Autore: William Ramirez
Data Di Creazione: 24 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Ghjugnu 2024
Anonim
Применение оружия сотрудниками полиции: Три точки [Выпуск 89 2022]
Video: Применение оружия сотрудниками полиции: Три точки [Выпуск 89 2022]

Cuntenutu

U propolis hè un materiale simile à a resina fattu da l'ape da i germogli di l'arburu di pioppu è di coni. Propolis hè raramente dispunibule in a so forma pura. Hè generalmente uttenutu da bugni è cuntene prudutti apiculi. L'ape utilizanu propolis per custruisce i so bugni.

U propolis hè adupratu per u diabete, l'herpes labiale, è u gonfiore (infiammazione) è e ferite in a bocca (mucosite orale). Hè ancu adupratu per brusgiature, afte, herpes genitale, è altre cundizione, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene sti usi.

Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.

E valutazioni di efficacia per PROPOLIS sò i seguenti:

Possibilmente efficace per ...

  • Diabetes. A ricerca mostra chì piglià propolis pò migliurà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue da una piccula quantità in e persone cun diabete. Ma ùn pare micca influenzà i livelli di insulina o migliurà a resistenza à l'insulina.
  • Herpes labiale (herpes labialis). A maiò parte di e ricerche mostranu chì l'applicazione di un unguentu o una crema chì cuntene da 0,5% à 3% propolis cinque volte à ghjornu aiuta à l'herpes labiale à guarisce più veloce è riduce u dolore.
  • Gonfiore (infiammazione) è piache in a bocca (mucosite orale). A maiò parte di e ricerche mostranu chì sciacquà a bocca cù un risciacquu di bocca di propolis aiuta à guarisce e piaghe causate da droghe per u cancer o protesi dentarie.

Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...

  • Prone à allergie è reazioni allergiche (malatia atopica). E prime ricerche mostranu chì piglià propoli mentre allatta un criaturu appena natu ùn pare micca riduce u risicu di u zitellu di sviluppà allergie à un annu di età.
  • Brucia. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di propolis à a pelle ogni 3 ghjorni puderia aiutà à trattà brusgiature minori è prevene infezioni.
  • Canker ferite. E prime ricerche mostranu chì piglià propolis per bocca ogni ghjornu per 6-13 mesi riduce i focolai di cancru.
  • Una malattia dolorosa trasmessa da zanzare (febbre dengue). E ricerche mostranu chì piglià propolis aiuta e persone cun febbre dengue à lascià l'ospedale più rapidamente. Ùn si sà se a propolis aiuta cù i sintomi di a febbre dengue.
  • Piatti di pede in e persone cun diabete. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un unguentu di propolis à e piaghe nantu à i pedi di e persone cun diabete puderia aiutà e piaghe à guarì più rapidamente.
  • Herpes genitale. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di un unguentu di 3% propolis quattru volte à ghjornu per 10 ghjorni puderia migliurà a guarigione di e lesioni in e persone cun herpes genitale. Alcune ricerche suggerenu chì puderia guarì e lesioni più rapidamente è più cumpletamente cà u trattamentu convenzionale 5% unguentu aciclovir.
  • Una forma leve di malatia di gomma (gingivitis). E prime ricerche suggerenu chì l'usu di propolis in un gel o un risciacquu puderia aiutà à prevene o à riduce i segni di malattia di a gomma.
  • Una infezzione di u trattu digestivu chì pò purtà à ulcere (Helicobacter pylori o H. pylori). E prime ricerche mostranu chì piglià 60 gocce di una preparazione chì cuntene propolis verde brasilianu ogni ghjornu per 7 ghjorni ùn riduce micca l'infezione da H. pylori.
  • Infezzione di l'intestini da i parassiti. E prime ricerche suggerenu chì piglià un estrattu di propolis di 30% per 5 ghjorni pò curà a giardiasi in più persone chè a droga tinidazole.
  • Tordulu. E prime ricerche suggerenu chì l'usu di estrattu di propoli verde brasilianu quattru volte à ghjornu per 7 ghjorni pò prevene u tordu orale in e persone cù protesi.
  • Una seria infezzione di gomme (parodontite). E prime ricerche mostranu chì u risciaccu prufondu di e gengive cù una soluzione di estrattu di propolis diminuisce u sanguinamentu di e gengive in e persone cun parodontite. Pigliate propolis per bocca aiuta à prevene i denti allentati in e persone cun questa situazione. Ma piglià propolis per bocca ùn pare micca aiutà cù a placca o u sangu.
  • Pede d'atleta (Tinea pedis). E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di propoli verdi brasiliani à a pelle diminuisce u pruritu, a sbucciatura è u rossu in i studienti cù u pede d'atleta.
  • Infezzione di e vie aeree superiori. Ci hè una certa evidenza iniziale chì u propolis puderia aiutà à prevene o à riduce a durata di i raffreddori cumuni è altre infezioni di e vie aeree superiori.
  • Gonfiore (infiammazione) di a vagina (vaginite). E prime ricerche suggerenu chì l'applicazione di una soluzione di propolis 5% per via vaginale per 7 ghjorni pò riduce i sintomi è migliurà a qualità di vita in e persone cun gonfiore vaginale.
  • Verruche. E prime ricerche mostranu chì piglià propolis per bocca ogni ghjornu finu à 3 mesi guarisce e verruche in alcune persone cun verruche aeree è cumuni. Tuttavia, a propolis ùn pare micca trattà verruche plantari.
  • Guarimentu di ferite. E prime ricerche mostranu chì l'usu di una risciacqua buccale di propolis cinque volte à ghjornu per 1 settimana puderia migliorà a guarigione è riduce u dolore è u gonfiore dopu a chirurgia di a bocca. Tuttavia, se e persone usanu dighjà un medicamentu speciale dopu a chirurgia dentale, l'usu di una soluzione di propolis in bocca ùn sembra micca offre un benefiziu addizionale.
  • Migliurà a risposta immune.
  • Infezzioni.
  • Infezzioni di u rene, a vejiga o l'uretra (infezioni di l'urinariu o UTI).
  • Inflammazione.
  • Canceru di u nasu è di a gola.
  • Disturbi di u stomacu è di l'intestinu.
  • Tuberculosi.
  • Ulceri.
  • Altre cundizioni.
Hè necessaria più prova per valutà a propolis per questi usi.

