Autore: Virginia Floyd
Data Di Creazione: 14 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Ghjugnu 2024
Anonim
Administración subcutánea de certolizumab (Cimzia) en pluma precargada
Video: Administración subcutánea de certolizumab (Cimzia) en pluma precargada

Cuntenutu

A ricezione di iniezione di eculizumab pò aumentà u risicu di sviluppà una infezione meningococcica (una infezione chì pò influenzà a copertura di u cervellu è di a medula spinale è / o pò sparghje in u sangue) durante u vostru trattamentu o per qualchì tempu dopu. Infezioni meningococche ponu causà a morte in un breve periodu di tempu. Duvete riceve un vaccinu meningococcu almenu 2 settimane prima di inizià u vostru trattamentu cun iniezione di eculizumab per diminuisce u risicu chì svilupperete stu tipu d'infezzione. Se avete ricevutu sta vaccina in u passatu, pudete avè bisognu di riceve una dosa di rinfurzamentu prima di inizià u vostru trattamentu. Se u vostru duttore sente chì avete bisognu di cumincià u trattamentu cun iniezione di eculizumab subitu, riceverete u vostru vaccinu meningococcu u più prestu pussibule.

Ancu sì avete ricevutu u vaccinu meningococcu, ci hè ancu un risicu chì pudete sviluppà una malattia meningococca durante o dopu u vostru trattamentu cun iniezione di eculizumab. Sì avete qualchissia di i sintomi seguenti, chjamate u vostru duttore immediatamente o uttene assistenza medica d'urgenza: cefalea chì vene cù nausea o vomitu, frebba, un collu rigidu, o una volta dura; frebba di 103 ° F (39,4 ° C) o superiore; rash è frebba; cunfusione; dolori musculari è altri sintomi simuli à l'influenza; o sì i vostri ochji sò sensibili à a luce.


Dìite à u vostru duttore se avete febbre o altri segni di infezione prima di inizià u vostru trattamentu cun iniezione di eculizumab. U vostru duttore ùn vi darà iniezione di eculizumab se avete dighjà una infezione meningococca.

U vostru duttore vi darà una carta di sicurezza di i pazienti cun informazioni nantu à u risicu di sviluppà a malattia meningococca durante o per un periodu di tempu dopu u vostru trattamentu. Purtate sta carta cun voi in ogni mumentu durante u vostru trattamentu è per 3 mesi dopu u vostru trattamentu. Mostrà a carta à tutti i fornitori di assistenza sanitaria chì vi trattanu affinchì sappianu di u vostru risicu.

Un prugramma chjamatu Soliris REMS hè statu messu in opera per riduce i rischi di riceve iniezione di eculizumab. Pudete riceve solu iniezione di eculizumab da un duttore chì si hè iscrittu à stu prugramma, vi hà parlatu di i rischi di a malattia meningococica, vi hà datu una carta di sicurezza di i pazienti, è hà assicuratu chì avete ricevutu un vaccinu anti-meningococcu.

U vostru duttore o farmacista vi darà a scheda di l'infurmazione di u paziente di u fabbricante (Guida di Medicazione) quandu cuminciate u trattamentu cun iniezione di eculizumab è ogni volta chì ricevi una iniezione. Leghjite attentamente l'infurmazioni è dumandate à u vostru duttore o farmacista se avete qualchì domanda. Pudete ancu visità u situ web di Food and Drug Administration (FDA) (http://www.fda.gov/Drugs/DrugSafety/ucm085729.htm) o u situ web di u fabricatore per ottene a Guida di Medicazione.


Parlate cù u vostru duttore nantu à i risichi di riceve iniezione di eculizumab.

L'iniezione di Eculizumab hè aduprata per trattà l'emoglobinuria parossistica notturna (PNH: un tippu di anemia in cui troppu globuli rossi sò scumpartuti in u corpu, dunque ùn ci sò abbastanza cellule sane per portà ossigenu in tutte e parti di u corpu). L'iniezione di Eculizumab hè ancu usata per trattà a sindrome uremica emolitica atipica (aHUS; una patologia ereditaria in cui si formanu picculi coaguli di sangue in u corpu è ponu causà danni à i vasi sanguigni, cellule sanguine, reni è altre parti di u corpu). L'iniezione di Eculizumab hè ancu aduprata per trattà una certa forma di miastenia gravis (MG; un disordine di u sistema nervosu chì provoca debolezza musculare). Hè ancu adupratu per trattà u disordine di u spettru di neuromielite ottica (NMOSD; un disordine autoimmune di u sistema nervosu chì affetta i nervi oculari è a medula spinale) in certi adulti. L'iniezione di Eculizumab hè in un gruppu di medicinali chjamati anticorpi monoclonali. Funziona bluccendu l'attività di a parte di u sistema immunitariu chì pò dannà e cellule sanguine in e persone cun PNH è chì face furmà coaguli in e persone cun aHUS. Funziona ancu bluccendu l'attività di a parte di u sistema immunitariu chì pò dannà certe parti di u sistema nervosu centrale in e persone cun NMOSD o disturbendu a cumunicazione trà i nervi è i musculi in e persone cun MG.


L'iniezione di Eculizumab vene cum'è una soluzione (liquida) da iniettà per via endovenosa (in una vena) per almenu 35 minuti da un duttore o infermiera in un ufficiu medicu. Di solitu hè datu à l'adulti una volta à settimana per 5 settimane è dopu una volta l'altre settimane. I zitelli ponu riceve iniezione di eculizumab in un pianu diversu, secondu a so età è u pesu di u corpu. Dose extra di iniezione di eculizumab sò ancu date prima o dopu certi altri trattamenti per PNH, aHUS, MG, o NMOSD.

