Vitamina K
Autore:
William Ramirez
Data Di Creazione:
15 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data:
13 Nuvembre 2024
Cuntenutu
- Efficace per ...
- Possibilmente efficace per ...
- Possibilmente inefficace per ...
- Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Precauzioni speciali è avvertenze:
Parechje forme di vitamina K sò aduprate in u mondu cum'è medicina. A vitamina K1 (phytonadione) è a vitamina K2 (menaquinone) sò dispunibili in America di u Nordu. A vitamina K1 hè generalmente a forma preferita di vitamina K perchè hè menu tossica è funziona più veloce per certe condizioni.
A vitamina K hè più comunemente usata per prublemi di coagulazione di sangue o per riversà l'effetti di diluizione di sangue di warfarina.Hè ancu utilizatu per parechje altre cundizioni, ma ùn ci hè micca una bona evidenza scientifica per sustene a maiò parte di questi altri usi.
Base di dati cumpleta di Medicini naturali valutà l'efficacità basata annantu à evidenza scientifica secondu a scala seguente: Efficace, Probabilmente Efficace, Possibilmente Efficace, Possibilmente Inefficace, Probabilmente Inefficace, Inefficace, è Prove Insuffisenti da Valutare.
E valutazioni di efficacia per VITAMINA K sò i seguenti:
Efficace per ...
- Problemi di sanguinamentu in neonati cun bassi livelli di vitamina K (malattia emorragica). Dà vitamina K1 per bocca o per colpu in u musculu aiuta à prevene i prublemi di sanguinamentu in i neonati. I colpi parenu travaglià u megliu.
- Livelli bassi di a proteina di coagulazione di u sangue protrombina (ipoprotrombinemia). Piglià a vitamina K1 per bocca o cum'è iniezione in a vena pò prevene è trattà i prublemi di sanguinamentu in e persone cun livelli bassi di protrombina per via di l'usu di certi medicinali.
- Un disordine sanguinante raru, ereditatu (carenza di fattori di coagulazione dipendente da vitamina K o VKCFD). Piglià a vitamina K per bocca o cum'è iniezione in a vena pò aiutà à prevene u sanguinamentu in e persone cun VKCFD.
- Inversione di l'effetti diluenti di sangue di warfarina. Assumendu vitamina K1 per bocca o cum'è iniezione in a vena pò riversà troppu diluizione di sangue causata da warfarina. Tuttavia, injecting vitamina K1 sottu a pelle ùn pare micca funzionà. Assumendu vitamina K cù warfarina sembra ancu aiutà à stabilizà u tempu di coagulazione di u sangue in e persone chì piglianu warfarina. Funciona megliu in e persone chì anu bassu livelli di vitamina K.
Possibilmente efficace per ...
- Osse debule è fragili (osteoporosi). Piglià una forma specifica di vitamina K2 pare migliurà a forza ossea è riduce u risicu di frattura in a maiò parte di e donne anziane cun osse debule. Ma ùn pare micca prufittà e donne anziane chì anu sempre ossa forti. Assumendu vitamina K1 pare aumentà a forza ossea è puderia prevene fratture in donne anziane. Ma ùn puderebbe micca travaglià ancu in l'omi anziani. A vitamina K1 ùn pare micca migliurà a forza ossea in e donne chì ùn anu passatu a menopausa o in e persone cù a malatia di Crohn.
Possibilmente inefficace per ...
- Sanguinamentu in o intornu à e zone piene di fluidi (ventriculi) di u cervellu (emorragia intraventriculare). Dà vitamina K à e donne à risicu di nascite assai pretermine ùn pare micca impedisce u sanguinamentu in u cervellu di i zitelli pretermini. Sembra ancu micca riduce u risicu di ferita nervosa causata da sti sanguinamenti.
Pruvenza insufficiente per valutà l'efficacità per ...
- Prestazione atletica. E prime ricerche suggerenu chì piglià vitamina K2 per bocca puderia migliorà e prestazioni di l'eserciziu aumentendu u travagliu di u core.
- Un disordine di u sangue chì riduce i livelli di proteine in u sangue chjamata emoglobina (beta-talassemia). E prime ricerche mostranu chì piglià vitamina K2 per bocca cù calciu è vitamina D pò migliurà a massa ossea in i zitelli cun stu disordine di sangue.
- Cancer di senu. A ricerca suggerisce chì un ingaghjamentu dieteticu più altu di vitamina K2 hè ligatu cù un risicu più bassu di sviluppà u cancheru di u senu.
- Cancer. Alcune ricerche anu assuciatu un suppulu alimentariu di vitamina K2, ma micca di vitamina K1, cun un risicu ridottu di morte per cancru. Ma altre ricerche anu assuciatu un suppulu alimentariu di vitamina K1, ma micca di vitamina K2, cun un risicu ridottu di morte per cancru.
- Cataratta. Alcune ricerche anu assuciatu un suppulu alimentariu di vitamina K2 cun un risicu più bassu di avè cataratta.
- Canceru di colon, cancru di u rectu. A ricerca iniziale suggerisce chì un ingaghjamentu dieteticu più altu di vitamina K ùn hè micca ligatu cù un risicu ridottu di cancru di u colon è di u rectu.
- Malatie cardiache. A maiò parte di e ricerche mostranu chì un assunzione dietetica più alta di vitamina K1 è K2 hè legata à un risicu riduttu di malatie cardiache. Ma una cunsumazione dietetica più alta di vitamina K1 ùn pare micca riduce u risicu di more per e malatie cardiache in generale.
- Fibrosi cistica. E persone cun fibrosi cistica anu livelli bassi di vitamina K per via di prublemi per digerisce u grassu. Piglià vitamina K aumenta i livelli di vitamina K. Ma ùn hè chjaru se impedisce prublemi cù a coagulazione di u sangue è a crescita ossea in queste persone.
- Depressione. E prime ricerche anu trovu chì un assunzione più alta di vitamina K da l'alimentu hè legata à un risicu minore di depressione. Ma ùn ci hè nisuna ricerca nantu à se piglià supplementi di vitamina K pò riduce u risicu di depressione.
- Diabetes. E prime ricerche mostranu chì piglià un multivitaminu furtificatu cù vitamina K1 ùn riduce micca u risicu di sviluppà diabete paragunatu à piglià un multivitaminu regulare.
- Rash acne-like causatu da certe droghe per u cancer. E persone chì anu datu un certu tipu di medicina anticancerosa spessu sviluppanu eruzione cutanea. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di una crema chì cuntene vitamina K1 aiuta à prevene l'eruzione cutanea in e persone chì anu datu stu tipu di medicina. Ma altre ricerche mostranu chì l'usu di un unguentu cù vitamina K ùn migliora micca sta eruzione cutanea in e persone chì l'anu digià sviluppata.
- Colesterol altu. Ci hè prima prova chì a vitamina K2 puderia abbassà u colesterolu in e persone in dialisi cun livelli alti di colesterolu.
- Cancer di fegatu. Piglià a vitamina K2 ùn pare micca impedisce a recidiva di u cancheru di u fegatu. Ma alcune ricerche iniziali mostranu chì l'assunzione di vitamina K2 riduce u risicu di cancheru di u fegatu in e persone cù cirrosi epatica.
- Malatie di u fegatu. L'iniezione di vitamina K in u musculu hè stata ligata à un risicu più bassu di morte in e persone cù insufficienza epatica.
- Cancru di pulmone. E prime ricerche suggerenu chì un assunzione più alta di vitamina K2 da l'alimentu hè ligata cun un risicu riduttu di cancru di pulmone è di morte cunnessu cù u cancer. L'assunzione dietetica di vitamina K1 ùn pare micca esse ligata cun un risicu riduttu di questi eventi.
- Sclerosi multipla (MS). L'interferone hè una medicina chì aiuta e persone cun MS. Questa medicina causa spessu una eruzione cutanea è brusgiatura di a pelle. E prime ricerche mostranu chì l'applicazione di crema di vitamina K riduce modestamente l'eruzione cutanea è a brucia in e persone trattate cù interferone.
- Morte per qualsiasi causa. A bassa assunzione di vitamina K puderia esse ligata à un risicu più altu di morte in adulti anziani sani.
- Cancer di Prostata. E prime ricerche anu trovu chì un assunzione dietetica più alta di vitamina K2, ma micca di vitamina K1, hè legata à un risicu riduttu di cancru di prostata.
- Artrite reumatoide (RA). E prime ricerche mostranu chì l'assunzione di vitamina K2 cù a medicina per l'artrite riduce i marcatori di gonfiore di l'articuli megliu cà piglià a medicina per l'artrite sola. Ma piglià vitamina K1 ùn sembra micca riduce i sintomi di RA.
- Corsu. A ricerca di a pupulazione hà trovu chì l'ingestione dietetica di vitamina K1 ùn hè micca ligata cun un risicu riduttu di colpu.
- Contusioni.
- Brucia.
- Cicatrici.
- Vene Spider.
- Stretch marks.
- Gonfiore.
- Altre cundizioni.
A vitamina K hè una vitamina essenziale chì hè necessaria da u corpu per a coagulazione di u sangue, a creazione di l'osse è altri prucessi impurtanti.
Quandu hè presu per bocca: E duie forme di vitamina K (vitamina K1 è vitamina K2) sò PROBABILMENTE SAFE per a maiò parte di e persone quandu si piglianu in modu adeguatu. Vitamina K1 10 mg à ghjornu è vitamina K2 45 mg à ghjornu sò stati aduprati in modu sicuru finu à 2 anni. A maiò parte di a ghjente ùn sperienze micca effetti collaterali quandu si prende vitamina K in a quantità raccomandata ogni ghjornu. Ma alcune persone ponu avè un mal di stomacu o diarrea.
Quandu si applica à a pelle: A vitamina K1 hè POSSIBILE SALVU per a maiò parte di e persone quandu si applica cum'è una crema chì cuntene 0,1% di vitamina K1.
Quandu hè datu da IV: E duie forme di vitamina K (vitamina K1 è vitamina K2) sò PUBBLICAMENTE SAFE per a maiò parte di e persone quandu hè injettatu in a vena in modu adattu.
Precauzioni speciali è avvertenze:
Gravidanza è allattamentu: Quandu hè presa in a quantità raccomandata ogni ghjornu, a vitamina K hè PUBBLICAMENTE SAFE pè e donne incinte è chì allattanu. Ùn aduprate micca quantità più alte senza u cunsigliu di u vostru prufessiunale sanitariu.I zitelli: A forma di vitamina K cunnisciuta cum'è vitamina K1 hè PUBBLICAMENTE SAFE per i zitelli quandu pigliatu da a bocca o injected in u corpu adattu.
Malatia renale: Troppa vitamina K pò esse dannosa se ricevi trattamenti di dialisi per via di malatie renali.
Malatie di u fegatu: A vitamina K ùn hè micca efficace per trattà i prublemi di coagulazione causati da malatie epatiche gravi. In fattu, alte dosi di vitamina K ponu aggravà i prublemi di coagulazione in queste persone.
