Cume i cunti di positività di l'acne aiutanu a ghjente à vede i so scontri di manera diversa
Cuntenutu
Christina Yannello si pò ricurdà u so primu sfondate cum'è vividly cum'è a maiò parte di a ghjente pò ricurdà u so primu basgiu o periodu. À l'età di 12 anni, hà sviluppatu di colpu un pimple smack dab trà e so sopracciglia, è un zitellu in a so classa di quinta scola dumandava sfacciatamente ciò chì era nantu à a so faccia.
"Hè statu un mumentu cruciale per mè", dice Yannello. "À l'epica, ùn sapia mancu ciò chì era nantu à a mo faccia o cumu si ne curava".
È era solu u principiu. Nantu à u prossimu decenniu, u so acne hà scappatu è scorri da totalmente inambulabile à chjaru è controllabile è torna. Cum'è un tween, i dermatologi l'anu sottumessi à diversi trattamenti chimichi è antibiotici senza furtuna à trattà a so pelle propensa à i difetti. Un contraceptivu orale hà fattu sparì l'acne adolescente per qualchì annu, solu per vultà pianu pianu durante u so primu annu di università. Ella hà pigliatu trattamenti è creme attuali, hà pigliatu antibiotici, hà cambiatu in un DIU, è hà cambiatu cù una pillula contraceptiva diversa. Nisunu di questu hà fattu a diferenza.
"A mo pelle hè diventata cumpletamente ingestibile - ùn avia più cuntrollu", dice Yannello. "Senza parlà, questu hà pigliatu un pesu massivu mentale è emotivu per mè. Eru cusì imbarazzatu chì ùn pudia più sorte o mancu esse davanti à i mo cumpagni di stanza senza truccu ".
Eppuru, era esitante à andà nantu à Accutane, un medicamentu adupratu per l'acne cisticu severu chì ùn hà micca rispostu à altri trattamenti, è vulia fà un pocu di scavà in a droga prescritta prima di pruvà. In a so ricerca in ligna, Yannello hà sbloccatu una sottucultura nascosta, di acne-pusitività nantu à i social media chì cambierà a so manera di gestisce è ancu di pensà à i so sbocchi.
Più di 130.000 posti includenu u hashtag #acnepositività in Instagram, è a pupularità hè cusì autentica. Ùn viderete micca a pelle aerografata, strati spessi di fondamenti nascosti, è didascalie raffiguranti una vita beata, senza stress, ma piuttostu individui à faccia nuda mostrendu cun fiducia i so scoppi di a ghjurnata, spartendu i so prudutti preferiti per a cura di a pelle, è dettagliando storie di core di prove di trattamentu, trasfurmazioni, è sperienze cù a vergogna di a pelle. "Hè stancu di vede a stessa maghjina, a stessa faccia, a stessa pelle chjara ripetutamente - Sò chì hà influenzatu negativamente u mo benessere emotivu è mentale", dice Yannello. "Ma questa realità è autenticità hè solu qualcosa chì ùn vede micca ogni ghjornu".
U mischju di risorse è vulnerabilità di a cumunità di pusitività di a pelle ùn solu hà ispiratu Yannello à pruvà Accutane è à lancià u so contu, @barefacedfemme, ma l'ha ancu aiutata à trasformassi da una persona insicura da l'acne, chì si autodiprezza in una persona sicura è cunfurta cù a so propria pelle , ella dice. "Vede altre persone chì passanu per [problemi di a pelle] è in relazione cù questu hà cambiatu a mo mentalità - hà riscritto a narrativa in a mo testa", spiega. "Queste persone m'anu aiutatu, allora aghju vulsutu aiutà un altru".
Un'altra voce in u muvimentu di positività di l'acne hè Constanza Concha, chì dirige @skinnoshame è dà à i so quasi 50.000 seguitori un sguardu crudu in a so vita chì tratta di l'acne nodulocystic (acne chì hè prufonda in a pelle è pò causà cisti duri è dolorosi). A missione daretu à ognunu di i so posti hè simplice: esse a raprisentazione ch'ella ùn hà mai avutu durante a so zitellina. "Vogliu esse ciò chì vulia avè", dice Concha. "Ùn vogliu micca chì un altru passassi per a solitudine è si senti male per se stessi cum'è aghju fattu. Sì avete a rapprisintazioni, sè avete qualchissia altru chì passa per e stesse lotte cum'è voi è hà a stessa pelle chì voi, pensu chì a vostra mentalità cambierà è sarete più còmode cun sè stessu ".