Propolis pare avè attività contr'à i batteri, virus è funghi. Puderia ancu avè effetti antiinflamatori è aiutà à guarisce a pelle.

Quandu hè presu per bocca: Propolis hè POSSIBILE SALVU quandu hè pigliatu da a bocca adeguatamente. Pò causà reazzioni allergiche, in particulare in e persone chì sò allergiche à l'ape o à i prudutti apiculi. I pastigli chì cuntenenu propolis ponu causà irritazioni è ulcere in bocca.

Quandu si applica à a pelle: Propolis hè POSSIBILE SALVU quandu hè appiicata à a pelle adeguatamente. Pò causà reazzioni allergiche, in particulare in e persone chì sò allergiche à l'ape o à i prudutti apiculi.

Precauzioni speciali è avvertenze:

Gravidanza è allattamentu: Ùn ci hè micca abbastanza infurmazione affidabile per sapè se u propolis hè sicuru da aduprà quandu hè incinta. Stà nantu à u latu sicuru è evite l'usu. Propolis hè POSSIBILE SALVU quandu hè presu per bocca mentre allatta. Dosi di 300 mg à ghjornu finu à 10 mesi sò state aduprate in modu sicuru. Stà nantu à u latu sicuru è evite dosi più alte quandu allattate.

Astma: Alcuni esperti credenu chì certi chimichi in u propolis ponu aggravà l'asma. Evite aduprà propolis sè avete l'asma.

Cundizioni di sangu: Una certa chimica in propolis puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Assumendu propolis puderia aumentà u risicu di sanguinamentu in e persone cun disordini di sangu.

Allergii: Ùn aduprate micca propoli se site allergicu à i sottoprodotti di l'ape cum'è meli, conifere, pioppi, balsamu di u Perù è salicilati.

Chirurgia: Una certa chimica in propolis puderia rallentà a coagulazione di u sangue. Assumendu propolis puderia aumentà u risicu di sangu durante è dopu a chirurgia. Smetta di piglià propolis 2 settimane prima di a chirurgia.

Moderatu
Esse prudenti cù sta cumbinazione.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 1A2 (CYP1A2))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U propolis puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Pigliate propolis cù alcuni medicazione chì sò cambiate da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di u vostru medicamentu. Prima di piglià propolis, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu clozapina (Clozaril), ciclobenzaprina (Flexeril), fluvoxamina (Luvox), haloperidol (Haldol), imipramina (Tofranil), mexiletina (Mexitil), olanzapina (Zyprexa), pentazocina (Talwin), propranolol (Inderal), tacrine (Cognex), theophylline, zileuton (Zyflo), zolmitriptan (Zomig), è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C19 (CYP2C19))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U propolis puderia diminuì a rapidità in cui u fegatu abbatte alcuni medicinali. Piglià propolis cù alcuni medicazione chì sò cambiati da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di u vostru medicamentu. Prima di piglià propolis, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu inibitori di a pompa di protoni chì includenu omeprazole (Prilosec), lansoprazole (Prevacid) è pantoprazole (Protonix); diazepam (Valium); carisoprodol (Soma); nelfinavir (Viracept); è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2C9 (CYP2C9))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U propolis puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Pigliate propolis cù alcuni medicazione chì sò cambiate da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di u vostru medicamentu. Prima di piglià propolis, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu farmaci antiinfiammatori non steroidali (FANS) cume diclofenac (Cataflam, Voltaren), ibuprofen (Motrin), meloxicam (Mobic), è piroxicam (Feldene); celecoxib (Celebrex); amitriptilina (Elavil); warfarina (Coumadin); glipizide (Glucotrol); losartan (Cozaar); è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2D6 (CYP2D6))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U propolis puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Pigliate propolis cù alcuni medicazione chì sò cambiate da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di u vostru medicamentu. Prima di piglià propolis, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu amitriptilina (Elavil), clozapina (Clozaril), codeina, desipramina (Norpramin), donepezil (Aricept), fentanil (Duragesic), flecainide (Tambocor), fluoxetina (Prozac), meperidina (Demerol) , methadone (Dolophine), metoprolol (Lopressor, Toprol XL), olanzapine (Zyprexa), ondansetron (Zofran), tramadol (Ultram), trazodone (Desyrel), è altri.
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 2E1 (CYP2E1))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U propolis puderia diminuì a rapidità in cui u fegatu abbatte alcuni medicinali. Piglià propolis cù alcuni medicazione chì sò cambiati da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di u vostru medicamentu. Prima di piglià propolis, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu acetaminofene, chlorzoxazone (Parafon Forte), etanol, teofilina, è droghe aduprate per l'anestesia durante a chirurgia cum'è enflurane (Ethrane), alothane (Fluothane), isoflurane (Forane), è metoxyflurane (Penthrane) .
Medicazione cambiata da u fegatu (sustrati di u Cytochrome P450 3A4 (CYP3A4))
Alcuni medicamenti sò cambiati è ripartiti da u fegatu. U propolis puderia diminuisce a rapidità in cui u fegatu scumparte alcuni medicinali. Pigliate propolis cù alcuni medicazione chì sò cambiate da u fegatu pò aumentà l'effetti è l'effetti secondari di u vostru medicamentu. Prima di piglià propolis, parlate cù u vostru duttore sanitariu se pigliate qualsiasi medicazione chì sò cambiate da u fegatu.

Alcuni medicamenti chì sò cambiati da u fegatu includenu lovastatin (Mevacor), clarithromycin (Biaxin), ciclosporina (Neoral, Sandimmune), diltiazem (Cardizem), estrogeni, indinavir (Crixivan), triazolam (Halcion), è altri.
Farmaci chì rallentanu a coagulazione di u sangue (Anticoagulanti / Antiplatelet)
Propolis puderia rallentà a coagulazione di u sangue è aumentà u tempu di sangu. Piglià propoli cù medicinali chì rallentanu ancu a coagulazione puderanu aumentà e probabilità di contusioni è sangu.