Secrezione di bile ridutta: E persone cun diminuzione di secrezione di bile chì piglianu vitamina K puderebbenu avè bisognu di piglià sali di bile supplementari cù a vitamina K per assicurà l'assorbimentu di vitamina K.
- Major
- Ùn pigliate micca sta cumminazione.
- Warfarina (Coumadin)
- A vitamina K hè aduprata da u corpu per aiutà u coagulu di sangue. A warfarina (Coumadin) hè aduprata per rallentà a coagulazione di u sangue. Aiutendu u coagulu di sangue, a vitamina K puderia diminuisce l'efficacità di a warfarina. Assicuratevi di avè u sangue verificatu regularmente. A dosa di a vostra warfarina puderia esse necessariu cambià.
- Coenzima Q10
- U Coenzima Q10 hè chimicamente simile à a vitamina K è, cum'è a vitamina K, pò prumove a coagulazione di u sangue. Aduprà questi dui prudutti inseme pò prumove a coagulazione di u sangue più cà aduprà solu unu. Questa cumbinazione pò esse un prublema per e persone chì piglianu warfarina per rallentà a coagulazione di u sangue. U coenzima Q10 più a vitamina K puderebbenu supranà l'effetti di a warfarina è puderebbenu permette u sangue di coagulassi.
- Tiratricol
- Ci hè una preoccupazione chì u tiratricol puderia interferisce cù u rolu di a vitamina K in a coagulazione di u sangue.
- Vitamina A
- In animali, alte dosi di vitamina A interferiscenu cù a capacità di vitamina K di coagulà u sangue. Ma ùn si sà se questu accade ancu in e persone.
- Vitamina E
- E dosi elevate di vitamina E (per esempiu, più di 800 unità / ghjornu) ponu rende a vitamina K menu efficace in a coagulazione di u sangue. In e persone chì piglianu warfarina per impedisce a coagulazione di u so sangue, o in e persone chì anu cunsumatu pocu di vitamina K, alte dosi di vitamina E ponu aumentà u risicu di sangu.
- Grassi è alimenti chì cuntenenu grassu
- Manghjà alimenti chì cuntenenu burru o altri grassi dietetichi in cumbinazione cù alimenti chì cuntenenu vitamina K, cum'è spinaci, sembra aumentà l'assorbimentu di vitamina K.
ADULTI
PER BOCCA:
- Per osse debule è fragili (osteoporosi): A forma MK-4 di vitamina K2 hè stata presa in dosi di 45 mg à ghjornu. Inoltre, a vitamina K1 hè stata presa in dosi di 1-10 mg à ghjornu.
- Per un disordine sagnante raru, ereditatu (carenza di fattori di coagulazione dipendente da vitamina K o VKCFD): 10 mg di vitamina K hè stata presa 2-3 volte à settimana.
- Per annullà l'effetti diluenti di sangue di warfarina: Una dosa unica di 1-5 mg di vitamina K1 hè tipicamente aduprata per riversà l'effetti di piglià troppu warfarina. A dosa esatta necessaria hè determinata da un test di laboratorio chjamatu INR. Dose di u ghjornu di 100-200 microgrammi di vitamina K sò stati aduprati per e persone chì piglianu warfarina à longu andà chì anu una coagulazione di sangue instabile.
- Per un disordine sanguinante raru, ereditatu (carenza di fattori di coagulazione dipendente da vitamina K o VKCFD): 10 mg di vitamina K hè stata iniettata in a vena. Quante volte sò date queste iniezioni hè determinata da un test di laboratorio chjamatu INR.
- Per annullà l'effetti diluenti di sangue di warfarina: Una sola dose di 0,5-3 mg di vitamina K1 hè tipicamente aduprata. A dosa esatta necessaria hè determinata da un test di laboratorio chjamatu INR.
DA BOCCA:
- Per prublemi di sanguinamentu in neonati cun bassi livelli di vitamina K (malattia emorragica): 1-2 mg di vitamina K1 hè stata data in trè dosi per 8 settimane. Ancu sò state aduprate dosi uniche chì cuntenenu 1 mg di vitamina K1, 5 mg di vitamina K2, o 1-2 mg di vitamina K3.
- Per prublemi di sanguinamentu in i neonati cun livelli bassi di vitamina K (malattia emorragica): 1 mg di vitamina K1 hè stata data cum'è un colpu in u musculu.
2-metil-1,4-naftochinone, 2-metil-3-fitil-1,4-naftochinone, 4-Amino-2-Metil-1-Naftol, Vitamina liposolubile, Menadiol, Menadiol Acetate, Menadiol Diacetate, Menadiol Sodium Diphosphate, Menadiol Sodium Phosphate, Menadiolum Solubile Methynaphthohydroquinone, Menadione, Ménadione, Menadione Sulfium Bisulfite, Menaquinone, Ménaquinone, Menatetrenone, Menatétrenone, Phytonadione, Methylphytyl Naphthoquinone, Phllhate, Vitllamin, Phyl .
Per amparà di più nantu à cume hè statu scrittu questu articulu, per piacè vedi u Base di dati cumpleta di Medicini naturali metodulugia.
- Xiong Z, Liu Y, Chang T, et al. Effettu di a vitamina K1 nantu à a sopravvivenza di i pazienti cun fallimentu epaticu crònicu: Un studiu retrospettivu di coorte. Medicina (Baltimore). 2020; 99: e19619. Vede astrattu.
- Turck D, Bresson JL, Burlingame B, et al. Valori di riferimentu dietetichi per a vitamina K. EFSA J. 2017; 15: e04780. Vede astrattu.
- Shea MK, Barger K, Booth SL, et al. Statutu di vitamina K, malatie cardiovascolari è mortalità per tutte le cause: una metanalisi à livellu di participanti di 3 coorte americane. Am J Clin Nutr. 2020; 111: 1170-1177. Vede astrattu.
- Kuang X, Liu C, Guo X, Li K, Deng Q, Li D. L'effettu cumbinatu di vitamina K è vitamina D nantu à a qualità di l'ossu umanu: una metanàlisi di prucessi cuntrullati randomizati. Funzione Alimentare. 2020; 11: 3280-3297. Vede astrattu.
- Jagannath VA, Thaker V, Chang AB, Prezzo AI. Supplementazione di vitamina K per a fibrosi cistica. Cochrane Database Syst Rev.2020; 6: CD008482. Vede astrattu.
- Hashimoto H, Iwasa S, Yanai-Takahashi T, et al. Fase Randomizata, Doppiu Cecciu, Cuntrullata Placebo? Studiu nantu à l'Efficacità è a Sicurezza di Unguentu di Vitamina K1 per Cetuximab o Panitumumab Induced Acneiform Eruptions-VIKTORIA Study. Gan To Kagaku Ryoho. 2020; 47: 933-939. Vede astrattu.
- Mott A, Bradley T, Wright K, et al. Effettu di a vitamina K nantu à a densità minerale ossea è e fratture in adulti: una revisione sistematica aggiornata è una metanalisi di provi controllati randomizati. Osteoporos Int 2019; 30: 1543-59. doi: 10.1007 / s00198-019-04949-0. Vede astrattu.
- Chen HG, Sheng LT, Zhang YB, et al. Associu di vitamina K cù eventi cardiovascolari è mortalità per tutte le cause: una revisione sistematica è una meta-analisi. Eur J Nutr 2019; 58: 2191-205. doi: 10.1007 / s00394-019-01998-3. Vede astrattu.
- Oikonomaki T, Papasotiriou M, Ntrinias T, et al. L'effettu di a supplementazione di vitamina K2 nantu à a calcificazione vasculare in i pazienti emodialisi: un studiu randomizatu di seguitu di 1 annu. Int Urol Nephrol 2019; 51: 2037-44. doi: 10.1007 / s11255-019-02275-2. Vede astrattu.
- Löwensteyn YN, Jansen NJG, van Heerde M, et al. Aumentà a dose di profilassi orale di vitamina K è u so effetti nantu à u risicu di sangu. Eur J Pediatr 2019; 178: 1033-42. doi: 10.1007 / s00431-019-03391-y. Vede astrattu.
- Shishavan NG, Gargari BP, Jafarabadi MA, Kolahi S, Haggifar S, Noroozi S. A supplementazione di vitamina K ùn hà micca alteratu i marcatori infiammatori è u statu clinicu in i pazienti cun artrite reumatoide. Int J Vitam Nutr Res. 2018; 88 (5-6): 251-257. Vede astrattu.
- Bolzetta F, Veronese N, Stubbs B, et al. A relazione trà vitamina K dietetica è sintomi depressivi à a fine di l'età adulta: Una analisi trasversale da un grande studiu di coorte. Nutrienti. 2019; 11. pii: E787. Vede astrattu.
- McFarlin BK, Henning AL, Venable AS. U cunsumu orale di vitamina K2 per 8 settimane assuciatu à un aumentu di pruduzzione cardiaca massima durante l'eserciziu. Altern Ther Health Med. 2017; 23: 26-32. Vede astrattu.
- Camacho-Barcia ML, Bulló M, Garcia-Gavilán JF, et al. Associu di assunzione di vitamina K1 dietetica cù l'incidenza di chirurgia di cataratta in una populazione adulta di u Mediterraniu: analisi secondaria di un prucessu clinicu randomizatu. JAMA Ophthalmol. 2017; 135: 657-61. Vede astrattu.
- Holbrook A, Schulman S, Witt DM, et al. Gestione basata nantu à l'evidenza di a terapia anticoagulante: Terapia Antitrombotica è Prevenzione di a Trombosi, 9th ed: American College of Chest Physicians Guidelines of Practice Clinical Basatu in Evidenza. Cassa 2012; 141: e152S-e184S. Vede astrattu.
- Ozdemir MA, Yilmaz K, Abdulrezzak U, Muhtaroglu S, Patiroglu T, Karakukcu M, Unal E. L'efficacità di a vitamina K2 è a combinazione calcitriol nantu à l'osteopatia talassemica. J Pediatr Hematol Oncol. 2013; 35: 623-7. Vede astrattu.
- Pinta F, Ponzetti A, Spadi R, Fanchini L, Zanini M, Mecca C, Sonetto C, Ciuffreda L, Racca P. Test clinicu pilotu nantu à l'efficacità di l'usu profilatticu di a crema à base di vitamina K1 (Vigorskin) per prevene u cetuximab eruzione cutanea in pazienti cun cancru culettale metastaticu. Canc Cancer Colorettale. 2014; 13: 62-7. Vede astrattu.
- O'Connor EM, Grealy G, McCarthy J, Desmond A, Craig O, Shanahan F, Cashman KD. Effettu di u supplementu di filochinone (vitamina K1) per 12 mesi nantu à l'indici di u statutu di vitamina K è a salute di l'osse in i pazienti adulti cù a malatia di Crohn. Fr J Nutr. 2014; 112: 1163-74. Vede astrattu.
