3 esercizii per aiutà u fetu à ribaltà
Cuntenutu
- Eserciziu 1
- Eserciziu 2
- Eserciziu 3
- Cumu preparalli per l'esercitazioni
- Cumu sapè se u zitellu si mette
- È se u zitellu ùn girerà micca finu à 37 settimane di gravidanza?
Per aiutà u zitellu à ribaltà, in modo chì a consegna pò esse normale è riduce u risicu di displasia congenita di l'anca, a donna incinta pò fà alcuni esercizii da 32 settimane di gestazione, cù a cunniscenza di l'ostetricu. Incuntrà u sviluppu di u zitellu à 32 settimane di gravidanza.
Queste esercitazioni adupranu a gravità è prumove l'allungamentu di i ligamenti pelvici, favurendu a rotazione di u zitellu, aiutendulu à stà in capu.
Eserciziu 1
Pone un materasso o cuscinu in terra. In a pusizione di quattru supporti, calate a testa è alzate u culo, lascendu solu a testa è i bracci appughjati nantu à u pavimentu. Duvete stà in questa pusizione per 10 minuti, è ripete l'eserciziu circa 3 à 4 volte à ghjornu.
Eserciziu 2
Eserciziu 2
Pone un cuscinu nantu à u pavimentu, vicinu à u lettu o u divanu è cù e ghjinochje piegate nantu à u lettu o u divanu, inclinati in avanti finu à ghjunghje cù e mani in terra. Supporta a testa nantu à i bracci, chì devenu esse in cima di u cuscinu è tene e ghjinochje ferme à u bordu di u lettu o di u divanu.
Duvete stà in questa pusizione per 5 minuti durante a prima settimana, aumentendu in e settimane successive, finu à ghjunghje à 15 minuti, ripetendu 3 volte à ghjornu.
Eserciziu 3
Stendu nantu à u pavimentu cù e gambe piegate è poi alzate i fianchi à l'altitudine massima chì pudete. Se hè necessariu, mette un cuscinu sottu à u vostru spinu per aiutà à mantene l'alte alte. Duvete stà in questa pusizione per circa 5 à 10 minuti è fà lu 3 volte à ghjornu.
Cumu preparalli per l'esercitazioni
Per preparà l'eserciziu, a donna incinta deve:
- Esse à stomacu vacu per ùn avè brusgiu di stomacu o nauseati. Scuprite chì rimedii casani sò aduprati per l'ardori di stomacu in gravidanza;
- Parlate à u criaturu è aspettate qualchì muvimentu fetale, per assicurà ch'ellu sia svegliu;
- Abbigliate un vestitu cunfortu;
- Esse accumpagnatu, per chì l'esercizii sianu fatti in modu currettu è sicuru.
Inoltre, questi esercizii devenu esse fatti ogni ghjornu finu à chì u zitellu sia capulatu, una pusizione chì pò esse verificata à l'ultrasu. Tuttavia, hè cumunu per e donne incinte chì sentenu u zitellu girà durante o dopu l'eserciziu.
Cumu sapè se u zitellu si mette
Questu accade quandu a testa di u zitellu cumincia à calà nantu à u bordu pelvicu in preparazione per a consegna è accade intornu à a 37esima settimana di gravidanza.
Per sapè se u zitellu hè in forma, u duttore pò palpà l'abdomen per vede se a testa hà cuminciatu à adattassi. Se trè o quattru quinti di a testa si sentenu sopra l'ossu pubicu, u zitellu ùn hè micca pusatu, ma s'ellu si sente solu un quintu, significa chì u zitellu hè dighjà pusatu.
In più di l'esame medicu chì pò cunfirmà chì u zitellu hè in forma, a donna incinta pò ancu sperienze leggere differenze. U ventre hè più bassu è cume ci hè più spaziu per i pulmoni à espansione, respira megliu. Tuttavia, a pressione nantu à a vejiga pò aumentà, fendu chì a futura mamma vulessi urinare più spessu o sperimentà u dolore pelvicu. Vede cumu identificà altri segni.
È se u zitellu ùn girerà micca finu à 37 settimane di gravidanza?
Sì ancu quandu eseguisce questi esercizii u zitellu ùn gira micca solu, u duttore pò sceglie di fà una versione cefalica esterna, chì cunsiste à fà girà u zitellu cù manovre specifiche in u ventre di a donna incinta. In questu casu, u duttore amministra un rimediu attraversu a vena per prevene e cuntrazzioni è usa sta tecnica per fà chì u zitellu faci una salteria in l'utru, mantenendulu à capu in ghjò:
Tuttavia, a pusizione seduta di u criaturu ùn contraindica micca cumpletamente a consegna normale, è cù l'aiutu adeguatu, a donna pò esse in gradu di dà nascita à u zitellu in sta pusizione. Vede cumu hè a consegna pelvica è quali sò i rischi di sta procedura.