Alcuni medicamenti chì rallentanu a coagulazione di u sangue includenu aspirina, clopidogrel (Plavix), dalteparina (Fragmin), enoxaparina (Lovenox), eparina, ticlopidina (Ticlida), warfarina (Coumadin), è altri.
Warfarina (Coumadin)
A warfarina (Coumadin) hè aduprata per rallentà a coagulazione di u sangue. Propolis puderia diminuisce l'efficacezza di warfarina (Coumadin). A diminuzione di l'efficacità di warfarina (Coumadin) puderia aumentà u risicu di coagulazione. Aduprate cun prudenza in quandu pigliate warfarina (Coumadin) è avete principiatu propolis.
Erbe è supplementi chì puderanu rallentà a coagulazione di u sangue
Propolis puderia aumentà a quantità di tempu chì u sangue ci vole per coagulà. U pigliu cù altre erbe è supplementi chì rallentanu a coagulazione di u sangue pò rallentà a coagulazione di u sangue ancu di più è puderebbe aumentà u risicu di sanguinamentu è di contusioni in alcune persone. Alcune di queste erbe includenu angelica, spicca, danshen, agliu, zenzeru, ginkgo, Panax ginseng, è altri.
Ùn ci sò micca interazioni cunnisciute cù l'alimenti.
E seguenti dosi sò state studiate in ricerca scientifica:

DA BOCCA:
  • Per u diabete: 500 mg di propolis trè volte à ghjornu per 8 settimane. 900 mg di propolis à ghjornu per 12 settimane. 400 mg di propolis à ghjornu per 6 mesi.
  • Per gonfiore (infiammazione) è piaghe in a bocca (mucosite orale): 80 mg di propolis (Natur Farma S.A.S.) 2-3 volte à ghjornu hè stata aduprata cun risciacquu cù una soluzione di bicarbonatu.
APPLICATU A A PELLE:
  • Per l'herpes labiale (herpes labialis): Creme o unguenti chì cuntenenu propolis 0,5% o 3% appiicati à e labbre 5 volte à ghjornu à l'iniziu di sintomi di ferite.
COMU RINSE:
  • Per gonfiore (infiammazione) è piaghe in a bocca (mucosite orale): 5 mL di propolis 30% risciacquare a bocca (Soren Tektoos) per 60 secondi trè volte à ghjornu durante 7 ghjorni hè statu adupratu. 10 mL di una bocca lavata hè stata aduprata cum'è gargara 3 volte à ghjornu in più di lavu di bocca di clorexidina è fluconazole per 14 ghjorni. Propolis 2% à 3% (estrattu EPP-AF) hè statu applicatu à protesi 3-4 volte à ghjornu per 7-14 ogni ghjornu.
Acide de Cire d'Abeille, Baume de Propolis, Bee Glue, Bee Propolis, Beeswaid Acid, Brazilian Propolis Green, Brazilian Propolis, Brown Propolis, Cire d'Abeille Synthétique, Cire de Propolis, Colle d'Abeille, Green Propolis, Hive Dross , Pénicilline Russe, Propóleos, Propolis Balsam, Propolis Cera, Propolis d'Abeille, Propolis Resin, Propolis Wax, Red Propolis, Résine de Propolis, Penicillin Russa, Cera d'api Sintetica, Propolis Yellow.

Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.


