7 Cose chì m'anu sorpresu di a corsa postpartum
Cuntenutu
- Sò statu surpresu da quantu ci hè vulsutu à sente mi torna à u cunfortu.
- Eru surprised da quantu era difficiule di truvà tempu per curriri.
- Sò statu surpresu chì e mo priorità cambiassi abbastanza subitu.
- Eru sorpresu da quantu aghju cresciutu à amassi curriri cù un stroller.
- Sò statu surpresu da quantu u mo passu impurtava.
- Eru sorpresu chì aghju avutu principiatu à principià à u quadru.
- Sò statu surpresu di realizà chì i mo scopi ùn importavanu micca.
- Rivista per
Sò statu surpresu da quantu ci hè vulsutu à sente mi torna à u cunfortu.
"Ùn mi sò micca sentutu cum'è me stessu finu à quandu eru circa ottu mesi dopu à u partu", dice Ashley Fizzarotti, una mamma di dui figlioli di New Providence, NJ.
Eru surprised da quantu era difficiule di truvà tempu per curriri.
"Nanzu d'avè un figliolu, a corsa seria spessu a prima priorità di u mo ghjornu", dice Kristan Dietz, una mamma di unu di Jersey City, NJ. "Avà, spessu si spinghje sempre di più in più in u listinu di e cose da fà, è a stanchezza di solitu vince per entre uni pochi di chilometri".
Sò statu surpresu chì e mo priorità cambiassi abbastanza subitu.
"Sapiu chì e mo priorità cambierianu, è chì allevà un zitellu arriccheria a mo vita in u megliu modu pussibule, allora mi aspettavu una calata di a mo motivazione per corre è furmassi", dice Lauren Conkey, una mamma di Worcester, MA (cun u sicondu zitellu in strada!). "Ma per u tempu ch'e possu ricurdà, aghju avutu quellu focu cumpetitivu brusgiatu in u prufondu di l'internu. Dunque, onestamente, aspittava chì aghju da ripiglià quasi ghjustu induve l'aghju lasciatu. Allora a mo figliola hè nata, è di colpu tuttu questu. u tempu agonizante nantu à i prugrammi di l'allenamentu è i ritmi è i PR ùn parevanu più impurtanti. Hè una parte vitale di quale sò, iè, è a corsa serà sempre in a mo vita. Ma ùn mi definisce micca u listessu modu à. "
Eru sorpresu da quantu aghju cresciutu à amassi curriri cù un stroller.
"Ancu s'ellu esce solu uni pochi volte à settimana - chì hè menu di ciò ch'e aghju curritu prima di avè un zitellu - mi piace assai di più a mo corsa avà, sia ch'e sia da mè stessu o cù u passegginu ", dice Dietz. "Nanzu di cumincià à corre cù un passeggiu, aghju sustinutu chì ùn l'aghju mai adupratu. U corsu era sempre u mo tempu-u mo tempu per scumpressà da esse in casa cù un zitellu tuttu u ghjornu. Ma sò statu cusì sorpresu di quantu mi piace à mette u mo figliolu in u stroller è curriri cun ellu. Benintesa, hè più difficiule è ùn copremu guasgi u listessu chilometraghju chì faria se currissi solu, ma esse capace di sparte una di e mo attività preferite cun ellu hè statu cusì gratificante. "(Leghjite sti 12 suggerimenti per fà corre cù un stroller più divertente-per voi è u vostru zitellu.)
Sò statu surpresu da quantu u mo passu impurtava.
"Prima di a gravidanza, eru sempre in mira per una split più veloce o un novu PR", dice Erica Sara Reese, una mamma di una di Lehigh Valley, PA. "Dopu chì u mo figliolu hè natu, nunda di questu hà avutu impurtanza. Aviu avutu una sperienza di nascita abbastanza traumatica, è tuttu ciò chì importava era chì mi ricuperassi è chì u mo figliolu era sanu. Ancu avà chì hà 18 mesi, aghju una tale diversa perspettiva nantu à a mo corsa. Ùn si tratta micca di u mo ritmu o di i PR - si tratta di sorte per un pocu d'aria fresca, di piglià un pocu di "me", è di diventà forte per me è a mo famiglia ".
Eru sorpresu chì aghju avutu principiatu à principià à u quadru.
"Malgradu avè travagliatu a maiò parte di a mo gravidanza - è stà attiva ancu dopu avè avutu da rinunzià - aghju persu assai fitness durante quellu tempu è a recuperazione successiva", dice Conkey. "In fondu aghju avutu à riqualificà u mo corpu per corre torna. Quelli primi passi sò stati goffi è goffi. Mi sentu cum'è un impostore in u mo propriu corpu. Pò esse frustrante è incredibilmente umiliante, ma se si ferma cun ellu, e cose cadenu eventualmente in postu. Una volta superata a gobba, puderete ritruvavvi in corsa cù una fluidità è una velocità più grande di quella chì avete avutu prima. " (Eccu ottu cose chì ùn pudete micca aspettà mentre aspettate-è in esecuzione.)
Sò statu surpresu di realizà chì i mo scopi ùn importavanu micca.
"Malgradu avè una c-sezzione, aghju presuppostu di fà una maratona in un annu dopu à dà a nascita", dice Abby Bales, mamma di New York, NY. "Ma ùn aghju micca finitu di mette una corsa in u calendariu per assai più longu di ciò chì m'aspittava. Stu tipu di pressione ùn appartene micca à a mo ricuperazione. Sapia chì u mo corpu avia bisognu di riposu più di qualcosa - Sò un fisicu terapista. è cunnoscu bè e ramificazioni di a gravidanza nantu à u corpu di una donna. Ùn eru micca in traccia di risicà una ferita à longu andà per un guadagnu à cortu andà. Vuliu ancu esse in giru à gode di u mo figliolu è di u nostru tempu in famiglia. Ùn vogliu micca chì a corsa o qualsiasi altra cosa sia una priorità per mè, allora aghju abbandunatu ogni scopu cunnessu à a corsa per un pezzu. " (Abbracciate u ghjornu di restu! Eccu cumu un corridore hà amparatu à amassi.)