Principali risichi di criolipolisi
Cuntenutu
A Criolipolisi hè una prucedura sicura fintantu chì hè realizata da un prufessiunale furmatu è qualificatu per fà a prucedura è fintantu chì l'attrezzatura hè calibrata currettamente, altrimenti ci hè u risicu di sviluppà brusgiature di 2u è 3u gradu.
À u mumentu a persona ùn pò sente nunda di più cà una sensazione di brusgiata, ma subitu dopu u dulore s'aggrava è a zona diventa assai rossa, furmendu bolle. S'ellu accade, duvete andà in urgenza è cumincià u trattamentu per e brusgiature u più prestu pussibule.
A criolipolisi hè una prucedura estetica chì hà per scopu di trattà u grassu lucalizatu da u so congelamentu, essendu un trattamentu assai efficace quandu ùn hè micca pussibule di perde u grassu lucalizatu o se ùn vulete micca fà liposuzione. Capite ciò chì hè a criolipolisi.
Rischi di criolipolisi
A criolipolisi hè una prucedura sicura, fintantu chì hè realizata da un prufessiunale furmatu è u dispusitivu hè calibratu currettamente è cù a temperatura adattata. Se queste cundizioni ùn sò micca rispettate, ci hè un risicu di brusgie da 2 ° à 3 ° gradu, sia per via di a deregulazione di a temperatura, sia per via di a coperta posta trà a pelle è u dispusitivu, chì deve esse intatta.
Inoltre, per ch'ellu ùn ci sia risichi, si raccomanda chì l'intervallu trà e sessioni sia di circa 90 ghjorni, perchè altrimente ci pò esse una risposta infiammatoria assai esagerata in u corpu.
Ancu se parechji risichi associati à a criolipolisi ùn sò micca stati descritti, a procedura ùn hè micca raccomandata per e persone chì sò state diagnosticate cun malattie causate da u freddu, cume crioglobulinemie, chì sò allergiche à u freddo, emoglobinuria parossistica notturna o chì soffrenu di u fenomenu Raynaud, ùn esse micca indicatu per e persone cun ernia in a regione da trattà, incinta o chì anu cicatrici in postu.
Cumu funziona
A criolipolisi hè una tecnica per congelà u grassu corporeu chì danneghja l'adipociti congelendu e cellule chì accatastanu u grassu. Di conseguenza, e cellule morenu è sò eliminate naturalmente da u corpu, senza aumentà u colesterolu è senza esse immagazzinate di novu in u corpu. Durante a criolipolisi, una macchina cù duie placche fredde hè posta nantu à a pelle di u ventre o di a coscia. U dispusitivu deve esse calibratu trà 5 à 15 gradi Celsius minus, congelendu è cristallizendu solu e cellule di grassu, situate ghjustu sottu à a pelle.
Stu grassu cristallizatu hè naturalmente eliminatu da u corpu è ùn ci hè bisognu di supplementu, solu un massaghju dopu a sessione. A tecnica hà risultati eccellenti ancu cù solu sessione 1 è questi sò progressivi. Dunque dopu à 1 mese a persona nota u risultatu di a sessione è decide se vole fà un'altra sessione cumplementaria.Questa altra sessione pò esse fatta solu dopu à 2 mesi di a prima, perchè prima questu u corpu serà ancu eliminendu u grassu congelatu da a sessione precedente.
A durata di una sessione di criolipolisi ùn deve mai esse menu di 45 minuti, l'ideale hè chì ogni sessione duri 1 ora per ogni zona trattata.
Altre alternative per eliminà u grassu lucalizatu
In più di a criolipolisi, ci sò parechji altri trattamenti estetichi per eliminà u grassu lucalizatu, cum'è:
- Lipocavitazione, chì hè un ultrasound di grande putenza, chì elimina u grassu;
- Frequenza radio, chì hè più comodu è 'scioglie' u grassu;
- Carbossiterapia, induve l'aghi di gas sò usati per eliminà u grassu;
- Onde di Scossa,chì dannu ancu una parte di e cellule adipose, facilitendu a so eliminazione.
Altri trattamenti chì ùn anu alcuna prova scientifica chì ponu esse efficaci per eliminà u grassu lucalizatu sò l'usu di creme chì eliminanu u grassu, ancu quandu si utilizanu equipaggiamenti à ultrasuoni per ch'ellu penetri di più in u corpu è u massaghju di mudellazione perchè ùn pò micca eliminallu. cellule, ancu se u possu spustà intornu.