6 Errori di Cena Chì Pò Cagiunà l'aumentu di Peso
Cuntenutu
Mentre a colazione è u pranzu sò spessu cunsumati solu o in viaghju, a cena hè a più prubabile di esse un'attività di gruppu. Ciò significa chì hè assai spessu più pienu di cunvenzioni sociali, mudelli di famiglia, stanchezza di fine di ghjornu, è altre distrazioni ch'è qualsiasi altra manghjata. Ma hè ancu un pastu veramente impurtante per avè dirittu.
Avemu dumandatu à l'esperti in nutrizione Lawrence J. Cheskin, MD, direttore di u Johns Hopkins Weight Management Center è Melissa Lanz, fundatore di The Fresh 20 per sparte i so cunsiglii per evità i più grossi sbaglii chì facemu quandu facemu a cena.
1. Facendu u più grande pastu. "Pensate à quandu avete bisognu di e calorie", dice u duttore Cheskin, aghjunghjendu chì hè più sicuramente prima di a ghjurnata quandu spende più energia. U USDA cunsulta chì a cena deve aghjunghje circa 450 è 625 calorie, basatu annantu à una dieta da 1.800 à 2.300 calorie à ghjornu per e donne è 2.000 à 2.500 calorie per l'omi. Ma certi nutrizionisti è esperti pensanu chì pò esse assai menu di quellu-solu 20 à 25 per centu di calorie cutidiane.
"Nutrizzionalmente, a cena deve esse un pastu ligeru, ben porzionatu chì hè sottu à 500 calori", dice Lanz. "Sfurtunatamente, a maiò parte di l'Americani utilizanu a cena cum'è a so principale fonte di alimentu per tuttu u ghjornu è troppu indulge".
2. Pone i piatti di serve nantu à a tavula. "Incuragisce u troppu manghjatu", dice Lanz. "Purtate i vostri piatti à a stufa è aspettate almenu 10 minuti prima di andà per un secondu aiutu. Spessu, a diversione di parlà inseme dopu a cena pò riduce a carica in un secondu piattu."
3. Pascendu davanti à a TV. Parechji pranzi ùn facenu micca u so sbagliu à a tavula di cena, ma nantu à u divano: snacking post-cena o snacking in u locu di manghjà un pastu cumpletu pò esse periculosu s'ellu hè accumpagnatu da attività senza mente cum'è vede a TV o navigà in u web. U duttore Cheskin dice chì questu hè u prublema più grande ch'ellu vede in clinica. "[Hè] u manghjà senza mente mentre hè attaccatu à una schermu di qualchì tipu.Mi piace à fà chì a ghjente sipari u manghjà da altre attività ".
4. Mantene u salinu nantu à a tavula. Avè u condimentu intornu pò purtà à una sovraccarica di sodiu. Invece, fate a vostra tavola cù altre spezie savore. "Pruvate puru u peperu neru frescu. Un puzzu di origanu seccu o timu pò ancu aromatizà un pastu senza sodiu aghjuntu", dice Lanz.
5. Esce da manghjà troppu. "U cunsigliu micca più di una volta à settimana", cunsiglia u duttore Cheskin. I pasti in ristorante tendenu à esse più alti in calorie, cù sali nascosti, grassi è zuccheru. Hè ancu cunsigliatu di nixing fast food in tuttu.
6. Catturà quellu dessert. Finisce di rutina cù un dessert zuccheratu hè un modu per aghjunghje calori in eccessu per via di a tradizione, micca per sazietà. In più, quellu piccu di zuccaru in sangue puderia mantene u cablatu - o ancu svegliate in a notte.
Più nantu à Huffington Post Living Healthy:
Quantu zuccheru hè veramente in u vostru alimentu?
5 Super-alimenti d'aprile in stagione
9 Miti di u Stress, Sbucciati!