  1. Gao W, Pu L, Wei J, et al. I parametri antiossidanti sierici sò significativamente aumentati in i pazienti cun diabete mellitus di tip 2 dopu u cunsumu di propolis cinese: un studiu randomizatu cuntrullatu basatu annantu à u livellu di glucosiu in sieri in digiunu. Diabetes Ther 2018; 9: 101-11. Vede astrattu.
  2. Zhao L, Pu L, Wei J, et al. A propolis verde brasiliana migliora a funzione antioxidante in i pazienti cun diabete mellitus di tip 2. Int J Environ Res Public Health 2016; 13. pii: E498. Vede astrattu.
  3. Fukuda T, Fukui M, Tanaka M, et al. Effettu di a propoli verde brasiliana in i pazienti cun diabete di tip 2: un studiu randomizatu in doppiu orbu randomizatu cuntrullatu da placebo. Rep Biomed 2015; 3: 355-60. Vede astrattu.
  4. Bruyère F, Azzouzi AR, Lavigne JP, et al. Un studiu multicentricu, randomizatu, cuntrullatu da placebo, valutendu l'efficacità di una cumbinazione di propolis è cranberry (Vaccinium macrocarpon) (DUAB®) per prevene a recidiva di infezioni urinarie basse in donne chì si lagnanu di cistite recurrente. Urol Int 2019; 103: 41-8. Vede astrattu.
  5. Afsharpour F, Javadi M, Hashemipour S, Koushan Y, Haghighian HK. A supplementazione cù propolis migliora u statu glicemicu è antioxidante in i pazienti cun diabete di tip 2: un studiu randomizatu, in doppiu orbu, cuntrullatu da placebo. Cumplementu Ther Med 2019; 43: 283-8. Vede astrattu.
  6. Karimian J, Hadi A, Pourmasoumi M, Najafgholizadeh A, Ghavami A. L'efficacità di propolis nantu à i marcatori di cuntrollu glicemicu in adulti cù diabete mellitus di tip 2: una stima sistematica è metanàlisi. Phytother Res 2019; 33: 1616-26. Vede astrattu.
  7. Jautová J, Zelenková H, Drotarová K, Nejdková A, Grünwaldová B, Hladiková M. Creme per labbra cù estrattu speciale di propolis GH 2002 0,5% versus aciclovir 5,0% per herpes labialis (stadiu vesicular): studiu randomizatu, cuntrullatu in doppiu cecu. Wien Med Wochenschr 2019; 169 (7-8): 193-201. Vede astrattu.
  8. Igarashi G, Segawa T, Akiyama N, et al. Efficacità di a supplementazione di propolis brasiliana per e donne chì allattanu giapponesi per sensibilizazione atopica è sintomi inespecifici in i so discendenti: un studiu randomizatu, doppiu cecu, controllatu da placebo. Cumplementu Evid Basatu Alternat Med 2019; 2019: 8647205. Vede astrattu.
  9. Nyman GSA, Tang M, Inerot A, Osmancevic A, Malmberg P, Hagvall L. Cuntattate l'allergia à a cera d'api è a propoli trà i pazienti cun cheiliti o dermatite facciale. Cuntattate Dermatite 2019; 81: 110-6. Vede astrattu.
  10. Koo HJ, Lee KR, Kim HS, Lee BM. Effetti di disintossicazione di l'aloe polisaccaride è di u propolis annantu à l'escrezione urinaria di metaboliti in i fumatori. Alimentazione Chem Toxicol. 2019; 130: 99-108. Vede astrattu.
  11. Cai T, Tamanini I, Cocci A, et al.Xyloglucan, hibiscus è propolis per riduce i sintomi è l'usu di antibiotici in UTI recurrenti: un studiu prospettivu. Microbiol Futuru. 2019; 14: 1013-1021. Vede astrattu.
  12. El-Sharkawy HM, Anees MM, Van Dyke TE. Propolis migliora u statutu parodontale è u cuntrollu glicemicu in i pazienti cun diabete mellitus di tip 2 è periodontite cronica: Un studiu clinicu randomizatu. J Parodontolu. 2016; 87: 1418-1426. Vede astrattu.
  13. Afkhamizadeh M, Aboutorabi R, Ravari H, et al. A propolis topica migliora a guarigione di e ferite in i pazienti cun ulceru di u pede diabeticu: un prucessu cuntrullatu randomizatu. Nat Prod Res. 2018; 32: 2096-2099. Vede astrattu.
  14. Kuo CC, Wang RH, Wang HH, Li CH. Meta-analisi di provi aleatorizati cuntrullati di l'efficacità di u lavu di bocca di propolis in a mucosite orale indotta da a terapia di u cancer. Sustegnu Cancer Care. 2018; 26: 4001-4009. Vede astrattu.
  15. Giammarinaro E, Marconcini S, Genovesi A, Poli G, Lorenzi C, Covani U. Propolis cum'è adjuvant à u trattamentu parodontale non chirurgicu: un studiu clinicu cù valutazione di capacità anti-ossidante salivaria. Minerva Stomatol. 2018; 67: 183-188. Vede astrattu.
  16. Bretz WA, Paulino N, Nör JE, Moreira A. L'efficacità di u propolis nantu à a gengivitis: un studiu cuntrullatu randomizatu. J Altern Complement Med. 2014; 20: 943-8. Vede astrattu.
  17. Soroy L, Bagus S, Yongkie IP, Djoko W. L'effettu di un compostu unicu di propolis (Propoelix) nantu à i risultati clinichi in i pazienti cun febbre hemorrhagic dengue. Infettate Resiste à a Droga. 2014; 7: 323-9. Vede astrattu.
  18. Askari M, Saffarpour A, Purhashemi J, Beyki A. Effettu di l'estrattu di propolis in cumbinazione cù u vestitu senza eugenol (Coe-PakTM) nantu à u dolore è a guarigione di ferite dopu l'allungamentu di a corona: Un prucessu clinicu randomizatu. J Dent (Shiraz). 2017; 18: 173-180. Vede astrattu.
  19. Zhang YX, Yang TT, Xia L, Zhang WF, Wang JF, Wu YP. Effettu Inibitoriu di Propolis annantu à l'Agregazione Piastrinica In Vitro. J Healthc Eng. 2017; 2017: 3050895. Vede astrattu.
  20. Santos VR, Gomes RT, de Mesquita RA, et al. Efficacità di u gel di propolis brasilianu per a gestione di stomatite dentale: un studiu pilotu. Phytother Res. 2008; 22: 1544-7. Vede astrattu.
