Cumu sbarrazzassi di i Denti Gialli
Cuntenutu
- Panoramica
- Rimedii per i denti gialli
- 1. Lavà i denti
- 2. Bicarbonato di sodiu è perossu di idrogenu
- 3. Oliu di coconut pulling
- 4. Acitu di sidru di mela
- 5. Scorci di limonu, d'aranciu o di banana
- 6. Carbone attivatu
- 7. Manghjà frutti è ligumi cù un cuntenutu più altu in acqua
- Chì causa i denti gialli?
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
Cambiamenti in u culore di i vostri denti ponu esse suttili è accadenu à pocu à pocu. Qualchì culore giallu pò esse inevitabile.
I Denti ponu sembrà più gialli o scurisce soprattuttu quandu invechjate. Quandu u smaltu esternu si ne và, a dentina giallastra sottu diventa più visibile. A dentina hè u secondu stratu di tessutu calcificatu sottu à u stratu di smaltu esterno.
Sè vo circate à imbiancà i vostri denti, avete qualchì alternativa à i metudi cunvinziunali.
Per piacè fate attenzione à u sbiancamentu in casa perchè puderete dannà i denti se i prudutti sò usati in modu incorrettu o per troppu tempu. Pudete usà troppu di u vostru smaltu, chì puderia mette in risicu a sensibilità è a cavità.
Rimedii per i denti gialli
Eccu sette opzioni naturali per sbarrazzassi di i denti gialli.
Pò esse megliu di sceglie uni pochi di trattamenti è di giralli in tutta a settimana. Alcuni di i suggerimenti sottu ùn anu micca ricerca per sustene li, ma sò stati dimustrati per esse efficaci da rapporti anecdotici.
Sperimentate per truvà una soluzione chì funziona per voi.
1. Lavà i denti
U vostru primu pianu d'azzione deve esse di lavà i denti più spessu è in modu currettu. Hè particularmente impurtante chì laviate dopu avè cunsumatu alimenti è bevande chì ponu purtà à denti gialli.
Tuttavia, fate attenzione à spazzolà subitu dopu à cunsumà cibi è bevande acidiche. Spazzolà subitu pò fà chì l'acidi spazzinu più smalti è portanu à l'erosione.
Lavate i denti almenu duie volte à ghjornu per 2 minuti à a volta. Assicuratevi di entre in tutte e crepe è crepe. Lavate i vostri denti delicatamente in un muvimentu circulare per assicurà chì pruteggiate e vostre gengive. Brusgià l'internu, l'esternu è a masticazione di e superfici di i vostri denti.
Secunnu un studiu di u 2018, a spazzolatura cù un dentifriciu sbiancante hè statu ancu scientificamente dimustratu per sbiancà u vostru surrisu. Quessi dentifrici sbiancanti cuntenenu abrasivi dolci chì frottanu i denti per eliminà a macchia superficiale, ma sò abbastanza dolce per esse sicuri.
L'usu di un spazzolinu elettricu pò ancu esse più efficace in a rimozione di macchie di superficie.
2. Bicarbonato di sodiu è perossu di idrogenu
L'usu di una pasta fatta di bicarbonate di sodiu è di perossidu d'idrogenu si dice chì elimina l'accumula di placche è i batteri per sbarrazzassi di e macchie.
Imbulighjate 1 cucchiaia di bicarbunatu di sodiu cù 2 cucchiai di perossu di idrogenu per fà una pasta. Risciacquate bè a bocca cù acqua dopu avè spazzolatu cù sta pasta. Pudete ancu aduprà u listessu rapportu di ingredienti per fà un lavu in bocca. Or, pudete pruvà bicarbonato di sodiu cù acqua.
Pudete acquistà bicarbonate di sodiu è perossidu d'idrogenu in ligna. Pudete ancu cumprà u studiu di u 2012 hà trovu chì e persone chì anu usatu un dentifriciu chì cuntene bicarbonato di sodiu è perossidu anu sbarrazzatu di e macchie di denti è imbiancatu i denti. Anu mostratu miglioramenti significativi dopu à 6 settimane.
Una rivista di u 2017 di a ricerca nantu à i dentifrici cù bicarbonu di sodiu hà ancu cunclusu chì sò efficaci è sicuri per eliminà e macchie di denti è sbiancà i denti, è ponu esse aduprati ogni ghjornu.
