Autore: Marcus Baldwin
Data Di Creazione: 22 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Olive - You’re Not Alone (Video)
Video: Olive - You’re Not Alone (Video)

Cuntenutu

L'alivu hè un arburu. E persone utilizanu l'oliu da u fruttu è e sementi, estratti d'acqua di u fruttu, è e foglie per fà medicina.

L'oliu d'aliva hè più comunemente adupratu per e malatie cardiache, u colesterolu altu è a pressione alta.

In l'alimenti, l'oliu d'aliva hè adupratu cum'è oliu di cucina è insalata. L'oliu d'aliva hè classificatu, in parte, secondu u cuntenutu di l'acidu, misuratu cum'è acidu oleicu liberu. L'oliu d'oliva vergine extra cuntene un massimu di 1% d'acidu oleicu liberu, l'oliu d'oliva vergine cuntene 2%, è l'oliu d'aliva cumunu cuntene 3,3%. L'olii d'oliva micca raffinati cù più di 3,3% d'acidu oleicu liberu sò cunsiderati "inadatti per u cunsumu umanu".

In a fabricazione, l'oliu d'aliva hè adupratu per fà saponi, stuccature cummirciali è linimenti; è per ritardà a messa in cimentu dentale.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per ALIVU sò i seguenti:


Possibilmente efficace per ...

  • Cancer di senu. E donne chì cunsumanu più oliu d'oliva in a so dieta parenu avè un risicu più bassu di sviluppà un cancheru di u senu.
  • Malatie cardiache. E persone chì cucinu aduprendu oliu d'oliva parenu avè un risicu più bassu di malatie cardiache è un risicu più bassu di u primu attaccu di core paragunatu à quelli chì cucinanu cù altri olii. E persone chì sustituiscenu i grassi saturati in a so dieta cù oliu d'oliva parenu ancu avè una pressione sanguigna più bassa è un colesterolu più bassu paragunatu à quelli chì cunsumanu più grassi saturati in a so dieta. U colesterolu altu è a pressione alta sò fattori di risicu per e malatie cardiache. E ricerche mostranu ancu chì seguità una dieta chì include oliu d'oliva riduce ancu u risicu di attaccu di core, ictus è morte cunnesse à e malatie cardiache paragunatu à seguità a stessa dieta chì include menu oliu d'oliva. A FDA permette etichette nantu à l'oliu d'oliva è nantu à l'alimentu chì cuntene oliu d'oliva per dichjarà chì evidenza limitata, ma micca conclusiva, suggerisce chì cunsumà 23 grammi / ghjornu (circa 2 cucchiai) d'oliu d'oliva invece di grassi saturati pò riduce u risicu di malatie cardiache . A FDA permette ancu à i prudutti chì cuntenenu certe forme d'oliu d'aliva di dichjarà chì cunsumà sti prudutti pò riduce u risicu di malatie cardiache. Ùn hè chjaru se una ingesta dietetica più alta di oliu d'oliva hè benefica in e persone chì anu dighjà malatie cardiache. I risultati di a ricerca sò cunflitti.
  • Custipazione. Piglia l'oliu d'oliva per bocca pò aiutà à addulcisce e feci in e persone cun stinzia.
  • Diabetes. E persone chì manghjanu quantità più alte di oliu d'oliva (circa 15-20 grammi per ghjornu) parenu avè un risicu più bassu di sviluppà diabete. Manghjà più di 20 grammi à ghjornu ùn hè micca ligatu cù benefici supplementari. E ricerche mostranu ancu chì l'oliu d'aliva pò migliurà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete. L'oliu d'aliva in una dieta di tipu mediterraniu puderia ancu riduce u risicu di "indurimentu di l'arterie" (aterosclerosi) paragunatu à l'olii polinsaturi cum'è l'oliu di girasole in e persone cun diabete.
  • Colesterol altu. Aduprà oliu d'oliva in a dieta invece di grassu saturatu pò riduce i livelli totali di colesterolu in e persone cun u colesterolu altu. Ma altri olii dietetichi puderanu riduce u colesterolu tutale megliu cà l'oliu d'aliva.
  • Pressione sanguigna alta. Aghjunghjendu quantità generose di oliu d'oliva vergine extra à a dieta è cuntinuà cù i trattamenti abituali per a pressione sanguigna alta pò migliurà a pressione sanguigna più di 6 mesi in e persone cù pressione sanguigna alta. In certi casi, e persone cun pressione sanguigna alta da lieve à moderata ponu davveru abbassà a so dosa di medicazione per a pressione sanguigna o ancu smettere di piglià medicazione in tuttu. Tuttavia, ùn aghjustate micca i vostri medicazione senza a supervisione di u vostru duttore di salute. Piglià un estrattu di foglia d'ulivu pare ancu abbassà a pressione sanguigna in i pazienti cù pressione sanguigna alta.

Possibilmente inefficace per ...