  21. Samadi N, Mozaffari-Khosravi H, Rahmanian M, Askarishahi M. Effetti di a supplementazione di propolis d'api nantu à u cuntrollu glicemicu, u prufilu lipidicu è l'indici di resistenza à l'insulina in i pazienti cun diabete di tip 2: un studiu clinicu randomizatu, doppiu cecu. J Integr Med. 2017; 15: 124-134. Vede astrattu.
  22. Piredda M, Facchinetti G, Biagioli V, et al. Propolis in a prevenzione di mucosite orale in i pazienti cun cancru di senu chì ricevenu chimioterapia adiuvante: Un testu pilotu randomizatu cuntrullatu. Eur J Cancer Care (Engl). 2017; 26. Vede astrattu.
  23. Pina GM, Lia EN, Berretta AA, et al. Efficacità di Propolis nantu à u Trattamentu di Stomatite Dentale in Adulti Anziani: Un Pruvenimentu Casuale Multicentricu. Cumplementu Evid Basatu Alternat Med. 2017; 2017: 8971746. Vede astrattu.
  24. Ngatu NR, Saruta T, Hirota R, et al. L'estratti di propoli verdi brasiliani migliuranu Tinea pedis interdigitalis è Tinea corporis. J Altern Complement Med. 2012; 18: 8-9. Vede astrattu.
  25. Marucci L, Farneti A, Di Ridolfi P, et al. Studiu di fase III randomizatu à doppiu orbu paragunendu un mischju di agenti naturali versus placebo in a prevenzione di mucosite acuta durante a chemioradioterapia per u cancheru di a testa è di u collu. Testa Neck. 2017; 39: 1761-1769. Vede astrattu.
  26. Lamoureux A, Meharon M, Durand AL, Darrigade AS, Doutre MS, Milpied B. Un primu casu di eritema multiforme-like dermatite di cuntattu causata da propolis. Cuntattate Dermatite. 2017; 77: 263-264. Vede astrattu.
  27. Eslami H, Pouralibaba F, Falsafi P, et al. Efficacità di u spruzzu Hypozalix è lavu di bocca di propolis per a prevenzione di mucosite orale indotta da chimioterapia in pazienti leucemichi: Un studiu clinicu randomizatu in doppiu orbu. J Dent Res Dent Clin Dent Prospetti. 2016; 10: 226-233. Vede astrattu.
  28. Coutinho A. Estrattu di propoli di api in trattamentu parodontale: un studiu clinicu è microbiologicu di propolis in trattamentu parodontale. Indian J Dent Res. 2012; 23: 294. Vede astrattu.
  29. Arenberger P, Arenbergerova M, Hladíková M, Holcova S, Ottillinger B. Studiu comparativu cù un balsamu per labbra chì cuntene 0,5% Propolis Estratto Speciale GH 2002 versus 5% Crema Aciclovir in Pazienti cun Herpes Labialis in u Stadiu Papulare / Eritematosu: Un Single-blind , Randomized, Studiu à dui bracci. Curr Ther Res Res Clin Exp. 2017; 88: 1-7. Vede astrattu.
  30. Akbay E, Özenirler Ç, Çelemli ÖG, Durukan AB, Onur MA, Sorkun K. Effetti di propolis nantu à l'efficacità di warfarina. Kardiochir Torakochirurgia Pol. 2017; 14: 43-46. Vede astrattu.
  31. Zedan H, Hofny ER, Ismail SA. Propolis cum'è trattamentu alternativu per e verruche cutanee. Int J Dermatol 2009; 48: 1246-9. Vede astrattu.
  32. Ryu CS, Oh SJ, Oh JM, et al. Inibizione di citocromu P450 da propolis in microsomi di fegatu umanu. Toxicol Res 2016; 32: 207-13. Vede astrattu.
  33. Nyman G, Hagvall L. Un casu di cheiliti allergica in cuntattu causata da propoli è meli. Cuntattate Dermatite 2016; 74: 186-7. Vede astrattu.
  34. Naramoto K, Kato M, Ichihara K. Effetti di un estrattu di etanolu di propoli verde brasiliana nantu à l'attività di l'enzima citocromu P450 umanu in vitro. J Agric Food Chem 2014; 62: 11296-302. Vede astrattu.
  35. Matos D, Serrano P, Brandao FM. Un casu di dermatite allergica da cuntattu causata da meli arricchitu di propolis. Cuntattate Dermatite 2015; 72: 59-60. Vede astrattu.
  36. Machado CS, Mokochinski JB, de Lira TO, et al. Studiu comparativu di a cumpusizione chimica è di l'attività biologica di u propolis brasilianu giallu, verde, marrone è rossu. Cumplementu Evid Basatu Alternat Med 2016; 2016: 6057650. Vede astrattu.
  37. Hwu YJ, Lin FY. Efficacia di u propolis nantu à a salute orale: una meta-analisi. J Nurs Res 2014; 22: 221-9. Vede astrattu.
  38. Akhavan-Karbassi MH, Yazdi MF, Ahadian H, Sadr-Abad MJ. Pruduzione aleatorizata in doppiu cieco cuntrullata da placebo di propolis per mucosite orale in pazienti chì ricevenu chimioterapia per u cancheru di u capu è di u collu. Asian Pac J Cancer Prec 2016; 17: 3611-4. Vede astrattu.
  39. Feiks FK. Applicazione topica di tintura di propolis in u trattamentu di l'herpes zoster. Terzu Simposiu Internaziunale nantu à l'Apiterapia 1978; 109-111.
  40. Burdock, G. A. Revisione di e pruprietà biologiche è di a tossicità di u propolis d'api (propolis). Food Chem Toxicol 1998; 36: 347-363. Vede astrattu.
  41. Murray, M. C., Worthington, H. V., è Blinkhorn, A. S. Un studiu per investigà l'effettu di una bocca chì cuntene propolis nantu à l'inibizione di a formazione di placca de novo. J Clin Periodontol. 1997; 24: 796-798. Vede astrattu.
  42. Crisan, I., Zaharia, C. N., Popovici, F., et al. Strattu naturale di propolis NIVCRISOL in u trattamentu di a rinofaringite acuta è cronica in i zitelli. Rom.J Virol. 1995; 46 (3-4): 115-133. Vede astrattu.
  43. Volpert, R. è Elstner, E. F. Interazioni di diversi estratti di propolis cù leucociti è enzimi leucociti. Arzneimittelforschung 1996; 46: 47-51. Vede astrattu.
