Alfalfa: chì ghjè, per chì ghjè è cumu aduprà
Cuntenutu
L'alfalfa hè una pianta medicinali, cunnisciuta ancu cum'è Alfalfa Reale, Alfalfa à fiori viola o Meadows-Melon chì hè assai nutritiva, aiuta à migliurà u funziunamentu di l'intestinu, diminuisce a ritenzione di fluidi è allevia i sintomi di a menopausa, per esempiu.
U nome scientificu di Alfalfa hè Medicago sativa è pò esse truvatu in a so forma naturale in butteghe di alimenti sani, drogherie è in alcuni mercati aperti, o in a so forma preparata per insalate in alcuni mercati è supermercati.
À chì serve Alfalfa
L'alfalfa hè ricca in proteine, fibre, vitamine è minerali, in più di avè proprietà diuretiche, digestive, calmanti, depurative, anti-anemiche, antioxidanti è ipolipemiche. Cusì, a luzerna pò esse aduprata per:
- Aiutà à u trattamentu di l'ansietà è di u stress, postu chì hà ancu un'azione calmante;
- Combatte una cattiva digestione è stinzia;
- Diminuisce a ritenzione di fluidi per via di a so azzione diuretica. Inoltre, aumentendu u voluminu di urina, pò favurisce l'eliminazione di microorganismi chì ponu esse in u trattu urinariu, essendu, dunque, efficace in a prevenzione di infezioni urinarie;
- Cumbattà l'anemia, perchè hà sali di ferru in a so cumpusizione chì sò assai bè assurbiti da u corpu, evitendu l'anemia;
- Regulazione di i livelli di colesterolu in u sangue, postu chì hà un agente lipolipidiu, pudendu diminuisce u livellu di colesterolu tutale;
- Prumove una disintossicazione di u corpu, eliminendu e tossine da u corpu.
Inoltre, a luzerna hè ricca in fitoestrogeni, chì sò sostanze cù un'attività simile à l'estrogeni, essendu, dunque, efficaci per alleviare i sintomi di a menopausa, per esempiu.
Cumu aduprà Alfalfa
A luzerna hè un germugliu assai nutritivu, cù una poca quantità di calorie, chì hà un sapore delicatu è deve esse cunsumatu crudu, apprufittendu cusì di tutti i so nutrienti è benefici. Cusì, e foglie è e radiche di l'alfalfa ponu esse cunsumate in insalate, zuppe, cum'è ripieno per panini naturali è in forma di suchju o tè, per esempiu.
Tè di Luzerna
Una manera di cunsumà a luzerna hè attraversu u tè, aduprendu circa 20 mg di foglie secche è radice di piante in 500 ml d'acqua bollente. Lascià per circa 5 minuti è dopu filtrà è beie finu à 3 volte à ghjornu.
Contraindicazioni per u cunsumu di Alfalfa
U cunsumu di Alfalfa ùn hè micca cunsigliatu per e persone cun malatie autoimmune, cum'è Lupus Eritematosu Sistèmicu è e persone chì sò trattate cù anticoagulanti, cum'è Aspirina o Warfarin, per esempiu. Inoltre, e donne incinte o chì allattanu ùn devenu micca cunsumà Alfalfa, perchè pò alterà u ciclu menstruale è a produzzione di latte.
Ancu s'ellu ùn hè statu discrittu nisun'effettu secundariu ligatu à l'Urfalfa, hè impurtante chì u so cunsumu sia fattu secondu e indicazioni di u nutrizziunistu, chì cusì hè pussibule uttene u massimu di benefici chì sta pianta medicinale pò offre.