Tè agonizatu: à chì serve, cumu piglià è contraindicazione
Cuntenutu
L'agonizatu, cunnisciutu ancu cum'è agunia, arapuê o jasmine-mango, hè una pianta medicinale ampiamente aduprata per alleviare i crampi mestruali è regulà u ciclu menstruale, ma pò ancu esse aduprata per trattà prublemi respiratorii, cum'è l'asma è a bronchite, per esempiu. , per via di e so pruprietà anti-asmatiche.
Sta pianta pò esse truvata in i negozi di alimenti sanitari è costa una media di R $ 20,00. Di solitu, i fiori agunizati sò aduprati per fà u tè per alleviare i crampi menstruali.
L'usu di l'agonizati ùn hè micca cunsigliatu per e donne incinte o donne chì allattanu è u so cunsumu deve esse monitoratu da un duttore o erborista a causa di i rischi per a salute quandu si cunsuma in eccessu.
Per chì ghjè
L'agonizatu hà proprietà lassative, febrifugali, antidepressive, antiasmatiche, antispasmodiche, analgesiche, diuretiche è calmanti, è pò esse adupratu per parechji scopi. Tuttavia, sta pianta hè più aduprata per stimulà è regulà u ciclu menstruale, chì hè capace di stimulà l'attività di e gonadi è, di cunsiguenza, a produzzione di ormoni, regulendu u ciclu menstruale è allevendu u dolore cumunu è l'inconfortu di PMS.
Cusì, l'agonizatu pò esse adupratu per:
- Regule u ciclu menstruale;
- Aiutate u trattamentu di amenorrea è dismenorrea;
- Allevia i sintomi PMS;
- Diminuisce i crampi menstruali;
- Aiutà à u trattamentu di l'infiammazione in l'utru è di a perdita vaginale.
Inoltre, sta pianta pò esse aduprata per aiutà in u trattamentu di l'asma, malatie di a pelle, bronchite, gasi è vermi, per esempiu.
Tè agunizatu
U tè agunizatu per i crampi menstruali pò esse fattu sia cù a corteccia sia i fiori, sta parte essendu a più aduprata.
Ingredienti
- 10 g di fiori agunizati;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Per fà u tè basta à mette i fiori in acqua è lascialu bollire per circa 10 minuti. Poi filtrà è beie 4 volte à ghjornu senza zuccherà.
Contraindicazioni per agonizzati
Questa pianta ùn hè micca raccomandata per i zitelli, e donne incinte o in allattamentu. Inoltre, hè impurtante chì u cunsumu di sta pianta sia monitoratu da un duttore o da un erboristu, chì l'usu eccessivu pò avè qualchì cunsequenza, cum'è diarrea, flussu menstruale aumentatu, sterilità, abortu è ancu morte.