  • Cerumen. L'applicazione di l'oliu d'oliva à a pelle ùn sembra micca ammorbidisce a cera di l'arechja.
  • Infezzione di l'arechja (otitis media). L'applicazione di l'oliu d'oliva à a pelle ùn sembra micca riduce u dolore in i zitelli cun infezioni à l'orechja.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Eczema (dermatite atopica). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di un mischju di meli, cera d'api è oliu d'oliva cun cura standard sembra migliurà l'eczema.
  • Cancer. E persone chì manghjanu più oliu d'oliva parenu avè un risicu più bassu di sviluppà u cancheru. Ma a cunsumazione dietetica di oliu d'oliva ùn hè micca ligata cù un risicu più bassu di morte per u cancheru.
  • Fuga di un fluidu corporeu (chyle) in u spaziu trà i pulmoni è a parete toracica. A volte chyle perde in u spaziu trà i pulmoni è u muru di u torace durante a chirurgia di l'esofago. Piglià circa mezu tazza d'oliu d'oliva ottu ore prima di a chirurgia puderia aiutà à prevene sta ferita.
  • Abilità di memoria è di pensamentu (funzione cognitiva). E donne di mezza età chì usanu l'oliu d'oliva per cucinà parenu avè capacità di pensamentu migliorate paragunate à quelle chì usanu altri olii da cucina.
  • Canceru di colon, cancru di u rectu. A ricerca suggerisce chì e persone chì cunsumanu più oliu d'oliva in a so dieta puderanu avè un risicu più bassu di sviluppà cancru culurale.
  • Infezioni di e vie aeree causate da un esercitore. E prime ricerche mostranu chì piglià estrattu di foglia d'ulivu ùn impedisce micca u fretu cumunu in atleti studienti. Ma puderebbe aiutà e femine atleti à aduprà menu ghjorni malati.
  • Una infezzione di u trattu digestivu chì pò purtà à ulcere (Helicobacter pylori o H. pylori). E prime ricerche mostranu chì piglià 30 grammi d'oliu d'oliva prima di colazione per 2-4 settimane aiuta à sbarrazzassi di e infezioni da Helicobacter pylori in alcune persone.
  • Un raggruppamentu di sintomi chì aumentanu u risicu di diabete, malatie cardiache è ictus (sindrome metabolicu). U sindrome metabolicu hè un gruppu di cundizioni cum'è pressione alta, eccessu di grassu corporeu intornu à a cintura, o altu zuccherinu in sangue chì pò fà cresce u risicu di attaccu di core, infarctus o diabete. Prendendu estrattu di foglia d'oliu sembra aiutà à cuntrullà u zuccherinu in sangue in l'omi cù sta situazione. Ma ùn pare micca riduce u pesu di u corpu, i livelli di colesterolu, o a pressione sanguigna.
  • Migraña. Piglià oliu d'oliva ogni ghjornu per 2 mesi sembra riduce a frequenza è a gravità di i migraine. Tuttavia, più ricerca hè necessaria.
  • Accumulazione di grassu in u fegatu in e persone chì bevanu pocu o micca alcolu (malattia di fegatu grassu non alcolicu o NAFLD). Piglià oliu d'oliva cum'è una parte di una dieta bassa in calorie pò migliurà u fegatu grassu megliu cà una dieta sola in i pazienti cù NAFLD.
  • Obesità. Piglià l'oliu d'oliva ogni ghjornu per 9 settimane cum'è parte di una dieta bassa in calorie pare aiutà cù a perdita di grassu, ma micca a perdita di pesu generale.
  • Osteoartrite. A ricerca sviluppata mostra chì piglià un estrattu d'acqua liofilizatu di frutti d'oliu o un estrattu di foglia d'oliu diminuisce u dolore è aumenta a mobilità in e persone cù osteoartrite.
  • Osse debule è fragili (osteoporosi). Pigliate un estrattu di foglia d'oliu ogni ghjornu cù u calciu pò rallentà a perdita ossea in donne in postmenopausa cù bassa densità ossea.
  • Cancer di l'ovaru. A ricerca suggerisce chì e donne chì cunsumanu più oliu d'oliva in a so dieta anu un risicu più bassu di sviluppà un cancru ovariu.
  • Una seria infezzione di gomme (parodontite). Aduprà oliu d'oliva ozonizatu in bocca, solu o dopu trattamentu in bocca cum'è scaling di denti è pianificazione radicale, pare riduce l'accumulazione di placca è prevene i sanguinamenti è l'infiammazione di e gengive.
  • Scaglia, pelle pruriginosa (psoriasis). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di un mischju di meli, cera d'api è oliu d'oliva nantu à a pelle cù cura standard pò migliorà a psoriasi.
  • Artrite reumatoide (RA). Alcune ricerche suggerenu chì e persone chì a dieta include una alta quantità di oliu d'oliva anu un risicu più bassu di sviluppà artrite reumatoide. Tuttavia, e prime ricerche mostranu chì piglià un estrattu d'acqua di frutti d'aliva ùn migliora micca significativamente i sintomi di l'artrite reumatoide.
  • Stretch marks. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di una piccula quantità d'oliu d'oliva à u stomacu duie volte à ghjornu à cumincià à l'iniziu di u secondu semestru ùn impedisce micca e smagliature durante a gravidanza.
  • Corsu. Manghjà una dieta ricca in oliu d'oliva puderia riduce a probabilità di avè un colpu paragunatu à una dieta simile cù menu oliu d'oliva.
  • Tigna (Tinea corporis). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di un mischju di meli, cera d'api è oliu d'oliva nantu à a pelle sia benefica per trattà a tigna.
  • Jock itch (Tinea cruris). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di un mischju di meli, cera d'api è oliu d'oliva nantu à a pelle sia benefica per trattà u jock itch.
  • Una infezzione fungale cumuna di a pelle (Tinea versicolor). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di un mischju di meli, cera d'api è oliu d'oliva nantu à a pelle sia benefica per trattà l'infezioni di lieviti.
Hè necessaria più prova per valutà l'efficacità di l'alivu per questi usi.

