Esercizi Abs chì Pò Aiutà à Guarisce Diastasi Retti
Cuntenutu
Durante a gravidanza, u vostru corpu passa assai di cambiamenti. E malgradu ciò chì i tabloids di celebrità ponu crede, per e mamme novi, dà nascita ùn significa micca esattamente chì tuttu torna à a normale. (Ùn hè ancu realisticu di rimbursà u vostru pesu prima di a gravidanza, cum'è l'influencer di fitness Emily Skye prova in questa trasfurmazioni di dui seconde).
In fatti, a ricerca suggerisce in ogni locu da unu à dui terzi di e donne soffrenu di una cundizione cumuni post-gravidanza chjamata diastasis recti, in quale i vostri musculi addominali left and right separanu.
"I musculi retti sò i musculi "cinturini" chì si estendenu da a ribcage à l'ossu pubicu", spiega Mary Jane Minkin, MD, prufissore clinicu di ostetricia, ginecologia è scienze riproduttive in l'Università di Yale. "Ci aiutanu à teneci in posizione verticale è à tene u ventre".
Sfurtunatamente, cù a gravidanza, sti musculi anu da allungassi abbastanza. "In alcune donne, si stendenu di più cà l'altri è si crea una lacuna. I cuntenuti addominali ponu" poof out "trà i musculi, assai cum'è una ernia", dice.
A bona nutizia hè chì, à u cuntrariu di una ernia, induve u vostru intestinu pò esce in u saccu di l'ernia è impiccassi, ciò ùn accade micca cù una diastasi, spiega u duttore Minkin. È una diastasi ùn hè di solitu dulurosa (ancu se puderete sente lumbalgia se i vostri musculi abdominali sò allungati è ùn funzionanu micca cume si facianu normalmente). Eppuru, ma se soffre, puderete sembrà incinta ancu mesi dopu avè u vostru zitellu, chì pò esse chjaramente un assassinu di fiducia per e mamme novi.
Hè esattamente ciò chì hè accadutu à Kristin McGee, una istruttrice di yoga è Pilates in New York, dopu avè parturitu di picciotti gemelli. "Uni pochi di mesi dopu avè datu nascita, aghju persu a maiò parte di u pesu chì aghju guadagnatu, ma aghju avutu sempre un saccu sopra u mo ventre è pareva incinta, soprattuttu versu a fine di u ghjornu".
U duttore Minkin nota chì e donne chì portanu gimelli ponu esse in un risicu aumentatu di diastasi recti, chì i musculi ponu allungassi ancu di più.
Cumu guarisce
A bona nutizia ? Ùn importa micca a vostra situazione, ci sò certi passi chì pudete piglià - sia pre è post-baby per aiutà à evità (o trattà) una diastasi.
Per unu, per mantene l'allungamentu à u minimu, pruvate à stà u più vicinu à u vostru pesu ideale di u corpu cum'è pussibule prima di u vostru gravidenza è pruvate à stà in u intervallu di guadagnà di pisu chì u vostru documentu vi ricumandemu per voi durante u vostru gravidenza, suggerisce Dr Minkin.
Sè vo site sempre soffrendu di una diastasi dopu à un annu, u duttore Minkin nota chì pudete ancu pensà à fà una cirurgia per cucirà i musculi inseme, ma ella nota chì questu ùn hè micca necessariu 100 per centu. "Ùn hè micca un periculu per a salute, per quessa, ùn ci hè micca un dannu significativu in l'ignurà. Hè veramente ghjuntu à quantu vi disturbate da questu ".
Fitness pò ancu aiutà. Parechji esercizii ab (prima, durante è dopu a gravidanza) travaglianu per rinfurzà i musculi di u rettu, luttendu contr'à u potenziale allungamentu. Cù l'arsenale ghjustu di l'esercizii, McGee dice chì hà sappiutu guarì a so diastasi senza cirurgia.
Vi basta à esse attenti à fucalizza nantu à i muvimenti chì aiutanu à rinfurzà è guarì in a sicuru via. "Mentre guariscenu a vostra diastasi, vulete evitari qualsiasi esercizii chì mettenu troppu sforzu nantu à l'addominali è ponu causà a pancia à cune o cupola", dice McGee."Crunches è planks deve esse evitati finu à chì pudete mantene i vostri addominali è evità ogni cacca". Vulete ancu evità i backbends o tuttu ciò chì pò causà l'addome per allungassi ancu di più, nota.