- Lanzillo R, Moccia M, Carotenuto A, Vacchiano V, Satelliti B, Panetta V, Brescia Morra V. A crema di vitamina K riduce e reazioni à u situ di iniezione in i pazienti cun sclerosi multipla recidivante-rimittente trattata cù interferone beta sottocutanea - studiu VIKING. Mult Scler. 2015; 21: 1215-6. Vede astrattu.
- Juanola-Falgarona M, Salas-Salvadó J, Martínez-González MÁ, Corella D, Estruch R, Ros E, Fitó M, Arós F, Gómez-Gracia E, Fiol M, Lapetra J, Basora J, Lamuela-Raventós RM, Serra -Majem L, Pintó X, Muñoz MA, Ruiz-Gutiérrez V, Fernández-Ballart J, Bulló M. L'assunzione dietetica di vitamina K hè inversamente assuciata à u risicu di mortalità. J Nutr. 2014; 144: 743-50. Vede astrattu.
- Huang ZB, Wan SL, Lu YJ, Ning L, Liu C, Fan SW. A vitamina K2 hà un rolu in a prevenzione è u trattamentu di l'osteoporosi per e donne in postmenopausa: una meta-analisi di provi controllati randomizati. Osteoporos Int. 2015; 26: 1175-86. Vede astrattu.
- Caluwé R, Vandecasteele S, Van Vlem B, Vermeer C, De Vriese AS. Supplementazione di vitamina K2 in pazienti emodialisi: un studiu randomizatu di ricerca di dose. Trasplante di Dialettu Nephrol. 2014; 29: 1385-90. Vede astrattu.
- Abdel-Rahman MS, Alkady EA, Ahmed S. Menaquinone-7 cum'è una nova terapia farmacologica in u trattamentu di l'artrite reumatoide: Un studiu clinicu. Eur J Pharmacol. 2015; 761: 273-8. Vede astrattu.
- Dennis VC, Ripley TL, Planas LG è Beach P. Vitamina K dietetica in pazienti anticoagulanti orali: pratiche cliniche è cunniscenze in ambienti ambulatoriali. J Pharm Technol 2008; 24: 69-76.
- Pathak A, Hamm CR, Eyal FG, Walter K, Rijhsinghani A, è Bohlman M. Amministrazione materna di vitamina K per a prevenzione di l'emorragia intraventriculare in i zitelli prematuri. Ricerca Pediatrica 1990; 27: 219A.
- Eisai Co.Ltd. Eisai annuncia l'analisi intermedia di a ricerca post-marketing di trattamentu anti-osteoporosi per investigà i benefizii di a menatetrenone in u quadru di u prugramma di Revisione Farmacepidemiologica di e Droghe di u Ministeru di a Salute, u travagliu è u Benessere. 2005;
- Shiraki M. Effetti di vitamina K2 nantu à u risicu di fratture è nantu à a densità minerale ossea lombare in l'osteoporosi - un studiu prospetticu randomizatu apertu di 3 anni. Osteoporos Int 2002; 13: S160.
- Greer, FR, Marshall, SP, Severson, RR, Smith, DA, Shearer, MJ, Pace, DG è Joubert, PH Una nova preparazione micellare mista per profilassi orale di vitamina K: paragone aleatoriu cuntrullatu cù una formulazione intramusculare in zitelli allattati. . Arch.Dis.Child 1998; 79: 300-305. Vede astrattu.
- Wentzien, T. H., O'Reilly, R. A., è Kearns, P. J. Valutazione prospettiva di l'inversione anticoagulante cù vitamina K1 orale mentre continuanu a terapia di warfarina senza cambiamenti. Pettu 1998; 114: 1546-1550. Vede astrattu.
- Duong, T. M., Plowman, B. K., Morreale, A. P., è Janetzky, K. Analisi retrospettive è prospettive di u trattamentu di i pazienti overanticoagulati. Farmacoterapia 1998; 18: 1264-1270. Vede astrattu.
- Sato, Y., Honda, Y., Kuno, H., è Oizumi, K. Menatetrenone migliora l'osteopenia in i membri affetti da disusu di i pazienti cun ictus carenti di vitamina D è K. Osso 1998; 23: 291-296. Vede astrattu.
- Crowther, M. A., Donovan, D., Harrison, L., McGinnis, J., e Ginsberg, J. Low-dose orale di vitamina K inversa in modu affidabile l'anticoagulazione per via di warfarina. Thromb.Haemost. 1998; 79: 1116-1118. Vede astrattu.
- Lousberg, T. R., Witt, D. M., Beall, D. G., Carter, B. L., è Malone, D. C. Valutazione di l'anticoagulazione eccessiva in un urganizazione di mantenimentu di salute di mudellu di gruppu. Arch.Intern.Med. 3-9-1998; 158: 528-534. Vede astrattu.
- Fetrow, C. W., Overlock, T., è Leff, L. Antagonismu di l'ipoprotrombinemia indotta da warfarina cù l'usu di vitamina K1 sottocutanea à bassa dose. J.Clin.Pharmacol. 1997; 37: 751-757. Vede astrattu.
- Weibert, R. T., Le, D. T., Kayser, S. R., è Rapaport, S. I. Correzione di l'anticoagulazione eccessiva cù vitamina K1 à bassa dosi orale. Ann.Intern.Med. 15-06-1997; 126: 959-962. Vede astrattu.
- Beker, L. T., Ahrens, R. A., Fink, R. J., O'Brien, M. E., Davidson, K. W., Sokoll, L. J., è Sadowski, J. A. Effettu di a supplementazione di vitamina K1 nantu à u status di vitamina K in i pazienti cù fibrosi cistica. J.Pediatr.Gastroenterol.Nutr. 1997; 24: 512-517. Vede astrattu.
- Bakhshi, S., Deorari, A. K., Roy, S., Paul, V. K., è Singh, M. Prevenzione di carenza subclinica di vitamina K basata annantu à i livelli PIVKA-II: via orale versus via intramusculare. Indian Pediatr. 1996; 33: 1040-1043. Vede astrattu.
- Makris, M., Greaves, M., Phillips, WS, Kitchen, S., Rosendaal, FR, è Preston, EF Inversione anticoagulante orale d'emergenza: l'efficacia relativa di infusioni di plasma frescu congelatu è fattore di coagulazione cuncintratu nantu à a correzione di a coagulopatia . Thromb.Haemost. 1997; 77: 477-480. Vede astrattu.
- Ulusahin, N., Arsan, S., è Ertogan, F. Effetti di profilassi di vitamina K orale è intramusculare nantu à i parametri di analisi PIVKA-II in neonati allattati in Turchia. Turcu.J.Pediatr. 1996; 38: 295-300. Vede astrattu.
- Gijsbers, B. L., Jie, K. S., è Vermeer, C. Effettu di a cumpusizioni alimentaria annantu à l'assorbimentu di vitamina K in vuluntarii umani. Fr. J. Nutr. 1996; 76: 223-229. Vede astrattu.
- Thijssen, H. H. è Drittij-Reijnders, M. J. Situazione di vitamina K in tessuti umani: cumulazione specifica di tissutu di phylloquinone è menaquinone-4. Fr. J. Nutr. 1996; 75: 121-127. Vede astrattu.
- White, R. H., McKittrick, T., Takakuwa, J., Callahan, C., McDonell, M., e Fihn, S. Gestione è prognosi di sanguinamentu periculosu durante a terapia warfarina. Consorziu Naziunale di Cliniche Anticoagulanti. Arch.Intern.Med. 6-10-1996; 156: 1197-1201. Vede astrattu.
- Sharma, R. K., Marwaha, N., Kumar, P., è Narang, A. Effettu di a vitamina K solubile in acqua orale nantu à i livelli PIVKA-II in i neonati. Indian Pediatr. 1995; 32: 863-867. Vede astrattu.
- Brousson, M. A. è Klein, M. C. Controversie chì circundanu l'amministrazione di vitamina K à i neonati: una rivista. CMAJ. 2-1-1996; 154: 307-315. Vede astrattu.
- Cornelissen, E. A., Kollee, L. A., van Lith, T. G., Motohara, K., è Monnens, L. A. Valutazione di una dose quotidiana di 25 microgrammi di vitamina K1 per prevene a carenza di vitamina K in neonati allattati. J.Pediatr.Gastroenterol.Nutr. 1993; 16: 301-305. Vede astrattu.
- Hogenbirk, K., Peters, M., Bouman, P., Sturk, A., è Buller, HA L'effettu di a formula versus l'allattamentu è u supplementu esogenu di vitamina K1 nantu à i livelli circulanti di vitamina K1 è fattori di coagulazione dipendenti da vitamina K neonati. Eur.J.Pediatr. 1993; 152: 72-74. Vede astrattu.
- Cornelissen, E. A., Kollee, L. A., De Abreu, R. A., Motohara, K., è Monnens, L. A. Prevenzione di u deficit di vitamina K durante l'infanzia per amministrazione settimanale di vitamina K. Acta Paediatr. 1993; 82: 656-659. Vede astrattu.
- Klebanoff, M. A., Read, J. S., Mills, J. L., è Shiono, P. H. U risicu di u cancheru infantile dopu l'esposizione neonatale à a vitamina K. N. Ing. J. Med. 23-09-1993; 329: 905-908. Vede astrattu.
- Dickson, R. C., Stubbs, T. M., è Lazarchick, J. Terapia prenatale di vitamina K di u zitellu di pocu pesu di nascita. Am.J.Obstet.Gynecol. 1994; 170 (1 Pt 1): 85-89. Vede astrattu.
- Pengo, V., Banzato, A., Garelli, E., Zasso, A., è Biasiolo, A. Inversione di l'effettu eccessivu di l'anticoagulazione regulare: bassa dose orale di phytonadione (vitamina K1) paragunatu cù a cessazione di warfarina. Coagul di sangue. Fibrinolisi 1993; 4: 739-741. Vede astrattu.
- Thorp, JA, Parriott, J., Ferrette-Smith, D., Meyer, BA, Cohen, GR è Johnson, J. Antepartum vitamina K è fenobarbital per prevene l'emorragia intraventriculare in u prematuru: un randomized, double-blind, prucessu cuntrullatu cù placebo. Obstet.Gynecol. 1994; 83: 70-76. Vede astrattu.
- Maurage, C., Dalloul, C., Moussa, F., Cara, B., Dudragne, D., Lion, N., e Amedee-Manesme, O. [Efficacia dell'amministrazione orale di una soluzione micellare di vitamina K durante u periodu neonatal]. Arch.Pediatr. 1995; 2: 328-332. Vede astrattu.
- Taberner, D. A., Thomson, J. M., è Poller, L. Comparazione di concentratu di protrombina cumplessa è vitamina K1 in inversione anticoagulante orale. Fr.Med.J. 7-10-1976; 2: 83-85. Vede astrattu.