3. Oliu di coconut pulling
Si dice chì u pulling d'oliu di coccu elimina a placca è i batteri da a bocca, chì aiuta à sbiancà i denti. Cumprate sempre per un oliu urganicu di alta qualità, chì pudete cumprà in ligna, chì ùn cuntene micca ingredienti dannosi.
Swish 1 à 2 cucchiaini di oliu di coccu liquidu in bocca per 10 à 30 minuti. Ùn lasciate micca chì l'oliu tocchi u fondu di a vostra gola. Ùn ingolle micca l'oliu chì cuntene tossine è batteri da a vostra bocca.
Sputate in a toilette o in un cestino di carta, perchè puderia intoppà i scarichi. Risciacquate a bocca cù acqua è poi bevite un bichjeru pienu d'acqua. Dopu lavate i denti.
Ùn ci sò studii specifichi chì cunfermanu l'effettu sbiancante di i denti di u pulling d'oliu.
Tuttavia, un studiu di u 2015 hà trovu chì l'oliu chì tira cù oliu di sesamo è oliu di girasole riduce a gingivitis causata da a placca. U pulling d'oliu puderia avè un effettu di sbiancamentu nantu à i denti, postu chì l'accumulazione di placca pò fà diventà gialli i denti.
Ulteriori studii nantu à l'effettu di l'oliu chì tira cù l'oliu di coccu sò necessarii.
4. Acitu di sidru di mela
L'acitu di sidru di mela pò esse adupratu in quantità assai chjuche per sbiancà i denti.
Fate un lavu in bocca mischjendu 2 cucchiaini di acitu di sidru di mele cù 6 once di acqua. Swish a soluzione per 30 secondi. Dopu risciacquate cù acqua è lavate i denti.
Cumprate l'acitu di sidru di mela.
hà trovu chì l'acitu di mela hà un effettu sbiancante nantu à i denti di vacca.
Tuttavia, deve esse nutatu chì hà u putenziale di causà danni à a durezza è a struttura superficiale di i denti. Dunque, adupratelu cun prudenza, è adupratelu solu per brevi quantità di tempu. Più studii umani sò necessarii per espansione nantu à sti risultati.
5. Scorci di limonu, d'aranciu o di banana
Certi dicenu chì strofinendu e bucce di limone, d'aranciu o di banana nantu à i denti li renderanu più bianchi. Si crede chì u compostu d-limonene è / o acidu citru, chì si trova in alcune bucce d'agrumi, aiutanu à imbiancà i denti.
Strofinate delicatamente e bucce di frutti nantu à i denti per circa 2 minuti. Assicuratevi di risciacquà bè a bocca è lavate i denti dopu.
A ricerca scientifica chì prova l'efficacità di aduprà e bucce di frutti per rende i denti più bianchi ùn manca.
hà fighjatu l'effettu di un dentifriciu chì cuntene 5 per centu di d-limonene in a rimozione di e macchie di denti resultanti da fumà è tè.
E persone chì anu spazzolatu cù un dentifriciu chì cuntene d-limonene cumbinatu cù una formula sbiancante duie volte à ghjornu per 4 settimane hà riduttu significativamente e macchie di fumà, ancu s'ellu ùn hà micca eliminatu e macchie di fumu di longa durata o e macchie di tè.
Ulteriori studii sò necessarii per determinà se d-limonene hè efficace da solu. Un studiu di u 2015 hà dettu chì l'imbiancatura DIY cù e fragole o l'usu di l'acidu citricu ùn era micca efficace.
Un studiu di u 2017 hà messu à prova u putenziale di l'estratti di l'acidu citricu da quattru tippi sfarenti di buccia d'aranciu cum'è sbiancante di denti. Hè statu dimustratu chì avianu capacità variabili nantu à i denti sbiancanti, cù l'estratto di buccia di mandarina ottenendu i migliori risultati.
Attenti quandu aduprate sta strategia perchè u fruttu hè acidicu. L'acidu pò erosione è usà u vostru smaltu. Sè avete rimarcatu chì i vostri denti diventanu sempre più sensibili, per piacè smette di aduprà stu metudu.
6. Carbone attivatu
Pudete aduprà u carbone attivatu per caccià e macchie da i denti. Si crede chì u carbone di legnu pò caccià i pigmenti è e macchie da i denti perchè hè altamente assurbente. Si dice ancu di sbarrazzassi di e batterie è di e tossine in bocca.
Ci sò dentifrici chì cuntenenu carbone attivatu è pretendenu sbiancà i denti.
Pudete cumprà carbone attivatu per sbiancamentu di i denti in linea.