L'acidi grassi in l'oliu d'aliva parenu calà i livelli di colesterolu è anu effetti antiinflamatori. A foglia d'aliva è l'oliu d'oliva puderanu calà a pressione sanguigna. Olive puderia ancu esse capace di tumbà i microbi, cum'è batteri è funghi.

Quandu hè presu per bocca: L'oliu d'aliva hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu hè pigliatu in modu adattu da a bocca. L'oliu d'aliva pò esse adupratu in modu sicuru cum'è 14% di e calorie totali di u ghjornu. Questu hè uguale à circa 2 cucchiai (28 grammi) à ghjornu. Finu à 1 litru à settimana d'oliu d'oliva extra vergine hè statu adupratu in modu sicuru in una dieta di stile mediterraneu finu à 5,8 anni. L'oliu d'aliva pò causà nausea in un numaru assai chjucu di persone. L'estrattu di foglia d'oliu hè POSSIBILE SALVU quandu hè pigliatu in modu adattu da a bocca.

Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile dispunibile nantu à a sicurezza di a foglia d'oliu quandu hè presa per bocca.

Quandu si applica à a pelle: L'oliu d'aliva hè PUBBLICAMENTE SAFE quandu si applica à a pelle. E risposte allergiche ritardate è a dermatite da cuntattu sò state segnalate. Quandu s'utilice in bocca dopu à u trattamentu dentale, a bocca pò esse più sensibile.

Quandu hè inalatu: L'alivi producenu polline chì pò causà allergie respiratorie stagiunali in alcune persone.

Precauzioni speciali è avvertenze:


Gravidanza è allattamentu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè s’è l’aliva hè sicura da aduprà quandu hè incinta o allattendu. Ùn aduprate micca quantità più grande chì a quantità cumunemente truvata in l'alimenti.

Diabetes: L'oliu d'aliva pò calà u zuccherinu in sangue. E persone cun diabete anu da verificà u zuccherinu in sangue quandu usanu oliu d'oliva.

Chirurgia: L'oliu d'aliva pò influenzà u zuccheru in sangue. L'usu di l'oliu d'oliva pò influenzà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue durante è dopu a chirurgia. Smetta di piglià oliu d'oliva 2 settimane prima di a chirurgia.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Medicazioni per u diabete (Farmaci Antidiabetici)
L'aliva è l'oliu d'oliva puderanu diminuisce u zuccherinu in sangue. I medicazione per u diabete sò ancu usati per abbassà u zuccherinu in sangue. Piglià oliu d'oliva cù medicazione per a diabete pò causà chì u zuccherinu in sangue sia troppu bassu. Fighjate bè u zuccherinu in sangue. A dosa di a vostra medicazione per a diabete puderia esse necessariamente cambiata.

Alcuni farmaci usati per u diabete includenu glimepiride (Amaryl), glyburide (DiaBeta, Glynase PresTab, Micronase), insulina, pioglitazone (Actos), rosiglitazone (Avandia), chlorpropamide (Diabinese), glipizide (Glucotrol), tolbutamide (Orinase), è altri .
Medicazione per a pressione sanguigna alta (farmaci antiipertensivi)
L'alivu pare calà a pressione sanguigna. Piglia oliva cù i medicazione per a pressione sanguigna alta pò causà a pressione sanguigna troppu bassa.

Alcuni medicamenti per a pressione sanguigna alta includenu captopril (Capoten), enalapril (Vasotec), losartan (Cozaar), valsartan (Diovan), diltiazem (Cardizem), Amlodipine (Norvasc), hydrochlorothiazide (HydroDIURIL), furosemide (Lasix), è assai altri .
Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
L'oliu d'aliva pò rallentà a coagulazione di u sangue. Piglià oliu d'oliva cun medicazione chì ancu rallenta a coagulazione puderia aumentà e probabilità di contusioni è sangu.

Alcuni farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), diclofenac (Voltaren, Cataflam, altri), ibuprofen (Advil, Motrin, altri), naproxen (Anaprox, Naprosyn, altri), dalteparin (Fragmin), enoxaparin (Lovenox) , eparina, warfarina (Coumadin), è altri.
Erbe è supplementi chì ponu abbassà a pressione sanguigna
L'alivu pare calà a pressione sanguigna. Prendere oliva cun erbe è supplementi chì riduce dinò a pressione sanguigna puderebbenu causà a pressione sanguigna troppu bassa. Alcune di queste erbe è supplementi includenu andrographis, peptidi di caseina, artiglio di gattu, coenzima Q-10, oliu di pesce, L-arginina, lycium, ortica, teanina, è altri.
Erbe è supplementi chì puderanu abbassà u zuccherinu in sangue
A foglia d'oliu puderia calà u zuccherinu in sangue. U so usu cù altre erbe chì facenu u listessu puderebbenu abbassà troppu u zuccherinu in sangue. Queste erbe includenu: u grippu di u diavulu, fienu grecu, agliu, gomma di guar, castagna equina, ginseng Panax, psyllium è ginseng siberianu.
Erbe è supplementi chì puderanu rallentà a coagulazione di u sangue
Aduprà oliu d'oliva cù altre erbe chì ponu rallentà a coagulazione di u sangue puderia aumentà u risicu di sanguinamentu in alcune persone. Queste altre erbe includenu angelica, chiodi di garofano, danshen, zenzeru, ginkgo, trifogliu rossu, curcuma, vitamina E, salice è altri.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