- Glover, J. J. è Morrill, G. B. Trattamentu cunservatore di pazienti overanticoagulati. Pettu 1995; 108: 987-990. Vede astrattu.
- Jie, K. S., Bots, M. L., Vermeer, C., Witteman, J. C., è Grobbee, D. E. Assunzione di vitamina K è livelli di osteocalcina in donne cù è senza aterosclerosi aortica: un studiu basatu in a populazione. Aterosclerosi 1995; 116: 117-123. Vede astrattu.
- Sutherland, J. M., Glueck, H. I., è Gleser, G. Malattia emorragica di u neonatu. L'alimentazione materna cum'è fattore necessariu in a patogenesi. Am.J.Dis.Child 1967; 113: 524-533. Vede astrattu.
- Motohara, K., Endo, F., è Matsuda, I. Carenza di vitamina K in criaturi allattati à u senu à un mese di età. J.Pediatr.Gastroenterol.Nutr. 1986; 5: 931-933. Vede astrattu.
- Pomerance, J. J., Teal, J. G., Gogolok, J. F., Brown, S., è Stewart, M. E. Materna vitamina prenatale amministrata K1: effettu nantu à l'attività di protrombina neonatale, u tempu di tromboplastina parziale è l'emorragia intraventriculare. Obstet.Gynecol. 1987; 70: 235-241. Vede astrattu.
- O'Connor, M. E. è Addiego, J. E., Jr. Usu di vitamina K1 orale per prevene a malatia emorragica di u neonatu. J.Pediatr. 1986; 108: 616-619. Vede astrattu.
- Morales, W. J., Angel, J. L., O'Brien, W. F., Knuppel, R. A., e Marsalisi, F. L'usu di vitamina K prenatale in a prevenzione di l'emorragia intraventriculare neonatale precoce. Am.J.Obstet.Gynecol. 1988; 159: 774-779. Vede astrattu.
- Motohara, K., Endo, F., è Matsuda, I. Effettu di l'amministrazione di vitamina K nantu à i livelli di protarombina acarboxi (PIVKA-II) in i neonati. Lancet 8-3-1985; 2: 242-244. Vede astrattu.
- Propranolol impedisce u primu sanguinamentu gastrointestinale in pazienti cirrotici non ascitici. Rapportu finale di un prucessu randomizatu multicentru. U Prughjettu Multicentru Talianu per Propranolol in Prevenzione di u Sanguinamentu. J.Hepatol. 1989; 9: 75-83. Vede astrattu.
- Kazzi, N. J., Ilagan, N. B., Liang, K. C., Kazzi, G. M., Polonia, R. L., Grietsell, L. A., Fujii, Y., è Brans, Y. W. L'amministrazione materna di vitamina K ùn migliora u prufilu di coagulazione di i zitelli pretermini. Pediatria 1989; 84: 1045-1050. Vede astrattu.
- Yang, Y. M., Simon, N., Maertens, P., Brigham, S., è Liu, P. Trasportu materno-fetale di vitamina K1 è i so effetti nantu à a coagulazione in i zitelli prematuri. J.Pediatr. 1989; 115: 1009-1013. Vede astrattu.
- Martin-Lopez, JE, Carlos-Gil, AM, Rodriguez-Lopez, R., Villegas-Portero, R., Luque-Romero, L., e Flores-Moreno, S. [Vitamina K profilattica per carenza di vitamina K u novu.]. Fattoria.Hosp. 2011; 35: 148-55. Vede astrattu.
- Chow, C. K. Ingestione dietetica di menaquinoni è risicu di incidenza di cancheru è di mortalità. Am.J.Clin.Nutr. 2010; 92: 1533-1534. Vede astrattu.
- Rees, K., Guraewal, S., Wong, YL, Majanbu, DL, Mavrodaris, A., Stranges, S., Kandala, NB, Clarke, A., è Franco, OH U cunsumu di vitamina K hè assuciatu cù cardio-metabolicu disordini? Una rivista sistematica. Maturitas 2010; 67: 121-128. Vede astrattu.
- Napolitano, M., Mariani, G. è Lapecorella, M. Deficienza cumbinata ereditaria di i fattori di coagulazione dipendenti da vitamina K. Orphanet.J.Rare.Dis. 2010; 5: 21. Vede astrattu.
- Dougherty, K. A., Schall, J. I., è Stallings, V. A. U statutu di vitamina K subottimali malgradu a supplementazione in i zitelli è i ghjovani adulti cù fibrosi cistica. Am.J.Clin.Nutr. 2010; 92: 660-667. Vede astrattu.
- Novotny, J. A., Kurilich, A. C., Britz, S. J., Baer, D. J., è Clevidence, B. A. Assorbimentu di vitamina K è cinetica in sughjetti umani dopu u cunsumu di filochinone marcatu 13C da kale. Fr. J. Nutr. 2010; 104: 858-862. Vede astrattu.
- Jorgensen, F. S., Felding, P., Vinther, S., è Andersen, G. E. Vitamina K à i neonati. Amministrazione perorale versus intramusculare. Acta Paediatr.Scand. 1991; 80: 304-307. Vede astrattu.
- Nimptsch, K., Rohrmann, S., Kaaks, R., è Linseisen, J. A dieta di vitamina K in relazione à l'incidenza è a mortalità di u cancheru: risultati da a coorte di Heidelberg di l'Investigazione Prospettiva Europea in Cancer è Nutrizione (EPIC-Heidelberg ). Am.J.Clin.Nutr. 2010; 91: 1348-1358. Vede astrattu.
- Yamauchi, M., Yamaguchi, T., Nawata, K., Takaoka, S., è Sugimoto, T. Relazioni trà osteocalcina sottucarboxilata è assunzioni di vitamina K, rotazione ossea è densità minerale ossea in donne sane. Clin.Nutr. 2010; 29: 761-765. Vede astrattu.
- Shea, MK, Booth, SL, Gundberg, CM, Peterson, JW, Waddell, C., Dawson-Hughes, B., è Saltzman, E. L'obesità in età adulta hè assuciata positivamente cù concentrazioni di tessuti adiposi di vitamina K è inversamente associata à a circolazione indicatori di u statutu di vitamina K in omi è donne. J.Nutr. 2010; 140: 1029-1034. Vede astrattu.
- Crowther, C. A., Crosby, D. D., è Henderson-Smart, D. J. Vitamina K prima di a nascita prematura per prevene l'emorragia periventriculare neonatale. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2010;: CD000229. Vede astrattu.
- Iwamoto, J. [Efficacità anti-frattura di a vitamina K]. Clin.Calcium 2009; 19: 1805-1814. Vede astrattu.
- Stevenson, M., Lloyd-Jones, M. è Papaioannou, D. Vitamina K per prevene fratture in donne anziane: rivista sistematica è valutazione economica. Tecnulugia di Salute. 2009; 13: iii-134. Vede astrattu.
- Yoshiji, H., Noguchi, R., Toyohara, M., Ikenaka, Y., Kitade, M., Kaji, K., Yamazaki, M., Yamao, J., Mitoro, A., Sawai, M., Yoshida, M., Fujimoto, M., Tsujimoto, T., Kawaratani, H., Uemura, M., è Fukui, H. A cumminazione di vitamina K2 è inibitore di l'enzima di cunversione di l'angiotensina migliora a recurrenza cumulativa di u carcinoma epatocellulare. J.Hepatol. 2009; 51: 315-321. Vede astrattu.
- Iwamoto, J., Matsumoto, H., è Takeda, T. Efficacità di menatetrenone (vitamina K2) contr'à e fratture non vertebrali è anca in pazienti cù malatie neurologiche: meta-analisi di trè prove randomizate è cuntrullate. Clin.Drug Investigazione. 2009; 29: 471-479. Vede astrattu.
- Crosier, MD, Peter, I., Booth, SL, Bennett, G., Dawson-Hughes, B., è Ordovas, JM Associazione di variazioni di sequenza in vitamina K epoxide reductase è gamma-glutamyl carboxylase genes cù misure biochimiche di vitamina K statutu. J.Nutr.Sci.Vitaminol. (Tokyo) 2009; 55: 112-119. Vede astrattu.
- Iwamoto, J., Sato, Y., Takeda, T., è Matsumoto, H. A supplementazione di vitamina K di dosi elevate riduce l'incidenza di fratture in donne in postmenopausa: una revisione di a letteratura. Nutr.Res. 2009; 29: 221-228. Vede astrattu.
- Shea, MK, O'Donnell, CJ, Hoffmann, U., Dallal, GE, Dawson-Hughes, B., Ordovas, JM, Price, PA, Williamson, MK, e Booth, SL Supplementazione di vitamina K è progressione di l'arteria coronaria calcium in l'omi è donne anziane. Am.J.Clin.Nutr. 2009; 89: 1799-1807. Vede astrattu.
- Riassunti per i pazienti. Hè utile a vitamina K per e persone chì anu pigliatu troppu warfarina? Ann.Intern.Med. 3-3-2009; 150: I25. Vede astrattu.
- Kim, HS, Park, JW, Jang, JS, Kim, HJ, Shin, WG, Kim, KH, Lee, JH, Kim, HY, è Jang, MK Valori pronostichi di alfa-fetoproteina è proteine indotte da assenza di vitamina K o antagonistu-II in carcinoma epatocellulare cunnessu à u virus di l'epatite B: un studiu prospettivu. J.Clin.Gastroenterol. 2009; 43: 482-488. Vede astrattu.
- Inoue, T., Fujita, T., Kishimoto, H., Makino, T., Nakamura, T., Nakamura, T., Sato, T., è Yamazaki, K. Studiu cuntrullatu randomizatu nantu à a prevenzione di fratture osteoporotiche ( Studiu OF): un studiu clinicu di fase IV di 15-mg capsule di menatetrenone. J.Bone Miner.Metab 2009; 27: 66-75. Vede astrattu.
- Cheung, AM, Tile, L., Lee, Y., Tomlinson, G., Hawker, G., Scher, J., Hu, H., Vieth, R., Thompson, L., Jamal, S., è Josse, R. Supplementazione di vitamina K in donne postmenopausali cù osteopenia (prucessu ECKO): un prucessu cuntrullatu randomizatu. PLoS.Med. 14-10-2008; 5: e196. Vede astrattu.
- Ishida, Y. [Vitamina K2]. Clin.Calcium 2008; 18: 1476-1482. Vede astrattu.
- Hathaway, WE, Isarangkura, PB, Mahasandana, C., Jacobson, L., Pintadit, P., Pung-Amritt, P., è Green, GM Comparazione di profilassi orali è parenterale di vitamina K per a prevenzione di a malatia emorragica tardiva di u novu. J.Pediatr. 1991; 119: 461-464. Vede astrattu.
- Iwamoto, J., Takeda, T., è Sato, Y. Role di vitamina K2 in u trattamentu di l'osteoporosi postmenopausal. Curr.Drog Saf 2006; 1: 87-97. Vede astrattu.