  44. Maichuk, I. F., Orlovskaia, L. E., è Andreev, V. P. [L'usu di i film di droga oculare di propolis in i sequelae di l'herpes oftalmicu]. Voen.Med Zh. 1995; 12: 36-9, 80. Vede astrattu.
  45. Siro, B., Szelekovszky, S., Lakatos, B., et al. [Trattamentu lucale di e malatie reumatiche cù cumposti di propolis]. Orv.Hetil. 23-06-1996; 137: 1365-1370. Vede astrattu.
  46. Santana, Perez E., Lugones, Botell M., Perez, Stuart O, et al. [Parassiti vaginali è cervicite acuta: trattamentu lucale cù propolis. Rapportu preliminariu]. Rev Cubana Enferm. 1995; 11: 51-56. Vede astrattu.
  47. Bankova, V., Marcucci, M. C., Simova, S., et al. Acidi diterpenici antibatterici da propolis brasiliana. Z Naturforsch [C.] 1996; 51 (5-6): 277-280. Vede astrattu.
  48. Focht, J., Hansen, S. H., Nielsen, J. V., et al. Effettu battericida di propolis in vitro contr'à l'agenti chì causanu infezioni di e vie respiratorie superiori. Arzneimittelforschung 1993; 43: 921-923. Vede astrattu.
  49. Dumitrescu, M., Crisan, I., è Esanu, V. [U meccanisimu di l'azzione antiherpetica di un estrattu di propoli acquoso. II. L'azzione di e lectine di un estrattu d'acqua propolis]. Rev Roum.Virol. 1993; 44 (1-2): 49-54. Vede astrattu.
  50. Higashi, K. O. è de Castro, S. L. L'estratti di Propolis sò efficaci contr'à Trypanosoma cruzi è anu un impattu annantu à a so interazione cù e cellule ospitanti. J Ethnopharmacol. 7-8-1994; 43: 149-155. Vede astrattu.
  51. Bezuglyi, B. S. [Effettu di a preparazione Propomix nantu à a rigenerazione di a cornea]. Oftalmol.Zh. 1980; 35: 48-52. Vede astrattu.
  52. Schmidt, H., Hampel, C. M., Schmidt, G., et al. [Pruvenza in doppiu orbu di l'effettu di un collutivu chì cuntene propolis nantu à a gengiva infiammata è sana]. Stomatol.DDR. 1980; 30: 491-497. Vede astrattu.
  53. Scheller, S., Tustanowski, J., Kurylo, B., Paradowski, Z., è Obuszko, Z. Proprietà biologiche è applicazione clinica di propolis. III. Investigazione di a sensibilità di Staphylococci isolati da casi patologichi à l'estrattu di etanolu di propolis (EEP). Tentativi di induce resistenza in ceppu di laboratorio Staphylococcus à EEP. Arzneimittelforschung 1977; 27: 1395. Vede astrattu.
  54. Tsarev, N. I., Petrik, E. V., è Aleksandrova, V. I. [Utilizazione di propolis in u trattamentu di l'infezzione suppurativa locale]. Vestn.Khir.Im I I Grek. 1985; 134: 119-122. Vede astrattu.
  55. Przybylski, J. è Scheller, S. [Primi risultati in u trattamentu di a malattia Legg-Calve-Perthes aduprendu iniezioni intraarticulari di estrattu acquoso di propolis]. Z Orthop.Ihre Grenzgeb. 1985; 123: 163-167. Vede astrattu.
  56. Poppe, B. è Michaelis, H. [Risultati di una attività di igiene orale cuntrullata duie volte à l'annu cù un dentifriciu chì cuntene propolis (studiu à doppiu orbu)]. Stomatol.DDR. 1986; 36: 195-203. Vede astrattu.
  57. Martinez, Silveira G., Gou, Godoy A., Ona, Torriente R., et al. [Studiu preliminariu di l'effetti di u propolis in u trattamentu di a gingivitis cronica è l'ulcerazione orale]. Rev Cubana Estomatol. 1988; 25: 36-44. Vede astrattu.
  58. Miyares, C., Hollands, I., Castaneda C, et al. [Pruvenza clinica cù una preparazione basata nantu à propolis "propolisina" in giardiasi umana]. Acta Gastroenterol. Latinoam. 1988; 18: 195-201. Vede astrattu.
  59. Kosenko, S. V. è Kosovich, T. I. [U trattamentu di a parodontite cù preparazioni di propolis à azzione prolungata (ricerca clinica di raggi X)]. Stomatologiia (Mosk) 1990; 69: 27-29. Vede astrattu.
  60. Grange, J. M. è Davey, R. W. Proprietà antibatteriche di propolis (cola d'api). J R.Soc Med 1990; 83: 159-160. Vede astrattu.
  61. Debiaggi, M., Tateo, F., Pagani, L., et al. Effetti di i flavonoidi di propolis nantu à l'infettività è a replica di virus. Microbiologica 1990; 13: 207-213. Vede astrattu.
  62. Brumfitt, W., Hamilton-Miller, J. M., è Franklin, I. Attività antibiotica di i prudutti naturali: 1. Propolis. Microbios 1990; 62: 19-22. Vede astrattu.
  63. Ikeno, K., Ikeno, T., è Miyazawa, C. Effetti di propolis nantu à a carie dentale in ratti. Caries Res 1991; 25: 347-351. Vede astrattu.
  64. Abdel-Fattah, N. S. è Nada, O. H. Effettu di propolis versus metronidazole è u so usu cumminatu in trattamentu di giardiasi sperimentale acuta. J Egittu.Soc Parasitol. 2007; 37 (2 Suppl): 691-710. Vede astrattu.
  65. Coelho, L. G., Bastos, E. M., Resende, C. C., Paula e Silva CM, Sanches, B. S., de Castro, F. J., Moretzsohn, L. D., Vieira, W. L., e Trindade, O. R. Propolis verde brasilianu nantu à l'infezzione Helicobacter pylori. un studiu clinicu pilotu. Helicobacter. 2007; 12: 572-574. Vede astrattu.
  66. Korkina, L. G. Fenilpropanoidi cum'è antioxidanti naturali: da a difesa di e piante à a salute umana. Cell Mol.Biol (Noisy.-le-grand) 2007; 53: 15-25. Vede astrattu.
  67. De Vecchi, E. è Drago, L. [Attività antimicrobiana di Propolis: chì hè nova?]. Infez.Med 2007; 15: 7-15. Vede astrattu.
  68. Sroka, Z. L'analisi di screening di l'attività antiradicale di alcuni estratti vegetali. Postepy Hig. Med Dosw. (In linea.) 2006; 60: 563-570. Vede astrattu.
  69. Oliveira, A. C., Shinobu, C. S., Longhini, R., Franco, S. L., è Svidzinski, T. I. Attività antifungina di estrattu di propolis contr'à i lieviti isolati da lesioni onicomicosi. Mem.Inst Oswaldo Cruz 2006; 101: 493-497. Vede astrattu.
