Aftine: chì ghjè, per chì ghjè è cumu aduprà

Cuntenutu
Aftine hè un medicamentu topicu, indicatu per trattà prublemi di bocca, cum'è tordu o piaghe.
Questa medicina hà in a so cumpusizione neomicina, bismutu è tartrato di sodiu, mentolu è procaina cloridrato, chì sò sostanze chì combattenu i batteri, aiutanu à a guarigione di a pelle è di e mucose, è chì anu un'azione disinfettante è anestetica.
Aftine pò esse acquistatu in farmacie, senza a necessità di una prescrizione.

Per chì ghjè
Questu rimediu hè iniziatu per u trattamentu di prublemi in bocca, cume u cancru è u feritu, per via di i cumpunenti chì hà in a so cumpusizione, cù e seguenti proprietà:
- Sulfate di neomicina, chì hè un antibioticu chì impedisce l'infezzione in a regione;
- Bismutu è tartrat di sodiu, chì hà azzione antisettica, chì cuntribuisce ancu à a prevenzione di e infezioni;
- Cloridrato di procaina, cù azzione anestetica topica, allevia u dulore;
- Mentol, chì hà una azzione astringente.
Vede più nantu à u trattamentu di u tordulu in bocca.
Cumu aduprà
Generalmente, si consiglia di applicà 1 o 2 gocce nantu à u feritu o u prublema da trattà, 3 à 6 volte à ghjornu. E gocce aftine devenu esse applicate solu in bocca, sopra a zona da trattà.
A soluzione deve esse agitata prima di l'usu.
Possibili effetti collaterali
Aftine hè ben tolleratu è ùn sò stati segnalati effetti collaterali finu à avà. Tuttavia, stu pruduttu pò causà allergie à e persone cun ipersensibilità à i cumpunenti di a formula.
Quale ùn deve micca aduprà
Questa medicina hè contraindicata per i pazienti cù allergie à u sulfatu di neomicina, procaine cloridrato, mentolu, bismutu è tartrato di sodiu o qualsiasi eccipienti presenti in a formula.
Inoltre, se a persona hè incinta o allatta o applica altri prudutti in bocca, duvete parlà cù u vostru duttore prima di inizià u trattamentu.