È sì avete una diastasi, cuncentratevi nantu à attaccà i vostri abs ancu durante l'attività di ogni ghjornu (è fate attenzione se avete capitu chì certi movimenti vi disturbanu), dice McGee. Ma dopu avè ottinutu a luce verde da u vostru ob-gyn (di solitu circa quattru à sei settimane dopu à u zitellu), a maiò parte di e donne ponu cumincià à fà ponti di l'anca gentili è questi movimenti da McGee chì sò destinati à firmà a midsection è guarì una diastasi in un manera faciule è efficace.
TVA Rispira
Cumu fà: Siate o stendu è inspirate per u nasu in u corpu posteriore è i lati di a cintura. À l'exhale, apre a bocca è espira u sonu "ha" una volta è una volta, mentre cuncentrazione nantu à e coste chì si avvicinanu l'una à l'altru è a cintura strette.
Perchè funziona: "Questu hè estremamente impurtante perchè u respiru hè cusì cunnessu à u core, è dopu avè un zitellu, i vostri costelli si stendenu per creà una stanza", dice McGee. (Re-)amparate à respira cù u diafragma permette à l'area di cumincià à vultà inseme, nota.
Ponti
Cumu fà: Sdraiate a faccia in sopra cù i ghjinochje piegate, a larghezza di l'anca, i pedi flexionati (tira i dita di i piedi versu i stinchi è da u pianu), è i braccia à i lati. Inserisci l'abs è pressu i tacchi per alzà i fianchi (evita di stende a spalle), stringendu i glutei. Pone una bola trà e cosce è stringhje per aumentà a difficultà.
Perchè funziona: "In i ponti, hè assai faciule di tirà u buttone di u ventre à a spina dorsale è truvà a pelvis neutra", dice McGee. Questa mossa rinforza ancu i fianchi è i glutei, chì ponu aiutà à sustene tutta a nostra regione core.
TheraBand Arm Pull
Cumu fà: Mantene una TheraBand fora davanti à u corpu à l'altura di e spalle è alluntanate a banda mentre sculacciate l'abdominali in è in alto è tirendu e costole inseme. Portate a banda sopra, poi vultate à u livellu di e spalle è ripetite.
Perchè funziona: "Aduprà a banda ci aiuta veramente à impegnà è à sente i nostri addominali", nota McGee.
Toe Taps
Cumu fà: Sdraiatu nantu à u spinu, alzate e gambe à a pusizione di tavula cun una curva di 90 gradi à i ghjinochji. Tap toe to the ground, alternando i gammi.
Perchè funziona: "Spessu volte alzamu i nostri gammi da i nostri flessori di l'anca o quads", dice McGee. "Sta mossa ci aiuta à impegnà u core prufondu per sente quella cunnessione in modu à stà forte in u nostru core mentre movemu i nostri membri".
Slides à u taccu
Cumu fà: Stendu à dossu cù e gambe piegate, allungate pianu pianu una ghjamba in avanti nantu à u tappettu, passendu sopra à u pianu, mantenendu e fianche ferme è l'addominali tirendu avanti è in sù. Piegate a gamba in daretu è ripetite da l'altra parte.
Perchè funziona: "Quandu femu quessi, cuminciamu à sente a lunghezza di i nostri membri mentre stemu cunnessi à u nostru core", dice McGee.
Vongole
Cumu fà: Sdraiate nantu à u latu cù i fianchi è i ghjinochje piegate à 45 gradi, i gammi impilati. Mantene i pedi in cuntattu cù l'altri, alzà u ghjinochju superiore u più altu pussibule senza move a pelvis. Ùn permettenu micca a gamba più bassa di spustà da u pianu. Pausa, poi vultà à a pusizione di partenza. Repetite. Pone una banda intornu à e duie gambe ghjustu sottu à e ghjinochje per fà cresce a difficultà.
Perchè funziona: "U travagliu di latu cum'è e vongole usa l'oblichi è rinforza i fianchi è e cosce", dice McGee.