PER BOCCA:
  • Per stinimentu: 30 mL d'oliu d'aliva.
  • Per prevene e malatie cardiache: 54 grammi d'oliu d'oliva à ghjornu (circa 4 cucchiai) sò stati aduprati. Cum'è una parte di una dieta mediterranea, cunsumà finu à 1 litru d'oliu d'oliva extra vergine à a settimana hè statu ancu adupratu.
  • Per prevene u diabete. Una dieta ricca in oliu d'oliva hè stata aduprata. Dosi di 15-20 grammi per ghjornu parenu funzionà megliu.
  • Per u colesterolu altu: 23 grammi d'oliu d'oliva per ghjornu (circa 2 cucchiai) chì furnisce 17,5 grammi di acidi grassi monoinsaturi in u locu di i grassi saturati in a dieta.
  • Per pressione alta: 30-40 grammi per ghjornu d'oliu d'oliva extra vergine cum'è parte di a dieta. 400 mg di estrattu di foglia d'oliu quattru volte à ghjornu hè statu ancu adupratu per a pressione sanguigna alta.
Acide Gras Insaturé, Acide Gras Mono-Insaturé, Acide Gras n-9, Acide Gras Oméga 9, Olive Common, Extra Virgin Olive Oil, Feuille d'Olivier, Green Olive, Huile d'Assaisonnement, Huile d'Olive, Huile d ' Olive Extra Vierge, Huile d'Olive Vierge, Jaitun, Manzanilla Olive Fruit, Monounsaturated Fatty Acid, n-9 Fatty Acid, Oleae europaea, Oleae Folium, Olivae Oleum, Olive Fruit, Olive Fruit Pulp, Olive Leaf, Oil Olive, Olive Pulp , Olive, Olivo, Acidi Grassi Omega-9, Pulpe d'Olive, Oliu d'insalata, Oliu Dolce, Acidu Grassu Insaturatu, Oliu d'Oliva Vergine.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Kouli GM, Panagiotakos DB, Kyrou I, et al. U cunsumu d'oliu d'aliva è l'incidenza di malatie cardiovascolari di 10 anni (2002-2012): u studiu ATTICA. Eur J Nutr. 2019; 58: 131-138. Vede astrattu.
  2. Du ZS, Li XY, Luo HS, et al. L'amministrazione preoperatoria di l'oliu d'oliva riduce u chilotorace dopu l'esofagectomia minimamente invasiva. Ann Thorac Surg. 2019; 107: 1540-1543. Vede astrattu.
  3. Rezaei S, Akhlaghi M, Sasani MR, Barati Boldaji R. L'oliu d'oliva hà diminuitu a gravità di u fegatu grassu indipendente da a correzione cardiometabolica in i pazienti cù malatie di fegatu grassu non alcolicu: Un studiu clinicu randomizatu. Nutrizione. 2019; 57: 154-161. Vede astrattu.
  4. Somerville V, Moore R, Braakhuis A. L'effettu di l'estratti di foglie d'ulivu nantu à e malatie respiratorie superiori in atleti di u liceu: Un prucessu di cuntrollu randomizatu. Nutrienti. 2019; 11. pii: E358. Vede astrattu.
  5. Warrior L, Weber KM, Daubert E, et al. U consumu di oliu d'oliva assuciatu cù punteggi d'attenzione aumentati in e donne chì campanu cun HIV: Risultati da u studiu di HIV Women Interagency HIV. Nutrienti. 2019; 11. pii: E1759. Vede astrattu.
  6. Agarwal A, Ioannidis JPA. Prova PREDIMEDU di a dieta mediterranea: ritirata, ripubblicata, sempre fidata? BMJ. 2019; 364: l341. Vede astrattu.
  7. Rees K1, Takeda A, Martin N, et al. Dieta in stile mediterraneu per a prevenzione primaria è secundaria di e malatie cardiovascolari. Cochrane Database Syst Rev.2019 13 mar; 3: CD009825. Vede astrattu.
  8. Temple NJ, Guercio V, Tavani A. A Dieta Mediterranea è e Malatie Cardiovascolari: Lacune in l'evidenza è a Sfida di Ricerca. Cardiol Rev.2019; 27: 127-130. Vede astrattu.
  9. Bove A, Bellini M, Battaglia E, et al. Dichjarazione di cunsensu AIGO / SICCR diagnosi è trattamentu di stinzia cronica è defecazione ostruita (parte II: trattamentu). Mondu J Gastroenterol. 2012; 18: 4994-5013. Vede astrattu.
  10. Galvão Cândido F, Xavier Valente F, da Silva LE, et al. U cunsumu d'oliu d'oliva vergine extra migliora a cumpusizione di u corpu è a pressione sanguigna in e donne cù eccessu di grassu corporeu: un studiu clinicu randomizatu, in doppiu accecatu, controllatu da placebo. Eur J Nutr. 2018; 57: 2445-2455. Vede astrattu.
  11. A FDA compie a revisione di a petizione qualificata di rivendicazione sanitaria per l'acidu oleicu è u risicu di malatie coronarie. Nuvembre 2018. Disponibile à: www.fda.gov/Food/NewsEvents/ConstituentUpdates/ucm624758.htm. Accessu à u 25 di ghjennaghju, 2019.
