6 Supplementi chì luttanu contr'à l'inflammazione

Cuntenutu
- 1. Acidu Alfa-Lipoicu
- 2. Curcumina
- 3. Oliu di Pesci
- 4. Zenzeru
- 5. Resveratrol
- 6. Spirulina
- Esse astutu quandu si tratta di supplementi
L'infiammazione pò accade in risposta à traumi, malatie è stress.
Tuttavia, pò ancu esse causatu da alimenti malsani è abitudini di vita.
L'alimenti antiinflamatori, l'eserciziu, u sonnu bonu è a gestione di u stress ponu aiutà.In certi casi, uttene un supportu addizionale da i supplementi pò esse utile ancu.
Eccu i supplementi 6 chì sò stati dimustrati per riduce l'infiammazione in studii.
1. Acidu Alfa-Lipoicu
L'acidu alfa-lipoicu hè un acidu grassu fattu da u vostru corpu. Ghjoca un rollu chjave in u metabolismu è a pruduzzione energetica.
Funziona ancu cum'è antioxidante, prutegge e vostre cellule da i danni è aiuta à ristabilisce i livelli di altri antiossidanti, cume e vitamine C è E ().
L'acidu alfa-lipoicu riduce dinò l'infiammazione. Parechji studii mostranu chì riduce l'infiammazione ligata à a resistenza à l'insulina, u cancheru, e malatie di u fegatu, e malatie cardiache è altri disordini (,,,,,,,, 9).
Inoltre, l'acidu alfa-lipoicu pò aiutà à riduce i livelli di sangue di parechji marcatori infiammatori, inclusi IL-6 è ICAM-1.
L'acidu alfa-lipoicu hà ancu riduttu i marcatori infjammatori in parechji studii in i malati di u core (9).
Tuttavia, uni pochi di studii ùn anu trovu cambiamenti in questi marcatori in e persone chì piglianu acidu alfa-lipoicu, paragunatu à i gruppi di cuntrollu (,,).
Dose raccomandata: 300-600 mg à ghjornu. Ùn sò stati segnalati prublemi in e persone chì piglianu 600 mg di acidu alfa-lipoicu finu à sette mesi ().
Effetti secundarii putenziali: Nisunu se pigliatu à a dosa raccomandata. Sì pigliate ancu medicazione per a diabetes, allora pudete avè bisognu di monitorà i vostri livelli di zuccheru in sangue.
Micca cunsigliatu per: Donne incinte.
Linea di fondu:L'acidu alfa-lipoicu hè un antioxidante chì pò riduce l'infiammazione è pò migliurà i sintomi di certe malatie.
2. Curcumina
A curcumina hè una cumpunente di a curcuma spezia. Fornisce parechji benefici impressionanti per a salute.
Pò riduce l'infiammazione in diabete, malatie cardiache, malattie infiammatorie intestinali è cancru, per citarne pochi (,,,).
A curcumina pare ancu esse assai benefica per riduce l'infiammazione è migliurà i sintomi di l'artrosi è l'artrite reumatoide (,).
Un studiu randomizatu cuntrullatu hà trovu chì e persone cun sindrome metabolicu chì piglianu curcumina anu riduttu significativamente i livelli di marcatori di infiammazione CRP è MDA, paragunatu à quelli chì anu ricevutu un placebo ().
In un altru studiu, quandu 80 persone cun tumuri solidi cancerosi anu datu 150 mg di curcumina, a maiò parte di i so marcatori infiammatori sò diminuiti assai di più di quelli di u gruppu di cuntrollu. A so qualità di puntuazione di vita hà ancu aumentatu significativamente ().
A curcumina hè pocu assorbita quandu si piglia da sola, ma pudete rinfurzà a so assorbenza finu à 2 000% pigliendula cun piperina, truvata in u pimentu neru ().
Alcuni supplementi cuntenenu ancu un cumpostu chjamatu bioperina, chì funziona cum'è piperina è aumenta l'assorbimentu.
