Cumu aduprà l'acqua è u limone per allentà l'intestinu
Cuntenutu
Una bona opzione per quelli chì soffrenu di intestini attaccati hè di beie un bichjeru d'acqua calda cù a mità di un limone spremutu nantu à u stomacu vuotu, chì aiuta in u riflessu di u svuotamentu intestinale irritendu a mucosa intestinale è stimulendu u muvimentu peristalticu chì genera u brama di cacà.
Inoltre, l'acqua di limone aiuta à eliminà e tossine chì si accumulanu per via di a presenza di feci per un bellu pezzu in l'intestinu, impedendu chì sianu assorbiti da i picculi vini sanguini prisenti in l'intestinu è tornanu à u sangue chì cuntamina u corpu.
Sì avete preferitu, pudete preparà un tè di limonu mettendu a mità di un limonu spremutu in una tazza d'acqua calda è dopu aghjunghjendu a buccia di u fruttu, lascialu riposà per qualchì minutu. Pigliate quandu hè caldu, senza zuccheru.
Cumu luttà contra a stinzia
Per potenzializà stu trattamentu casanu per a stinzia, u più impurtante hè di cunsumà più fibre perchè aumenteranu a torta fecale è cunsumanu più acqua in modu chì e feci possinu passà più facilmente per l'intestinu, dunque hè dovutu à:
- Cunsumate regularmente cibi ricchi di fibre, cum'è verdure à foglia è aghjunghjite fibre cum'è u linu macinatu, crusca di granu in suchju, vitamina, minestra, fagioli o carne, cunsumendu questu in ogni pastu di a ghjurnata;
- Praticà qualchì tippu d'attività fisica, cum'è ballà, camminà o andà in bicicletta, perchè l'attività fisica aiuta ancu à sviutà l'intestinu;
- Manghjate cibi chì allentanu l'intestinu cum'è u yogurt frustatu cù a papaia;
- Bei 2 litri d'acqua à ghjornu, o tè o suchju di frutta naturale, ma senza esse stinatu;
- Manghjate frutti senza pelà ogni ghjornu;
Dopu avè seguitu sti cunsiglii, fighjate stu video chì pò esse un grande cumpagnu in bagnu.
Chì provoca stinzia
A stinzia hè quandu a persona passa più di 3 ghjorni senza cacà è quandu si face hè assai secca, esce in piccule palle è ferisce a zona anale quandu passa, è pò ancu causà sanguinamentu, emorroidi è fessura anale.
A causa principale di stinimentu hè di cunsumà poche fibre ogni ghjornu, dunque quellu chì hè abituatu à manghjà solu risu, fasgioli, carne, pane, butiru è caffè, hà una grande probabilità d'avè sgabelli assai duri è secchi, lascenduli cù u ventre gonfiu.
Quelli chì ùn beie micca abbastanza acqua per calà a sete è furnisce i bisogni di u corpu sò ancu più propensi à avè stinzia. Ancu se a persona manghja assai fibre ogni ghjornu, s'ellu ùn beie micca abbastanza acqua, a torta fecale ùn scorrerà micca per l'intestinu, accumulendu.
Inoltre, e persone chì sò sedentarie è ùn si praticanu micca in ogni attività fisica ogni ghjornu sò ancu più propensi à avè stinzia. Altre cause menu cumuni di stinzia includenu malatie è ostruzzioni in l'intestinu, chì sò cundizioni gravi è necessitanu una valutazione medica.