  70. Oncag, O., Cogulu, D., Uzel, A., è Sorkun, K. Efficacità di propolis cum'è medicamentu intracanale contr'à Enterococcus faecalis. Gen.Dent 2006; 54: 319-322. Vede astrattu.
  71. Boyanova, L., Kolarov, R., Gergova, G., è Mitov, I. Attività in vitro di propolis bulgara contr'à 94 isolati clinichi di batteri anaerobbi. Anaerobe. 2006; 12: 173-177. Vede astrattu.
  72. Silici, S. è Koc, A. N. Studiu comparativu di metudi in vitro per analizà l'attività antifungali di propolis contr'à i lieviti isolati da i pazienti cun micosi superficiali. Lett Appl Microbiol. 2006; 43: 318-324. Vede astrattu.
  73. Ozkul, Y., Eroglu, H. E., è Ok, E. Potenziale genotossicu di propolis turca in linfociti di sangue perifericu. Pharmazie 2006; 61: 638-640. Vede astrattu.
  74. Khalil, M. L. Attività biologica di propolis d'api in salute è malatie. Asian Pac.J Cancer Prev. 2006; 7: 22-31. Vede astrattu.
  75. Freitas, S. F., Shinohara, L., Sforcin, J. M., è Guimaraes, S. Effetti in vitro di propolis nantu à i trofozoiti Giardia duodenalis. Fitomedicina 2006; 13: 170-175. Vede astrattu.
  76. Montoro, A., Almonacid, M., Serrano, J., Saiz, M., Barquinero, JF, Barrios, L., Verdu, G., Perez, J., e Villaescusa, Valutazione JI per analisi citogenetica di a radioprotezione pruprietà di l'estratti di propolis. Radiat.Prot.Dosimetria. 2005; 115 (1-4): 461-464. Vede astrattu.
  77. Ozkul, Y., Silici, S., è Eroglu, E. L'effettu anticarcinogenicu di propolis in a cultura di limfociti umani. Fitomedicina 2005; 12: 742-747. Vede astrattu.
  78. Santos, V. R., Pimenta, F. J., Aguiar, M. C., do Carmo, M. A., Naves, M. D., è Mesquita, R. A. Trattamentu di candidiasi orale cù estrattu di propolis brasilianu. Phytother Res 2005; 19: 652-654. Vede astrattu.
  79. Imhof, M., Lipovac, M., Kurz, Ch, Barta, J., Verhoeven, H. C., è Huber, J. C. Soluzione di propolis per u trattamentu di a vaginite cronica. Int J Gynaecol Obstet 2005; 89: 127-132. Vede astrattu.
  80. Black, R. J. Vulziu eczema assuciatu cù sensibilizazione di propolis da terapie topiche trattate cù successu cù crema pimecrolimus. Clin Exp. Dermatol. 2005; 30: 91-92. Vede astrattu.
  81. Gebaraa, E. C., Pustiglioni, A. N., de Lima, L. A., è Mayer, M. P. L'estrattu di propoli cum'è adjuvante per u trattamentu parodontale. Salute Orale Preventu Dentariu. 2003; 1: 29-35. Vede astrattu.
  82. Russo, A., Cardile, V., Sanchez, F., Troncoso, N., Vanella, A., e Garbarino, J. A. Propolis cilena: attività antioxidante è azzione antiproliferativa in e linee di cellule tumorali umane. Life Sci. 17-12-2004; 76: 545-558. Vede astrattu.
  83. Hsu, C. Y., Chiang, W. C., Weng, T. I., Chen, W. J., è Yuan, A. Edema laringeo è scossa anafalattica dopu l'usu di propolis topica per a faringite acuta. Am J Emerg.Med 2004; 22: 432-433. Vede astrattu.
  84. Botushanov, P. I., Grigorov, G. I., è Aleksandrov, G. A. Un studiu clinicu di un dentifriciu in silicatu cù estrattu da propolis. Folia Med (Plovdiv.) 2001; 43 (1-2): 28-30. Vede astrattu.
  85. Melliou, E. è Chinou, I. Analisi chimica è attività antimicrobiana di propolis greca. Planta Med 2004; 70: 515-519. Vede astrattu.
  86. Al Shaher, A., Wallace, J., Agarwal, S., Bretz, W., è Baugh, D. Effettu di propolis nantu à i fibroblasti umani da a polpa è u ligamentu parodontale. J Endod. 2004; 30: 359-361. Vede astrattu.
  87. Banskota, A. H., Tezuka, Y., Adnyana, I. K., et al. Effetti citotossici, epatoprotettori è di scavenging radicali liberi di propolis da u Brasile, u Perù, l'Olanda è a Cina. J Ethnopharmacol. 2000; 72 (1-2): 239-246. Vede astrattu.
  88. Amoros, M., Simoes, C. M., Girre, L., Sauvager, F., è Cormier, M. Effettu sinergisticu di flavoni è flavonoli contra u virus herpes simplex tipu 1 in cultura cellulare. Comparazione cù l'attività antivirale di propolis. J Nat Prod. 1992; 55: 1732-1740. Vede astrattu.
  89. Almas, K., Mahmoud, A., è Dahlan, A. Un studiu comparativu di propolis è applicazione salina nantu à a dentina umana. Un studiu SEM. Indian J Dent. Res 2001; 12: 21-27. Vede astrattu.
  90. Sforcin, J. M., Fernandes, A., Jr., et al. Effettu stagiunale annantu à l'attività antibatterica propolis brasiliana. J Ethnopharmacol. 2000; 73 (1-2): 243-249. Vede astrattu.
  91. Bosio, K., Avanzini, C., D'Avolio, A., et al. Attività in vitro di propolis contr'à Streptococcus pyogenes. Lett Appl. Microbiol. 2000; 31: 174-177. Vede astrattu.
  92. Hartwich, A., Legutko, J., è Wszolek, J. [Propolis: e so proprietà è amministrazione à i pazienti trattati per alcune malatie chirurgiche]. Przegl.Lek. 2000; 57: 191-194. Vede astrattu.
  93. Metzner, J., Bekemeier, H., Paintz, M., et al. [Nantu à l'attività antimicrobiana di propolis è di custituenti di propolis (trad di l'autore)]. Pharmazie 1979; 34: 97-102. Vede astrattu.
  94. Mahmoud, A. S., Almas, K., è Dahlan, A. A. L'effettu di a propolis nantu à l'ipersensibilità dentinale è u livellu di soddisfazione trà i pazienti di un ospedale universitariu Riyadh, Arabia Saudita Indian J Dent. Res 1999; 10: 130-137. Vede astrattu.
