20 Canzoni Pusitive di u Corpu chì Vi Aiuteranu à Amassi
Cuntenutu
Nisun dubbitu, campemu in un'epica induve e donne dirigenu u mondu-bè, l'industria musicale, almenu. È i nostri artisti preferiti sembranu diffirenti quant'è u sonu, chì dimustranu chì e donne di tutte e forme è dimensioni ponu assolutamente tumbà in scena. (Incontru ottu celebrità chì dà u dito mediu à i vergogni di u corpu.)
Ancu megliu? Queste stelle rock predicanu l'accettazione di u corpu è a fiducia di u corpu cù ogni parolla chì cantanu. Se cue up qualcunu di i canti pusitivi di u corpu da e donne sottu, avete da esse scolastu in autore cum'è in i ritmi di ballu. È ùn mancu fà cumincià à principià nant'à u catalogu interu di Beyoncé-Queen Bey hè una oda à sente si.
A prossima volta chì fate squat, preme u play nantu à l'innu "All About That Bass" di Meghan Trainor "All about That Bass" -o a versione di J.Lo, "Booty", o Destiny's Child OG "Bootylicious" (avemu più di i migliori canzoni di bottinu da induve venenu quelle). Vulete un pick-me-up prima di a notte di e donne? Se "Milkshake" di Kelis ùn face micca per voi, avemu "Fancy" di Iggy Azalea, "Rockstar 101" di Rihanna è "Hips Don't Lie" di Shakira.
È in casu chì tuttu ciò chì cercate hè un ricordu più sinceru chì site assolutamente ***impeccabile, ci hè "Love Yourself" di Hailee Steinfeld è, sicuru, "Beautiful" di Christina Aguilera (dai, ùn avete micca Ùn pensate micca chì a lasciassimu quella, nò?). Avà, cum'è Justin Bieber hà cusì famosamente cantatu, "duvete andà à amassi".