Un Venneri Notte chì face un corpu bonu
Cuntenutu
Un vennari tipicu versu 6 ore di sera. solitu implica una di e seguenti:
1. Pigliendu i mo figlioli per pizza
2. Avè un cocktail è qualchì app cù u mo maritu è l'amichi
3. Cucina un dessert speciale per finisce a nostra settimana cù una nota dolce
Mi piace assai tutte ste attività, ma nimu ùn sò particularmente cumpatibili cù a mo scala è i mo jeans skinny. Sò chì ùn anderaghju micca in una palestra o ancu per una corsa da me un venneri sera, allora a sfida hè di truvà qualcosa chì vogliu veramente fà chì faci ancu u mo corpu un pocu di bè. È sta settimana, l'aghju inchiodata !
A mo forma di venerdì sera implicava una corsa in una Sfida di Stand-Up Paddle da donna. Era super divertente, super suciale, è mentre ùn eru mancu avvicinatu à a vittoria, hà definitivamente fattu u mo corpu bè.
L'avvenimentu hè statu cum'è una festa massiva in spiaggia, ma à u cuntrariu di a scena tipica di e ragazze in spiaggia rivestite di bikini chì incuragianu i cumpetitori buffi, sta volta e donne eranu in l'acqua mentre i masci eranu semplicemente spettatori.
In questa foto, sò unitu da u maestru di cerimonii di The Island Surf & Sail Jack Bushko è e sorelle gemelle super calde chì vincìu a divisione di paddle d'elite. E ragazze l'anu assolutamente schiacciatu. Comparatu à u mo colpu tranquillu, parianu chì avianu motori in e so paddle (È anu avutu i corpi per pruvà chì u travagliu duru paga).
U takeaway: Mentre nè u mo tush nè u mo tempu di corsa ùn mi qualificanu cum'è elite, sò solu cuntentu di esse parte di u ghjocu.
A mo figliola hà ufficialmente trè mesi, è ghjuru ch'ella hè stata pompata per vedemi attraversà a linea d'arrivu. In quantu à i mo dui figlioli, eranu solu entusiasmati di stà in una festa in spiaggia cù musica è tavule di surf, senza una sola fetta di pizza siciliana.