- Marti-Carvajal, A. J., Cortes-Jofre, M., è Marti-Pena, A. J. Vitamina K per sanguinamentu gastrointestinali superiore in pazienti cù malatie di fegatu. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2008;: CD004792. Vede astrattu.
- Drury, D., Gray, V. L., Ferland, G., Gundberg, C., e Lands, L. C. Efficacia di filochinone à dosi elevate in a correzione di carenza di vitamina K in fibrosi cistica. J.Cyst.Fibros. 2008; 7: 457-459. Vede astrattu.
- Macdonald, HM, McGuigan, FE, Lanham-New, SA, Fraser, WD, Ralston, SH, è Reid, l'assunzione di vitamina K1 DM hè assuciata à una densità minerale ossea più alta è à una riduzione di riassorbimentu ossu in e donne scozzesi postmenopausali iniziali: senza evidenza di gene -interazione nutritiva cù polimorfisimi di apolipoproteina E. Am.J.Clin.Nutr. 2008; 87: 1513-1520. Vede astrattu.
- Nimptsch, K., Rohrmann, S., è Linseisen, J. Assunzione dietetica di vitamina K è risicu di cancheru di prutata in a coorte di Heidelberg di l'Investigazione Prospettiva Europea in Cancer è Nutrizione (EPIC-Heidelberg). Am.J.Clin.Nutr. 2008; 87: 985-992. Vede astrattu.
- Hotta, N., Ayada, M., Sato, K., Ishikawa, T., Okumura, A., Matsumoto, E., Ohashi, T., e Kakumu, S. Effettu di a vitamina K2 nantu à a recurrenza in i pazienti cun carcinoma epatocellulare. Epatogastroenterulugia 2007; 54: 2073-2077. Vede astrattu.
- Urquhart, D. S., Fitzpatrick, M., Cope, J., è Jaffe, A. Vitamina K chì prescrivenu mudelli è sorveglianza di a salute di l'osse in i zitelli di u RU cù fibrosi cistica. J.Hum.Nutr.Diet. 2007; 20: 605-610. Vede astrattu.
- Hosoi, T. [Trattamentu di l'osteoporosi primaria cù vitamina K2]. Clin.Calcium 2007; 17: 1727-1730. Vede astrattu.
- Jones, K. S., Bluck, L. J., Wang, L. Y., è Coward, W. A. Un metudu isotopicu stabile per a misurazione simultanea di vitamina K1 (filochinone) cinetica è assorbimentu. Eur.J.Clin.Nutr. 2008; 62: 1273-1281. Vede astrattu.
- Knapen, M. H., Schurgers, L. J., è Vermeer, C. A supplementazione di vitamina K2 migliora a geometria di l'ossu di l'anca è l'indici di forza ossea in donne in postmenopausa. Osteoporos.Int. 2007; 18: 963-972. Vede astrattu.
- Maas, A. H., van der Schouw, Y. T., Beijerinck, D., Deurenberg, J. J., Mali, W. P., Grobbee, D. E., e van der Graaf, Y. Vitamina K assunzione e calcificazioni in arterie mammarie. Maturitas 3-20-2007; 56: 273-279. Vede astrattu.
- Dentali, F., Ageno, W., è Crowther, M. Trattamentu di cumarina associata à a coagulopatia: una stima sistematica è algoritmi di trattamentu pruposti. J.Thromb.Haemost. 2006; 4: 1853-1863. Vede astrattu.
- Liu, J., Wang, Q., Zhao, J. H., Chen, Y. H., è Qin, G. L. A terapia combinata di corticosteroidi prenatali è vitamina K per prevene l'emorragia periventriculare-intraventriculare in neonati prematuri di menu di 35 settimane di gestazione. J.Trop.Pediatr. 2006; 52: 355-359. Vede astrattu.
- Liu, J., Wang, Q., Gao, F., He, JW è Zhao, JH L'amministrazione prenatale materna di vitamina K1 risultati in aumentu di l'attività di fattori di coagulazione dipendenti da vitamina K in sangue ombelicale è in diminuzione di u percentuale di incidenza di emorragia periventriculare-intraventriculare in zitelli prematuri. J.Perinat.Med. 2006; 34: 173-176. Vede astrattu.
- Dezee, K. J., Shimeall, W. T., Douglas, K. M., Shumway, N. M., è O'malley, P. G. Trattamentu di l'anticoagulazione eccessiva cù u phytonadione (vitamina K): una meta-analisi. Arch.Intern.Med. 2-27-2006; 166: 391-397. Vede astrattu.
- Thijssen, H. H., Vervoort, L. M., Schurgers, L. J., e Shearer, M. J. Menadione hè un metabolitu di a vitamina orale K. Br.J. Nutr. 2006; 95: 260-266. Vede astrattu.
- Goldstein, JN, Thomas, SH, Frontiero, V., Joseph, A., Engel, C., Snider, R., Smith, EE, Greenberg, SM, è Rosand, J. Tempu di amministrazione fresca di plasma congelatu è correzione rapida di a coagulopatia in emorragia intracerebrale ligata à a warfarina.Corsa 2006; 37: 151-155. Vede astrattu.
- Shetty, H. G., Backhouse, G., Bentley, D. P., è Routledge, P. A. Inversione effettiva di anticoagulazione eccessiva indotta da warfarin cun bassa dose di vitamina K1. Thromb.Haemost. 1-23-1992; 67: 13-15. Vede astrattu.
- Ageno, W., Garcia, D., Silingardi, M., Galli, M., è Crowther, M. Un prucessu randomizatu paragunendu 1 mg di vitamina K orale senza trattamentu in a gestione di a coagulopatia associata a warfarin in pazienti cun meccanica valvuli cori. J.Am.Coll.Cardiol. 16-08-2005; 46: 732-733. Vede astrattu.
- Villines, T. C., Hatzigeorgiou, C., Feuerstein, I. M., O'malley, P. G., è Taylor, A. J. Vitamina K1 ingesta è calcificazione coronaria. Coron.Artery Dis. 2005; 16: 199-203. Vede astrattu.
- Yasaka, M., Sakata, T., Naritomi, H., è Minematsu, K. A dosa ottima di cumplessu di protrombina cuncintrata per l'inversione acuta di anticoagulazione orale. Thromb.Res. 2005; 115: 455-459. Vede astrattu.
- Sato, Y., Honda, Y., Hayashida, N., Iwamoto, J., Kanoko, T., è Satoh, K. Carenza di vitamina K è osteopenia in donne anziane cù a malatia di Alzheimer. Arch.Phys.Med.Rehabil. 2005; 86: 576-581. Vede astrattu.
- Sato, Y., Kanoko, T., Satoh, K., è Iwamoto, J. Menatetrenone è vitamina D2 cù supplementi di calciu prevenu a frattura non vertebrale in donne anziane cù a malatia di Alzheimer. Osse 2005; 36: 61-68. Vede astrattu.
- Sasaki, N., Kusano, E., Takahashi, H., Ando, Y., Yano, K., Tsuda, E., è Asano, Y. A vitamina K2 inibisce a perdita ossea indotta da glucocorticoidi in parte impedendu a riduzione di l'osteoprotegerina (OPG). J.Bone Miner. Metab 2005; 23: 41-47. Vede astrattu.
- Kalkwarf, H. J., Khoury, J. C., Bean, J., è Elliot, J. G. Vitamina K, rotazione ossea è massa ossea in ragazze. Am.J.Clin.Nutr. 2004; 80: 1075-1080. Vede astrattu.
- Habu, D., Shiomi, S., Tamori, A., Takeda, T., Tanaka, T., Kubo, S., e Nishiguchi, S. Role di vitamina K2 in u sviluppu di u carcinoma epatocellulare in donne cù cirrosi virale di u fegatu. JAMA 21-21-2004; 292: 358-361. Vede astrattu.
- Dentali, F. è Ageno, W. Gestione di a coagulopatia associata à cumarina in u paziente senza sangu: una revisione sistematica. Haematologica 2004; 89: 857-862. Vede astrattu.
- Lubetsky, A., Hoffman, R., Zimlichman, R., Eldor, A., Zvi, J., Kostenko, V., è Brenner, B. Efficacità è sicurità di un concentratu di protrombina cumplessa (Octaplex) per una rapida inversione di anticoagulazione orale. Thromb.Res. 2004; 113: 371-378. Vede astrattu.
- Braam, L. A., Knapen, M. H., Geusens, P., Brouns, F., è Vermeer, C. Fattori chì influenzanu a perdita ossea in atleti di resistenza femminile: un studiu di seguitu di dui anni. Am.J.Sports Med. 2003; 31: 889-895. Vede astrattu.
- Lubetsky, A., Yonath, H., Olchovsky, D., Loebstein, R., Halkin, H., è Ezra, D. Comparazione di phytonadione orale vs intravenosa (vitamina K1) in pazienti cun anticoagulazione eccessiva: un prospettivu cuntrullatu randomizatu studiu. Arch.Intern.Med. 11-10-2003; 163: 2469-2473. Vede astrattu.
- Braam, L. A., Knapen, M. H., Geusens, P., Brouns, F., Hamulyak, K., Gerichhausen, M. J., è Vermeer, C. A supplementazione di vitamina K1 ritarda a perdita ossea in donne in postmenopausa trà 50 è 60 anni. Calcif.Tissue Int. 2003; 73: 21-26. Vede astrattu.
- Cornelissen, EA, Kollee, LA, De Abreu, RA, van Baal, JM, Motohara, K., Verbruggen, B., e Monnens, LA Effetti di profilassi orale è intramusculare di vitamina K nantu à vitamina K1, PIVKA-II, è coagulazione. fattori in i zitelli allattati. Arch.Dis.Child 1992; 67: 1250-1254. Vede astrattu.
- Malik, S., Udani, R. H., Bichile, S. K., Agrawal, R. M., Bahrainwala, A. T., è Tilaye, S. Studiu comparativu di vitamina K orale è inghjettabile in neonati. Indian Pediatr. 1992; 29: 857-859. Vede astrattu.
- VIETTI, T. J., MURPHY, T. P., JAMES, J. A., è PRITCHARD, J. A. Osservazioni nantu à l'usu profilatticu di vitamina Kin u neonatu. J.Pediatr. 1960; 56: 343-346. Vede astrattu.
- Tabb, MM, Sun, A., Zhou, C., Grun, F., Errandi, J., Romero, K., Pham, H., Inoue, S., Mallick, S., Lin, M., Forman , BM, è Blumberg, B. A regulazione di a vitamina K2 di l'omeostasi ossea hè mediata da u steroide è u recettore xenobioticu SXR. J Biol.Chem. 11-7-2003; 278: 43919-43927. Vede astrattu.
- Sorensen, B., Johansen, P., Nielsen, G. L., Sorensen, J. C., è Ingerslev, J. Inversione di u Rapportu Nurmalizatu Internaziunale cun fattore VII attivatu recombinante in u sistema nervosu cintrali chì sanguina durante a tromboprofilassi di warfarin: aspetti clinichi è biochimici. Coagul di sangue. Fibrinolisi 2003; 14: 469-477. Vede astrattu.