  12. Estruch R, Ros E, Salas-Salvadó J, et al. Prevenzione Primaria di Malatie Cardiovascolari cù una Dieta Mediterranea Supplementata cù Oliu d'Oliva Extra-Vergine o Noci. N Engl J Med. 2018 J; 378: e34. Vede astrattu.
  13. Akgedik R, Aytekin I, Kurt AB, Eren Dagli C. Pneumonia recurrente per aspirazione d'oliva in un adultu sanu: un rapportu di casu. Clin Respir J. 2016 Nov; 10: 809-10. Vede astrattu.
  14. Shaw I. Possibile tossicità di estrattu di foglia d'oliu in un supplementu dieteticu. N Z Med J. 2016 Apr 1129: 86-7. Vede astrattu.
  15. Schwingshackl L, Lampousi AM, Portillo MP, Romaguera D, Hoffmann G, Boeing H. Oliu d'aliva in a prevenzione è a gestione di u diabete mellitus di tip 2: una stima sistematica è metanàlisi di studii di coorte è prucessi d'intervenzione. Diabete Nutr. 2017 Apr 10; 7: e262. Vede astrattu.
  16. Takeda R, Koike T, Taniguchi I, Tanaka K. Doppiu-blind prucessu trialbo-cuntrullatu di hydroxytyrosol di Olea europaea nantu à u dolore in gonartrosi. Fitomedicina. 2013 15 lug; 20: 861-4. Vede astrattu.
  17. Taavoni S, Soltanipour F, Haghani H, Ansarian H, Kheirkhah M. Effetti di l'oliu d'oliva nantu à e striae gravidarum in u secondu trimestre di gravidanza. Cumplementu Ther Clin Pract. 2011 Aug; 17: 167-9. Vede astrattu.
  18. Soltanipoor F, Delaram M, Taavoni S, Haghani H. L'effettu di l'oliu d'oliva nantu à a prevenzione di u stridu gravidarum: un studiu clinicu cuntrullatu randomizatu. Cumplementu Ther Med. 2012 d'ottobre; 20: 263-6. Vede astrattu.
  19. Psaltopoulou T, Kosti RI, Haidopoulos D, Dimopoulos M, Panagiotakos DB. L'assunzione di oliu d'oliva hè inversamente ligata à a prevalenza di u cancheru: una rivista sistematica è una metanalisi di 13.800 pazienti è 23.340 cuntrolli in 19 studii osservativi. Lipidi Salute Dis. 30 lug 2011; 10: 127. Vede astrattu.
  20. Patel PV, Patel A, Kumar S, Holmes JC. Effettu di l'applicazione subgingivale di l'oliu d'oliva ozonizatu d'attualità in u trattamentu di a parodontite cronica: un studiu randomizatu, cuntrullatu, doppia cecu, clinicu è microbiologicu. Minerva Stomatol. 2012 di settembre; 61: 381-98. Vede astrattu.
  21. Filip R, Possemiers S, Heyerick A, Pinheiro I, Raszewski G, Davicco MJ, Coxam V. U cunsumu di dodici mesi di un estrattu di polifenolu d'oliu (Olea europaea) in un doppiu cecu, studiu randomizatu aumenta i livelli di osteocalcina totali in u sieru è migliora u sieru prufili lipidichi in donne postmenopausali cù osteopenia. J Nutr Health Aging. 2015 Jan; 19: 77-86. Vede astrattu.
  22. de Bock M, Thorstensen EB, Derraik JG, Henderson HV, Hofman PL, Cutfield WS. Assorbimentu umanu è metabolismu di oleuropein è hydroxytyrosol ingeriti cum'è estrattu di foglia d'oliu (Olea europaea L.). Mol Nutr Food Res. 2013 Nov; 57: 2079-85. Vede astrattu.
  23. de Bock M, Derraik JG, Brennan CM, Biggs JB, Morgan PE, Hodgkinson SC, Hofman PL, Cutfield WS. I polifenoli di foglia di Olive (Olea europaea L.) migliuranu a sensibilità à l'insulina in l'omi di pisu di mezza età: un prucessu randomizatu, cuntrullatu cù placebo, crossover. PLoS Unu. 2013; 8: e57622. Vede astrattu.
  24. Castro M, Romero C, de Castro A, Vargas J, Medina E, Millán R, Brenes M. Valutazione di l'eradicazione di Helicobacter pylori da l'oliu d'oliva vergine. Helicobacter. Aostu 2012; 17: 305-11. Vede astrattu.
  25. Buckland G, Mayén AL, Agudo A, Travier N, Navarro C, Huerta JM, Chirlaque MD, Barricarte A, Ardanaz E, Moreno-Iribas C, Marin P, Quirós JR, Redondo ML, Amiano P, Dorronsoro M, Arriola L, Molina E, Sanchez MJ, Gonzalez CA. Ingesta d'oliu d'aliva è murtalità in a pupulazione spagnola (EPIC-Spagna). Am J Clin Nutr. 2012 lug; 96: 142-9. Vede astrattu.
  26. Lee-Huang, S., Zhang, L., Huang, PL, Chang, YT, è Huang, PL Attività anti-HIV di estrattu di foglia d'oliu (OLE) è modulazione di l'espressione genica di e cellule ospitanti da infezioni HIV-1 è trattamentu OLE . Biochem Biophys Res Commun. 8-8-2003; 307: 1029-1037. Vede astrattu.
