Nina Dobrev Totalmente Dominatu una Razza Spartana
Cuntenutu
U week-end puderia esse per dorme è piglià #brunchgoals Instagram snaps ... o puderebbenu esse prime time per sporcassi. Nina Dobrev hà dimustratu chì era l'ultima questu weekend, duminendu un corsu di Spartan Race - è guardendu insanamente feroce mentre u facia.
U Vampire Diaries L'attrice hà attraversatu 10 miglia è più di 25 ostaculi cù una squadra d'amici ch'ella soprannomò #BrothersFromOtherMudders (intelligente è forte, sta ragazza hà tuttu), travagliendu duramente per scala i muri, lanciari lance è trascinate massi su è giù per una muntagna. Di sicuru, hè stata cuperta in un saccu di fangu - è ancu tiratu un pocu di sangue, secondu u so Instagram - ma in fine, hè chjaru chì hà cunquistatu quellu cursu. Eccu ottu motivi chì duvete seguità i so passi è iscrivetevi per a vostra propria corsa di fangu o percorsu d'ostaculi stu veranu.
1. Puderete u vostru allenamentu fora di a strada
Invece di quella lista di cose da fà per l'eserciziu chì si prisenta nantu à a vostra testa tuttu u weekend, quella sudore hè sguassata da u calendariu per pudè andà in a vostra ghjurnata. Brunch celebrativu qualcunu?
2. Ùn avete bisognu di alzà troppu prestu
E gare di corsa sò fantastiche, ma di solitu ci vole à svegliarsi à l'alba per ghjunghje à a linea di partenza à tempu. Micca u casu di e corse di fangu. A maiò parte anu parechje ondate di tempu di partenza per tutta a ghjurnata, allora sì sì più una tipa di ragazza dorme-in-allora-sudatu, pudete iscrivevi per un kickoff a metà matina.
3. Avete a vostra furmazione di forza è cardio in una volta
Doppiu colpu, fattu è fattu.
4. I ritratti sò gattivi
Se avete mai fattu una corsa solu per esse delusi da e quattru o cinque foto mediocre di l'evenimentu, sapete chì ci vole un miraculu per uttene una bona foto di corsa. Ma quandu site coperto di fangu, alzendu una corda o militare strisciandu sottu à u filu spinatu, vi basta à circà automaticamente. feroce. Ùn ci hè manera di ùn publicà micca quellu nantu à e social media.
5. Fate assai amichi
Ch'ella cummencia cù un gruppu di amichi o micca, e corse di fangu sò tutte di travagliu in squadra, è ùn ci hè manera di compie u corsu senza piglià o dà una manu d'aiutu. Quandu ghjunghjerete à quella linea d'arrivu, puderete avè un gruppu di bestie per sparte una birra vittoria dopu avè tuttu fattu è fattu.
6. Parlendu di biera ...
Avete guadagnatu u vostru statutu di #boozybrunch. Bonghjornu, avete ghjustu currutu 10 chilometri è bestiatu nantu à 20 ostaculi. Avè una ricarica.
7. Avete affruntà i vostri paure
A maiò parte di a ghjente si mette in una corsa di fangu pensendu chì un muru hè troppu altu per scala o ùn saranu micca capaci di fassi attraversà un stadiu di barre di scimmie (ùn hè micca cusì faciule cum'è quandu eravate 12 anni, btw). Ma lanciàvi in a situazione in ogni casu vi aiuta à capisce chì questi ostaculi sò veramente NBD. È sì tù ùn pò micca finisce, bè, ùn hè nunda chì uni pochi burpees ùn ponu risolve.
8. Vi sentirete cumpletamente ispiratu
Ùn sapete mai chì finiscerà in quellu corsu cun voi. Ch'ella sia un veteranu di guerra feritu o qualchissia cù una cundizione medica debilitante, quandu i vedi fà di u megliu, hè sicuru chì l'infernu ti motiverà à fà u listessu. ...