  95. Eley, B. M. Agenti antibatterici in u cuntrollu di a placca supragingivale - una rivista. Br Dent. J 3-27-1999; 186: 286-296. Vede astrattu.
  96. Steinberg, D., Kaine, G., è Gedalia, I. Effettu antibattericu di propolis è di meli nantu à i batteri orali. Am.J. Dent. 1996; 9: 236-239. Vede astrattu.
  97. Chen, T. G., Lee, J. J., Lin, K. H., Shen, C. H., Chou, D. S., è Sheu, J. R. L'attività antipiastrinica di l'acidu caffeicu fenetil ester hè mediata per una via ciclica dipende da GMP in piastrine umane. Chin J Physiol 6-30-2007; 50: 121-126. Vede astrattu.
  98. Cohen, HA, Varsano, I., Kahan, E., Sarrell, EM, è Uziel, Y. Efficacità di una preparazione à base di erbe chì cuntene echinacea, propolis è vitamina C per prevene infezioni di e vie respiratorie in i zitelli: un randomized, double-blind , studiu multicentricu cuntrullatu da placebo. Arch.Pediatr.Adolesc.Med. 2004; 158: 217-221. Vede astrattu.
  99. Hoheisel O. L'effetti di l'applicazione di Herstat (3% propolis unguento ACF) in l'herpes labiale: una prova clinica doppia ceca controllata da placebo. Journal of Clinical Research 2001; 4: 65-75.
  100. Szmeja Z, Kulczynski B, Konopacki K. [Utilità clinica di a preparazione Herpestat in u trattamentu di l'Herpes labialis]. Otolaryngol Pol 1987; 41: 183-8. Vede astrattu.
  101. Amoros M, Lurton E, Boustie J, et al. Comparazione di l'attività di u virus anti-herpes simplex di propolis è 3-methyl-but-2-enyl caffeate. J Nat Prod 1994; 57: 644-7. Vede astrattu.
  102. Samet N, Laurent C, Susarla SM, Samet-Rubinsteen N. L'effettu di u polline d'api nantu à a stomatite aphthous recurrente. Un studiu pilotu. Clin Oral Investig 2007; 11: 143-7. Vede astrattu.
  103. CD Jensen, Andersen KE. Dermatite allergica da cuntattu da cera alba (propoli purificata) in un balsamo per labbra è caramelle. Cuntattate Dermatite 2006; 55: 312-3. Vede astrattu.
  104. Li YJ, Lin JL, Yang CW, Yu CC. Insufficienza renale acuta indotta da una varietà brasiliana di propoli. Am J Dis Disney 2005; 46: e125-9. Vede astrattu.
  105. Santos FA, Bastos EM, Uzeda M, et al.Attività antibatterica di propoli brasiliani è frazzioni contr'à i batteri anaerobici orali. J Ethnopharmacol 2002; 80: 1-7. Vede astrattu.
  106. Gregory SR, Piccolo N, Piccolo MT, et al. Comparazione di crema di pelle di propolis à sulfadiazine d'argentu: una alternativa naturopatica à l'antibiotici in u trattamentu di brusgiature minori. J Altern Complement Med 2002; 8: 77-83. Vede astrattu.
  107. Szmeja Z, Kulczynski B, Sosnowski Z, Konopacki K. [Valore terapeuticu di i flavonoidi in infezioni da Rhinovirus]. Otolaryngol Pol 1989; 43: 180-4. Vede astrattu.
  108. Anon. Api Propolis. MotherNature.com 1999. http://www.mothernature.com/library/books/natmed/bee_propolis.asp (Accolta u 28 di Maghju 2000).
  109. Hashimoto T, Tori M, Asakawa Y, Wollenweber E. Sintesi di dui cumpunenti allergenichi di propolis è di escrezione di gemme di pioppu. Z Naturforsch [C] 1988; 43: 470-2. Vede astrattu.
  110. Hay KD, Greig DE. Allergia à u propolis: una causa di mucosite orale cun ulcerazione. Oral Surg Oral Med Oral Pathol 1990; 70: 584-6. Vede astrattu.
  111. Park YK, et al. Attività antimicrobiana di propolis nantu à i microorganismi orali. Curr Microbiol 1998; 36: 24-8. Vede astrattu.
  112. Mirzoeva OK, Calder PC. L'effettu di u propolis è i so cumpunenti nantu à a produzzione eicosanoide durante a risposta infiammatoria. Prostaglandine Leukot Essent Fatty Acids 1996; 55: 441-9. Vede astrattu.
  113. Lee SK, Song L, Mata-Greenwood E, et al. Modulazione di biomarcatori in vitro di u prucessu carcinogenu da agenti chemopreventivi. Anticancer Res 1999; 19: 35-44. Vede astrattu.
  114. Vynograd N, Vynograd I, Sosnowski Z. Un studiu comparativu multi-centru di l'efficacità di propolis, aciclovir è placebo in u trattamentu di l'herpes genitale (HSV). Fitomedicina 2000; 7: 1-6. Vede astrattu.
  115. Magro-Filho O, de Carvalho AC. Applicazione di propolis à e prese dentarie è à e ferite di a pelle. J Nihon Univ Sch Dent 1990; 32: 4-13. Vede astrattu.
  116. Magro-Filho O, de Carvalho AC. Effettu topicu di propolis in a riparazione di sulcoplastie da a tecnica Kazanjian mudificata. Valutazione citologica è clinica. J Nihon Univ Sch Dent 1994; 36: 102-11. Vede astrattu.
  117. Brinker F. Controindicazioni di Erbe è Interazioni Drug. 2a ed. Sandy, OR: Publicazioni Mediche Eclettiche, 1998.
  118. Robbers JE, Speedie MK, Tyler VE. Farmacognosia è Farmacobiotecnulugia. Baltimore, MD: Williams & Wilkins, 1996.
  119. Tyler VE. Erbe di Scelta. Binghamton, NY: Prudutti di Prudutti Farmaceutichi, 1994.
Ultima rivista - 05/11/2020

Articuli Novi

Cosa hè una nascita En Caul?

Cosa hè una nascita En Caul?

A na cita hè una perienza abba tanza tupefacente - la cendu alcuni ancu per etichettalla cum'è un "miraculu".Ebbè, e u partu hè un miraculu, allora una na cita en cau...
Terapia sessuale: Ciò chì duvete sapè

Terapia sessuale: Ciò chì duvete sapè

Chì hè a terapia e uale?A terapia e uale hè un tipu di terapia di di cu ione chì hè tata cuncipita per aiutà l'individui è e coppie à trattà fattori m...