Aprite una capsula di carbone attivatu è mettite u cuntenutu annantu à u vostru spazzolinu. Lavate cù delicatezza i denti cù picculi cerchi per 2 minuti. Fate particularmente attenzione in a zona intornu à e vostre gengive perchè pò esse abrasiva. Poi sputallu. Ùn spazzulate micca troppu aggressivamente.
Sì i vostri denti sò sensibili o vulete limità l'abrasività di u carbone, pudete appiccicallu nantu à i vostri denti. Lasciate accende per 2 minuti.
Pudete ancu mischjà u carbone attivatu cù una piccula quantità d'acqua per fà un lavu in bocca. Swish sta soluzione per 2 minuti è poi sput it out. Risciacquate bè a bocca cù l'acqua dopu aduprà carbone attivatu.
Hè necessaria più evidenza scientifica per investigà l'efficacità di u carbone attivatu per l'imbianchimentu di i denti. Un articulu publicatu in u 2019 hà trovu chì u dentifriciu à carbone pò sbiancà i denti in 4 settimane dopu à l'usu, ma ùn era micca efficace quant'è l'altri dentifrici sbiancanti.
E ricerche anu trovu chì u carbone attivatu pò esse abrasivu nantu à i denti è i ristoru di culore di i denti, purtendu à a perdita di a struttura di i denti. Questa abrasività pò fà chì i vostri denti sembranu più gialli.
Se portate troppu smaltu, più di a dentina giallastra sottu si spone. Siate prudenti quandu aduprate dentifrici à carbone è à base di carbone, soprattuttu per a mancanza di evidenze per dimostrà a so efficacia è a so sicurezza.
7. Manghjà frutti è ligumi cù un cuntenutu più altu in acqua
Si dice chì manghjà frutti è ligumi crudi cun un altu cuntenutu di acqua pò aiutà à mantene i denti sani. U cuntenutu di l'acqua hè pensatu per pulisce i denti è e gengive di placca è batteri chì portanu à denti gialli.
Masticà frutti è verdure croccanti à a fine di un pastu pò fà cresce a pruduzzione di saliva. Questu pò aiutà à rimuovere e particelle alimentari chì sò attaccate in i denti è lavanu tutti l'acidi dannosi.
Mentre ùn ci hè dubbitu chì una dieta ricca di frutti è ligumi hè bona per a vostra salute dentale è generale, ùn ci hè micca assai evidenze scientifiche chì sustenenu queste affermazioni. Dittu chistu, manghjà sti alimenti sani tutta a ghjurnata ùn ferà sicuramente micca male.
Una rivista publicata in 2019 hà trovu chì a carenza di vitamina C pò aumentà a gravità di a parodontite.
Mentre chì u studiu ùn hà micca fighjatu l'effettu sbiancante di a vitamina C nantu à i denti, u ligame hè altu in plasma C di vitamina C à denti sani. A ricerca suggerisce chì alti livelli di vitamina C ponu riduce a quantità di placca chì face i denti diventà gialli.
hà trovu chì un dentifriciu chì cuntene papaina è estrattu di bromelina hà mostratu una rimozione significativa di macchie. A papain hè un enzima chì si trova in papaia. A bromelina hè un enzima prisente in l'ananas.
Ulteriori studii sò giustificati per espansione nantu à sti risultati.
Chì causa i denti gialli?
Ci sò parechji fattori chì ponu fà chì i denti diventanu gialli.
I Denti ponu diventà gialli da:
- certi alimenti o beie, cum'è mirtilli, vinu rossu, caffè, o tè
- una dieta ricca in zuccheru è carboidrati simplici
- fumà o masticà tabaccu
- effetti collaterali di certi medicazione è collutori
- età, cum'è l'adulti maiori sò più propensi à avè denti gialli
- genetica
- traumu in bocca
- cunsumu eccessivu di fluoruru
- poca cura dentale è igiene orale
- bocca seca cronica o mancanza di saliva
U fondu
Ci hè parechje opzioni in casa chì pudete pruvà à imbiancà i denti.
Tuttavia, siate prudenti perchè pudete dannà u vostru smaltu o gengive, chì pò purtà à sensibilità è cavità. U megliu modu per sbiancà i denti hè di prevene e macchie prima ch'elli accadinu, di cuntinuà à praticà una bona igiene orale, è di fà cuntrolli dentarii regulare.
Se avete pruvatu questi metudi senza successu, u vostru dentistu pò esse capace di aiutavvi à determinà se un altru mètudu di trattamentu pò esse una megliu opzione.