5 cunsiglii per finisce l'odore di u pede
Cuntenutu
- 1. Asciucate bè i pedi dopu à duscia
- 2. Spread talcum powder in u pede
- 3. Dà preferenza à i scarpi aperti
- 4. Camina scalzu in casa
- 5. Ùn aduprate micca a stessa calzetta 2 ghjorni di fila
- Ciò chì provoca l'odore di i pedi
A bromidrosi à i pedi, cunnisciuta popularmente cum'è odore di u pede, hè un odore spiacevule nantu à i pedi chì tocca parechje persone è hè di solitu in leia cù l'eccessu di batteri è u sudore nantu à a pelle.
Ancu se l'odore di u pede ùn hè micca un prublema medicu, pò causà assai fastidiu in a vita d'ogni ghjornu, cundiziunendu e relazioni cù l'amichi è a famiglia, soprattuttu quandu hè necessariu esse scalzu.
Tuttavia, l'odore di i pedi pò esse riduttu è ancu eliminatu cù qualchì cura quotidiana, cume:
1. Asciucate bè i pedi dopu à duscia
Ognunu sà chì per evità l'odore di chule hè assai impurtante di lavà i pedi spessu, o almenu una volta à u ghjornu. Tuttavia, u passu u più impurtante hè di assicurà chì i vostri pedi sianu secchi dopu à u bagnu, in particulare trà e dite.
Questu hè perchè, l'umidità di l'acqua di u bagnu, cun u calore chì si forma in a calzetta, favurisce u sviluppu è a crescita di batteri nantu à a pelle, chì sò i principali responsabili di l'apparizione di l'odore di l'odore di u pede.
2. Spread talcum powder in u pede
A polvere di Talcum hè un ottimu rimediu naturale per riduce l'odore di l'odore di i pedi, perchè riduce a produzzione di sudore nantu à a pelle, evitendu abbastanza umidità per i batteri chì causanu l'odore di i piedi. Per questu, a polvere di talcu deve esse passata per tuttu u pede prima di mette nantu à a calzetta o a scarpa, è qualchì polvere pò esse piazzata ancu in a scarpa.
Vede altri rimedii casani chì pudete fà per mette fine à l'odore di i pedi.
3. Dà preferenza à i scarpi aperti
Un altru cunsigliu assai impurtante per quelli chì soffrenu di un forte odore puzzolente hè di evità di mette scarpi chjusi, dendu preferenza à pantofule o sandali, per esempiu. Stu tipu di calzature impedisce a sudazione di a pelle è permette à a pelle di respirà, diminuendu e probabilità di sviluppu di batteri o funghi rispunsevuli di l'odore di i pedi.
S'ellu ùn hè micca pussibule di purtà sempre scarpi aperti, per u travagliu, per esempiu, hè megliu aduprà calzetti di cuttone cù u scarpu chjosu, chì permettenu una respirazione più grande di a pelle. Tuttavia, appena ghjuntu in casa, hè megliu toglie i scarpi è caccià i calzini, lascendu i pedi fora.
4. Camina scalzu in casa
Postu chì ùn hè micca sempre pussibule di lascià a casa cù scarpi aperti o sandali, à l'internu hè assai impurtante di marchjà scalzu u più longu pussibule, chì hè un modu per assicurà chì a pelle di i vostri pedi possi respirà, impedendu u sviluppu di battìri.
In i ghjorni più freti, pudete aduprà calzini di cuttuni per spassighjà in casa, perchè ancu s'ellu copre u pede, u cotone hè un tipu di tessutu chì lascia passà l'aria. Tuttavia, à l'ora di dorme, si deve dorme senza calzini.
5. Ùn aduprate micca a stessa calzetta 2 ghjorni di fila
Ancu se a calzetta ùn pare micca puzza male, ùn deve micca esse usata per più di 1 ghjornu di fila, chì i batteri si svilupperanu nantu à u tessutu di u calzettu, per via di l'accumulazione di sudore è di calore corporeu. Dunque, quandu rimettite una calzetta per a seconda volta di fila, rimettite u batteriu in cuntattu cù u vostru pede, aggravendu l'odore.
Per quelli chì soffrenu assai di l'odore di u pede, un altru cunsigliu essenziale hè di cambià i calzini in mezzu ghjornu, per esempiu. Per fà questu, pudete camminà intornu cun una calzetta pulita in un saccu è poi cambialla, piazzendu a calzetta usata in un saccu di plastica.
Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente:
Ciò chì provoca l'odore di i pedi
L'odore di l'odore di u pede apparisce quandu ci sò batteri in eccessu nantu à a pelle, chì finiscenu per liberà gasi chì puzzavanu. Cusì, l'odore di u pede hè legatu à tutte e situazioni chì ponu aumentà u sudore à u pede, chì ghjè l'alimentu principale di i batteri.
Alcune di e cause più cumuni per l'odore di l'odore intensu di u pede sò:
- Ùn fate micca una igiene curretta di i pedi;
- Dimenticendu di asciugà bè i pedi dopu à u bagnu;
- Aduprate u stessu calzettu più di 1 ghjornu in fila;
- Essa stressatu;
- Avè un sbilanciu ormonale, cume accade durante l'adolescenza o a gravidanza.
Inoltre, l'infezioni fungali, cum'è a tinia, ponu ancu causà un odore di u pede, chì i funghi liberanu ancu gasi puzzolenti. Dunque, hè ancu impurtante di esse cuscenti di certi segni di tigna in i pedi cum'è prurigine, rossu trà i pedi, pelle secca o ancu unghie gialle.
Vede altri segni chì ponu indicà a presenza di funghi à i pedi.