Incuntrà u cercatore di l'avventura chì travaglia 50 ore è hà sempre u tempu di scià i vulcani
Cuntenutu
À 42 anni, Christy Mahon si chjama "solu una altra donna media". Ella travaglia un travagliu di più di 50 ore cum'è direttore di sviluppu per u Aspen Center for Environmental Studies, torna in casa esausata, è prova di fà u tempu per esse attivu à l'aria aperta - di solitu correre, scià o caminata. Ma hè solu a metà di a so storia.
Mahon hè ancu a prima donna chì hà mai scalatu è ski tutte e 54 di e muntagne di 14 000 piedi di u Colorado, un gestu chì hà sguassatu da a so epica lista di cose da fà in 2010. Da tandu, ella è dui amici di sci anu tagliatu a polvera di u più altu di u Colorado. 100 picchi (è avà passa à i 200 più alti, qualcosa altru ùn hè mai statu fattu).
In più di e so avventure in cortile in u Statu Centenniale, Mahon arrampica e muntagne in Nepal è i vulcani in Equador, Messicu è u Pacificu Nordueste. È hà compiu cinque ultramaratoni, ognuna à u largu 100 miles. In più una mansa di maratoni è gare di 50 chilometri tutti cù un grande surrisu in faccia. Ella è u so maritu spessu traccianu e so avventure salvatiche in i so Instagrams, @aspenchristy è @tedmahon.
Iè, questu "mediu" badass ùn hè nunda di strasurdinariu, ancu s'ellu hè prestu à dì "Ùn sò micca un atleta".
Mentre Mahon hè un ambasciatore per a marca di vestiti esterni Stio, dice Forma esclusivamente, "Ùn sò micca pagatu per fà questu. A facciu perchè mi sfida è hè u modu u più rapidu chì sò venutu à amparà nantu à mè stessu è ciò chì mi rende veramente tick-quali sò i mo punti di forza è e mo debulezze, è vene faccia à faccia cù i dui per esce da l'altra parte una persona più forte ... ma cum'è aghju dettu, ùn sò micca un atleta prufessiunale. Ci hè parechje persone chì finiscinu davanti à mè in quelli ultra races ".
L'introduzione di Mahon à l'aventure estreme à l'aria aperta hè stata dopu l'università quandu hà travagliatu l'estate in u Parcu Naziunale Olimpicu cum'è guardia. U so cumpagnu di stanza corse 7 chilometri per travaglià, è Mahon hà trovu chì ancu ella puderia correre quella distanza prima di ghjunghje. Dopu Mahon hà scontru un altru guardianu in u parcu chì curria 50 miglia attraversu a penisula olimpica prima di principià a ghjurnata di travagliu - una distanza Mahon ùn sapia micca era umanamente pussibule, per ùn dì micca prima di u travagliu.Circundatu da sti maravigliosi corridori ricreativi, Mahon hà finalmente fattu un passu chì l'ha purtata à e corse 5K, dopu à 10K, maratoni, ultras di 50 chilometri, è infine corse di 100 chilometri attraversu u desertu è u backcountry, cum'è l'icònicu Hardrock 100, Leadville , Steamboat, è ancu di più. (Verificate queste 10 Razze Perfette per e Persone chì Cumencianu à Corre O questi 10 Ultras Insani chì Vanu a Valuta.)
Curriri cusì longhe distanzi hè "a metafora a più bona per fà un passu à a volta è sempre movesi", dice Mahon. "Allora sì in un travagliu o in una relazione - qualcosa fora di correre - amparate à cuntinuà à avanzà quandu vulete abbandunà. In più, sò statu surpresu di truvà chì eru tantu più forte di ciò chì pensu di esse".
Ancu oghje, mentre ella mette a vista nantu à u so prossimu grande scopu questu autunnu - un PR à a Maratona di Filadelfia, scià i vulcani in Cile, o corre ultras in Spagna - u so mantra hè sempre u listessu: Aghju avutu questu. "A dicu ogni volta ch'e aghju dubbitu di mè stessu, sia nantu à una pista o una pista di sci", ci dice. "Aghju avutu questu, possu fà questu".
In questu momentu ella stava fighjendu u so listinu di ciò chì hè prossimu-chì piccu, chì locu, chì scopu. "Aghju sempre una lista. Mi permette di vede chjaramente ciò chì vogliu, quale vogliu furmà per diventà, è induve vogliu visità ", dice.
Mahon aghjusta chì ùn crede micca in a furtuna, ma in u travagliu duru. "Crescendu hè statu instillatu in mè chì avete furtunatu cù u travagliu duru. Mi sentu chì aghju avutu da travaglià cusì duru per tuttu ciò chì aghju, è pensu chì parechje donne si sentenu a listessa manera. Trasferendu quellu grit à i mo scopi d'avventura hà permessu. fà e cose chì ùn aghju mai cridutu eranu pussibule ".
Casu in puntu: Cumplete assai di e muntagne insanamente alte di u Colorado chì hà camminatu è sciatu hà dumandatu u svegliu à 11 ore. per arrivà à u campu di basa à 2 a.m. è camminà terrenu difficili à a cima da a matina.
I rializazioni di Mahon si sò multiplicate quandu si trasferì in Aspen - una cità chì ella descrive cum'è populata da persone nurmale, micca atleti pagati, chì facenu un modu di vita per esce è fà cose maravigghiusu. (Cusì puderete dì ch'ella hè induve ella appartene.) "Hè per quessa chì esse circundatu da persone motivate face tutta a differenza", dice Mahon. "Se site un scopu di fà una mezza maratona ma u vostru cumpagnu hè una patata, ùn uttene micca tutti i vantaghji di una vera motivazione autentica."
Hè sta cumunità lucale di esploratori à l'aria aperta chì Mahon si hè avvicinatu per cunsiglii cumu si pò ghjunghje à e cime più alte di u statu. (Scuprite a Guida di Viaghju Sanu à Aspen sè vo avete brusgiatu pruritu per e vacanze di u clima fretu.) Hà amparatu à marchjà à e vette da a pelle (l'attu di scià in cima à una cullina cù attaccature speciali, chì hè più veloce di u caminu à traversu a neve) è utilizendu picchi di ghiaccio. "Ùn saltate micca in u schì a muntagna più difficiule, cumminciate cù a più faciule", dice ella. "È iè, spessu si fiasca. Ma allora basta à andà à pruvà torna."