  27. Markin, D., Duek, L., è Berdicevsky, I. Attività antimicrobiana in vitro di foglie d'ulivu. Micose 2003; 46 (3-4): 132-136. Vede astrattu.
  28. O'Brien, N. M., Carpenter, R., O'Callaghan, Y. C., O'Grady, M. N., è Kerry, J. P. Effetti modulatori di resveratrol, citroflavan-3-ol, è estratti derivati ​​da e piante nantu à u stress ossidativu in e cellule U937. J Med Food 2006; 9: 187-195. Vede astrattu.
  29. Al Waili, N. S. Applicazione topica di mischiu naturale di meli, cera d'api è oliu d'oliva per dermatite atopica o psoriasis: studiu parzialmente cuntrullatu, monoceccu. Cumplementu Ther.Med.2003; 11: 226-234. Vede astrattu.
  30. Al Waili, N. S. Un trattamentu alternativu per pitiriasi versicolore, tinea cruris, tinea corporis è tinea faciei cù applicazione topica di miele, oliu d'oliva è mischju di cera d'api: un studiu pilotu apertu. Cumplementu Ther.Med. 2004; 12: 45-47. Vede astrattu.
  31. Bosetti, C., Negri, E., Franceschi, S., Talamini, R., Montella, M., Conti, E., Lagiou, P., Parazzini, F., and La Vecchia, C. Olive oil, seed olii è altri grassi aghjunti in relazione à u cancheru ovarianu (Italia). Cuntrollu di Cause di Cancer 2002; 13: 465-470. Vede astrattu.
  32. Braga, C., La Vecchia, C., Franceschi, S., Negri, E., Parpinel, M., Decarli, A., Giacosa, A., e Trichopoulos, D. Oliu d'oliva, altri grassi di staghjunamentu, è u risicu di carcinoma culurale. Cancer 2-1-1998; 82: 448-453. Vede astrattu.
  33. Linos, A., Kaklamanis, E., Kontomerkos, A., Koumantaki, Y., Gazi, S., Vaiopoulos, G., Tsokos, GC, e Kaklamanis, P. --un studiu di cuntrollu di casi. Scand.J.Rheumatol. 1991; 20: 419-426. Vede astrattu.
  34. Nagyova, A., Haban, P., Klvanova, J., è Kadrabova, J. Effetti di l'oliu d'oliva extra vergine dieteticu nantu à a resistenza lipidica sierica à l'ossidazione è a cumpusizione di l'acidi grassi in pazienti lipidemici anziani. Bratisl.Lek.Listy 2003; 104 (7-8): 218-221. Vede astrattu.
  35. Petroni, A., Blasevich, M., Salami, M., Papini, N., Montedoro, G. F., è Galli, C. Inibizione di l'agregazione di piastrine è di a produzzione eicosanoide da cumpunenti fenolici di l'oliu d'oliva. Thromb.Res. 15-04-1995; 78: 151-160. Vede astrattu.
  36. Sirtori, C. R., Tremoli, E., Gatti, E., Montanari, G., Sirtori, M., Colli, S., Gianfranceschi, G., Maderna, P., Dentone, C. Z., Testolin, G., and. Valutazione cuntrullata di l'ingestione di grassu in a dieta mediterranea: attività comparative di oliu d'oliva è oliu di granu nantu à lipidi in plasma è piastrine in pazienti ad alto risicu. Am.J.Clin.Nutr. 1986; 44: 635-642. Vede astrattu.
  37. Williams, C. M. Proprietà nutrizionali benefiche di l'oliu d'oliva: implicazioni per lipoproteine ​​postprandiali è fattore VII. Nutr.Metab Cardiovasc.Dis. 2001; 11 (4 Suppl): 51-56. Vede astrattu.
  38. Zoppi, S., Vergani, C., Giorgietti, P., Rapelli, S., è Berra, B. Efficacità è affidabilità di u trattamentu à mediu termine cù una dieta ricca in oliu d'oliva di pazienti cun malatie vascolari. Acta Vitaminol. Enzimol. 1985; 7 (1-2): 3-8. Vede astrattu.
  39. Estruch R, Ros E, Salas-Salvado J, et al. Prevenzione primaria di e malatie cardiovascolari cù una dieta mediterranea. N Engl J Med 2013 .. Vede astrattu.
  40. Bitler CM, Matt K, Irving M, et al. U supplementu di estrattu d'oliva diminuisce u dolore è migliora l'attività quotidiana in adulti cù osteoartrite è diminuisce l'omocisteina in plasma in quelli cun artrite reumatoide. Nutri Res 2007; 27: 470-7.
  41. Aguila MB, Sa Silva SP, Pinheiro AR, Mandarim-de-Lacerda CA. Effetti di l'assunzione à longu andà di olii alimentari nantu à l'ipertensione è a rimudellazione miocardica è aortica in topi spontaneamente ipertensivi. J Hypertens 2004; 22: 921-9. Vede astrattu.