U vostru duttore vi darà probabilmente una dose bassa di iniezione di eculizumab è aumenterà a vostra dose dopu 4 settimane.

L'iniezione di Eculizumab pò causà reazioni allergiche gravi. U vostru duttore vi guarderà attentamente mentre riceve l'iniezione di eculizumab è per 1 ora dopu avè ricevutu u medicamentu. U vostru duttore pò rallentà o piantà a vostra infusione se avete una reazione allergica. Sì avete qualchissia unu di i sintomi seguenti, dite à u vostru duttore immediatamente: dolore di pettu; sintimu debbule; rash; bugni; gonfiore di l'ochji, di a faccia, di e labbre, di a lingua o di a gola; ronca; o difficultà per respira o ingujata.

Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.

Prima di riceve l'iniezione di eculizumab,

  • dite à u vostru duttore è farmacista se sì allergicu à l'iniezione di eculizumab, qualsiasi altri medicamenti, o qualsiasi ingredienti in l'iniezione di eculizumab. Dumandate à u vostru farmacista o verificate a Guida di Medicazione per una lista di l'ingredienti.
  • dite à u vostru duttore è farmacistu ciò chì prescrive è medicazione senza prescrizione, vitamine, supplementi nutrizionali è prudutti di erbe chì state pigliendu o pensate di piglià. U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali.
  • dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu qualsiasi altra cundizione medica.
  • dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Se site incinta mentre riceve iniezione di eculizumab, chjamate u vostru duttore.
  • se u vostru zitellu serà trattatu cun iniezione di eculizumab, u vostru zitellu deve esse vaccinatu contr'à Streptococcus pneumoniae è Haemophilus influenza tip b (Hib) prima di inizià u trattamentu. Parlate cù u duttore di u to figliolu per dà à u to figliolu queste vaccinazioni è qualsiasi altre vaccinazioni chì u vostru figliolu hà bisognu.
  • sè site trattatu per a PNH, duvete sapè chì a vostra cundizione pò fà cascà troppu globuli rossi dopu avè smessu di riceve l'iniezione di eculizumab. U vostru duttore vi monitorerà attentamente è puderà urdinà testi di laburatoriu durante e prime 8 settimane dopu avè finitu u vostru trattamentu. Chjamate subitu u vostru duttore se sviluppate unu di i sintomi seguenti: cunfusione, dolore toracicu, difficoltà à respirà, o qualsiasi altri sintomi insoliti.
  • se sì trattatu per aHUS, duvete sapè chì a vostra situazione pò causà a formazione di coaguli di sangue in u vostru corpu dopu chì smette di riceve l'iniezione di eculizumab. U vostru duttore vi monitorerà attentamente è puderà urdinà testi di laburatoriu durante e prime 12 settimane dopu avè finitu u vostru trattamentu. Chjamate subitu u vostru duttore se sviluppate unu di i sintomi seguenti: prublemi improvvisi à parlà o capisce u discorsu; cunfusione; debbulezza improvvisa o intorpidimentu di un bracciu o di una ghjamba (in particulare da una parte di u corpu) o di a faccia; prublemi improvvisi à marchjà, vertigini, perdita d'equilibriu o di coordinazione; svenimentu; attacchi; dulore à u pettu; difficultà à respirà; altere in i bracci o in e ghjambe; o qualsiasi altri sintomi insoliti.

A menu chì u vostru duttore ùn vi dice altrimente, continuate a vostra dieta normale.

Se vi manca un appuntamentu per riceve una dose di iniezione di eculizumab, chjamate subitu u vostru duttore.

L'iniezione di Eculizumab pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:

  • mal di testa
  • nasu chì corre
  • dulore o gonfiore in u nasu o in a gola
  • tossu
  • difficultà à addurmintassi o à dorme
  • stanchezza eccessiva
  • vertigini
  • dulore musculare o articulare
  • mal di schiena
  • dulore à e bracce o à e ghjambe
  • piache in bocca
  • diarrea
  • nausea
  • vomitu
  • dulore à u stomacu
  • urinazione dolorosa o difficiule

Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Se sperimentate unu di questi sintomi o quelli elencati in a sezione AVVERTENZA IMPORTANTE, chjamate immediatamente u vostru duttore o uttenite trattamentu medicale d'urgenza:

  • frebba
  • gonfiore di e braccia, di e mani, di i pedi, di e cavichje, o di e ghjambe inferiori
  • battutu di core veloce
  • debbulezza
  • pelle pallida
  • mancanza di fiatu

L'iniezione di Eculizumab pò causà altri effetti collaterali. Chjamate u vostru duttore se avete prublemi inusuali mentre riceve stu medicamentu.

Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).

In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222. L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.

Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore è u laburatoriu. U vostru duttore urdinerà certi testi di laburatoriu per verificà a risposta di u vostru corpu à l'iniezione di eculizumab.

Fate à u vostru farmacista tutte e dumande chì avete nantu à l'iniezione di eculizumab.

Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.

  • Soliris®
Ultima Revisione - 15/09/2019

Cunsigliatu Per Voi

Cabbage vs. Lettuce: Chì hè a Differenza?

Cabbage vs. Lettuce: Chì hè a Differenza?

U col è certi tipi di lattuga ponu a umiglianu, ma ti ligumi anu differenze maiò. Per principià, u cavulu è a lattuga ò ligumi interamente diver i. Anu ancu prufili nutriziona...
Hè Sicuru è Salutu Manghjà a Semente di un Avocatu?

Hè Sicuru è Salutu Manghjà a Semente di un Avocatu?

L'Avocado ò a ai populari in que ti ghjorni è anu fattu a o trada nantu à i menu in u globu. ò uper nutritivi, grandi in frullati è fàcili da cumprende in gu to i, de...