- Poli, D., Antonucci, E., Lombardi, A., Gensini, GF, Abbate, R., è Prisco, D. Sicurezza è efficacità di amministrazione orale di vitamina K1 à bassa dose in pazienti asintomatici ambulatori su warfarina o acenocoumarol con eccessiva anticoagulazione. Haematologica 2003; 88: 237-238. Vede astrattu.
- Yasaka, M., Sakata, T., Minematsu, K., è Naritomi, H. Correzione di INR cun concentratu di protrombina cumplessa è vitamina K in pazienti cun complicazione emorragica cunnessa a warfarina. Thromb.Res. 10-1-2002; 108: 25-30. Vede astrattu.
- Booth, SL, Broe, KE, Gagnon, DR, Tucker, KL, Hannan, MT, McLean, RR, Dawson-Hughes, B., Wilson, PW, Cupples, LA, è Kiel, DP Vitamina K ingerimentu è densità minerale ossea in donne è omi. Am.J.Clin.Nutr. 2003; 77: 512-516. Vede astrattu.
- Deveras, R. A. è Kessler, C. M. Inversione di anticoagulazione eccessiva indotta da warfarin cun concentratu di fattore umanu VIIa ricombinante. Ann.Intern.Med. 12-3-2002; 137: 884-888. Vede astrattu.
- Riegert-Johnson, D. L. è Volcheck, G. W. L'incidenza di anafilassi dopu a fittonadione endovenosa (vitamina K1): una rivista retrospettiva di 5 anni. Ann.Allergy Asthma Immunol. 2002; 89: 400-406. Vede astrattu.
- Crowther, MA, Douketis, JD, Schnurr, T., Steidl, L., Mera, V., Ultori, C., Venco, A., è Ageno, W. A vitamina K orale abbassa u rapportu nurmalizatu internaziunale più rapidamente di u sottucutaneu. vitamina K in u trattamentu di a coagulopatia associata à a warfarina. Un prucessu randomizatu, cuntrullatu. Ann.Intern.Med. 20-20-2002; 137: 251-254. Vede astrattu.
- Ageno, W., Crowther, M., Steidl, L., Ultori, C., Mera, V., Dentali, F., Squizzato, A., Marchesi, C., and Venco, A. Low dose oral vitamin K per riversà a coagulopatia indotta da acenocoumarol: un prucessu cuntrullatu randomizatu. Thromb.Haemost. 2002; 88: 48-51. Vede astrattu.
- Sato, Y., Honda, Y., Kaji, M., Asoh, T., Hosokawa, K., Kondo, I., è Satoh, K. Ameliorazione di l'osteoporosi da menatetrenone in pazienti anziani femminili di a malattia di Parkinson cun carenza di vitamina D . Osse 2002; 31: 114-118. Vede astrattu.
- Olson, R. E., Chao, J., Graham, D., Bates, M. W., è Lewis, J. H. Filochinone di u corpu tutale è a so rotazione in sughjetti umani à dui livelli di assunzione di vitamina K. Fr. J. Nutr. 2002; 87: 543-553. Vede astrattu.
- Andersen, P. è Godal, H. C. Riduzione prevedibile di l'attività anticoagulante di warfarina da piccule quantità di vitamina K. Acta Med.Scand. 1975; 198: 269-270. Vede astrattu.
- Preston, F. E., Laidlaw, S. T., Sampson, B., è Kitchen, S. Rapida inversione di l'anticoagulazione orale cù warfarina da un concentratu di protrombina cumplessa (Beriplex): efficacia è sicurezza in 42 pazienti. Fr. J. Haematol. 2002; 116: 619-624. Vede astrattu.
- Evans, G., Luddington, R., è Baglin, T. Beriplex P / N inverteghja l'overanticoagulazione severa indotta da warfarina immediatamente è cumpletamente in i pazienti chì presentanu sanguinamentu maiò. Fr. J. Haematol. 2001; 115: 998-1001. Vede astrattu.
- Iwamoto, J., Takeda, T., è Ichimura, S. Effettu di menatetrenone nantu à a densità minerale ossea è incidenza di fratture vertebrali in donne in menopausa cù osteoporosi: un paragone cù l'effettu di etidronate. J.Orthop.Sci. 2001; 6: 487-492. Vede astrattu.
- Sato, Y., Kaji, M., Tsuru, T., Satoh, K., è Kondo, I. Vitamina K carenza è osteopenia in donne anziane carenti di vitamina D cù malattia di Parkinson. Arch.Phys.Med.Rehabil. 2002; 83: 86-91. Vede astrattu.
- Watson, H. G., Baglin, T., Laidlaw, S. L., Makris, M., e Preston, F. E. Un paragone di l'efficacità è a percentuale di risposta à a Vitamina K orale è intravenosa in l'inversione di l'anticoagulazione cù warfarina. Fr. J. Haematol. 2001; 115: 145-149. Vede astrattu.
- Kumar, D., Greer, F. R., Super, D. M., Suttie, J. W., è Moore, J. J. Situazione di vitamina K di i zitelli prematuri: implicazioni per e raccomandazioni attuali. Pediatria 2001; 108: 1117-1122. Vede astrattu.
- Nishiguchi, S., Shimoi, S., Kurooka, H., Tamori, A., Habu, D., Takeda, T., è Kubo, S. Prova pilotu randomizzata di vitamina K2 per perdita ossea in pazienti con cirrosi biliare primaria . J.Hepatol. 2001; 35: 543-545. Vede astrattu.
- Wilson, DC, Rashid, M., Durie, PR, Tsang, A., Kalnins, D., Andrew, M., Corey, M., Shin, J., Tullis, E., è Pencharz, PB Trattamentu di vitamina Carenza di K in fibrosi cistica: Efficacità di una cumminazione quotidiana di vitamine liposolubili. J.Pediatr. 2001; 138: 851-855. Vede astrattu.
- Pendry, K., Bhavnani, M., è Shwe, K. L'usu di vitamina K orale per l'inversione di over-warfarinizazione. Fr. J. Haematol. 2001; 113: 839-840. Vede astrattu.
- Fondevila, C. G., Grosso, S. H., Santarelli, M. T., è Pinto, M. D. Inversione di l'anticoagulazione orale eccessiva cù una bassa dose orale di vitamina K1 paragunatu cù a discontinuazione acenocoumarine. Un studiu prospettivu, randomizatu, apertu. Coagul di sangue. Fibrinolisi 2001; 12: 9-16. Vede astrattu.
- Cartmill, M., Dolan, G., Byrne, J. L., è Byrne, P. O. Prudrombina cumplessa cuncintrata per inversione anticoagulante orale in emergenze neurochirurgiche. Fr. J. Neurosurg. 2000; 14: 458-461. Vede astrattu.
- Iwamoto, J., Takeda, T., è Ichimura, S. Effettu di l'amministrazione cumminata di vitamina D3 è vitamina K2 nantu à a densità minerale ossea di a spina lombare in donne in postmenopausa cù osteoporosi. J.Orthop.Sci. 2000; 5: 546-551. Vede astrattu.
- Crowther, MA, Julian, J., McCarty, D., Douketis, J., Kovacs, M., Biagoni, L., Schnurr, T., McGinnis, J., Gent, M., Hirsh, J., e Ginsberg, J. Trattamentu di a coagulopatia associata à a warfarina cù vitamina K orale: un prucessu cuntrullatu randomizatu. Lancetta 11-4-2000; 356: 1551-1553. Vede astrattu.
- Puckett, R. M. è Offringa, M. Vitamina K profilattica per carenza di vitamina K sagnante in neonati. Cochrane.Database.Syst.Rev. 2000;: CD002776. Vede astrattu.
- Patel, R. J., Witt, D. M., Saseen, J. J., Tillman, D. J., è Wilkinson, D. S. Prova randomizzata, controllata da placebo di phytonadione orale per eccessiva anticoagulazione. Farmacoterapia 2000; 20: 1159-1166. Vede astrattu.
- Hung, A., Singh, S., è Tait, R. C. Un studiu randomizatu prospettivu per determinà a dose ottimale di vitamina K per via endovenosa in l'inversione di over-warfarinizazione. Fr. J. Haematol. 2000; 109: 537-539. Vede astrattu.
- Hylek, E. M., Chang, Y. C., Skates, S. J., Hughes, R. A., è Singer, D. E. Studiu prospettivu di i risultati di i pazienti ambulatori cù eccessiva anticoagulazione di warfarina. Arch.Intern.Med. 6-12-2000; 160: 1612-1617. Vede astrattu.
- Brophy, M. T., Fiore, L. D., è Deykin, D. Terapia di Vitamina K à Dose Bassa in Pacienti Anticoagulati eccessivamente: Un Studiu di Ricerca di Dose. J. Trombu. Trombolisi. 1997; 4: 289-292. Vede astrattu.
- Raj, G., Kumar, R., è McKinney, W. P. Tempu di l'inversione di l'effettu anticoagulante di warfarina da u fittonadione per via endovenosa è sottocutanea. Arch.Intern.Med. 12-13-1999; 159: 2721-2724. Vede astrattu.
- Byrd, D. C., Stephens, M. A., Hamann, G. L., è Dorko, C. Phytonadione sottocutanea per l'inversione di l'elevazione indotta da warfarina di u Ratio Normalizatu Internaziunale. Am.J.Health Syst.Pharm. 15-11-1999; 56: 2312-2315. Vede astrattu.
- Boulis, N. M., Bobek, M. P., Schmaier, A., è Hoff, J. T. Utilizazione di u complexu di fattore IX in l'hemorragia intracraniana ligata à a warfarina. Neurochirurgia 1999; 45: 1113-1118. Vede astrattu.
- Rashid, M., Durie, P., Andrew, M., Kalnins, D., Shin, J., Corey, M., Tullis, E., è Pencharz, P. B. Prevalenza di carenza di vitamina K in fibrosi cistica. Am.J.Clin.Nutr. 1999; 70: 378-382. Vede astrattu.
- Booth, S. L., O'Brien-Morse, M. E., Dallal, G. E., Davidson, K. W., è Gundberg, C. M. Risposta di u statutu di vitamina K à diverse assunzioni è fonti di alimenti ricchi di phylloquinone: paragone di adulti più ghjovani è anziani. Am.J.Clin.Nutr. 1999; 70: 368-377. Vede astrattu.
- Somekawa, Y., Chigughi, M., Harada, M., è Ishibashi, T. Utilizazione di vitamina K2 (menatetrenone) è 1,25-dihydroxyvitamin D3 in a prevenzione di a perdita ossea indotta da leuprolide. J.Clin.Endocrinol.Metab 1999; 84: 2700-2704. Vede astrattu.
- Sato, Y., Tsuru, T., Oizumi, K., è Kaji, M. Carenza di vitamina K è osteopenia in i membri affetti da disusu di i pazienti anziani chì anu un deficit di vitamina D. Am.J.Phys.Med.Rehabil. 1999; 78: 317-322. Vede astrattu.