  42. Aguila MB, Pinheiro AR, Mandarim-de-Lacerda CA. I topi spontaneamente ipertensivi anu lasciatu l'attenuazione di a perdita di cardiomiociti ventriculari per mezu di diversi olii alimentari assunzione à longu andà. Int J Cardiol 2005; 100: 461-6. Vede astrattu.
  43. Beauchamp GK, Keast RS, Morel D, et al. Fitoquimica: attività simile à l'ibuprofene in oliu d'aliva extravergine. Natura 2005; 437: 45-6. Vede astrattu.
  44. Brackett RE. Lettera di Risposta à a Petizione di Richiesta di Salute datata u 28 d'Agostu 2003: Acidi Grassi Monosaturati da l'oliu d'oliva è da e malatie coronarie. CFSAN / Uffiziu di Prudutti Nutrizionali, Etichettatura è Supplementi Dietetichi. 2004 u 1 di nuvembre; Docchettu No 2003Q-0559. Disponibile à: http://www.fda.gov/ohrms/dockets/dailys/04/nov04/110404/03q-0559-ans0001-01-vol9.pdf.
  45. Togna GI, Togna AR, Franconi M, et al. L'isocromi di l'oliu d'aliva inibiscenu a reattività di e piastrine umane. J Nutr 2003; 133: 2532-6 .. Vede astrattu.
  46. Additivi Alimentari Diretti Secondarii Permessi in Alimenti per u Cunsumu Umanu. Utilizazione sicura di l'ozone quandu hè adupratu cum'è gasu o dissolutu in acqua cum'è agente antimicrobiale nantu à l'alimentu, cumprese carne è pollame. Registru Federale 66 http://www.fda.gov/OHRMS/Dockets/98fr/062601a.htm (Accessu u 26 di ghjugnu 2001).
  47. Madigan C, Ryan M, Owens D, et al. Acidi grassi insaturati dietetichi in u tippu 2 di diabete: livelli più alti di lipoproteine ​​postprandiali nantu à una dieta à oliu di girasole ricca in acidi linoleici paragunata à una dieta à oliu d'oliva ricca in acidi oleici. Diabetes Care 2000; 23: 1472-7. Vede astrattu.
  48. Fernandez-Jarne E, Martinez-Losa E, Prado-Santamaria M, et al. Risicu di u primu infartu di miocardiu micca fatale assuciatu negativamente à u cunsumu d'oliu d'oliva: un studiu di casu-cuntrollu in Spagna. Int J Epidemiol 2002; 31: 474-80. Vede astrattu.
  49. Harel Z, Gascon G, Riggs S, et al. Oliu di pesce vs oliu d'oliva in a gestione di mal di testa recurrenti in adolescenti. Avanzendu a Salute di i zitelli 2000. Riunione cumuna di Pediatric Academic Soc è Am Acad di Pediatria; Riassuntu 30.
  50. Ferrara LA, Raimondi AS, d'Episcopo L, et al. Oliu d'aliva è necessità ridutta di medicazione antiipertensiva. Arch Intern Med 2000; 160: 837-42. Vede astrattu.
  51. Fischer S, Honigmann G, Hora C, et al. [Risultati di a terapia di l'oliu di lino è di l'oliu d'oliva in i pazienti iperlipoproteinemia]. Dtsch Z Verdau Stoffwechselkr 1984; 44: 245-51. Vede astrattu.
  52. Linos A, Kaklamani VG, Kaklamani E, et al. Fattori dietetichi in relazione à l'artrite reumatoide: un rolu per l'oliu d'oliva è e verdure cotte? Am J Clin Nutr 1999; 70: 1077-82. Vede astrattu.
  53. Stoneham M, Goldacre M, Seagroatt V, Gill L. Oliu d'aliva, dieta è cancru culurale: un studiu ecologicu è una ipotesi. J Epidemiol Community Health 2000; 54: 756-60. Vede astrattu.
  54. Tsimikas S, Philis-Tsimikas A, Alexopoulos S, et al. LDL isolatu da sughjetti grechi nantu à una dieta tipica o da sughjetti americani nantu à una dieta supplementata cù oleate induce menu chimiotassi di monociti è adesione quandu esposti à u stress ossidativu. Arterioscler Thromb Vasc Biol 1999; 19: 122-30. Vede astrattu.
  55. Ruiz-Gutierrez V, Muriana FJ, Guerrero A, et al. Lipidi di plasma, lipidi di a membrana eritrocitaria è pressione sanguigna di e donne ipertensive dopu l'ingestione di acidu oleicu dieteticu da duie fonti diverse. J Hypertens 1996; 14: 1483-90. Vede astrattu.
  56. Zambon A, Sartore G, Passera D, et al. Effetti di u trattamentu dieteticu ipocaloricu arricchitu in acidu oleicu nantu à a distribuzione di sottoclassi LDL è HDL in donne ligeramente obese. J Intern Med 1999; 246: 191-201. Vede astrattu.
  57. Lichtenstein AH, Ausman LM, Carrasco W, et al. Effetti di u canola, u granu è l'olii d'aliva nantu à u digiunu è e lipoproteine ​​plasmatiche postprandiali in l'omu cum'è parte di una dieta di u Passu 2 di u Programma Naziunale d'Educazione à u Colesterolu. Arterioscler Thromb 1993; 13: 1533-42. Vede astrattu.
