Sargramostim
Cuntenutu
- Prima di aduprà l'iniezione di sargramostim,
- Sargramostim pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:
- Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi, chjamate u vostru duttore immediatamente o uttene trattamentu medico d'urgenza:
- I sintomi di overdose ponu include i seguenti:
Sargramostin hè adupratu per diminuisce a probabilità di infezzione in e persone chì anu a leucemia mielogena acuta (AML; un tipu di cancru di i globuli bianchi) è chì ricevenu farmaci di chimioterapia chì ponu diminuisce u numeru di neutrofili (un tipu di cellule di sangue necessariu per luttà infezzione). Sargramostin hè ancu adupratu in e persone chì sò sottoposti à trapianti di cellule staminali di sangue, in persone chì sò sottoposti à trapianti di midollo osseu, è per preparà u sangue per a leucafereesi (un trattamentu in cui certe cellule sanguine sò rimosse da u corpu è poi restituite à u corpu dopu chimioterapia). Sargramostim hè ancu adupratu in e persone chì ùn anu micca rispostu dopu avè ricevutu un trapianto di medula. Sargramostin hè in una classa di medicazione chjamata fattori stimulanti di colonie. Funziona aiutendu u corpu à fà più neutrofili è certe altre cellule di u sangue.
Sargramostim vene cum'è una soluzione (liquidu) o una polvere da mischjà cù liquidu per injectà sottucutaneamente (sottu à a pelle) o per via endovenosa (in una vena). Hè infusa (iniettata pianu) in un periudu di 2 à 24 ore una volta à ghjornu. Pò esse ancu iniettatu sottucutaneamente una volta à ghjornu. A durata di u vostru trattamentu dipende da a situazione chì avete è da quantu u vostru corpu risponde à a medicazione.
Se utilizate sargramostim per diminuisce u risicu di infezzjoni durante a chimioterapia, riceverete a medicazione almenu 4 ghjorni dopu avè ricevutu a vostra ultima dosi di ogni ciclu di chimioterapia. Continuerete à riceve u medicamentu ogni ghjornu finu à chì i vostri conti di cellule sanguine tornanu à a normalità o finu à 6 settimane. Se aduprate sargramostim per preparà u vostru sangue per a leucafereesi, riceverete u medicamentu una volta à ghjornu finu à l'ultima leucafereesi. Se state aduprendu sargramostim perchè state sottoposti à un trapianto di cellule staminali di sangue, riceverete u medicamentu chì principia u ghjornu di u trapianto di cellule sanguine è continuerà per almenu 3 ghjorni. Se aduprate sargramostim per diminuì u risicu di infezioni durante un trapianto di midollo osseu, riceverete u medicamentu almenu 24 ore dopu avè ricevutu a chimioterapia è dinò 2 à 4 ore dopu chì a midula ossea sia stata infusa. Se aduprate sargramostim perchè ùn risponde micca à un trapianto di midollo osseu, riceverete u medicamentu una volta à ghjornu per 14 ghjorni. Ùn smette micca di aduprà sargramostim senza parlà cù u vostru duttore.
Sargramostim pò esse datu da una infermiera o da un altru prufessore sanitariu, o pò esse dichjaratu d'injectà u medicamentu in casa. Se vi injecterà sargramostim, iniettate u medicamentu circa à a stessa ora ogni ghjornu. Seguitate attentamente e indicazioni nantu à a vostra etichetta di prescrizione, è dumandate à u vostru duttore o farmacista di spiegà qualsiasi parte chì ùn capite micca. Aduprate sargramostim esattamente cumu indicatu. Ùn aduprate micca più o menu o ne aduprate più spessu di ciò chì hè prescrittu da u vostru duttore.
Se vi injecterà sargramostim sè stessu, un prufessore sanitariu vi mostrerà cume injectà u medicamentu. Assicuratevi di capisce queste indicazioni. Fate à u vostru duttore sanitariu se avete qualchì domanda nantu à induve nantu à u vostru corpu duvete injectà sargramostim, cume dà l'iniezione, chì tippu di siringa aduprate, o cume disporre di aghi è siringhe usati dopu avè injectatu u medicamentu.
Dumandate à u vostru farmacista o duttore una copia di l'infurmazioni di u fabricatore per u paziente.
Sargramostim hè ancu adupratu qualchì volta per trattà certi tipi di sindrome mielodisplastica (un gruppu di condizioni in cui a midula ossea produce cellule sanguine malformate e non produce abbastanza cellule del sangue sane) è anemia aplastica (una situazione in cui a midula ossea ùn ne producenu abbastanza cellule di u sangue). Sargramostim hè ancu adupratu qualchì volta per diminuisce a probabilità di infezzione in e persone chì anu u virus di l'immunodeficiency umana (HIV). Parlate cù u vostru duttore nantu à i risichi di l'usu di questu medicazione per a vostra situazione.
Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.