- Nee, R., Doppenschmidt, D., Donovan, D. J., è Andrews, T. C. Intravenosa versus vitamina K sottocutanea in l'inversione di l'anticoagulazione orale eccessiva. Am.J. Cardiol. 1-15-1999; 83: 286-287. Vede astrattu.
- Penning-van Beest, F. J., Rosendaal, F. R., Grobbee, D. E., van, Meegen E., è Stricker, B. H. Cursu di u Ratio nurmalizatu internaziunale in risposta à a vitamina K1 orale in pazienti overanticoagulati cun fenprocumone. Fr. J. Haematol. 1999; 104: 241-245. Vede astrattu.
- Bolton-Smith, C., McMurdo, ME, Paterson, CR, Mole, PA, Harvey, JM, Fenton, ST, Prynne, CJ, Mishra, GD, è Shearer, MJ Pruduzione cuntrullata randomizata di dui anni di vitamina K1 (phylloquinone ) è vitamina D3 plus calciu nantu à a salute di l'osse di e donne anziane. J.Bone Miner.Res. 2007; 22: 509-519. Vede astrattu.
- Ishida, Y. è Kawai, S. Efficacità comparativa di a terapia di rimpiazzamentu ormonale, etidronate, calcitonina, alfacalcidol è vitamina K in donne in menopausa cù osteoporosi: U Studiu di Prevenzione di l'Osteoporosi Yamaguchi. Am.J.Med. 15-10-2004; 117: 549-555. Vede astrattu.
- Booth SL, Golly I, Sacheck JM, et al. Effettu di a supplementazione di vitamina E nantu à u statutu di vitamina K in adulti cun statu di coagulazione normale. Am J Clin Nutr. 2004; 80: 143-8. Vede astrattu.
- Wostmann BS, Knight PL. Antagonisimu trà e vitamine A è K in u topu senza germe. J Nutr. 1965; 87: 155-60. Vede astrattu.
- Kim JS, Nafziger AN, Gaedigk A, et al. Effetti di a vitamina K orale nantu à S- è R-warfarin farmacocinetica è farmacodinamica: sicurezza aumentata di warfarin cum'è sonda CYP2C9. J Clin Pharmacol. 2001 Lug; 41: 715-22. Vede astrattu.
- Orientazione dietetica di vitamina K: una strategia efficace per un cuntrollu stabile di l'anticoagulazione orale? Nutr Rev.2010; 68: 178-81. Vede astrattu.
- Crowther MA, Ageno W, Garcia D, et al. Vitamina K orale versus placebo per correggere l'anticoagulazione eccessiva in i pazienti chì ricevenu warfarina: un prucessu randomizatu. Ann Intern Med. 2009; 150: 293-300. Vede astrattu.
- Jagannath VA, Fedorowicz Z, Thaker V, Chang AB. Supplementazione di vitamina K per a fibrosi cistica. Cochrane Database Syst Rev.2011;: CD008482. Vede astrattu.
- Miesner AR, Sullivan TS. Elevatu ratio internaziunale normalizatu da a discontinuazione di u supplementu di vitamina K. Ann Pharmacother 2011; 45: e2. Vede astrattu.
- Ansell J, Hirsh J, Hylek E, et al. Farmacologia è gestione di l'antagonisti di a vitamina K: American College of Chest Physicians Guidelines of Practice Clinical Basatu in Evidenza (8th Edition). Pettu 2008; 133: 160S-98S. Vede astrattu.
- Rombouts EK, Rosendaal FR. Van Der Meer FJ. A supplementazione quotidiana di vitamina K migliora a stabilità anticoagulante. J Thromb Haemost 2007; 5: 2043-8. Vede astrattu.
- Reese AM, Farnett LE, Lyons RM, et al. A dosa bassa di vitamina K per aumentà u cuntrollu di l'anticoagulazione. Farmacoterapia 2005; 25: 1746-51. Vede astrattu.
- Sconce E, Avery P, Wynne H, Kamali F. A supplementazione di vitamina K pò migliurà a stabilità di l'anticoagulazione per i pazienti cun variabilità inspiegabile in risposta à a warfarina. Sangue 2007; 109: 2419-23. Vede astrattu.
- Kurnik D, Lobestein R, Rabinovitz H, et al. I supplementi multivitaminici chì cuntenenu vitamina K1 senza ricetta disturbanu l'anticoagulazione di warfarin in i pazienti depletici di vitamina K1. Thromb Haemost 2004; 92: 1018-24. Vede astrattu.
- Sconce E, Khan T, Mason J, et al. I Pacienti cun cuntrollu instabile anu un assunimentu dieteticu più poveru di vitamina K paragunatu à i pazienti cun cuntrollu stabile di anticoagulazione. Thromb Haemost 2005; 93: 872-5. Vede astrattu.
- Tamura T, Morgan SL, Takimoto H. Vitamina K è a prevenzione di fratture (lettera è risposta). Arch Int Med 2007; 167: 94-5. Vede astrattu.
- Beulens JW, Bots ML, Atsma F, et al. Un ingaghjamentu altu di menaquinone hè assuciatu cù una calcificazione coronaria ridutta. Atherosclerosis 2009; 203: 489-93. Vede astrattu.
- Booth SL, Dallal G, Shea MK, et al. Effettu di a supplementazione di vitamina K nantu à a perdita ossea in omi è donne anziani. J Clin Endocrinol Metab 2008; 93: 1217-23. Vede astrattu.
- Schurgers LJ, Dissel PE, Spronk HM, et al. Rolu di vitamina K è proteine dipendenti da vitamina K in calcificazione vascolare. Z Kardiol 2001; 90 (suppl 3): 57-63. Vede astrattu.
- Geleijnse JM, Vermeer C, Grobbee DE, et al. L'ingestione dietetica di menaquinone hè assuciata cun un risicu riduttu di malatie coronarie: U Studiu di Rotterdam. J Nutr 2004; 134: 3100-5. Vede astrattu.
- Al-Terkait F, Charalambous H. Coagulopatia severa secundaria à a carenza di vitamina K in u paziente cun resezione di l'intestinu chjucu è cancru di u rectu. Lancet Oncol 2006; 7: 188. Vede astrattu.
- Yoshikawa H, Yamazaki S, Watanabe T, Abe T. Vitamina K carenza in i zitelli gravemente disabili. J Child Neurol 2003; 18: 93-7. Vede astrattu.
- Schoon EJ, Muller MC, Vermeer C, et al. U statutu di vitamina K in seru è ossu bassu in i malati cù a malatia di Crohn da sempre: un altru fattore patogeneticu di l'osteoporosi in a malatia di Crohn? Gut 2001; 48: 473-7. Vede astrattu.
- Szulc P, Meunier PJ. A carenza di vitamina K hè un fattore di risicu per l'osteoporosi in a malatia di Crohn? Lancet 2001; 357: 1995-6. Vede astrattu.
- Duggan P, O'Brien M, Kiely M, et al. U statutu di vitamina K in i malati cù a malatia di Crohn è a relazione cù a rotazione di l'osse. Am J Gastroenterol 2004; 99: 2178-85. Vede astrattu.
- Cockayne S, Adamson J, Lanham-New S, et al. Vitamina K è prevenzione di fratture. rivista sistematica è metanàlisi di prucessi cuntrullati randomizati. Arch Intern Med 2006; 166: 1256-61. Vede astrattu.
- Rejnmark L, Vestergaard P, Charles P, et al. Nisun effettu di l'assunzione di vitamina K nantu à a densità minerale ossea è u risicu di frattura in donne perimenopausali. Osteoporos Int 2006; 17: 1122-32. Vede astrattu.
- Robert D, Jorgetti V, Leclercq M, et al. L'eccessu di vitamina K induce calcificazioni ectopiche in i pazienti emodialisi? Clin Nephrol 1985; 24: 300-4. Vede astrattu.
- Tam DA Jr, Myer EC. Coagulopatia dipendente da vitamina K in un zitellu chì riceve terapia anticonvulsivante. J Child Neurol 1996; 11: 244-6. Vede astrattu.
- Keith DA, Gundberg CM, Japour A, et al. Proteine dipendenti da vitamina K è medicazione anticonvulsivante. Clin Pharmacol Ther 1983; 34: 529-32. Vede astrattu.
- Thorp JA, Gaston L, Caspers DR, Pal ML. Cuncetti attuali è cuntruversi in l'usu di vitamina K. Droghe 1995; 49: 376-87. Vede astrattu.
- Bleyer WA, Skinner AL. Emorragia neonatale fatale dopu a terapia anticonvulsivante materna. JAMA 1976; 235: 626-7.
- Renzulli P, Tuchschmid P, Eich G, et al. Sanguinamentu precoce di vitamina K dopu l'assunzione fenobarbital materna: gestione di emorragia intracranica massiccia cù una intervenzione chirurgica minima. Eur J Pediatr 1998; 157: 663-5. Vede astrattu.
- Cornelissen M, Steegers-Theunissen R, Kollee L, et al. A supplementazione di vitamina K in donne incinte chì ricevenu una terapia anticonvulsivante impedisce a carenza neonatale di vitamina K. Am J Obstet Gynecol 1993; 168: 884-8. Vede astrattu.
- Cornelissen M, Steegers-Theunissen R, Kollee L, et al. Aumentata incidenza di carenza neonatale di vitamina K risultante da terapia anticonvulsivante materna. Am J Obstet Gynecol 1993; 168: 923-8. Vede astrattu.
- MacWalter RS, Fraser HW, Armstrong KM. Orlistat aumenta l'effettu warfarina. Ann Pharmacother 2003; 37: 510-2. Vede astrattu.
- Vroonhof K, van Rijn HJ, van Hattum J. Vitamina K carenza è sanguinamentu dopu l'usu à longu andà di colestiramina. Neth J Med 2003; 61: 19-21. Vede astrattu.
- Van Steenbergen W, Vermylen J. Ipoprotrombinemia reversibile in un paziente cun cirrosi biliare primaria trattata cù rifampicina. Am J Gastroenterol 1995; 90: 1526-8. Vede astrattu.
- Kobayashi K, Haruta T, Maeda H, et al. Emorragia cerebrale assuciata à a carenza di vitamina K in a tuberculosi congenita trattata cù isoniazida è rifampicina. Pediatr Infect Dis J 2002; 21: 1088-90. Vede astrattu.
- Sattler FR, Weitekamp MR, Ballard JO. Potenziale di sanguinamentu cù i novi antibiotici beta-lattamichi. Ann Intern Med 1986; 105: 924-31. Vede astrattu.
- Bhat RV, Deshmukh CT. Un studiu di u statutu di Vitamina K in i zitelli in terapia antibiotica prolongata. Indian Pediatr 2003; 40: 36-40. Vede astrattu.
