Baby Nail Care
Cuntenutu
A cura di e unghie di i zitelli hè assai impurtante per impedisce chì u zitellu si graffi, soprattuttu nantu à a faccia è l'ochji.
L'unghie di u zitellu ponu esse tagliate subitu dopu à a nascita è ogni volta chì sò abbastanza grandi da fà male à u zitellu. Tuttavia, si consiglia di taglià e unghje di u zitellu almenu una volta à a settimana.
Cumu taglià e unghje di u zitellu
L'unghie di u zitellu devenu esse tagliate cù forbici à punta tonda, cum'è mostratu in l'immagine 1, è in un muvimentu drittu, tenendu a punta di u dittu in modo chì l'unghia sia più prominente è ùn ferisca micca u dettu di u zitellu, cum'è mostratu in l'imagine 2.
Unghie ùn devenu micca esse tagliate troppu cortu chì u risicu d'infiammazione hè più grande. Dopu tagliatu, e unghie devenu esse levigate cù una lima per unghie, per eliminà i pussibuli cunsiglii. Sia e forbici à punta tonda, sia a carta vetrata, devenu esse aduprate solu per u zitellu.
Per fà più faciule à taglià e unghje di u criaturu, una strategia hè d'aspittà ch'ellu s'addurmenti è li tagli unghie mentre dorme o mentre allatta.
Cura di unghie incarnita di u zitellu
A cura di e unghie incarnite di u zitellu deve esse fatta quandu a zona intornu à u unghje incarnita hè rossa, infiammata è u zitellu hà u dulore.
Quandu accade, pudete mette i diti di u zitellu in acqua calda è sapunata duie volte à ghjornu è applicà una crema curativa, cum'è u Cicalfate d'Avène o un antiinfiammatorio cù corticosteroidi, sottu a direzzione di u pediatra.
Sì u u chiovu di u criaturu hè infiaratu, pare avè pus, u zitellu hà una frebba o u rossu si sparghje al di là di u ditu, significa chì ci hè infezzione, allora u zitellu deve andà subitu à u pediatra o podologu pediatricu per ellu per indicà quale hè u megliu trattamentu.
Per impedisce chì i chiodi di u criaturu si inchjustrinu, duvete taglià e unghie in un muvimentu drittu, senza arrotondà i cantoni è evità di mette calzini è scarpi stretti nantu à u zitellu.