Prima di aduprà l'iniezione di sargramostim,
- dite à u vostru duttore è farmacistu sì sì allergicu à u sargramostim, u levitu, qualsiasi altri medicamenti, o qualsiasi ingredienti in l'iniezione di sargramostim. Dumandate à u vostru farmacista una lista di l'ingredienti.
- dite à u vostru duttore è farmacistu ciò chì prescrive è medicazione senza prescrizione, vitamine, supplementi nutrizionali è prudutti di erbe chì state pigliendu o pensate di piglià. Assicuratevi di menzionà betamethasone (Celestone), dexamethasone (Decadron), litiu (Lithobid), methylprednisolone (Medrol) è prednisone. U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali.
- dite à u vostru duttore se site trattatu o se avete mai statu trattatu cù radioterapia o sì avete o avete mai avutu cancru, edema (gonfiore di u stomacu, di i pedi, di e cavichje, o di e gambe inferiori), di qualsiasi tippu di malatie cardiache, di insufficienza cardiaca , una malatia irregulare di u core, di i pulmoni, di i reni o di u fegatu.
- dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Se site incinta mentre aduprate sargramostim, chjamate u vostru duttore.
- se avete una chirurgia, inclusa una chirurgia dentale, dite à u duttore o dentistu chì state aduprendu sargramostim.
- duvete sapè chì sargramostim diminuisce u risicu d'infezzione, ma ùn impedisce micca tutte l'infezioni chì ponu sviluppà durante o dopu a chimioterapia. Chjamate subitu u vostru duttore se sviluppate segni d'infezzione cume febbre, brividi, mal di gola, o tosse è congestione in corso.
A menu chì u vostru duttore ùn vi dice altrimente, continuate a vostra dieta normale.
Sargramostim pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:
- rossu, gonfiore, contusioni, prurito o un pezzu in a zona induve u medicamentu hè statu iniettatu
- osse, articulazione, o dolore musculare
- mal di testa
- nausea
- vomitu
- diarrea
- dulore à u stomacu
- piache di bocca
- perdita di l'appetitu
- perdita di capelli
Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi, chjamate u vostru duttore immediatamente o uttene trattamentu medico d'urgenza:
- mancanza di respiru o respirazione rapida
- difficultà à respirà
- sibilante
- vertigini
- sudatu
- urticaria
- rash
- pruritu
- gonfiore intornu à a bocca, a faccia, l'ochji, u stomacu, i pedi, e cavichje, o i pedi inferiori
- subitu di pisu
- dulore à u pettu
- battiti cardiaci veloci o irregulari
- svenimentu
- insolite brusgiature o marcature viole sottu à a pelle
- sanguinamentu insolitu
- sanguinamenti nasali
- stanchezza o debulezza inusuale
- diminuzione di urinazione
Sargramostim pò causà altri effetti secundari. Chjamate u vostru duttore se avete qualchì problema insolitu mentre piglianu stu medicamentu.
Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).
Mantene stu medicamentu in u contenitore induve hè entratu, luntanu da u sole, chjosu, è fora di a portata di i zitelli. Guardà u sargramostim in a frigorifera. Ùn congelate nè scuzzulate u sargramostim. I flaconi sargramostimi aperti ponu esse refrigerati finu à 20 ghjorni. Eliminate i flaconi aperti dopu à 20 ghjorni.
I medicamenti inutili devenu esse smaltiti in modi speciali per assicurà chì l'animali domestici, i zitelli è altre persone ùn li possanu micca cunsumà. Tuttavia, ùn duvete micca lavà questu medicamentu in i bagni. Invece, u megliu modu per dispunisce i vostri medicazione hè attraversu un prugramma di ripresa di medicina. Parlate cù u vostru farmacista o cuntattate u vostru dipartimentu lucale / riciclaggio per amparà nantu à i prugrammi di ripresa in a vostra comunità. Vede u situ web di Disposizione Sicura di Medicinali di a FDA (http://goo.gl/c4Rm4p) per più infurmazione sè ùn avete micca accessu à un prugramma di ripresa.
Hè impurtante di tene tutti i medicamenti fora di vista è di a portata di i zitelli chì parechji contenitori (cume i pastiglieri settimanali è quelli per gocce d'occhi, creme, patch è inalatori) ùn sò micca resistenti à i zitelli è i zitelli ponu apre facilmente. Per prutege i zitelli da avvelenamentu, chjude sempre i tappi di sicurezza è pone subitu u medicamentu in un locu sicuru - quellu chì hè alzatu è luntanu è fora di a so vista è di a so portata. http://www.upandaway.org
In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222. L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.
I sintomi di overdose ponu include i seguenti:
- mancanza di fiatu
- stanchezza o debulezza inusuale
- frebba
- battiti cardiaci veloci o irregulari
- nausea
- mal di testa
- rash
Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore è u laburatoriu. U vostru duttore urdinerà certe prove di laburatoriu per verificà a risposta di u vostru corpu à u sargramostim.
Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.
- Leukine®
- Fattore di Stimulazione di a Colonia Granulociti-Macrofagi
- GM-CSF