  58. Mata P, Alvarez-Sala LA, Rubio MJ, et al. Effetti di diete arricchite monoinsaturate- vs poliinsaturate-arricchite nantu à lipoproteine ​​in omi è donne sani. Am J Clin Nutr 1992; 55: 846-50. Vede astrattu.
  59. Mensink RP, Katan MB. Un studiu epidemiologicu è un studiu sperimentale nantu à l'effettu di l'oliu d'oliva nantu à u sieru tutale è u colesterolu HDL in volontarii sani. Eur J Clin Nutr 1989; 43 Suppl 2: 43-8. Vede astrattu.
  60. Bisignano G, Tomaino A, Lo Cascio R, et al. Nantu à l'attività antimicrobica in-vitro di oleuropein è hydroxytyrosol. J Pharm Pharmacol 1999; 51: 971-4. Vede astrattu.
  61. Hoberman A, Paradise JL, Reynolds EA, et al. Efficacità di Auralgan per trattà u dolore di l'arechja in i zitelli cun otite media acuta. Arch Pediatr Adolesc Med 1997; 151: 675-8. Vede astrattu.
  62. Isaksson M, Bruze M. Dermatite allergica di cuntattu da l'oliu d'oliva in un massaggiatore. J Am Acad Dermatol 1999; 41: 312-5. Vede astrattu.
  63. Kamien M. Cunsigliu di pratica. Chì cerumenoliticu? Aust Fam Physician 1999; 28: 817,828. Vede astrattu.
  64. A Norma Commerciale di l'IOOC chì si applica à l'oliu d'aliva è l'oliu di vinaccia. Disponibile à: sovrana.com/ioocdef.htm (Accessu u 23 di ghjugnu 2004).
  65. Katan MB, Zock PL, Mensink RP. Olii dietetichi, lipoproteine ​​sieriche è malatie coronarie. Am J Clin Nutr 1995; 61: 1368S-73S. Vede astrattu.
  66. Trichopoulou A, Katsouyanni K, Stuver S, et al. U cunsumu d'oliu d'oliva è di gruppi alimentarii specifici in relazione à u risicu di cancheru di senu in Grecia. J Natl Cancer Inst 1995; 87: 110-6. Vede astrattu.
  67. la Vechja C, Negri E, Franceschi S, et al. Oliu d'aliva, altri grassi dietetichi, è u risicu di cancheru di u senu (Italia). Cuntrollu di Cause di Cancer 1995; 6: 545-50. Vede astrattu.
  68. Martin-Moreno JM, Willett WC, Gorgojo L, et al. Grassu dieteticu, oliu d'oliva è risicu di cancheru di u senu Int J Cancer 1994; 58: 774-80. Vede astrattu.
  69. Chiavi A, Menotti A, Karvonen MJ, et al. A dieta è u tassi di morte di 15 anni in i sette paesi studianu. Am J Epidemiol 1986; 124: 903-15. Vede astrattu.
  70. Trevisan M, Krogh V, Freudenheim J, et al. U cunsumu d'oliu d'aliva, burru, è olii vegetali è fattori di risicu di malatie coronarie. U Gruppu di Ricerca ATS-RF2 di u Cunsigliu Naziunale di Ricerca Talianu. JAMA 1990; 263: 688-92. Vede astrattu.
  71. Liccardi G, D'Amato M, D'Amato G. Oleaceae pollinosis: una rivista. Int Arch Allergy Immunol 1996; 111: 210-7. Vede astrattu.
  72. Aziz NH, Farag SE, Mousa LA, et al. Effetti comparativi antibatterici è antifungali di alcuni cumposti fenolici. Microbios 1998; 93: 43-54. Vede astrattu.
  73. Cherif S, Rahal N, Haouala M, et al. [Un prucessu clinicu di un estrattu Olea titratu in u trattamentu di ipertensione arteriale essenziale]. J Pharm Belg 1996; 51: 69-71. Vede astrattu.
  74. van Joost T, Smitt JH, van Ketel WG. Sensibilizazione à l'oliu d'aliva (olea europeae). Cuntattate Dermatite 1981; 7: 309-10.
  75. Bruneton J. Farmacognosia, Fitoquimica, Piante Medicinali. Parigi: Edizione Lavoisier, 1995.
  76. Gennaro A. Remington: A Scienza è a Pratica di Farmacia. 19a ed. Lippincott: Williams & Wilkins, 1996.
Ultima rivista - 28/04/2020

Posti Interessanti

12 Benefici di l'usu di un StairMaster

12 Benefici di l'usu di un StairMaster

A calata hè una opzione di allenamentu per un bellu pezzu. Dapoi anni, i ghjucatori di calciu è altri atleti anu fattu u jogging in u è in ghjò di i calini in i o tadii. È unu...
Cosa da sapè nantu à l'Acidu Stomacu Altu

Cosa da sapè nantu à l'Acidu Stomacu Altu

U travagliu di u to tomacu hè di aiutà à digeri ce l'alimentu chì manghjate. Una manera di fà que tu hè per mezu di l'u u di l'acidu tomacu, cunni ciutu ancu ...