemia, e quarantene sò state istituite in parechje cità. Certi sò stati custretti à limità i servizii essenziali, cumpresi a pulizza è u focu.

7. A pandemia hà cambiatu u cursu di a Prima Guerra Mundiale

Hè improbabile chì l'influenza hà cambiatu u risultatu di a Prima Guerra Mundiale, perchè i cumbattenti di i dui lati di u campu di battaglia sò stati relativamente ugualmente affetti.

Tuttavia, ci hè pocu dubbitu chì a guerra sia u corsu di a pandemia. A cuncentrazione di milioni di truppe hà creatu circustanze ideali per u sviluppu di ceppi più aggressivi di u virus è a so diffusione in u globu.

8. L'immunizazione diffusa hà finitu a pandemia

L'immunizazione contr'à l'influenza cume a cunniscimu oghje ùn hè stata praticata in 1918, è ùn hà micca ghjucatu un rolu in a fine di a pandemia.

L'esposizione à e ceppi precedenti di l'influenza pò avè offertu qualchì prutezzione. Per esempiu, i suldati chì avianu servitu in l'armata durante anni anu patitu tassi di morte inferiori à i novi recluti.

Inoltre, u virus mutante rapidu hà sviluppatu cù u tempu in ceppi menu letali. Questu hè preditu da mudelli di selezzione naturale. Perchè e ceppi altamente letali uccidenu u so ospite rapidamente, ùn ponu micca sparghje facilmente cum'è ceppi menu letali.

9. I geni di u virus ùn sò mai stati sequenziati

In 2005, i ricercatori anu annunziatu chì avianu determinatu cù successu a sequenza genetica di u virus influenza 1918. U virus hè statu recuperatu da u corpu di una vittima di l'influenza sepolta in u permafrost di l'Alaska, è da campioni di suldati americani chì sò stati malati à u mumentu.

Dui anni dopu, infettati da u virus sò stati trovati à presentà i sintomi osservati durante a pandemia. I studii suggerenu chì e scimie sò morte quandu i so sistemi immunitari anu troppu reagitu à u virus, una cosiddetta "tempesta di citocine". I scienziati credenu avà chì una reazione eccessiva di u sistema immunitariu hà contribuitu à elevati tassi di mortalità tra i giovani adulti altrimenti sani in 1918.

10. A pandemia di u 1918 offre poche lezzioni per u 2018

L'epidemie di influenza gravi tendenu à accade ogni volta. I sperti credenu chì u prossimu ùn hè micca una quistione di "se" ma "quandu".

Mentre poche persone vive ponu ricurdà a grande pandemia di influenza di u 1918, pudemu cuntinuà à amparà e so lezioni, chì vanu da u valore cumunu di u lavatu di mani è di l'immunizazione à u putenziale di e droghe antivirali. Oghje sapemu di più nantu à cume si isolanu è trattanu un gran numeru di pazienti malati è morenti, è pudemu prescrivere antibiotici, micca dispunibili in 1918, per cumbatte infezioni batteriche secondarie. Forse a speranza a più bona hè di migliurà a nutrizione, a salubrità è u standard di vita, chì rendenu i pazienti più capaci di resistere à l'infezzione.

Per u futuru prevedibile, l'epidemie di influenza resteranu una caratteristica annuale di u ritmu di a vita umana. Cum'è una sucietà, ùn pudemu chè sperà chì avemu amparatu e lezioni di a grande pandemia abbastanza bè per soffocà un'altra tale catastrofa mundiale.

Questu articulu hè statu uriginale in The Conversation.

Richard Gunderman hè Prufissore di Cancelliere di Radiologia, Pediatria, Educazione Medica, Filosofia, Arti Liberali, Filantropia, è Studii in Umanità Mediche è Salute in l'Università Indiana.

Populatu Oghje

Chì hè u partitu umanizatu è chì sò i 6 vantaghji principali

Chì hè u partitu umanizatu è chì sò i 6 vantaghji principali

U partitu umanizatu hè a pre ione aduprata per dì chì una donna hà u cuntrollu di cumu è in chì pu izione vole è i ente còmuda per a na cita di u o zitellu. A c...
Cause di l'Anencefalia

Cause di l'Anencefalia

Ci ò parechje cau e di anencefalia, ma a più cumuna hè a mancanza di acidu folicu prima è durante i primi me i di gravidanza, ancu e fattori genetichi è ambientali ponu ancu e...