Ed hè esattamente ciò chì hè accadutu per Vanessa Sasada. Hà cuminciatu à nutà più conti di pusitività di a pelle, focalizati in l'acne nantu à i social media è hà capitu chì parechji eranu gestiti da persone chì avianu una pelle chì sembrava cum'è a soia. Dopu, in mezu à una sfida particolarmente cattiva, hà raccoltu u curaghju di principià u so contu, @tomatofacebeauty. "Aghju pensatu chì, se avessi cuminciatu à publicà a mo faccia nuda è à mustrà ciò chì pareva a mo vera pelle, allora cuminceraghju ancu à diventà più fiduciosu è à accettà a mo acne", dice Sasada. "Vuliu principià à abbraccià a mo pelle, qualunque sia u statu in quale era".
À solu trè mesi da a publicazione di e so cicatrici da l'acne, di a pelle stressata è di l'aspettu di u maquillaje, Sasada dice chì a so fiducia in sè stessu hà sparatu. "Prima ch'e aghju cuminciatu u mo contu, a prima cosa ch'e aghju fattu quandu mi svegliu hè stata à pusà davanti à u mo specchiu, analizà a mo pelle, è vede s'ellu ci sò novi scontri mentre dorme", dice. "Un saccu di volte ci saria, è solu arruvinà a mo ghjurnata sana. Avà, se aghju un novu pimple, ùn hè micca un grande affare. Ùn aghju più obsessionatu nantu à a mo pelle o fighjulà in u specchiu per ore per circà qualcosa ".
È avè sta presa senza stress nantu à brusgi è macchie puderia ancu aiutà à migliurà i prublemi di a pelle, dice Matt Traube, M.F.T., un psicoterapeuta specializatu in l'aspetti psicologichi di e condizioni di a pelle. "Sapemu à un certu livellu chì u stress pò influenza negativamente l'acne", spiega. "Allora s'è vo site preoccupatu per l'acne, allora tutta questa positività di l'acne riduce a vostra vergogna è a vergogna per questu, di colpu quandu esce in u mondu o mostra a vostra faccia à e persone, sperimentate menu stress. .è pensu chì pò avè un impattu annantu à l'acne stessa ".
In più, quand'ella sorte, Sasada ùn si sente micca pressata per applicà un truccu di copertura cumpleta in ogni occasione cum'è prima. "Ùn sapianu micca quantu era severu u mo acne perchè eru tantu bravu à piattà lu per tantu tempu, è aghju sempre avutu a sensazione di campà una bugia", spiega. "Prima ch'e aghju publicatu a mo prima foto, ùn aghju mai dimustratu a mo faccia nuda, ma avà ùn hè micca spaventosa, è mi sentu assai più còmode di vede a mo acne in tutta a so gloria".
Quellu attu di accettà di core chì sì cum'è un umanu cun acne - ancu sì vi sentite vulnerabile o nervosu per mettevi fora - piuttostu chè di vergugnassi, di copre i vostri sblocchi, o di evità di vede l'altri in tuttu, hè un passu impurtante per normalizà ella, dice Traube. "Umanizzate l'esperienza in un modu chì ùn hà micca solu un impattu nantu à voi, l'individuu chì a face, ma ancu fendula nantu à una piattaforma cum'è e social media (o esce in publicu in un modu induve site essenzialmente pussede). it), allora avete un impattu pusitivu à l'altri persone chì ne soffrenu à u so modu ", spiega.
Mentre u feedback ùn hè micca sempre pusitivu - Concha hà ricevutu a so parte ghjusta di DM cù critichi duri è suggerimenti di trattamentu indesiderati - più spessu chì micca, a vulnerabilità di pubblicà foto crude, inedite di zits è altri guai di a pelle paga. E sezioni di cumenti nantu à parechji conti di positività à l'acne sò inundate di messaghji di gratitudine da seguaci chì si sentenu validati, visti è accettati.
"Pensu chì più persone chì sparte i so viaghji, rende l'acne micca cusì un tabù suciale", dice Yannello. "Ùn avete micca à sente insicurezza di esce cù un pimple, è ùn avete micca bisognu à sente chì hè necessariu di copre. Pensu chì hè veramente impurtante per e donne più giovani chì crescenu per capisce chì l'acne ùn hè micca una cosa male. "