- Hooper CA, Haney BB, Stone HH. Sanguinamentu gastrointestinale per carenza di vitamina K in pazienti trattati di cefamandole parenterale. Lancet 1980; 1: 39-40. Vede astrattu.
- Haubenstock A, Schmidt P, Zazgornik J, Balcke P, Kopsa H. Sanguinamentu ipoprotrombobinaemicu assuciatu à ceftriaxone. Lancet 1983; 1: 1215-6. Vede astrattu.
- Dowd P, Zheng ZB. Nantu à u meccanismu di l'azione anticlottante di a vitamina E quinone. Proc Natl Acad Sci U S A 1995; 92: 8171-5. Vede astrattu.
- Bolton-Smith C, Price RJ, Fenton ST, et al. Cumpilazione di una basa di dati pruvisoria di u Regnu Unitu per u cuntenutu di filochinone (vitamina K1) di l'alimenti. Br J Nutr 2000; 83: 389-99. Vede astrattu.
- Davies VA, Rothberg AD, Argent AC, Atkinson PM, Staub H, Pienaar NL. Statutu di protrombina precursore in i pazienti chì ricevenu droghe anticonvulsivanti. Lancet 1985; 1: 126-8. Vede astrattu.
- Davidson MH, Hauptman J, DiGirolamo M, et al. Cuntrollu di pesu è riduzione di fattore di risicu in sughjetti obesi trattati per 2 anni cù orlistat. JAMA 1999; 281: 235-42. Vede astrattu.
- Schade RWB, van’t Laar A, Majoor CLH, Jansen AP. Un studiu comparativu di l'effetti di colestiramina è neomicina in u trattamentu di iperlipoproteinemia di tip II. Acta Med Scand 1976; 199: 175-80 .. Vede astrattu.
- Bendich A, Langseth L. Sicurezza di vitamina A. Am J Clin Nutr 1989; 49: 358-71 .. Vede astrattu.
- McDuffie JR, Calis KA, Booth SL, et al. Effetti di orlistat nantu à vitamine liposolubili in adolescenti obesi. Farmacoterapia 2002; 22: 814-22 .. Vede astrattu.
- Goldin BR, Lichtenstein AH, Gorbach SL. Roli nutrizionale è metabolicu di a flora intestinale. In: Shils ME, Olson JA, Shike M, eds. Nutrizione Moderna in Salute è Malatie, 8a ed. Malvern, PA: Lea & Febiger, 1994.
- Cunsigliu Alimentariu è Nutrizionale, Istitutu di Medicina. Prese Dietetiche di Riferimentu per Vitamina A, Vitamina K, Arsenicu, Bore, Cromu, Rame, Iodiu, Ferru, Manganese, Molibdenu, Nichel, Siliziu, Vanadiu è Zincu. Washington, DC: National Academy Press, 2002. Disponibile à: www.nap.edu/books/0309072794/html/.
- Jamal SA, Browner WS, Bauer DC, Cummings SR. Usu di warfarina è risicu per l'osteoporosi in donne anziane. Studiu di u Gruppu di Ricerca di Fratture Osteoporotiche. Ann Intern Med 1998; 128: 829-832. Vede astrattu.
- Shearer MJ. I roli di e vitamine D è K in a salute di l'osse è a prevenzione di l'osteoporosi. Proc Nutr Sci 1997; 56: 915-37. Vede astrattu.
- Tamatani M, Morimoto S, Nakajima M, et al. Diminuzione di i livelli circulanti di vitamina K è 25-idrossivitamina D in omi anziani osteopenici. Metabolismu 1998; 47: 195-9. Vede astrattu.
- Weber P. Gestione di l'osteoporosi: ci hè un rolu per a vitamina K? Int J Vitam Nutr Res 1997; 67: 350-356. Vede astrattu.
- Prezzu PA. Nutrizione di vitamina K è osteoporosi postmenopausale. J Clin Invest 1993; 91: 1268. Vede astrattu.
- Yonemura K, Kimura M, Miyaji T, Hishida A. Effettu à breve termine di l'amministrazione di vitamina K nantu à a perdita di densità minerale ossea indotta da prednisolone in pazienti cun glomerulonefrite cronica. Calcif Tissue Int 2000; 66: 123-8. Vede astrattu.
- Knapen MH, Hamulyak K, Vermeer C. L'effettu di a supplementazione di vitamina K nantu à l'osteocalcina circulante (proteina Gla ossea) è l'escrezione urinaria di calciu. Ann Intern Med 1989; 111: 1001-5. Vede astrattu.
- Douglas AS, Robins SP, Hutchison JD, et al. Carbossilazione di l'osteocalcina in donne osteoporotiche post-menopausali dopu a supplementazione di vitamina K è D. Osse 1995; 17: 15-20. Vede astrattu.
- Booth SL, Tucker KL, Chen H, et al. L'ingestioni di vitamina K dietetica sò assuciati à a frattura di l'anca ma micca à a densità minerale ossea in omi è donne anziani. Am J Clin Nutr 2000; 71: 1201-8. Vede astrattu.
- Heck AM, DeWitt BA, Lukes AL. Interazzione potenziale trà terapie alternative è warfarina. Am J Health Syst Pharm 2000; 57: 1221-7. Vede astrattu.
- Becker GL. U casu contru l'oliu minerale. Am J Digestive Dis 1952; 19: 344-8. Vede astrattu.
- Schwarz KB, Goldstein PD, Witztum JL, et al. Concentrazioni di vitamine liposolubili in zitelli ipercolestrolemichi trattati cun colestipol. Pediatria 1980; 65: 243-50. Vede astrattu.
- Knodel LC, Talbert RL. Effetti avversi di droghe ipolipidemiche. Med Toxicol 1987; 2: 10-32. Vede astrattu.
- West RJ, Lloyd JK. L'effettu di a colestiramina nantu à l'assorbimentu intestinale. Gut 1975; 16: 93-8. Vede astrattu.
- Conly JM, Stein K, Worobetz L, Rutledge-Harding S. A cuntribuzione di a vitamina K2 (menaquinoni) prodotta da a microflora intestinale à i bisogni nutrizionali umani per a vitamina K. Am J Gastroenterol 1994; 89: 915-23. Vede astrattu.
- Hill MJ. Flora intestinale è sintesi di vitamina endogena. Eur J Cancer Prec 1997; 6: S43-5. Vede astrattu.
- Spigset O. Effettu riduttu di warfarina causata da ubidecarenone. Lancet 1994; 334: 1372-3. Vede astrattu.
- Roche, Inc. Scheda di stampa Xenical. Nutley, NJ. Maghju 1999.
- Feskanich D, Weber P, Willett WC, et al. Ingesta di vitamina K è fratture di l'anca in donne: un studiu prospettivu. Am J Clin Nutr 1999; 69: 74-9. Vede astrattu.
- Hardman JG, Limbird LL, Molinoff PB, eds. Goodman è Gillman's The Pharmacological Basis of Therapeutics, 9th ed. New York, NY: McGraw-Hill, 1996.
- Ghjovanu DS. Effetti di e droghe nantu à e prove di laboratorio cliniche 4a ed. Washington: AACC Press, 1995.
- Corrigan JJ Jr, Marcus FI. Coagulopatia assuciata à l'ingestione di vitamina E. JAMA 1974; 230: 1300-1. Vede astrattu.
- Shearer MJ, Bach A, Kohlmeier M. Chimica, fonti nutrizionali, distribuzione tissutale è metabolismu di vitamina K cun riferimentu speciale à a salute di l'osse. J Nutr 1996; 126: 1181S-6S. Vede astrattu.
- Kanai T, Takagi T, Masuhiro K, et al. Livellu sericu di vitamina K è densità minerale ossea in donne in post-menopausa. Int J Gynaecol Obstet 1997; 56: 25-30. Vede astrattu.
- Hodges SJ, Akesson K, Vergnaud P, et al. I livelli circulanti di vitamine K1 è K2 diminuiscenu in donne anziane cù frattura di l'anca. J Bone Miner Res 1993; 8: 1241-5. Vede astrattu.
- Hart JP, Shearer MJ, Klenerman L, et al. Rilevazione elettrochimica di livelli di circulazione depressi di vitamina K1 in osteoporosi. J Clin Endocrinol Metab 1985; 60: 1268-9. Vede astrattu.
- Bitensky L, Hart JP, Catterall A, et al. Circulazione di i livelli di vitamina K in pazienti cun fratture. J Bone Joint Surg Br 1988; 70: 663-4. Vede astrattu.
- Nagasawa Y, Fujii M, Kajimoto Y, et al. Vitamina K2 è colesterolu sericu in i pazienti in dialisi peritoneale ambulatoria cuntinua. Lancet 1998; 351: 724. Vede astrattu.
- Iwamoto I, Kosha S, Noguchi S, et al. Un studiu longitudinale di l'effettu di a vitamina K2 nantu à a densità minerale ossea in donne in postmenopausa un studiu comparativu cù vitamina D3 è terapia di estrogeni-progestin. Maturitas 1999; 31: 161-4. Vede astrattu.
- Vermeer C, Schurgers LJ. Una rivista cumpleta di l'antagonisti di vitamina K è vitamina K. Hematol Oncol Clin North Am 2000; 14: 339-53. Vede astrattu.
- Vermeer C, Gijsbers BL, Craciun AM, et al. Effetti di a vitamina K nantu à a massa ossea è u metabolismu ossu. J Nutr 1996; 126: 1187S-91S. Vede astrattu.
- Olson RE. Osteoporosi è assunzione di vitamina K. Am J Clin Nutr 2000; 71: 1031-2. Vede astrattu.
- Shiraki M, Shiraki Y, Aoki C, Miura M. A vitamina K2 (menatetrenone) impedisce in modu efficace e fratture è sustene a densità minerale ossea lombare in l'osteoporosi. J Bone Miner Res 2000; 15: 515-21. Vede astrattu.
- Jie KG, Bots ML, Vermeer C, et al. Situazione di vitamina K è massa ossea in donne cù è senza aterosclerosi aortica: un studiu basatu annantu à a pupulazione. Calcif Tissue Int 1996; 59: 352-6. Vede astrattu.
- Caraballo PJ, Heit JA, Atkinson EJ, et al. Usu à longu andà di anticoagulanti orali è u risicu di frattura. Arch Intern Med 1999; 159: 1750-6. Vede astrattu.
- Matsunaga S, Ito H, Sakou T. L'effettu di a supplementazione di vitamina K è D nantu à a perdita ossea indotta da ovariectomia. Calcif Tissue Int 1999; 65: 285-9. Vede astrattu.
- Ellenhorn MJ, et al. Toxicologia Medica di Ellenhorn: Diagnosi è Trattamentu di l'Avvelenamentu Umanu. 2a ed. Baltimore, MD: Williams & Wilkins, 1997.
- McEvoy GK, ed. AHFS Infurmazione nantu à a Droga. Bethesda, MD: Società Americana di Farmacisti di u Sistema di Salute, 1998.