Dose raccomandata: 100-500 mg à ghjornu, quandu si piglianu cù piperina. E dosi finu à 10 grammi per ghjornu sò state studiate è sò cunsiderate sicure, ma ponu causà effetti collaterali digestivi ().
Effetti secundarii putenziali: Nisunu se pigliatu à a dosa raccomandata.
Micca cunsigliatu per: Donne incinte.
Linea di fondu:A curcumina hè un putente supplementu antiinflamatoriu chì riduce l'infiammazione in una vasta gamma di malatie.
3. Oliu di Pesci
I supplementi d'oliu di pesce cuntenenu acidi grassi omega-3, chì sò vitali per una bona salute.
Puderanu diminuisce l'infiammazione associata à a diabete, malatie cardiache, cancru è parechje altre condizioni (,,,,,,).
Dui tipi di omega-3 particulari benefiziali sò l'acidu eicosapentaenoicu (EPA) è l'acidu docosahexaenoic (DHA).
DHA, in particulare, hè statu dimustratu per avè effetti antiinflamatori chì riducenu i livelli di citochine è prumove a salute intestinale. Pò dinò calà l'infiammazione è i danni musculari chì si verificanu dopu l'eserciziu (,,,).
In un studiu, i livelli di u marcatore di inflammazione IL-6 eranu 32% inferiori in e persone chì anu pigliatu 2 grammi di DHA, paragunatu à un gruppu di cuntrollu ().
In un altru studiu, i supplementi DHA riducenu significativamente i livelli di i marcatori infiammatori TNF alfa è IL-6 dopu un eserciziu vigoru ().
Tuttavia, alcuni studii in persone sane è in quelle cù fibrillazione atriale ùn anu mostratu alcun benefiziu da a supplementazione di oliu di pesce (,,).
Dose raccomandata: 1-1,5 grammi di omega-3 da EPA è DHA per ghjornu. Cercate supplementi d'oliu di pesce cun cuntenutu indetectable di mercuriu.
Effetti secundarii putenziali: L'oliu di pesciu pò diluisce u sangue à dosi più alte, chì ponu aumentà u sangu.
Micca cunsigliatu per: Persone chì piglianu diluenti di sangue o aspirina, à menu chì sia autorizatu da u so duttore.
Linea di fondu:I supplementi di oliu di pesce chì cuntenenu acidi grassi omega-3 ponu migliorà l'infiammazione in parechje malatie è condizioni.
4. Zenzeru
A radice di zenzeru hè cumunamente macinata in polvere è aghjunta à piatti dolci è salati.
Hè ancu cumunimenti usatu per trattà l'indigestioni è a nausea, cumprese a malatia di a matina.
Dui cumpunenti di ginger, gingerol è zingerone, ponu riduce l'infiammazione liata à a colite, danni renali, diabete è cancheru di senu (,,,,).
Quandu e persone cun diabete anu datu 1,600 mg di zenzero à ghjornu, i so livelli di CRP, insulina è HbA1c diminuinu significativamente più cà u gruppu di cuntrollu ().
Un altru studiu hà scupertu chì e donne cù u cancheru di u senu chì anu pigliatu supplementi di zenzeru avianu livelli più bassi di CRP è IL-6, soprattuttu quandu sò cumbinati cù eserciziu ().
Ci hè ancu evidenza chì suggerisce supplementi di zenzero pò diminuisce l'infiammazione è u dolore musculare dopu l'eserciziu (,).
Dose raccomandata: 1 gramma à ghjornu, ma finu à 2 grammi hè cunsideratu sicuru ().
Effetti secundarii putenziali: Nisunu à a dosa raccomandata. Tuttavia, dosi più alti ponu diluisce u sangue, chì pò aumentà u sangu.
Micca cunsigliatu per: E persone chì piglianu l'aspirina o altri diluenti di sangue, à menu chì sia autorizata da un duttore.
Linea di fondu:I supplementi di zenzeru sò stati dimustrati per riduce l'infiammazione, è ancu u dolore musculare è u dolore dopu l'eserciziu.
5. Resveratrol
U Resveratrol hè un antioxidante truvatu in uva, mirtilli è altri frutti cù a pelle viola. Si trova ancu in u vinu rossu è l'arachide.
I supplementi di Resveratrol ponu riduce l'infiammazione in l'individui cù malatie cardiache, resistenza à l'insulina, gastrite, colite ulcerosa è altre condizioni (,,,,,,,,,).
Un studiu hà datu à e persone cun colite ulcerosa 500 mg di resveratrol à ghjornu. I so sintomi anu miglioratu è anu avutu riduzioni in i marcatori di infiammazione CRP, TNF è NF-kB ().
In un altru studiu, i supplementi di resveratrol anu calatu i marcatori infiammatori, i trigliceridi è u zuccherinu in sangue in e persone cun obesità ().
Tuttavia, un altru prucessu ùn hà mostratu miglioramentu in i marcatori infiammatori trà e persone in sovrappesu chì piglianu resveratrol ().
U resveratrol in u vinu russu pò ancu avè benefici per a salute, ma a quantità in vinu russu ùn hè micca alta quant'è parechje persone credenu ().
U vinu russu cuntene menu di 13 mg di resveratrol per litru (34 oz), ma a maiò parte di i studii chì investiganu i benefici per a salute di u resveratrol anu adupratu 150 mg o più per ghjornu.
Per uttene una quantità equivalente di resveratrol, ci vulerebbe à beie omancu 11 litri (3 galloni) di vinu ogni ghjornu, ciò chì definitivamente ùn hè micca cunsigliatu.
Dose raccomandata: 150-500 mg à ghjornu ().
Effetti secundarii putenziali: Nisunu à a dosa raccomandata, ma prublemi digestivi ponu accade cù quantità elevate (5 grammi per ghjornu).
Micca cunsigliatu per: E persone chì piglianu medicazione per diluisce u sangue, a menu chì ùn sia micca appruvata da u so duttore.
Linea di fondu:Resveratrol pò riduce parechji marcatori infiammatori è furnisce altri benefici per a salute.
6. Spirulina
A Spirulina hè un tipu d'alga turchinu-verde cun forti effetti antioxidanti.
I studii anu dimostratu chì riduce l'infiammazione, porta à un invecchiamentu più sanu è pò rinfurzà u sistema immunitariu (,,,,,,,,).
Ancu se a maiò parte di e ricerche finu à a data anu investigatu l'effetti di spirulina annantu à l'animali, studii in omi è donne anziani anu dimustratu chì pò migliurà i marcatori infjammatori, l'anemia è a funzione immune (,).
Quandu e persone cun diabete anu datu 8 grammi di spirulina per ghjornu per 12 settimane, i so livelli di u marcatore di infiammazione MDA diminuiscenu ().
Inoltre, i so livelli di adiponectina aumentanu. Questu hè un ormone implicatu in a regolazione di u zuccheru in sangue è di u metabolismu grassu.
Dose raccomandata: 1-8 grammi à ghjornu, basatu annantu à studii attuali. Spirulina hè stata valutata da a Cunvenzione Farmacopea di i Stati Uniti è hè cunsiderata sicura ().
Effetti secundarii putenziali: A parte di l'allergia, nimu à a dosa raccomandata.
Micca cunsigliatu per: Persone cun disordini di u sistema immunitariu o allergie à spirulina o alghe.
Linea di fondu:Spirulina furnisce prutezzione antioxidante chì pò riduce l'infiammazione è pò migliorà i sintomi di certe malatie.
Esse astutu quandu si tratta di supplementi
Se vulete pruvà unu di questi supplementi, allora hè impurtante di:
- Cumprateli da un fabbricante reputatu.
- Seguitate l'istruzzioni di dosaggio.
- Verificate prima cù u vostru duttore se avete una cundizione medica o pigliate medicazione.
In generale, hè megliu uttene i vostri nutrienti antiinflamatori da alimenti sani.
Tuttavia, in casu d'infiammazione eccessiva o cronica, i supplementi ponu spessu aiutà à rende e cose in equilibriu.